Autor Wątek: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"  (Przeczytany 5568 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« dnia: 27 Grudzień 2012, 18:21:39 »
Mod należał kiedyś do Króla Fakmarta lecz teraz przejąłem jego prawa.

STARA WERSJA:

mod oferuje.
- nowy bohater
- nowa fabuła
- ok : 50 - 55 godz grania oczywiśce z wrzystkimi zadaniami
- możliwośc żenienia się
- gildie : magowie wody , piraci , magowie ognia , straz , paladyni , orkowi najemnicy , handlarze niewolników
- możliwość zmiany wyglądu bohatera na początku moda
- możliwość założenia obozu ( trzeba poszukac w  khorinis budowniczego o imieniu Garten , jest w gdzieś w khorinis . Oczywiście musisz wykonać misje dla klasztoru żeby mieć zezwolenie na rezydowanie w rezydencji .)
- możliwość werbowania ludzi do pomocy
- możliwość werbowania zwykłych ludzi ( obywateli ) do swojego  obozu
- 180 zadań
- ok 200 nowych npc ( niektóre z nich dają tylko wpisy do dziennika podczas jakiegoś zadania
- całkiem odmienione khorinis
- tym razem w mieście żądzi lord hagen a koło niego stoi lord Andre i kapitan garond a w górniczej dolinie żądzi jak sie potem okazuje z postępem fabuły że Gomez przeżył upadek bariery i odbił stary obóz i teraz żądzi razem z Krukiem który poraz trzeci przeżył ( poraz pierwszy upadek bariery , poraz drugi zabił go bezimienny w nocy kruka , a teraz Gomez go przywrócił do życia nie wiadoma jak ) . Thorus także żądzi razem z resztą . Wiec przejeli kontrole . I rzeby się dowiedziec co sie stało z bezim , bedzie trzeba sie tam jakoś dostac i wybadać co sie stało .
- Aha zapomniałem że górnicza dolina jest tak jak w g1
- całkowicie nowe potwory

NOWA WERSJA:

Mod oferuje:
- Nowy bohater
- Całkowicie nowa fabuła
- 200 - 230 godz. samej głównej fabuły
- możliwość żenienia się
- Stare gildie i całkowicie nowe gildię: Magowie Ognia, Magowie Wody, Najemnicy, Paladyni, Archeolodzy, Wiedźmini, ÂŁowcy głów, Magowie Ciemności, Zbuntowani Strażnicy.
- Możliwości założenia obozu. (Trzeba wykonać misje u zbunt. Str. by mieć ochronę. I zadania dla miasta by mieć prawo do tych ziem.)
- Możliwości werbowania pracowników do obozu.
- Możliwość werbowania zwykłych mieszkańców do obozu.
- 450 zadań głównych,
- 300 zadań pobocznych/ 150 godz. grania.
- ok. 400 nowych NPC na całej wyspie.
- Całkiem odmienione Khorinis.
- Górnicza dolina jak w Gothic I
- Nowe potwory

VI rozdziałów:
I. Zaginiony Heros
II. Powrót do Górniczej Doliny
III. Wyprawa do Irdorath
IV. Wysłannik Beliara powraca
V. Oblężenie Klasztoru
VI. Powrót bohaterów

Mod już wyszedł, i osoby które w niego grały chwalą go :D.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Grudzień 2012, 01:32:11 »
Jakiś link do strony lub downloadu?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Grudzień 2012, 01:32:11 »

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Grudzień 2012, 09:25:54 »
1. Polecam poprawić błędy ortograficzne, bo strasznie rzucają się w oczy.
2. Fakt, link by się przydał.
3. Z tego co wypisałeś, podoba mi się przede wszystkim odmienione Khorinis, zmiana wyglądu bohatera, stara Górnicza Dolina i NPC z Gothic I.

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Luty 2013, 14:35:35 »
Gdzie ty masz błędy orto. w tym:

Cytuj
NOWA WERSJA:

Mod oferuje:
- Nowy bohater
- Całkowicie nowa fabuła
- 200 - 230 godz. samej głównej fabuły
- możliwość żenienia się
- Stare gildie i całkowicie nowe gildię: Magowie Ognia, Magowie Wody, Najemnicy, Paladyni, Archeolodzy, Wiedźmini, ÂŁowcy głów, Magowie Ciemności, Zbuntowani Strażnicy.
- Możliwości założenia obozu. (Trzeba wykonać misje u zbunt. Str. by mieć ochronę. I zadania dla miasta by mieć prawo do tych ziem.)
- Możliwości werbowania pracowników do obozu.
- Możliwość werbowania zwykłych mieszkańców do obozu.
- 450 zadań głównych,
- 300 zadań pobocznych/ 150 godz. grania.
- ok. 400 nowych NPC na całej wyspie.
- Całkiem odmienione Khorinis.
- Górnicza dolina jak w Gothic I
- Nowe potwory

VI rozdziałów:
I. Zaginiony Heros
II. Powrót do Górniczej Doliny
III. Wyprawa do Irdorath
IV. Wysłannik Beliara powraca
V. Oblężenie Klasztoru
VI. Powrót bohaterów


Cytuj
STARA WERSJA:

mod oferuje.
- nowy bohater
- nowa fabuła
- ok : 50 - 55 godz grania oczywiśce z wrzystkimi zadaniami
- możliwośc żenienia się
- gildie : magowie wody , piraci , magowie ognia , straz , paladyni , orkowi najemnicy , handlarze niewolników
- możliwość zmiany wyglądu bohatera na początku moda
- możliwość założenia obozu ( trzeba poszukac w  khorinis budowniczego o imieniu Garten , jest w gdzieś w khorinis . Oczywiście musisz wykonać misje dla klasztoru żeby mieć zezwolenie na rezydowanie w rezydencji .)
- możliwość werbowania ludzi do pomocy
- możliwość werbowania zwykłych ludzi ( obywateli ) do swojego  obozu
- 180 zadań
- ok 200 nowych npc ( niektóre z nich dają tylko wpisy do dziennika podczas jakiegoś zadania
- całkiem odmienione khorinis
- tym razem w mieście żądzi lord hagen a koło niego stoi lord Andre i kapitan garond a w górniczej dolinie żądzi jak sie potem okazuje z postępem fabuły że Gomez przeżył upadek bariery i odbił stary obóz i teraz żądzi razem z Krukiem który poraz trzeci przeżył ( poraz pierwszy upadek bariery , poraz drugi zabił go bezimienny w nocy kruka , a teraz Gomez go przywrócił do życia nie wiadoma jak ) . Thorus także żądzi razem z resztą . Wiec przejeli kontrole . I rzeby się dowiedziec co sie stało z bezim , bedzie trzeba sie tam jakoś dostac i wybadać co sie stało .
- Aha zapomniałem że górnicza dolina jest tak jak w g1
- całkowicie nowe potwory

W tej "STARSZEJ WERSJI" to faktycznie wiele błędów. Ale ta starsza wersja nie należała do mnie. Był to mod króla Fekmarta (jakoś tak. Nie ma go już). Dał mi prawa do tego moda. Zacząłem wszystko od nowa. Rok siedziałem. Dzień w dzień, by był tylko gotowy. Dostałem tylko jakieś 10% zrobione.. I tak było tam od hu@a błędów. Więc wypraszam sobie. "NOWA WERSJA" jest moja.

P.S Download wrzucę w najbliższych dniach, bo strona (mojego naj. kumpla) jest tymczasowo nieosiągalna.. W tym tygodniu będzie link do pobrania. Więc szykujcie się! :P

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Październik 2013, 21:31:51 »
Czy można dostać link do downloadu?

Offline Okular

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 10
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Październik 2013, 09:51:53 »
Mod naprawde fajny, tylu nowości jeszcze nie widziałem.

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Październik 2013, 23:11:02 »
Mod naprawde fajny, tylu nowości jeszcze nie widziałem.
I raczej nie zobaczysz, a na pewno nie w tej modyfikacji.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gothic 2 NK - "Powrót bohaterów"
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Październik 2013, 23:11:02 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything