Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165025 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #660 dnia: 27 Kwiecień 2013, 10:59:34 »
Rasista! Do orków jednak pasują też kowale - co jak co, ale lud słynący z wojen i bitek musiał mieć też dobre uzbrojenie.
Zazwyczaj cokolwiek co przypomina miecz i jest w miarę naostrzone. Tak więc słabo u nas z tym mają.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #661 dnia: 27 Kwiecień 2013, 11:01:31 »
No bo ogólnie orkowie za całkowitych tumanów brani są. A jak po samym Gothicu (najwięcej trójka) widać, że orkowie mają wiele dobrych kowali.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #661 dnia: 27 Kwiecień 2013, 11:01:31 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #662 dnia: 27 Kwiecień 2013, 11:12:10 »
No bo ogólnie orkowie za całkowitych tumanów brani są. A jak po samym Gothicu (najwięcej trójka) widać, że orkowie mają wiele dobrych kowali.
Bo zetknęli się z innym kunsztem kowalstwa. Na wojnę przybyli w swoim nędznym uzbrojeniu, który wydawał się im szczytem technologicznym. Poza tym jak już porównywać do gry Gothic, nie ma w całej serii na tyle potężnego orkowego miecza, by chociaż w połowie dorównywał tym ludzkim.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #663 dnia: 27 Kwiecień 2013, 11:15:01 »
To jest inna możliwość zamiany tej jednej umki? Jakoś nie widzi mi się to groźne spojrzenie, a najwyraźniej nie przekonam Cię do tego kowalstwa.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #664 dnia: 27 Kwiecień 2013, 11:20:57 »
To jest inna możliwość zamiany tej jednej umki? Jakoś nie widzi mi się to groźne spojrzenie, a najwyraźniej nie przekonam Cię do tego kowalstwa.
Na coś co pasuje do orka w naszym uniwersum - jest.

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #665 dnia: 04 Maj 2013, 00:13:10 »
Co byście powiedzieli o ścieżce magii - druidów. Taka magia dla magów, która polegała by na opanowaniu magii natury. Można by było opanować jakieś zwierzęta na post, albo na czas jakiejś mniejszej walki, albo opanować drzewo (enta) który zabił by ileś tam ludzi...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #666 dnia: 04 Maj 2013, 00:15:53 »
Co byście powiedzieli o ścieżce magii - druidów. Taka magia dla magów, która polegała by na opanowaniu magii natury. Można by było opanować jakieś zwierzęta na post, albo na czas jakiejś mniejszej walki, albo opanować drzewo (enta) który zabił by ileś tam ludzi...
Robocza nazwa tej specjalności nosi nazwę ożywianie/przyzywanie. Będzie to jedna ze specjalności do wyboru dla magów. Roboczo w jej zakres wchodzi tworzenie golema z gliny, obudzenie drzewca, stworzenie żywiołaka danego żywiołu (zależne od żywiołu w jakim uczy się mag).

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #667 dnia: 04 Maj 2013, 00:18:58 »
uuuuu... fajnie!.. to ja czekam! ;d

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci


Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #670 dnia: 16 Sierpień 2013, 19:56:52 »
Od końca :)

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #671 dnia: 16 Sierpień 2013, 19:58:05 »
Od najbardziej zlych rzeczy wedle ciebie

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #672 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:04:00 »
Cytuj
Stworzenie bardzo przypomina ogara. Jest jednak nieco większe ponieważ mierzy 3 metry długości i jest wysokie na 1,5. Jego główną bronią są przednie łapy zakończone ostrymi pazurami oraz hakowate zęby. Jest dość szybki i zręczny. Z pleców wyrastają mu drobne kolce jadowe.
Opis mógłby być większy, dobrze wspomnieć ile waży. Jak już się wymienia jednostki to trzeba je zapisywać, a nie raz wymienię, innym razem pominę.


Cytuj
Broń: pazury
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 20
Broń: zęby
Ostrość: 20
Wytrzymałość: 30
Bestia: Alluador
Kategoria: I
Wytrzymałość: 15
Zbyt mocny. Jeśli jest to potwór I kategorii jego wytrzymałość może wynosić tak około 1 punktu.


Cytuj
Atak pazurami - Alluadory atakują głównie pazurami rozszarpując ciała przeciwników. Lub też żądając nimi proste cięcia.
To można zapisać poprawnie po polsku.


Cytuj
Atak kolcami jadowymi - Bestia przyjmuję odpowiednią pozycję i dzięki silnym łapą wybija się 2,5m przed siebie wbijając jadowite kolce w ciało przeciwnika. Przy każdym wbitym kolcu alluador aplikuje przeciwnikowi dawkę trucizny, która ma właściwości paraliżujące i działa przez dwie godziny czasu lub do momentu wypicia mikstury niwelującej jej właściwości. Paraliż obejmuje swoim zasięgiem promień 30 centymetrów od punktu wkłucia.
To jest zapisane nie po polsku i w dodatku źle. Wzór to np. zatruwa ciało wywołując paraliż na 10 minut lub następny post z walką.


Cytuj
Zwierzęcy instynkt - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do alluadora niewykrytym trzeba użyć umiejętności cichy zabójca.
Brak podlinkowania do umiejętności.


Cytuj
Antytoksyczność - Alluador jest odporny na wszystkie choroby, na jad alluadora i krwiopijcy oraz na truciznę dziurawca, trupikorzenia i czarnego bzu.
To jakaś odgórna umiejętność? Nowa? Czy zerżnięta z już istniejącej?


Cytuj
40x kolec Alluadora
16x pazur Alluadora
4x kieł Alluadora
2x oko Alluadora
4l jadu Alluadora
6l krwi Alluadora
16 pazurów alluadora itd.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #673 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:07:16 »
Ale ta wytrzymałość to jest wytrzymałość skóry rozumiem, więc zwykłe miecze nadal mogą przeciąć. Odnośnie zapisaniu poprawnie stylistycznie no to ok. Antytoksyczność ty sam wymyśliłeś przy takich stworach np. jak wiwerna. Zmieniłem tu tyle, że po prostu jest odporny na włąsny jad i stworzen slabszych od niego.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #674 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:11:45 »
Ale ta wytrzymałość to jest wytrzymałość skóry rozumiem, więc zwykłe miecze nadal mogą przeciąć.
Cytuj
Zbyt mocny. Jeśli jest to potwór I kategorii jego wytrzymałość może wynosić tak około 1 punktu.


Odnośnie zapisaniu poprawnie stylistycznie no to ok. Antytoksyczność ty sam wymyśliłeś przy takich stworach np. jak wiwerna. Zmieniłem tu tyle, że po prostu jest odporny na włąsny jad i stworzen slabszych od niego.
Skopiowałeś 1:1?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #675 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:31:57 »
Tak, 1:1. Tylko zamieniłem słowo jad wiwerny na jad alluadora.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #676 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:46:39 »
Tak, 1:1. Tylko zamieniłem słowo jad wiwerny na jad alluadora.
To ta umiejętność ujdzie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #677 dnia: 16 Sierpień 2013, 21:49:21 »
To rozumiem ze Alluador najgorszy? A co z pozostalymi. Allpin wydawal mi sie calkiem ok. Tylko ta umiejetnosc co do stworzenia z pylu itd. to sam mialem watpliwosci

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #678 dnia: 16 Sierpień 2013, 22:25:10 »
O znalazłem coś takiego. Kiedyś nad tym pracowaliśmy. Nie wiem czy to weszło czy nie, ale jakby ktoś chciał się tym zająć to proszę bardzo.


Zatruwanie broni

Zatrucie broni to nic innego, jak pokrycie jej ostrza i sztychu specjalnie przygotowanym olejem. Kontakt rany z danym olejem powoduje reakcję zależną od rodzaju oleju. Istnieje trzy rodzaje smarowideł: trujące, paraliżujące i krwotoczne. Oczywiście zatrucie broni nie jest czymś stałym, olej podlega ciągłemu ścieraniu przez co zwykle okres jego stuprocentowej skuteczności trwa jeden dzień.


[edytuj]
Oleje trujące

Najbardziej znaną i najpowszechniej stosowaną grupą są oleje zatruwające. Używają ich najczęściej myśliwi i ludzie działający w mrocznym półświatku morderstw i skrytobójstwa. Oleje te wytwarzane są na bazie naturalnych jadów zwierzęcych. Odpowiednio spreparowany i zagęszczony nadaje się do nałożenia na ostrze lub strzały. Kontakt oleju z raną powoduje bardzo szybkie zatrucie organizmu powodujące znaczny spadek szybkości, siły i zdolności bojowych ofiary. Istnieje trzy rodzaje olejów zatruwających od najsłabszych tzw. osłabiających powodujących tylko zawroty głowy i nudności np. olej z jadu krwiopijcy, poprzez te silniejsze zatruwające, po użyciu których następuje zatrucie organizmu powoli wykańczające ofiarę np. olej z jadu topielca, aż do tych najsilniejszych olejów śmierci powodujących bardzo szybką śmierć np. olej z jadu mantikory.
[edytuj]
Olej osłabiający
[edytuj]
Olej zatruwający
[edytuj]
Olej śmierci
[edytuj]
Oleje paraliżujące

Oleje paraliżujące to najczęściej używane smarowidła przez społeczności wojowników i rycerzy. Ogromna wartość bojowa tych olejów sprawia, że są one niezastąpione w czasie wielkich bitew i potyczek, w których najważniejszym celem każdego walczącego jest jak najszybsze wyeliminowanie przeciwnika. Wykonany na bazie pyłu czarnej rudy powoduje paraliżujący ból, obniżający zdolności bojowe praktycznie do zera. Nie ma więc mowy, o szermierczych czy akrobatycznych popisach lub locie w przypadku istot obdarzonych skrzydłami. Paraliż znacznie utrudnia koncentrację, przez co również magowie muszą się strzec tego rodzaju olejów.
[edytuj]
Olej paraliżu
[edytuj]
Oleje krwotoczne

Każdy jubiler lub kowal wie, że skaleczenie się srebrnym opiłkiem lub drutem powoduje bardzo ciężki do opanowania krwotok. Czemu więc nie wykorzystać tej jakże wielkiej zalety na polu walki? Mocno krwawiący przeciwnik lub bestia szybciej straci siły, co w konsekwencji bardzo skróci pojedynek. Wykonane na bazie opiłków srebra oleje w kontakcie z raną uniemożliwiają krzepnięcie krwi powodując trudne do opanowania krwotoki. Zraniona istota bardzo szybko słabnie w wyniku ubytku krwi. Istoty posiadające zdolność do szybkiej regeneracji tkanek są zdolne do radzenia sobie z krwotokami, wyjątkiem są te wrażliwe na srebro.
[edytuj]
Olej krwotoczny

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #679 dnia: 16 Sierpień 2013, 23:03:14 »
Mam pytanie. Czy w dobie rozkwitu naszych organizacji możliwa jest jakaś wymiana specjalizacji, których uczą nauczyciele? Doprawdy żeby wampir nie mógł uczyć się walki mieczem i sztyletem w organizacji to jest trochę na fair.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #679 dnia: 16 Sierpień 2013, 23:03:14 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top