Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165220 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #600 dnia: 25 Marzec 2012, 20:26:41 »
Na jakiej zasadzie? Tzn. chodzi mi o mechanikę przykładowej ochrony szlaku.
Zakładamy wyprawę o teoretycznej nazwie "Szlak X - Y" i zamiast najmu wojowników w karczmie (choć czasami będzie to potrzebne) szlak ochrania dana organizacja. Reszta zależy od MG prowadzącego wyprawę. Gdy tabor napadnie zgraja zbójów ochrona ma obowiązek przepędzić ich. Pełna prostota.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #601 dnia: 26 Marzec 2012, 12:37:41 »
Ale to działało już samo. Każdy ochraniał swoją karawanę we własnym zakresie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #601 dnia: 26 Marzec 2012, 12:37:41 »

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #602 dnia: 26 Marzec 2012, 20:15:19 »
Co do pomysłu Arusia to popieram.
A teraz tak czemu wszyscy olewają naszego doktora zło Dragosaniego?
Cytuj
Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie warto by było zrobić w każdej dzielnicy tematu "Ulice". Tak, aby gracze mieli gdzie pisać, podczas spacerów, czy wracając wspólnie z karczmy. Bo w chwili obecnej trzeba kombinować z pisaniem np. w tematach z domami. Niby niewiele, a myślę, że takie tematy byłyby całkiem miłym akcentem.
Pomysł powyżej wg mojego małego mniemania jest dobry, a w szczególności dlatego że teraz przy domostwach zaczęło się coś ruszać i nie ma tam całkowitej ciszy. A fajnie jest coś takiego co się tam dzieje poczytać, a takie nazwy jak zauważył było by to uproszczeniem dla opisującego oraz ciekawsze.
Powiedziałem Haugh!

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #603 dnia: 26 Marzec 2012, 20:28:24 »
Co do pomysłu Arusia to popieram.
A teraz tak czemu wszyscy olewają naszego doktora zło Dragosaniego? Pomysł powyżej wg mojego małego mniemania jest dobry, a w szczególności dlatego że teraz przy domostwach zaczęło się coś ruszać i nie ma tam całkowitej ciszy. A fajnie jest coś takiego co się tam dzieje poczytać, a takie nazwy jak zauważył było by to uproszczeniem dla opisującego oraz ciekawsze.
Powiedziałem Haugh!
Popieram.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #604 dnia: 26 Marzec 2012, 20:50:31 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników.



O czymś z proponowanych rzeczy zapomniałem?

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #605 dnia: 26 Marzec 2012, 21:04:12 »
O ekonomi.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #606 dnia: 26 Marzec 2012, 21:14:17 »
I chyba o ustaleniu cen materiałów typu skóra i różne tkaniny

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #607 dnia: 26 Marzec 2012, 21:33:57 »
Tak, o wyznaczeniu ceny za trofea.

I nadal myślę o tej sprawie z fermami ;f

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #608 dnia: 26 Marzec 2012, 21:34:21 »
I chyba o ustaleniu cen materiałów typu skóra i różne tkaniny
Chyba zalicza się to do przemianowania ceny kruszcu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #609 dnia: 26 Marzec 2012, 21:34:42 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników.
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.



O czymś z proponowanych rzeczy zapomniałem?

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #610 dnia: 26 Marzec 2012, 21:35:29 »
Aktualizować mapę.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #611 dnia: 26 Marzec 2012, 21:38:47 »
Aktualizacja bestiariusza idzie własnym rytmem, czy podlega też do zmian które wprowadza nowa wersja?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #612 dnia: 26 Marzec 2012, 21:41:55 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.



O czymś z proponowanych rzeczy zapomniałem?


Aktualizacja bestiariusza idzie własnym rytmem, czy podlega też do zmian które wprowadza nowa wersja?
Wyżej jest wymienione jako poprawa statystyk przeciwników.


Aktualizować mapę.
Prosiłem o zapisanie mi wszystkich nowych lokacji stworzonych przez MG. Nikt nie odpisał. W związku z tym nie mam o co aktualizować mapy. Nadal czekam aż autorzy nowych lokacji, i to szeroko pojmowanych przyślą mi info.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #613 dnia: 27 Marzec 2012, 17:25:33 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.


http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=23702.0
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=23703.0
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=23704.0

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #614 dnia: 27 Marzec 2012, 23:57:03 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.

- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.

http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Waluta

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #615 dnia: 28 Marzec 2012, 20:17:48 »
Tak mi się przypomniało. Co z tą tablicą ogłoszeń z zadaniami?

I cuś jeszcze:
Oficjalnie zapowiadam, że aktualizacja systemu przyniesie ze sobą:
- szkoły walki wręcz
- nową magię starożytną
- nowe umiejętności magiczne
- wilkołaki jako rasę grywalną
- nowe rodzaje broni
- aktualizacje mapy
- wampira doskonałego
« Ostatnia zmiana: 28 Marzec 2012, 20:26:42 wysłana przez Darlenit »

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #616 dnia: 30 Marzec 2012, 15:01:50 »
Ja popieram każdy pomysł, dlatego że każdy pomysł jest dobry

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #617 dnia: 30 Marzec 2012, 18:29:12 »
Ja popieram każdy pomysł, dlatego że każdy pomysł jest dobry
To zdanie cholernie mało wnosi. Bo wiele pomysłów zostało już skreślonych, było niezgodnych z zasadami czy motoryką gry. Nie nabijaj postów kochany :)

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #618 dnia: 30 Marzec 2012, 18:36:55 »
Wampir doskonały? Przybliżyłby mi ktoś definicję tego pojęcia? Co miałyby znaczyć nowe rodzaje broni i szkoły walki wręcz? (budynki, w kórych gracze się czegoś uczą, czy nowe specjalizacje?)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #619 dnia: 30 Marzec 2012, 21:35:20 »
Wampir doskonały - po upływie realnego roku od wyuczenia się dosłownie wszystkiego, co może się gracz Zgromadzenia Cienia wyuczyć, Wampir może przybierać nowa potężną formę. Tak jak ten pierwszy Wampir z Underworlda. A przynajmniej tak to miało być.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #619 dnia: 30 Marzec 2012, 21:35:20 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top