Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164957 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1260 dnia: 31 Marzec 2014, 01:37:30 »
Mam jeszcze jeden i chyba już ostatni w tym miesiącu pomysł, czy można by stworzyć NPC który sprzedawalby chowance. Byłby one już dorosłe i przyzwyczajony do ludzi, ale dosyć drogie. Na ten pomysł wpadłem patrząc na oddania chowanów pod opiekę u kapłanem w świątyni. Było ich dość mało, więc i chowance musiało być mało. Ale jak coś to zdeptajcie pomysł i tyle. :-X
« Ostatnia zmiana: 31 Marzec 2014, 01:58:28 wysłana przez Thor Grom »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1261 dnia: 31 Marzec 2014, 16:53:46 »
Mam jeszcze jeden i chyba już ostatni w tym miesiącu pomysł, czy można by stworzyć NPC który sprzedawalby chowance. Byłby one już dorosłe i przyzwyczajony do ludzi, ale dosyć drogie. Na ten pomysł wpadłem patrząc na oddania chowanów pod opiekę u kapłanem w świątyni. Było ich dość mało, więc i chowance musiało być mało. Ale jak coś to zdeptajcie pomysł i tyle. :-X

Zdecydowane nie. Od tego są gracze, a nie NPC. Obecnie o to trudno, bo to łowcy mieli w programie, ale na upartego każdy powinien (organizując odpowiednio dużą wyprawe) dać radę zdobyć dowolnego chowańca.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1261 dnia: 31 Marzec 2014, 16:53:46 »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1262 dnia: 09 Kwiecień 2014, 23:10:50 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1263 dnia: 09 Kwiecień 2014, 23:12:40 »

Offline Malavon

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 1229
  • Reputacja: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prawda broni się sama
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1264 dnia: 11 Kwiecień 2014, 20:04:50 »
Propozycja przykładowego żywiołaka:

http://images.wikia.com/forgottenrealms/images/archive/b/b2/20110806064542!Water_Elemental.jpg
[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_żywiołak wody.jpg}}
=Opis=
ÂŻywiołaki są stworzeniami magicznymi przywoływanymi przez czarodziei raczej do celów bitewnych. Te niesamowite istoty uosabiają pierwotne siły natury same w sobie. Zazwyczaj mają koło 3m wzrostu, na który składa się potężny korpus i wir czystej mocy zastępujący nogi. Pomijając ich spore rozmiary oraz umiejętności bojowe, żywiołaki są w stanie posługiwać się częścią zaklęć, tak jak ich mistrzowie.
Jako istoty stworzone niemal wyłącznie z energii są trudne do kontrolowania, a wszelkie zaburzenia w więzi z swym panem mają na nie znaczny wpływ.

==Statystyki==
'''Broń:''' wodna pięść<br>
'''Obuch:''' 25<br>
'''Wytrzymałość:''' 28<br>
<br>

'''Bestia:''' żywiołak wody<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' ??

=Technika walki=
ÂŻywiołak przeważnie korzysta z swojej siły i uderza potężnymi pięściami. W momencie gdy siła zaczyna zawodzić, używa arsenału dostępnych mu zaklęć.

==Ataki==
*'''Walka wręcz''' - ÂŻywiołak posiada długie kończyny górne o zasięgu 180 centymetrów, którymi potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika..

*'''Rzut''' - ÂŻywiołak potrafi unieść osoby lub przedmioty do 800 kilogramów i rzucić nimi nawet na odległość 25 metrów, co wywołuje obrażenia od obuchu o wartości 28.
*'''Mroźna zamieć''' – ÂŻywiołak wody wyciąga przed siebie obie dłonie, z których wytwarza lodowy podmuch. Zasięg podmuchu wynosi 6 metrów po prostej od dłoni istoty. Podmuch jest w stanie śmiertelnie zamrozić wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 15 punktów. Jeśli wytrzymałość przeciwnika wynosi więcej niż 15 a mniej niż 20 punktów zostaje on zamrożony na następny post z walką i nie może wykonać żadnej akcji.
*'''Lodowy sopel''' – ÂŻywiołak wody tworzy w jednej z dłoni lodowy sopel, którym miota w przeciwników za pomocą psioniki. Zasięg rzutu lodowym soplem wynosi 50 metrów. Uderzenie lodowego sopla zadaje obrażenia o średnicy 5 centymetrów w miejsce trafienia. Uderzenie jest w stanie przebić wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 20 punktów. Wytrzymałość sopla lodu wynosi 25, w zależności od temperatury otoczenia topi się on jak zwyczajny lód.


=Umiejętności=
*'''Psionika żywiołaka''' –Zasięg psioniki oraz czarów ofensywnych miotanych wynosi 50 metrów. Możesz raz na post pchnąć przeciwnikiem lub sprowadzić do stanu spoczynku obiekt do 240 kilogramów na odległość 5 metrów. Możesz raz na post podciągnąć przeciwnika lub sprowadzić do stanu spoczynku obiekt do 240 kilogramów z odległości 5 metrów. Możesz unieść przeciwnika do 240 kilogramów metr nad ziemię dusząc go psionicznym uściskiem, wykonując tą czynność nie możesz wykonać żadnej innej akcji ani używać zaklęcia długotrwałego. Duszony przeciwnik nie może mówić i zostaje obezwładniony na następny post z walką, o ile nie zastosuje kontrataku za pomocą teleportacji lub telekinezy i jej wyższych form. Raz na post możesz złamać kark przeciwnikowi, którego wytrzymałości wynosi mniej niż 3 punkty. Waga unoszonych psioniką przedmiotów nie może przekraczać 12kg. Możesz rozbijać przedmioty np. drzwi, wazony, okna, barykady, których wytrzymałość nie przekracza 15 punktów. Jesteś w stanie odbić 1 pocisk z broni dystansowej lub broni palnej, oraz 1 zaklęcie ofensywne, którego atak nie przekracza 30 punktów..

*'''Odporność na wodę''' -Przeciwnik jest niepodatny na wodę w związku z czym zaklęcia z żywiołu wody otrzymują -50 punktów do siły czaru.

*'''ÂŻywiołacza niewrażliwość'''  – ÂŻywiołak jest odporny na obrażenia kute, cięte i obuchowe. Broń sieczna oraz obuchowa, która atakuje się żywiołaka otrzymuje współczynnik minus 50 punktów.
*'''Nieskażone źródło''' – ÂŻywiołak jest źródłem najczystszej wody. Jeden jej łyk działa jak antidotum neutralizując działanie wszelkich trucizn i chorób.

*'''Niszczyciel oręża''' – Woda, z której składa się ciało żywiołaka jest zabójcza dla wszelkiego oręża. Broń, która dotknie jego ciała natychmiast otrzymuje status zniszczony



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.

*'''Niestabilność''' – ÂŻywiołak jest wyjątkowo niestabilną istotą. Utrata przytomności osoby, która go przywołała powoduje zachwianie energii i zniszczenie żywiołaka. W momencie śmierci żywiołak wywołuje wokół siebie efekt zaklęcia nova mrozu


=Trofea=
*Brak

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1265 dnia: 11 Kwiecień 2014, 21:05:24 »
Do niestabilności dałbym, że zniszczenie korpusu zywiolaka go też niszczy
« Ostatnia zmiana: 18 Kwiecień 2014, 12:03:24 wysłana przez Thor Grom »

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1266 dnia: 18 Kwiecień 2014, 12:04:47 »
A mam takie pytanie, czy dałoby się stworzyć takie chwilowe mikstury przemiany rasy. Tak sobie myślałem, żeby były na bazie krwi danej istoty, tak jak przemiana w zwierzę jest na bazie jego krwi.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1267 dnia: 18 Kwiecień 2014, 23:10:32 »
Jest coś takiego jak metamorfia:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalno%C5%9Bci_magiczne#Metamorfia

Pozwala ona na na zmianę w innego humanoida.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1268 dnia: 18 Kwiecień 2014, 23:15:34 »
Jest coś takiego jak metamorfia:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalno%C5%9Bci_magiczne#Metamorfia

Pozwala ona na na zmianę w innego humanoida.
Tak, ale takiego którego dotknęło się w ciągu ostatnich 24h. Na misjach niezbyt praktyczne.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1269 dnia: 18 Kwiecień 2014, 23:34:03 »
O to właśnie chodzi. By utrudnić. Z drugiej strony, jak wyobrażasz sobie w warunkach polowych zdobycie próbki tkanki przeciwnika, skonstruowanie odpowiedniej mikstury i wypicie jej w dobrym momencie?

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1270 dnia: 19 Kwiecień 2014, 00:16:09 »
Samo wypiciu, to nie problem, ale reszta, no cóż. Choć ta tkanka byłaby dobrym rozwiązaniem, jakby od niej np dało się zmienić. chodzi mi o coś w rodzaju łuski dracona albo kła wampira. do meramorfi w sam raz. Ale teraz ona się nie przydaje, większość ras jest nieaktywnych, przez co trudno się zmienić.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1271 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:17:48 »
Wiesz. Ludzie wybierają człowieka bo ma bonus do talentów  :D Nie moja ani innych MG wina że tak jest.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1272 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:21:18 »
Dlatego, tylko mi się to nie podoba, że jemu sprzyjają bogowie a innym nie.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1273 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:25:40 »
To nie komunizm. Nie każdy musi mieć po równo.   <rycerz>


Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1274 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:47:08 »
1. No, ludzi jest dość sporo.
2. No Kharimie, zgodze się z tobą, to nie fair. Ją jestem tylko inna odmianą człowieka, czemu nie mam jego bonusów?
3. Chciałbym być choć przez chwilę Draconem, no ale jest tylko jeden czarny, więc nie opłaca mi się uczyć metamorfi.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1275 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:53:11 »
Za to ork, to kupa mięsa, która może oderwać Ci głowę. Elf ustrzeli Cię z zamkniętymi oczami. Są wady i zalety. Nie można mieć wszystkiego.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1276 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:56:09 »
Krasnolud może ustrzelić Ci tyłek z muszkietu i to z daleka. Edziu ma rację.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1277 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:56:20 »
Yep, ja np. chcę być czerwonym draconem i musze czekać aż <spoiler>  ;p

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1278 dnia: 19 Kwiecień 2014, 16:58:32 »
Za to ork, to kupa mięsa, która może oderwać Ci głowę. Elf ustrzeli Cię z zamkniętymi oczami. Są wady i zalety. Nie można mieć wszystkiego.
No ale skrzydeł żaden niema, a Aragornowi oderwali.

Bateria mi w telefonie zdycha, jak coś odpisze później.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1279 dnia: 19 Kwiecień 2014, 17:00:17 »
Będzie nowa odmiana draca?. Coś to podejrzane.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1279 dnia: 19 Kwiecień 2014, 17:00:17 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top