Autor Wątek: Ukryte rzeczy Gothic'u  (Przeczytany 21363 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #20 dnia: 09 Sierpień 2012, 11:52:07 »
Tłumaczone Google Tłumacz .
W tym dialogu jest info dlaczego Bezi trafił do koloni.
Nie chciało mi się poprawiać dialogów po przetłumaczeniu.

Cytuj
Diego - Dlaczego wrzucony tutaj?

Bezi - Mam ładunek rudy ne zniknie.
Bezi - Niestety, facet, gdzie ukrył je, raczej odebrał nagrodę za mną zamiast się ze mną podzielić rudy.

Bezi - Wyzwaniem nie mogłem odmówić. Nawet król gwardzistów. Niestety, król ma wiele gwardzistów.
Bezi - Zbyt wiele.

Bezi - Siedziałem w pubie, ale moje zdanie na temat Króla, wojna i podatki powiedział.
Bezi - Mam tylko siebie za późno przypomniał, że ten, kto mówi prawdę, potrzebujesz szybkiego konia.

Bezi - Jestem niewinny!
Diego - Powinieneś wiedzieć, to: tu nikt nie jest niewinny.
Diego - Tutaj znajdziesz ludzi, którzy bardzo dużo popełnione wszelkie możliwe przestępstwa. I niewinny rozbierać żeby być szczęśliwym.
Diego - Dam NEN końcówkę i jest całkowicie darmowy.
Diego - Jeśli ktoś zapyta, dlaczego tu jesteś, powiedz mu, że zabił człowieka, który zapytał, dlaczego tu jesteś.

Jeśli ktoś zechce to przetłumaczyć to tu tekst po niemiecku :
Cytuj

Diego - Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Bezi - Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
Bezi - Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.

Bezi - Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
Bezi - Zu viele.

Bezi - Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
Bezi - Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.

Bezi - Ich bin unschuldig!
Diego - Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
Diego - Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
Diego - Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
Diego - Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.

cały kod :
/*

// *******************************************************************

AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_01"); //Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Gewitzter Überfall            (+3 Geschicklichkeit)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Schlägerei mit Folgen         (+3 Stärke)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Str);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Wahre Worte zum falschen Mann (+3 Mana)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Man);
Info_AddChoice (Info_Diego_Gamestart, "Unschuldig                    (+1 auf alle Attribute)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_All);
};
// -------------------------------------------- CHOICES ----------------------------------------------------
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_00"); //Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_01"); //Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
PrintScreen ("Geschicklichkeit +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Str()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_00"); //Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_01"); //Zu viele.
PrintScreen ("Stärke +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Man()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_00"); //Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_01"); //Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
PrintScreen ("Mana +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA]+3;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_All()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_15_00"); //Ich bin unschuldig!
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_01"); //Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_02"); //Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_03"); //Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_04"); //Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
PrintScreen ("Stärke, Geschick und Mana +1", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+1;
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH] +1;
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] +1;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX] = hero.attribute[ATR_MANA_MAX] +1;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );


*/


Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:02:12 »
Jak się ten plik zwie?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:02:12 »

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #22 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:06:43 »
PC_Thief

te dialogi są na samym końcu

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #23 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:31:39 »
No jest. Pewnie kolejne niedokończenie Piranii ;/

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #24 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:39:06 »
To  jakoś miało przeplatać się z zwykłym startem
jaszcze znalazłem mniej interesujące :
Podczas pierwszej rozmowy z Gomez'em miała być możliwość powiedzenia że zna się Lee
Jeszcze w wielu dialogach są nie przetłumaczone linijki nie użyte

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #25 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:46:54 »
Ogólnie, dużo jest tych różności w Gothic, których nie wprowadzono do gry.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #26 dnia: 09 Sierpień 2012, 12:50:22 »
Dlatego myślę żeby wrócić do mojego projektu sprzed roku który miał dodać te rzeczy

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #27 dnia: 09 Sierpień 2012, 13:08:31 »
Jeśli masz czas, pomysł na moda i potrafisz go zrobić to w czym problem?

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #28 dnia: 09 Sierpień 2012, 13:11:22 »
Problem w komputerze  ;[

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #29 dnia: 09 Sierpień 2012, 15:10:56 »
Rozumiem. W sumie też mam jakieś pomysły na moda, ale teraz mi się nie chce za niego zabierać. Może w zimę zacznę? Kto wie  ;)

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Październik 2012, 22:15:28 »
heh....

dziwna rzecz do PB zarejestrowali oni domenę Gothic5.com już w 2009 roku ciekawe...

http://whois.domaintools.com/gothic5.com

jak się na nią wejdzie to się pojawia sklep PB

http://www.gothic5.com/

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Październik 2012, 22:24:05 »
No co, zajęli sobie :D Czyli Gothic 5 pewnie się kiedyś pojawi  ;)

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #32 dnia: 12 Listopad 2012, 19:56:53 »
Dziś znalazłem nie użyte wypowiedz Herolda z G2NK :

Słyszy od obywateli Khorinis decyzję Szanownego Pana Hagen!
Dla wszystkich obywateli Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.
Słuchajcie mieszkańców Khorinis i usłyszeć dekretu królewskiego za utrzymanie porządku publicznego.
Do wszystkich mieszkańców Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.

(Tłumaczenie by google tłumacz :D)

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #33 dnia: 12 Listopad 2012, 20:08:08 »
To jakaś modlitwa?  <ignorant>

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #34 dnia: 12 Listopad 2012, 20:10:48 »
nie wiem takie coś wyszło z google tłumacza
 
Może Herold uważa Hagena za boga ?

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #35 dnia: 12 Listopad 2012, 20:26:44 »
Może...  <lol> Nie no, może jakaś publiczna modlitwa do Innosa o błogosławieństwo czy coś.

Offline GaroK

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 354
  • Reputacja: 124
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #36 dnia: 23 Lipiec 2013, 15:28:28 »
Z tego Chińskiego tłumaczenia mogę wywnioskować,że beziego ktoś wrobił z rudą,lub niepłacenie podatków(z tego tłumaczenia trudno powiedzieć)ewentualnie chodzi tutaj o pieniądze.
Ciekawe odkrycie,pewnie PB usuneli ten dialog dlatego że postać bez imienia i przeszłości daje duże pole do popisu,jeśli chodzi o fabułę

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #37 dnia: 23 Lipiec 2013, 17:20:40 »
To dialogi odpowiadające za dodatkowe atrybuty, które otrzymywałoby się na początku gry:
+3 zręczność
+3 siła
+3 mana
+1 wszystkie atrybuty

Offline GaroK

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 354
  • Reputacja: 124
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #38 dnia: 23 Lipiec 2013, 20:41:40 »
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #39 dnia: 10 Sierpień 2013, 18:40:15 »
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).
Ciekawe

A i tak powiem chyba wiem dlaczego w Arcanii Xardas był wymawiany jako Zardas bo PB mają osobno zarejestrowane prawa do nazwy Xardas

Cytuj
GOTHICŸ, Piranha BytesŸ and XardasŸ are registered trademarks of Pluto 13 GmbH. RISENŸ is a registered trademark of Koch Media GmbH. Any other trademarks mentioned on these pages remain the exclusive property of their owners.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #39 dnia: 10 Sierpień 2013, 18:40:15 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top