Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165006 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #840 dnia: 21 Sierpień 2013, 13:19:26 »
Wampiry mają wyrdanę, szpon i łuk. Przy innych to wygląda dosyć blado... Jesteśmy organizacją zrzeszającą ÂŁowców. Jakieś pomysły?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #841 dnia: 21 Sierpień 2013, 13:41:42 »
Macie też nowy gethvim

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #841 dnia: 21 Sierpień 2013, 13:41:42 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #842 dnia: 21 Sierpień 2013, 14:05:01 »
Isu ich nie zaakceptował. Powiedział, że na razie nie ma co dodawać. Patrz stronę wcześniej.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #843 dnia: 21 Sierpień 2013, 14:11:58 »
Zawsze możecie u Jana się uczyć :P Krukami też mam 3. Katana, ukryte ostrze i kusza

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #844 dnia: 21 Sierpień 2013, 14:17:46 »
Jest jeszcze masa broni, których nikt nie wziął, to co jest u Viciousa najprawdopodobniej trafi do innych organizacji. Jeśli mamy coś dodawać to naprawdę z sensem, nie zaś broń na wzór wardyny, której wyuczy się jedna osoba, a Gunses po miesiącu będzie mówił, że chce coś nowego bo to nieporęczne etc.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #845 dnia: 21 Sierpień 2013, 14:44:58 »
Jest jeszcze masa broni, których nikt nie wziął, to co jest u Viciousa najprawdopodobniej trafi do innych organizacji. Jeśli mamy coś dodawać to naprawdę z sensem, nie zaś broń na wzór wardyny, której wyuczy się jedna osoba, a Gunses po miesiącu będzie mówił, że chce coś nowego bo to nieporęczne etc.
Chciałbym wyjaśnić. Wardyny miały sens kiedy były ataki broni, ponieważ wardyna należała do długich broni dwuręcznych i wtedy nie ważne było czym się walczy, ważne było jakich ataków można było użyć. Wtedy to była akacja jak w grach MMORPG, naciskało się odpowiedni atak i nie trzeba było się martwić o opisanie walki. Potem jak odeszliśmy od ataków, to wardyna została przy nas jako naleciałość. Is, ale przecież sam powtarzałeś, że czasami trzeba poprawiać nawet decyzje, które z perspektywy czasu są nietrafione. Nie mam 100% pewności, że gethvim się przyjmie, ale na razie nietrafiony był bułat, kij, wardyna. Broń którą zaproponowaliśmy to broń lekka, szybka i przeznaczona dla zwinnego, energicznego użytkownika. W sam raz pasuje pod moją organizację. Ja ze swojej strony mogę zapewnić wyposażenie członków w gethvimy.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #846 dnia: 21 Sierpień 2013, 15:14:39 »
Chciałbym wyjaśnić. Wardyny miały sens kiedy były ataki broni, ponieważ wardyna należała do długich broni dwuręcznych i wtedy nie ważne było czym się walczy, ważne było jakich ataków można było użyć. Wtedy to była akacja jak w grach MMORPG, naciskało się odpowiedni atak i nie trzeba było się martwić o opisanie walki. Potem jak odeszliśmy od ataków, to wardyna została przy nas jako naleciałość.
Cały czas można się wzorować na starych atakach, które są w pewnym sensie dopasowane do danych stopni zaawansowania walki. Więc nadal możesz nimi zadawać śmiertelne obrażenia. Twój argument jest inwalida. <ignorant>


Is, ale przecież sam powtarzałeś, że czasami trzeba poprawiać nawet decyzje, które z perspektywy czasu są nietrafione. Nie mam 100% pewności, że gethvim się przyjmie, ale na razie nietrafiony był bułat, kij, wardyna. Broń którą zaproponowaliśmy to broń lekka, szybka i przeznaczona dla zwinnego, energicznego użytkownika. W sam raz pasuje pod moją organizację. Ja ze swojej strony mogę zapewnić wyposażenie członków w gethvimy.
W takim razie wprowadzimy na próbę, ale coś czuję, że i tak wszystkie wampiry polecą po miecze do Jana i gethvim stanie się dodatkiem.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #847 dnia: 24 Sierpień 2013, 14:21:40 »
Mam takie pytanko. Nie dałoby się wprowadzić w grze czegoś takiego jak czeladzie wydobywcze?
Gracz miałby taką czeladź drwali, tkaczy i górników. I mógłby sobie wykupić licencję, jak to jest  w przypadku kowali, łuczarzy etc. I jakby miał chęć to wysyłałby swoją postać do pracy na jakiś czas a to przynosiłoby mu jakiś tam profit w postaci surowców. Przypuszczalnie byłoby to surowe drewno, ruda żelaza i bawełniana przędza.

ÂŻeby nie było za wesoło gracz musiałby z tym iść do huty i tam za 10% surowców huta przetopiła by mu tę rudę na sztabki, tartak zrobiłby mu z drewna deski, a tkalnia przędzę zamieniłaby na płótno.

Taki gracz mógłby sobie te surowce wykorzystać już dla siebie np. idąc do krawca i zamawiając uszycie spodni. Wiadomo, że nie wszystkie rudy byłyby dostępne, ale te takie podstawowe brąz, żelazo i węgiel (który byłby potrzebny do wykonania Valfdeńskiej stali).

Gracze mogliby sprzedawać sobie te surowce nawzajem i może jakoś ruszyłby targ czy ogólnie rynek.

Chciałbym też zaproponować powrót do takich tygodniowych jarmarków, w których MG na rynku zamieszczałby 10 losowych zamówień na towary, które gracze mogliby odsprzedać. I raz byłoby to 3 beczki ryb, innym razem 7 poroży jelenia i 2 skóry wilka.
Gracze mogliby tworzyć jakieś krótkie zadania w czasie których zgarnialiby potrzebne pierdoły i zdobywaliby jakiś tam grosz.
Można by było wtedy trochę odejść od zadań typu idź zabij, odkryj wielką tajemnicę.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #848 dnia: 24 Sierpień 2013, 19:01:08 »
Jest taki projekt od jakiegoś czasu w przygotowaniu. Tylko zwyczajnie za robotę płaci się graczowi dniówkę. Tzn. przychodzi do czeladzi i co godzinę piszę o tym, że pracuje i wydobywa. Za przepracowane godziny zbiera później grzywny.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #849 dnia: 24 Sierpień 2013, 19:43:26 »
Jest taki projekt od jakiegoś czasu w przygotowaniu. Tylko zwyczajnie za robotę płaci się graczowi dniówkę. Tzn. przychodzi do czeladzi i co godzinę piszę o tym, że pracuje i wydobywa. Za przepracowane godziny zbiera później grzywny.
Moim zdaniem to nie przejdzie. Za dużo spamu przez to by było. Lepiej by było robić tak jak w grach typu plemiona. Przychodze do czeladzi i piszę ile godzin pracuje. Za co później inkasuje pieniądze. Tyle że musi być ale:
-jest np czas pracy ograniczony do 8 godzin, i pracować mogę znowu np po 12 godzinach przerwy
-jak postać pracuje nie można bujać się po żadnych karczmach, domach, bankach itp.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #850 dnia: 24 Sierpień 2013, 19:45:25 »
Moim zdaniem to nie przejdzie. Za dużo spamu przez to by było. Lepiej by było robić tak jak w grach typu plemiona. Przychodze do czeladzi i piszę ile godzin pracuje. Za co później inkasuje pieniądze. Tyle że musi być ale:
-jest np czas pracy ograniczony do 8 godzin, i pracować mogę znowu np po 12 godzinach przerwy
-jak postać pracuje nie można bujać się po żadnych karczmach, domach, bankach itp.

W moim miejscach pracy w jeszcze nie otwartym Opactwie tak jest.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #851 dnia: 24 Sierpień 2013, 20:00:56 »
Moim zdaniem to nie przejdzie. Za dużo spamu przez to by było. Lepiej by było robić tak jak w grach typu plemiona. Przychodze do czeladzi i piszę ile godzin pracuje. Za co później inkasuje pieniądze. Tyle że musi być ale:
-jest np czas pracy ograniczony do 8 godzin, i pracować mogę znowu np po 12 godzinach przerwy
-jak postać pracuje nie można bujać się po żadnych karczmach, domach, bankach itp.
To bez sensu, jak pracujesz skoro piszesz tylko 1 post i czekasz nic nie robiąc. Tak to możesz pójść do pracy, kiedy chcesz i przerwać kiedy chcesz. Oczywiście będzie jakiś limit godzin pracy.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #852 dnia: 24 Sierpień 2013, 20:24:23 »
To jest tylko propozycja. Tylko moim zdaniem przy pierwotnym pomyśle od groma spamu będzie.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #853 dnia: 24 Sierpień 2013, 20:34:47 »
To jest tylko propozycja. Tylko moim zdaniem przy pierwotnym pomyśle od groma spamu będzie.

Ale przy Twoim pomyśle mógłbym wysłać postać do pracy iść na uczelnię, wrócić po południu i zgarnąć kasę;]

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #854 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:01:15 »
To jest tylko propozycja. Tylko moim zdaniem przy pierwotnym pomyśle od groma spamu będzie.
Jakby 1000 stron offtopicu w czymś Ci przeszkadzało. :P

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #855 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:04:37 »
Jakby 1000 stron offtopicu w czymś Ci przeszkadzało. :P
Tylko tam w każdym poście jest co innego, a tu będzie cały czas coś takie:"zacząłem pracę","pracuje dalej","kończę pracę". I powiedz że to nie będzie spam na potęgę, a przynajmniej na początku. No ale jak wolisz tak, to ok.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #856 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:06:53 »
Tylko tam w każdym poście jest co innego, a tu będzie cały czas coś takie:"zacząłem pracę","pracuje dalej","kończę pracę". I powiedz że to nie będzie spam na potęgę, a przynajmniej na początku. No ale jak wolisz tak, to ok.
Więc damy nakaz, aby w każdym poście było coś innego. Post się powtórzy to nie dostaniesz kasy.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #857 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:11:51 »
Zrywam rzepe.

Zrywam rzepę dłonią lewą.

Zrywam dłonią rzepę.

Rzepa jest zrywana przeze mnie.

Przeze mnie jest zrywana rzepa.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #858 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:14:00 »
Hahaha! Dam Ci podwyżkę! :D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #859 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:15:25 »
Edzio - przodownik pracy. 300% dziennej normy.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #859 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:15:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top