oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Ekipa Tawerny Gothic pragnie zachęcić do zagrania w System RPG "Marant"
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Czyli kompozyty całkowicie znikają?
Muszę wszystko zerować i poprawiać od nowa. Więc nie miej mi tego za złe.
Nie znikają. Można wybrać inne materiały według tego co jest w schemacie. Np. ostrze srebro, rękojeść stal Valfdeńska. Gorzej jak ktoś wcześniej wykuwał miecz z 5 materiałów i dawał to na ostrze. Jak ktoś nie ma życzeń to biorę tylko główny składnik.
Czy każde zmiany w zasadach gry łączą się z okrojeniem ekwipunku graczy? To się staje nudne po którymś razie z kolei. Ja mam życzenia! Bestia powinna mieć unikalną broń pod względem wielu możliwych ewentualności. Czyli i trochę srebra (żeby raniło wrażliwych na srebro) i trochę niebieskiej rudy (żeby przewodziło zaklęcia) i trochę czerwonej rudy (żeby można było powstrzymać maga przez atakiem). I co z tym, że broni nie mogą dotykać inni? I że można tworzyć ożywieńców? No kurcze, zawiodłem się i to bardzo.
Mam wrażenie, że rudy powinny na siebie oddziaływać. Jak to jest, że jedna tłumi magię, druga przewodzi i mogą egzystować obok siebie?
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23955.msg294883.html#msg294883 <-- czy powstanie certyfikat alchemika?
Mam pytanie odnośnie łuku. Bo jakby się chciało, to można by nim w kogoś uderzyć. Po postu przypieprzyć komuś w łeb. Czy dałoby radę wprowadzić taką opcję np. że można uderzyć i omdlić przeciwnika?
Można zamienić jeden umek rasowy Orka Groźne spojrzenie na coś związane z craftingiem?