Autor Wątek: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr  (Przeczytany 16899 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #420 dnia: 29 Czerwiec 2012, 14:46:02 »
Długoucha uniosła brew i popatrzyła na Severusa jak na nie do końca poprawnie rozwiniętego. Już miała ochotę jednak zaproponować mu podróż w nocy. Jej nic nie szkodzi. Dużą jej część mogliby przejechać w lesie, a wbrew wszystkiemu tam Nessa czuła się najpewniej nawet przy niewielkim świetle księżyca.
Ruszyła w kierunku, w którym mogłaby spędzić noc, by następnie z rana pohasać w kierunku stolicy. O ile rzecz jasna na jej drodze nie pojawi się jakiś czerwony wilk, imiennik hrabiego i nie powie: Nie!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #421 dnia: 29 Czerwiec 2012, 14:51:08 »
//Proszę się podzielić jakoś kasą. Musi być to odnotowane na wyprawie.
//Sami decydujecie kiedy noc się skończy i kiedy wyruszycie do miasta.
//Po wyruszeniu podsumuję wyprawę. Talenty rozdam w ciągu kilku dni od zakończenia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #421 dnia: 29 Czerwiec 2012, 14:51:08 »

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #422 dnia: 29 Czerwiec 2012, 15:02:10 »
Tym razem Nessa wstała wcześniej. Noc była dla niej niespokojna i chciała jak najszybciej opuścić obóz piratów. Wcześniej czuła się tu pewniej, ale odkąd miała pewność, że chociaż część z nich zna jej prawdziwą tożsamość, to coraz mniej uśmiechał jej się pobyt w tym miejscu.
Gdy słońce zaczęło wschodzić, długoucha już siedziała obok adepta przyszykowana do drogi i po oporządzeniu koni.
- Wstajemy - powiedziała delikatnie, a gdy to nie zadziałało, chlusnęła Severusa resztką wody z bukłaka. A co! Niech ma za swoje. - Znikamy stąd. Tylko mieszka nie zapomnij, bo jest twój.
Kilka przekleństw budzących się piratów później para Kruków już galopowała może nie w kierunku wschodzącego Słońca, gdyż to już całkiem ładnie "wisiało" sobie na niebie, lecz w kierunku stolicy.

//: Całe złoto zgarnia Severus.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #423 dnia: 29 Czerwiec 2012, 15:23:10 »
Zadanie zakończone!


Podsumowanie:

Nessa wraz ze swym kompanem Severusem zostali wysłani do karczmy w miasteczku Metr aby tam wybadać, co stało się tak na prawdę ze zniknięciem ludzi w wiosce Wyręby. Spotkali tam nikogo innego jak pirata, który zaproponował Severusowi przyłączenie się do ich załogi. Nessa udając potrzebującą pomocy niewiastę znaną w światku przestępczym jako twardego i bezwzględnego gracza również udało się dołączyć z Severusem obozu piratów. Aby jednak dowiedzieć się czegoś z konkretnego źródła, musieli oni spotkać się z Francuzem - kapitanem obozu piratów. ÂŻeby do niego dotrzeć, musieli wyrobić sobie niemałą sławę w obozie, pomagając jego mieszkańcom. Kiedy udało im się dostać do szefa obozu okazało się, że wie on o ich prawdziwych tożsamościach. A głównie o tożsamości Nessy Toruviel, która udawała Celinę "Oczko" Vifon. Postanowił wykorzystać ich i przerobić na podwójnych agentów. Wyjaśnił też co zaszło w Wyrębach. Pisarz i Malarz - cudzoziemcy, czarodzieje o chwalący się możliwością przełamania Mgły otaczającej wyspę potrzebowali ludzi do kopania w odkrytych przez trzęsienie ziemi świątyniach oraz grobowcach. W celu zwiększenia efektywności dogadali się z Alchemikiem - szefem bandytów na Valfden i Gregiem - szefem tutejszych piratów. Ich celem padła wioska, a raczej jej mieszkańcy. Pisarz otworzył portal magiczny, przez którego przeszła kupa wojska Pisarza i jego magowie. Zastraszeni wieśniacy dali się pojmać i zaprowadzić przez portal do twierdzy Alchemika, gdzie zostali rozdzieleni do obozów bandytów, którym wydobywają z ziemi artefakty i magiczne przedmioty. Francuz przyznał, że obawia się Pisarza i jego zamysłów. Chce więc aby Nessa i Severus wywiedzieli się co zamierzają ci magicy oraz wspierający ich Alchemik. Mają udać się do Alchemika z kolejną dostawą złapanych ludzi.



Nagrody:

Nessa - 0 grzywien
Severus - 210 grzywien

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #424 dnia: 11 Lipiec 2012, 10:56:35 »
Talenty:

Nessa - Posty pisana na bardzo wysokim poziomie. Są jasne, logiczne i rzeczowe. Nie zostawiają zbędnych niedopowiedzeń. Technika walki w Twoim przypadku jest rozwinięta, walka była opisana porządne. Trochę było zawirowań z tą różdżka, ale to wyjaśniliśmy podczas walki. Bardzo dobre podejście do zadania, tworzenie klimatu i zaangażowanie (misja - wykonanie - cel) wzorowe. Aktywność na zadaniu powyżej przeciętej, nie była zbędnego hamowania zadania, a jak było to nie z winy gracy (mea culpa). Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, czyli podejście do misji jaką otrzymałeś, metody jakimi mogłeś się posługiwać (sposoby rozwiązania zadań i wykorzystanie swoich umiejętności) a także cel jaki miałeś osiągnąć (osiągnięty) oraz dodatkowe przeszkody (przeciwnicy, potwory, zagadki itp.) otrzymujesz następujące talenty:
Srebro: 2
Brąz: 2

Severus - Posty bardzo wysokiej klasy, widać wieloletni kunszt. Są przejrzyste, czytelne i zrozumiałe. Nie nastręczają problemów Opiekuna zadania. Zdolności walki dość liche, mimo to walka prowadzona porządnie i solidnie. Były tam moje uwagi odnośnie 'kopania i urywania leżącego krwiopijcy podczas gdy w okół było jeszcze kilka" ale to omówiłem podczas walki. Wrócić, przeczytać, zapamiętać. Aktywność na zadaniu powyżej przeciętnej, zadanie było prowadzone bez poślizgu. Zaangażowanie w zadanie i tworzenie klimatu bardzo dobre. Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, czyli podejście do misji jaką otrzymałeś, metody jakimi mogłeś się posługiwać (sposoby rozwiązania zadań i wykorzystanie swoich umiejętności) a także cel jaki miałeś osiągnąć (osiągnięty) oraz dodatkowe przeszkody (przeciwnicy, potwory, zagadki itp.) otrzymujesz następujące talenty:
Srebro: 2 (pierwszy ode mnie, drugi otrzymujesz ze względu na Twoją OBECNÂĄ rasę. Zdrajca ffampirkóff ;[ )
Brąz: 2




Dodatkowa premia:

- Nessa - 300 grzywien
- Severus - 300 grzywien

Forum Tawerny Gothic

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Metr
« Odpowiedź #424 dnia: 11 Lipiec 2012, 10:56:35 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything