Nie uderzam w Ciebie Dev tylko cytuję Twojego posta.
Wprowadzenie garbowanej skóry, jako nowego materiału ugodziłoby w podstawy myślistwa prowadzonego na Valfden.
Czego? Gdzie prowadzone jest to myślistwo? Wnoszę o zamknięcie skarbca gdyż godzi on w prowadzone na Valfden górnictwo, hutnictwo i przemysł drzewny.
Materiał Sytr i Alfistr zostały odrzucone, ze względu na to, że w grze posiadamy już skóry posiadające podobne właściwości, a ich cena i trudność zdobycia jest proporcjonalna do ich cech. Gerloth i Ighmarak zostały wycofane do poprawki ze względu na ich specyficzne właściwości, które trudno uwzględnić w systemie tak aby były czytelne i jasne dla wszystkich.
Rozumiem w takim razie, że elekci wprowadzili mi możliwość szycia ubrań (a więc koszul, spodni, rękawiczek, płaszczy) z materiałów wyżej wymienionych. Tj. skór paradraka, wiwerny, lwa morskiego i jeszcze kilku innych?
A niezrozumiałość w definicji "nie nasiąka wodą" i "nie zajmuje się ogniem" to abstrakcja typu pasmowej teorii przewodnictwa elektrycznego, które wymagają ukończenia specjalistycznych studiów inżynierskich aby pojąć co autor miał na myśli?
I mówią to Ci sami radni, którzy wypuszczają opisy typu: "Człowiek jest humanoidalną istotą"
Szkoda wprowadzać coś nowego i chcieć rozwijać grę, bo przecież odrzućmy to bo tak! Na chuj Ci koszula i płaszcz z Alfistiru. Jesteś wampirem? To masz problem! Przymus chodzenia w zbroi! Bo jak nie to spali Cię słońce.
Bzdura i tyle w temacie.