Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165046 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #980 dnia: 05 Październik 2013, 10:40:47 »
Tylko ktoś zamknął temat Portalu do koloni  :(.

A może być ruszył zadanie?

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #981 dnia: 05 Październik 2013, 21:43:16 »
A może wprowadzimy naukę jazdy konno? Nie sądzicie, że to urealni grę?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #981 dnia: 05 Październik 2013, 21:43:16 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #982 dnia: 05 Październik 2013, 22:56:15 »
A może wprowadzimy naukę jazdy konno? Nie sądzicie, że to urealni grę?
I utrudni.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #983 dnia: 06 Październik 2013, 12:36:58 »
Ale czemu? Zwykła umiejętność nabywana: "Jazda konna". Która umożliwi walkę z konia itp.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #984 dnia: 06 Październik 2013, 13:02:10 »
I utrudni.
Co to za utrudnienie rozpisanie jazdy konnej na dwa stopnie specjalizacji. Za BT i ST.
Pierwszy stopień to podstawy jazdy konnej, a drugi to szarża, walka z konia.
To nie jest wielkie utrudnienie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #985 dnia: 06 Październik 2013, 13:57:46 »
Wtedy trzeba dopisywać do każdej specjalizacji możliwości walki bronią, dorobić zasięg poszczególnych zaklęć na koniu itd. Dużo babrania się w szczegółach przy obecnej grze. Spojrzałeś na to tylko od strony jazdy, nie zaś różnych walk, które można prowadzić będąc na koniu.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #986 dnia: 06 Październik 2013, 14:01:08 »
Po prostu mnie dziwi, że w czasie trwającej wyprawy potrafimy walczyć na koniu równie dobrze, co XVIII wieczni husarzy...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #987 dnia: 06 Październik 2013, 14:06:41 »
Wystarczy dopisac do specjalizacji walke na koniu od danego stopnia zaawansowania i dodac umiejetnosc jazdy.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #988 dnia: 10 Październik 2013, 21:57:01 »
Moja propozycja...

Opis

Dzik jest popularnym zwierzęciem łownym i jako taki doczekał się w języku myśliwych wielu szczegółowych określeń, pozwalających w krótkich słowach opisać zwierzę i jego zachowanie. Samiec dzika to odyniec, samica nazywana jest lochą, a młode to warchlaki. Zwierzęta te żyją stadnie w niewielkich grupach rodzinnych. W skład takiej gromady wchodzi zwykle od kilku do nawet dwudziestu osobników płci obojga. Dorosły samiec może mieć nawet dwa metry długości i ważyć ponad trzysta kilogramów.

Statystyki

Broń: szable
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 20

Broń: zęby
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: dzik
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Technika walki

Najpopularniejszym atakiem wśród dzików jest szarża. Dzik naciera na ofiarę starając się ranić ją swoimi przypominającymi szable górnymi kłami. Zwierzę to potrafi także ugryźć przeciwnika w sposób tradycyjny, gdy ten jest dostatecznie blisko. W obronie młodych i terytorium przeważnie walczą stadnie.

Ataki

Ugryzienie - Ostre zęby i mocne szczęki są śmiercionośną bronią dzika. Stara się on gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę.

Szarża - Dzik potrafi zaszarżować używając do tego swoich szabli. Uderza on w ten sposób w w korpus przeciwnika, powalając go na ziemię, jeśli ten nie zdoła wykonać uniku. Atak można zastosować raz na dwa posty. Przed atakiem nie można zastosować bloku.

Umiejętności

Leśne zwierze - Dobrze zna las. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

Zwierzęcy instynkt - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności cichy zabójca.

Słabe punkty

Podatność na ogień - Zwierze posiada futro, które łatwo się pali.

Trofea

5 litrów krwi dzika
2m2 skóry dzika
2 szable dzika
« Ostatnia zmiana: 15 Październik 2013, 07:35:59 wysłana przez Jiroslav »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #989 dnia: 10 Październik 2013, 22:11:37 »
Parę gaf strzeliłeś w opisie

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #990 dnia: 11 Październik 2013, 18:16:32 »
Gdzie? 

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #991 dnia: 15 Październik 2013, 07:37:29 »
Ah, tutaj. Poprawiłem. I oprócz tego nikt nie chce mojego dzika?  ;[

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #992 dnia: 15 Październik 2013, 08:02:44 »
Dzik się przyda!

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #993 dnia: 17 Październik 2013, 00:45:43 »
Nie uważacie że te walki na arenie są pojebcone? żeby nie powiedzieć dosadnie. Przecież na wyższych levelach tylko mag z konkretnym pierdolnięciem ma szansę.
Już nawet 5 szkieletów czy wilków będzie problem zajebać. Przecie na logikę patrząc rzucą się na Ciebie z każdej strony i im chuja zrobisz.
Bez jakiejś obszarówki to możesz sobie ewentualnie pomachać ogonkiem.
Trzeba inaczej to ustawić, bo walka z chordą jest nielogiczna. Już można jakieś fale zrobić. i to byłoby fajne.
Najpierw kretoszczur - jeb, potem ścierwojad - jeb. <20 innych> na końcu wiwerna i masz kupkę truchełków na piachu. Oczywiście zrobilibyście czas na przerwę i uprzątnięcie pola bitwy z jednego albo drugiego gada i już. Dany osobnik dostałby kasę za ostatniego potwora, którego ubije. Taka fajna turówka, w której po każdej rundzie możesz powiedzieć "dalej" albo "pas".
A żeby nie było, że od razu każdy by wiwerny zabijał w pierwszym podejściu, to dopiero od iluś tam walk można by przejść na nowy poziom. Przemyślcie to. Opiszę dokładniej jak będę bardziej do życia.

Offline Szarleǰ

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 2553
  • Reputacja: 3462
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #994 dnia: 17 Październik 2013, 00:51:44 »
Wg mnie Gordian przedstawił świetny pomysł, bo mi też ta cała arena wydawała się trochę bez sensu. Tak byłoby dużo ciekawiej.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #995 dnia: 17 Październik 2013, 07:34:52 »
Moglibyśmy dać do koloseum dziki  <ignorant>

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #996 dnia: 17 Październik 2013, 08:49:02 »
Ciekawe, że na wyprawach jakoś nikt nie ma nic przeciwko, by rzucać się na 30 przeciwników, gdy samych graczy jest tylko 5. 1:6 stosunek. I wszystkie bestie po kolei padają.

Pomyślę, by od drugiego poziomu kategorii bestii puszczać ich dwójkami.

Offline Nascar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 2
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #997 dnia: 17 Październik 2013, 10:41:54 »
Przywróć starego Ficzera :D

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #998 dnia: 17 Październik 2013, 13:03:33 »
Ale na wyprawach masz określone miejsce. Jakiś las etc. a tu masz małą arenę, tam możesz po prostu wejść na drzewo i niech Ci taki wilk skoczy, a na arenie guzik zrobisz. Jak Cię 5 wilków napadnie.

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #999 dnia: 17 Październik 2013, 14:24:50 »
Mi nie przeszkadza, że można maksymalnie pięć bestii.  Jak ktoś martwi się, że nie da rady, może walczyć z trzema na przykład. Z resztą od razu nikt nie walczy z paroma wilkami. Dla  początkujących są kretoszczury, ścierwojady...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #999 dnia: 17 Październik 2013, 14:24:50 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top