Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165041 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #640 dnia: 14 Maj 2012, 19:06:25 »
Mam dylemat. Ale chyba zrezygnuje z przesadnego łącznia materiałów na miecz.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #641 dnia: 14 Maj 2012, 19:25:57 »
No co żeś uczynił... ;[ Teraz mój miecz to ot, taki zwykły miecz... ;/ Bez całego opisu, bez tych bajerów co miał miecz bestii.. Dupa tam ;/



Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #641 dnia: 14 Maj 2012, 19:25:57 »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #642 dnia: 14 Maj 2012, 19:31:21 »
Sprawiedliwości stało się zadość :D

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #643 dnia: 14 Maj 2012, 19:36:54 »
Gówno tam. Mam prawo czuć się rozgoryczony. Bestia, która była elitą wojownika, bo miała broń przeciwko różnym przeciwnikom teraz ma broń tylko z jednego minerału. Anv zdaje się wiedział co robi kiedy spieprzył na inną powstać.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #644 dnia: 14 Maj 2012, 19:44:13 »
Muszę wszystko zerować i poprawiać od nowa. Więc nie miej mi tego za złe.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #645 dnia: 14 Maj 2012, 19:46:32 »
Czyli kompozyty całkowicie znikają?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #646 dnia: 14 Maj 2012, 19:53:11 »
Czyli kompozyty całkowicie znikają?
Nie znikają. Można wybrać inne materiały według tego co jest w schemacie. Np. ostrze srebro, rękojeść stal Valfdeńska. Gorzej jak ktoś wcześniej wykuwał miecz z 5 materiałów i dawał to na ostrze. Jak ktoś nie ma życzeń to biorę tylko główny składnik.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #647 dnia: 14 Maj 2012, 20:45:03 »
Muszę wszystko zerować i poprawiać od nowa. Więc nie miej mi tego za złe.
Czy każde zmiany w zasadach gry łączą się z okrojeniem ekwipunku graczy? ;[
To się staje nudne po którymś razie z kolei.

Nie znikają. Można wybrać inne materiały według tego co jest w schemacie. Np. ostrze srebro, rękojeść stal Valfdeńska. Gorzej jak ktoś wcześniej wykuwał miecz z 5 materiałów i dawał to na ostrze. Jak ktoś nie ma życzeń to biorę tylko główny składnik.
Ja mam życzenia! ;[ Bestia powinna mieć unikalną broń pod względem wielu możliwych ewentualności. Czyli i trochę srebra (żeby raniło wrażliwych na srebro) i trochę niebieskiej rudy (żeby przewodziło zaklęcia) i trochę czerwonej rudy (żeby można było powstrzymać maga przez atakiem). I co z tym, że broni nie mogą dotykać inni? I że można tworzyć ożywieńców? No kurcze, zawiodłem się i to bardzo.


Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #648 dnia: 14 Maj 2012, 20:48:34 »
Mam wrażenie, że rudy powinny na siebie oddziaływać. Jak to jest, że jedna tłumi magię, druga przewodzi i mogą egzystować obok siebie?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #649 dnia: 14 Maj 2012, 21:21:54 »
Mniejsza z tym. Rozwój bestii i tak jest zatrzymany w miejscu.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #650 dnia: 14 Maj 2012, 21:22:38 »
 <tuli>

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #651 dnia: 14 Maj 2012, 21:22:50 »
Czy każde zmiany w zasadach gry łączą się z okrojeniem ekwipunku graczy? ;[
To się staje nudne po którymś razie z kolei.
Ja mam życzenia! ;[ Bestia powinna mieć unikalną broń pod względem wielu możliwych ewentualności. Czyli i trochę srebra (żeby raniło wrażliwych na srebro) i trochę niebieskiej rudy (żeby przewodziło zaklęcia) i trochę czerwonej rudy (żeby można było powstrzymać maga przez atakiem). I co z tym, że broni nie mogą dotykać inni? I że można tworzyć ożywieńców? No kurcze, zawiodłem się i to bardzo.
Wiąże się to z przygotowaniem dokładnej instrukcji na wiki jak zaklinać runy w broniach. Wybacz, niestety nie mam klonów, które mogłyby to robić w między czasie, gdy ja tworze statystyki. Masz o tyle dobrze, że jesteś w Mrocznym Pakcie i ta broń została stworzona specjalnie dla Bestii. Także na pewno ogarnę dla nich jakąś alternatywę.


Mam wrażenie, że rudy powinny na siebie oddziaływać. Jak to jest, że jedna tłumi magię, druga przewodzi i mogą egzystować obok siebie?
Ogólnie ten element z czerwoną rudą to błąd konstrukcyjny. Umieszczenie jej w broni destabilizowałoby magię zaklętą w runach.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #652 dnia: 14 Maj 2012, 21:26:54 »
No właśnie się tak zastanawiałem

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #653 dnia: 23 Wrzesień 2012, 13:44:50 »
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23955.msg294883.html#msg294883 <-- czy powstanie certyfikat alchemika?


Mam pytanie odnośnie łuku. Bo jakby się chciało, to można by nim w kogoś uderzyć. Po postu przypieprzyć komuś w łeb. Czy dałoby radę wprowadzić taką opcję np. że można uderzyć i omdlić przeciwnika?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #654 dnia: 23 Wrzesień 2012, 22:52:04 »
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23955.msg294883.html#msg294883 <-- czy powstanie certyfikat alchemika?
Jest wydawany tylko u magów.


Mam pytanie odnośnie łuku. Bo jakby się chciało, to można by nim w kogoś uderzyć. Po postu przypieprzyć komuś w łeb. Czy dałoby radę wprowadzić taką opcję np. że można uderzyć i omdlić przeciwnika?
Tak, dopisze się we wpisie o specjalizacjach.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #655 dnia: 26 Kwiecień 2013, 17:15:12 »
Można zamienić jeden umek rasowy Orka Groźne spojrzenie na coś związane z craftingiem?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #656 dnia: 26 Kwiecień 2013, 21:56:41 »
Można zamienić jeden umek rasowy Orka Groźne spojrzenie na coś związane z craftingiem?
Dlaczego akurat ork?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #657 dnia: 26 Kwiecień 2013, 23:03:39 »
Być może zboczenie oblivionowe, ale tam orkowie słynęli z mistrzowskiego kunsztu. Jeszcze krasnoludzil tutaj pasują. Te dwiew rasy, które z kowalstwem związane są.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #658 dnia: 27 Kwiecień 2013, 10:21:04 »
Bardziej bym obstawiał krasnoludów i niziołków. Orkowie to średnio ogarnięci kowale.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #659 dnia: 27 Kwiecień 2013, 10:58:17 »
Rasista! Do orków jednak pasują też kowale - co jak co, ale lud słynący z wojen i bitek musiał mieć też dobre uzbrojenie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #659 dnia: 27 Kwiecień 2013, 10:58:17 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything