Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164968 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1180 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:12:11 »
Proponuje bunt  ;[

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1181 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:13:40 »
Dokładnie.

No tak najprościej powiedzieć. ;p Tylko jak ja jako gracz mam zweryfikować to czy na wyprawie nie mówicie np bzdur i moja postać jednak mogła wykonać akcję?
Jak chcecie to zróbcie test. Napiszcie mi każdy na PW każdy jakie zastosowania i działanie ma czarna ruda, a ja potem zapytam Isa. Zobaczymy czy wszyscy wiedzą tak super idealnie;p

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1181 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:13:40 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1182 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:15:41 »
On Ci nie odpowie bo to wiedza dla maguff  ;[

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1183 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:16:31 »
No tak najprościej powiedzieć. ;p Tylko jak ja jako gracz mam zweryfikować to czy na wyprawie nie mówicie np bzdur i moja postać jednak mogła wykonać akcję?
Jak chcecie to zróbcie test. Napiszcie mi każdy na PW każdy jakie zastosowania i działanie ma czarna ruda, a ja potem zapytam Isa. Zobaczymy czy wszyscy wiedzą tak super idealnie;p

Albo odpowie, że prace nad właściwościami czarnej rudy jeszcze trwają xD

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1184 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:18:26 »
Czyli teoretycznie Gunses powinien być alfą i omegą w przypadku zwierząt, bo to główny myśliwy wyspy, a Zef powinien zajebiście znać się na truciznach, bo to domena zabójców jest;p

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1185 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:19:28 »
Albo odpowie, że prace nad właściwościami czarnej rudy jeszcze trwają xD
Tak czy siak się nie dowiesz :D


Czyli teoretycznie Gunses powinien być alfą i omegą w przypadku zwierząt, bo to główny myśliwy wyspy, a Zef powinien zajebiście znać się na truciznach, bo to domena zabójców jest;p
Przecieeeeż ja znam! Ooo! Każde każde... O to jest mrówka!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1186 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:22:20 »
Czyli teoretycznie Gunses powinien być alfą i omegą w przypadku zwierząt, bo to główny myśliwy wyspy, a Zef powinien zajebiście znać się na truciznach, bo to domena zabójców jest;p

No tak, przecież zapytają lub dopytają się Isa o daną rzecz i przekaża Wam. Gucio ma o tyle dobrze,ze moze zrobić to jako postać, bo ma krwawy kryształ - centrum wiedzy wampirzej. Co do Blaze to chyba tez jako postać, a jak nie to jako NPC szkolący.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1187 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:23:58 »
Czyli teoretycznie Gunses powinien być alfą i omegą w przypadku zwierząt, bo to główny myśliwy wyspy, a Zef powinien zajebiście znać się na truciznach, bo to domena zabójców jest;p

W teorii tak, w praktyce nie mogę ich nawet tworzyć bo to domena alchemii i magów

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1188 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:25:53 »
W teorii tak, w praktyce nie mogę ich nawet tworzyć bo to domena alchemii i magów

Ale nie musisz znać systemu ich tworzenia, żeby znać ich własciwości i zastosowania.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1189 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:26:04 »
W teorii tak, w praktyce nie mogę ich nawet tworzyć bo to domena alchemii i magów
Bo ja mam na tobie zarabiać   ;p

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1190 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:28:40 »
W teorii tak, w praktyce nie mogę ich nawet tworzyć bo to domena alchemii i magów
Nasz system gry jest inwalidą. Czemu tylko magowie umieją mieszać trucizny? Równie dobrze myśliwi mogliby nauczyć się jak z jadu krwiopijcu zrobić truciznę na bazie jadu krwiopicjy. Czemu więc zabójcy muszą chodzić w łachę do magóff po trutki?


Ale nie musisz znać systemu ich tworzenia, żeby znać ich własciwości i zastosowania.
To by znaczyło, że magowie nie muszą znać zastosowania i właściowści substancji, żeby móc je produkować. Czyli mogą mieszać zioła i inne i nie wiedzą co z tego wychodzi. Chory świat. Magowie mogliby robić mikstury uzdrawiajace, przemieniajace, potęgujące jakieś zdolności i odtrutki. A asasyni powinni dostać wszelkie trucizny. ALBO! przecież jedno nie wyklucza drugiego. Balansu w grze i tak nie ma, bo Is nie ma czasu na inne organizacje i trzeba o ten czas żebrać. Niech i magowie umieją robić truty i asasyni. Co za problem.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1191 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:31:11 »

To by znaczyło, że magowie nie muszą znać zastosowania i właściowści substancji, żeby móc je produkować. Czyli mogą mieszać zioła i inne i nie wiedzą co z tego wychodzi. Chory świat. Magowie mogliby robić mikstury uzdrawiajace, przemieniajace, potęgujące jakieś zdolności i odtrutki. A asasyni powinni dostać wszelkie trucizny. ALBO! przecież jedno nie wyklucza drugiego. Balansu w grze i tak nie ma, bo Is nie ma czasu na inne organizacje i trzeba o ten czas żebrać. Niech i magowie umieją robić truty i asasyni. Co za problem.

Też o tym pomyślałem, żeby alchemicy w Pakcie uczyli się wszystkiego w sprawie alchemii, a Blaze mógłby dostać trucizny.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1192 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:34:40 »
Ja chcę powalczyć o produkcję olejów i smarowideł na broń dla myśliwych. Bo dla mnie to żadna wielka sztuczka wytopić tłuszcz z sadła zwierzaków i dodać jakiś substancji, np. opiłków srebra, żeby zrobić smar ze srebrem. A nie zdziwiłbym się, gdyby to musieli robić alchemicy, bo to wyższa alchemia wytopic tłuszcz i wrzucić doń coś. Taki sztywny nam marant wyszedł, no nie?

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1193 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:47:16 »
Nasz system gry jest inwalidą. Czemu tylko magowie umieją mieszać trucizny? Równie dobrze myśliwi mogliby nauczyć się jak z jadu krwiopijcu zrobić truciznę na bazie jadu krwiopicjy. Czemu więc zabójcy muszą chodzić w łachę do magóff po trutki?

To by znaczyło, że magowie nie muszą znać zastosowania i właściowści substancji, żeby móc je produkować. Czyli mogą mieszać zioła i inne i nie wiedzą co z tego wychodzi. Chory świat. Magowie mogliby robić mikstury uzdrawiajace, przemieniajace, potęgujące jakieś zdolności i odtrutki. A asasyni powinni dostać wszelkie trucizny. ALBO! przecież jedno nie wyklucza drugiego. Balansu w grze i tak nie ma, bo Is nie ma czasu na inne organizacje i trzeba o ten czas żebrać. Niech i magowie umieją robić truty i asasyni. Co za problem.

a) aby się nauczyć tworzyć trucizny, trzeba umieć robić mikstury uzdrawiające (dziwne, ale tak jest na wiki)
b) potrzeba do tego znajomości rzadkich roślin
c) na takie pytanie również mógłbym zapytać: dlaczego alchemik nie może nauczyć się pozyskiwać: oczu, skrzydełek, krwi, jadów? Po to, żeby to od was kupić. Dlaczego nie ma handlu między graczami? Wszyscy chcą być samowystarczalni, ale tak sie nie da (a przynajmniej tak być nie powinno). ;/

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1194 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:51:00 »
Widać po tych przykładach najlepiej, że to trochę idzie wszystko w złą stronę. Zwłaszcza, że nikt sie nie zatroszczy o to, aby pofatygować się do myśliwych po jakieś trofea. Coś się zawsze znajdzie w pakcie.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1195 dnia: 02 Styczeń 2014, 22:59:54 »
Widać po tych przykładach najlepiej, że to trochę idzie wszystko w złą stronę. Zwłaszcza, że nikt sie nie zatroszczy o to, aby pofatygować się do myśliwych po jakieś trofea. Coś się zawsze znajdzie w pakcie.

Albo się zrobi wyprawę i się tam spotka całkiem przypadkiem danego potworka, z którego można zrobić to i to. ;p

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1196 dnia: 02 Styczeń 2014, 23:08:33 »
Albo się zrobi wyprawę i się tam spotka całkiem przypadkiem danego potworka, z którego można zrobić to i to. ;p

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1197 dnia: 02 Styczeń 2014, 23:10:21 »
Ja chciałem już dawać u siebie NPC który by to po prostu sprzedawał w KK w imieniu magów, ale też nie pasuje...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1198 dnia: 02 Styczeń 2014, 23:49:29 »
Nie będzie źle! Dostałem życzenia noworoczne 'żeby Czerwony w tym roku był milszy!' :3

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1199 dnia: 02 Styczeń 2014, 23:51:55 »
Nie będzie źle! Dostałem życzenia noworoczne 'żeby Czerwony w tym roku był milszy!' :3

Pomarzyć każdy może :P

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1199 dnia: 02 Styczeń 2014, 23:51:55 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top