Autor Wątek: Ukryte rzeczy Gothic'u  (Przeczytany 21364 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 27 Lipiec 2012, 11:37:59 »
Ostatnio przeglądając skrypty gothic'a znalazłem kilka ciekawych rzeczy

w statystykach jest miejsce na imię bezimiennego


/*
INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   text[0]    = "Imię:";
   posx    = STAT_A_X1;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;   
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   posx =   STAT_A_X2;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;
   dimx =  STAT_B_X1 - STAT_A_X2;
   dimy =  STAT_DY;
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

*/

nie używane głosy orków :

/*
   ISaidWeaponDown            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WatchYourAim            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WatchYourAimAngry         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatAreYouDoing            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LetsForgetOurLittleFight   =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Strange                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DieMonster               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   DieMortalEnemy            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWait                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouStillNotHaveEnough      =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAskedForIt            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWaitIntruder            =    "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DirtyThief               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAttackedMyCharge         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledOneOfUs         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Dead                  =   "SVM_17_Dead"            ;//Aaaarglll....
   Aargh_1                  =   "SVM_17_Aargh_1"         ;//Aargh!
   Aargh_2                  =   "SVM_17_Aargh_2"         ;//Aargh!
   Aargh_3                  =   "SVM_17_Aargh_3"         ;//Aargh!
   Berzerk                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YoullBeSorryForThis         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ShitWhatAMonster         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Help                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WeWillMeetAgain            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NeverTryThatAgain         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ITakeYourWeapon            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ITookYourOre            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   ShitNoOre               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   HandsOff               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   GetOutOfHere            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouViolatedForbiddenTerritory=   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatsThisSupposedToBe      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhyAreYouInHere            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatDidYouInThere         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WiseMove               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Alarm                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   IntruderAlert            =    "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   BehindYou               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFight               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFriend               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Ooh                     =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeDefeatedHim            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeKilledHim               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Awake                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   FriendlyGreetings         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   HeyYou                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NotNow                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhatDoYouWant            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ISaidWhatDoYouWant         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   MakeWay                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   OutOfMyWay               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouDeafOrWhat            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LookingForTroubleAgain      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   GiveItToMe               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouDisturbedMySlumber      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouStoleFromMe            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouStoleFromUs            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledMyFriend         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
*/

nie wyłączone umiejętność takie jak :
- regeneracja
- mistrz ognia

oznaczenia /* i */ to komentarz w skryptach gothica

 Jeśli też macie coś ukrytego w gothic'u to napiszcie o tym 
« Ostatnia zmiana: 27 Lipiec 2012, 11:45:23 wysłana przez bartis »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lipiec 2012, 14:56:30 »
Choćby In Extremo wywalone z Polskiej wersji językowej. Orkowe miasto w zamyśle miało być o wiele bardziej rozbudowane. Szkoda, że zrezygnowano z tego pomysłu. Stąd te głosy.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lipiec 2012, 14:56:30 »

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Lipiec 2012, 15:59:15 »
Może jakaś rozszerzona wersja GMDK. A koncertu In Extremo nie ma przypadkiem w Gothic ze Złotej Kolekcji: Gothic Universe?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lipiec 2012, 16:08:58 »
Jest fanowski patch, który dodaje występ In Extremo. Nie miałem nigdy styczności ze złotą edycją, ale wydaje mi się, że jest to zwykła wersja gry oznaczona numerem 1.08k.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipiec 2012, 16:15:10 »
InExtremo jest nawet jak zainstaluje się  PlayerKit
ja znalazłem kolejne nie użyte rzeczy w grze tylko żeby wiedzieć co one dają trzeba umieć niemiecki a ja nie umiem  :(

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:00:33 »
No to i ja coś od siebie dodam:
1. Przede wszystkim Opuszczona Kopalnia.
2. Obóz Bandytów (ten z Quentinem).
3. Jakiś amulet o nazwie Znak Bractwa.
4. NPC, którego można przyzwać kodem: i pc_roman. Ma 2 (1h i 2h) podpalające miecze (jak Uriziel), łuk z którego nie da się strzelać, zbroję nekromanty tylko z inną nazwą i mapę (możliwe, że miała być do Opuszczonej Kopalni).
5. Istnieją klucze (pc_rockefeller), które nie mają żadnego zastosowania.
6. Z przedmiotów misji istnieją: 2x "Stary Miecz" (z innym instance), "Miecz Szakala", "Bagienne ziele dla Kopaczy", "Napój uzdrawiający dla Y'Beriona", "Napój błyskawicznego uzdrowienia" (działa jak zwykły napój uzdrawiający), "Magiczna woda", "Salms Amulett", książka "Skazańcy".

No i faktycznie wystarczy PlayerKit, aby był koncert InExtermo.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipiec 2012, 18:03:22 wysłana przez Nocturn »

got2

  • Gość
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:07:09 »
To jest takie błędne koło rzec można. Tak samo w g2nk. Autorzy dodali zbyt dużo rzeczy, a później je wyłączyli lub coś takiego.

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:28:02 »
Możliwe, że przez nie były bugi w grze, dlatego kasowali np. całe zadanie. Jeśli chodzi o Gothic II, to "Kamień Wiedzy" jest dla mnie najbardziej tajemniczym przedmiotem.

Temat nosi nazwę "Ukryte rzeczy..." dlatego jeszcze dodam ciekawostkę odnośnie Gothic II i Gothic II Noc Kruka.
Jeśli NPC przenosi się do innego świata (Pedro -> Dwór Irdorath, Magowie Wody i Skip -> Jarkendar, itp.) to na świecie, w którym już nie powinni być, zostają przenoszeni do ukrytych miejsc i uśmierceni (nie zawsze). W Khorinis tym miejscem jest opuszczona kopalnia po drodze do Słonecznego Kręgu (za taką wypukłą ścianą z pochodnią), da się tam wejść tylko na kodach. W Górniczej Dolinie to składowisko Magów Zmiennokształtnych. A w Jarkendarze nie znalazłem. Jak się będę nudził to poszukam.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:31:09 »
5. Istnieją klucze (pc_rockefeller), które nie mają żadnego zastosowania.
Twórcy pod kodem rockefeller ukryli kilka przedmiotów jak i NPC. Podejrzewam, że mogły służyć do testów lub zwyczajnej zabawy.

Temat nosi nazwę "Ukryte rzeczy..." dlatego jeszcze dodam ciekawostkę odnośnie Gothic II i Gothic II Noc Kruka.
Jeśli NPC przenosi się do innego świata (Pedro -> Dwór Irdorath, Magowie Wody i Skip -> Jarkendar, itp.) to na świecie, w którym już nie powinni być, zostają przenoszeni do ukrytych miejsc i uśmierceni (nie zawsze). W Khorinis tym miejscem jest opuszczona kopalnia po drodze do Słonecznego Kręgu (za taką wypukłą ścianą z pochodnią), da się tam wejść tylko na kodach. W Górniczej Dolinie to składowisko Magów Zmiennokształtnych. A w Jarkendarze nie znalazłem. Jak się będę nudził to poszukam.
Z tego co pamiętam w tych tunelach są kraty. Ale był patent na ich ominięcie. Też sobie miejsce wybrali, te tunele znajdują się idealnie po nową wieżą Xardasa.

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:41:18 »
Chyba troszkę miejsca pomyliłeś. Pod wieżą Xardasa są jaskinie, ale to cmentarz z zombiakami. Zaraz wstawię screena z miejscem gdzie to jest.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:43:07 »
Dawno już nie grałem, ale zawsze mi się kojarzyły zwłoki Pedra walające się w tych jaskiniach pod wieżą Xardasa.

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Lipiec 2012, 18:58:46 »
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Sierpień 2012, 09:27:39 »
W gothic 1 jest jeszcze misja której nikt nie zleca ale jak ją się wykona pojawi się jaskinia z posągiem Gorna
jak wróci mi komputer z naprawy to napisze jaka to misja i co trzeba zrobić żeby ją wykonać

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #13 dnia: 01 Sierpień 2012, 10:14:30 »
Wie ktoś coś więcej na temat tego ukrytego zadania i jaskini?
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień 2012, 21:28:35 wysłana przez Nocturn »

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Sierpień 2012, 12:04:03 »
Dziś wraca komputer mój z naprawy i przeglądam skrypty jedyna informacja że takie coś jest to
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gorn

w ciekawostkach

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Sierpień 2012, 22:02:23 »
Widziałem. Tyle, że jak to napisałeś, miałeś ją opisać  <ignorant>

------------------------------------------------------------------------------------
Owa misja i jaskinia nie istnieją ^^
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpień 2012, 22:44:26 wysłana przez Nocturn »

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Sierpień 2012, 10:20:56 »
Przeglądam skrypty i szukam tej misji ale przydała by się osoba dobrze znająca niemiecki ponieważ jest dużo nie przetłumaczonych dialogów w grze, jeśli ktoś taki jest to niech pisze na PW

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Sierpień 2012, 10:29:18 »
Niczego nie znajdziesz. Gothic Wikia każdy może edytować. To po prostu bajka. Nawet nie istnieje jakikolwiek model ludzkiego posągu w Gothic I.

Offline Drock

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Sierpień 2012, 10:36:56 »
Wiem ale znalazłem dużo dialogów i chce wiedzieć co one znaczą

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Sierpień 2012, 10:43:09 »
Możesz spróbować z translatorem. Nie używane dialogi też mogą być, w końcu, dużo projektów porzucono.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Sierpień 2012, 10:43:09 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top