Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport

Poprawa statystyk [aktualizacja Marantu]

(1/87) > >>

MG Marantu:
Z dniem dzisiejszym tj. 12 lipca wchodzi w życie aktualizacja Marant v3.1. Proszę graczy o zgłaszanie się o poprawę statystyk w tym temacie. Nie zalecamy poprawy statystyk na własną rękę.


Poprawę statystyk przedmiotów i graczy prowadzi główny Mistrz Gry - Isentor. Na poprawę statystyk mamy prawie tydzień. Także spokojnie, bez ekscesów, wysyłajcie mi po jednym przedmiocie i na post. Jeśli ktoś zrobi combo, takie posty będę ignorował. Uaktualniajcie już nowe statystyki w domostwach.


- szaty zamieniam na długie szaty
- zbroje miękkie zamieniam na buty, spodnie i napierśnik
- zbroje niepłytowe zamieniam na buty, nagolenniki, napierśnik
- zbroje płytowe zamieniam na cały set



Zmianie uległy specjalizacje walki. Cena i talenty za naukę są takie same. Po prostu rozbiliśmy specjalizacje. Np. podstawowe techniki walki bronią sieczną [50%] są teraz podstawowymi technikami walki mieczem [50%] lub podstawowymi technikami walki toporem [50%] itd.


--- Cytat: Nuda w 12 Czerwiec 2012, 17:12:33 ---Walka bronią sieczną [75%]   -> Bułat, Katana, Miecz, Szabla, Sztylet
Używanie różdżek -> Jak rozumiem: Walka magiczną bronią dystansową [50%]

--- Koniec cytatu ---
To jest tylko tak zapisane na wiki ze względu na to, że te typy broni mają jak na razie podobne statystyki. W tym co potrafisz musisz wybrać 1 rzecz.

Walka bronią sieczną - bułat [75%]
lub
Walka bronią sieczną - katana [75%]
lub
Walka bronią sieczną - miecz [75%]
lub
Walka bronią sieczną - szabla [75%]
lub
Walka bronią sieczną - sztylet [75%]


Walka magiczną bronią dystansową - różdżka [50%]

Gracz za daną specjalizację ogólną może sobie wybrać nową specjalizację szczegółową. Starsi stażem gracze otrzymają stosowne zniżki u nauczycieli aby mogli się douczyć danych specjalizacji.


W razie wątpliwości z aktualizacją umiejętności proszę pytać tutaj.


Magowie muszą się zgłosić w tym temacie i poprosić o zastąpienie ich buildu czarów obecnym spisem zaklęć.


Jeśli komuś nie odpowiada transformacja może poprosić o zwrot wydanych talentów i grzywien.


Dla wszystkich grających przed aktualizacją przygotowałem karnety obejmujące zniżkę na naukę specjalizacji. Po odbiór karnetu trzeba się zgłosić w tym temacie i zapodać link do swojego domostwa. Są trzy rodzaje karnetów. Karnet zniżki 80% dla wszystkich, którzy grają ponad rok czasu. Karnet zniżki 60% dla wszystkich, którzy grają powyżej 6 miesięcy do roku czasu. Karnet zniżki 40% dla wszystkich, którzy grają powyżej 2 miesięcy do 6 miesięcy. Liczy się data założenia domostwa dla postaci.

Podczas nauki trzeba okazać karnet, by otrzymać zniżkę.

Gunses:


Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem, nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]

Hagmar:

Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi. Ostrze zdobią krasnoludzkie runy: "Na pochybel skurwysynom".
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Isentor:

--- Cytat: Gunses w 14 Maj 2012, 18:09:54 ---

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem, nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]



--- Koniec cytatu ---
Oburęczny miecz w całości wykonany z czarnej rudy.
Ostrze 0,75kg + rękojeść 0,075kg + oburęczny 0,6kg = łącznie 1,425kg

Można to zaokrąglić do 1,42kg.

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 35
Wytrzymałość: 40
Opis: Wykuty z 1,42kg czarnej rudy o zasięgu 1,4 metra.



--- Cytat: Aragorn w 14 Maj 2012, 18:15:07 ---
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi. Ostrze zdobią krasnoludzkie runy: "Na pochybel skurwysynom".
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

--- Koniec cytatu ---
Jednoręczny miecz w całości wykonany z mithrilu.
Ostrze 0,8kg + rękojeść 0,08kg + jednoręczny 0,2kg = łącznie 1,08kg

Można to zaokrąglić do 1,1kg.

Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,1kg srebra o zasięgu 0,9 metra.

Anette Du'Monteau:
Broń 4
Nazwa broni: Sztylet assasyna
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 16
Opis: Charakterystyczne ostrze o esowatej, 10 calowej klindze i zdobionej rękojeści otrzymuje każdy skrytobójca wstępując do organizacji. Broń, do produkcji której zużyto 25 sztabek srebra ma wiernie służyć używającemu jej Krukowi aż do chwili gdy jego umęczona dusza będzie mogła w spokoju wrócić do Kotła Dusz.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej