Mod należał kiedyś do Króla Fakmarta lecz teraz przejąłem jego prawa.
STARA WERSJA:
mod oferuje.
- nowy bohater
- nowa fabuła
- ok : 50 - 55 godz grania oczywiśce z wrzystkimi zadaniami
- możliwośc żenienia się
- gildie : magowie wody , piraci , magowie ognia , straz , paladyni , orkowi najemnicy , handlarze niewolników
- możliwość zmiany wyglądu bohatera na początku moda
- możliwość założenia obozu ( trzeba poszukac w khorinis budowniczego o imieniu Garten , jest w gdzieś w khorinis . Oczywiście musisz wykonać misje dla klasztoru żeby mieć zezwolenie na rezydowanie w rezydencji .)
- możliwość werbowania ludzi do pomocy
- możliwość werbowania zwykłych ludzi ( obywateli ) do swojego obozu
- 180 zadań
- ok 200 nowych npc ( niektóre z nich dają tylko wpisy do dziennika podczas jakiegoś zadania
- całkiem odmienione khorinis
- tym razem w mieście żądzi lord hagen a koło niego stoi lord Andre i kapitan garond a w górniczej dolinie żądzi jak sie potem okazuje z postępem fabuły że Gomez przeżył upadek bariery i odbił stary obóz i teraz żądzi razem z Krukiem który poraz trzeci przeżył ( poraz pierwszy upadek bariery , poraz drugi zabił go bezimienny w nocy kruka , a teraz Gomez go przywrócił do życia nie wiadoma jak ) . Thorus także żądzi razem z resztą . Wiec przejeli kontrole . I rzeby się dowiedziec co sie stało z bezim , bedzie trzeba sie tam jakoś dostac i wybadać co sie stało .
- Aha zapomniałem że górnicza dolina jest tak jak w g1
- całkowicie nowe potwory
NOWA WERSJA:
Mod oferuje:
- Nowy bohater
- Całkowicie nowa fabuła
- 200 - 230 godz. samej
głównej fabuły- możliwość żenienia się
- Stare gildie i całkowicie nowe gildię: Magowie Ognia, Magowie Wody, Najemnicy, Paladyni, Archeolodzy, Wiedźmini, ÂŁowcy głów, Magowie Ciemności, Zbuntowani Strażnicy.
- Możliwości założenia obozu. (Trzeba wykonać misje u zbunt. Str. by mieć ochronę. I zadania dla miasta by mieć prawo do tych ziem.)
- Możliwości werbowania pracowników do obozu.
- Możliwość werbowania zwykłych mieszkańców do obozu.
- 450 zadań głównych,
- 300 zadań pobocznych/ 150 godz. grania.
- ok. 400 nowych NPC na całej wyspie.
- Całkiem odmienione Khorinis.
- Górnicza dolina jak w Gothic I
- Nowe potwory
VI rozdziałów:
I. Zaginiony Heros
II. Powrót do Górniczej Doliny
III. Wyprawa do Irdorath
IV. Wysłannik Beliara powraca
V. Oblężenie Klasztoru
VI. Powrót bohaterów
Mod już wyszedł, i osoby które w niego grały chwalą go

.