Autor Wątek: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi  (Przeczytany 28676 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« dnia: 21 Listopad 2011, 15:41:03 »
Nazwa wyprawy: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
GM: Aragorn
Wymagania: Brak
Nagroda: To co znajdziecie


W pełnym rynsztunku wybrałem się przed Fort Teller, aby oczekiwać na resztę kompani. Siedziałem na murku i rozmyślałem nad misją która nas czeka, nad pomocą która miała przybyć. Zastanawiało mnie także ile wojsk ma Om. Czy jego zamek będzie łatwo zdobyć czy nie. A najbardziej mnie zastanawiało ilu Aragorn ma prawdziwych przyjaciół którzy przyjdą mu z pomocą oraz silną armią. Pod tą kwestią był największy znak zapytania bo któż wie ile sił ci "przyjaciele" przyprowadzą. Zacząłem się trochę niecierpliwić bo nikogo nie było ani widu ani słychu.Postanowiłem zacząć spacerować aby się rozgrzać, w końcu był już późny Atunus.....

Portret:


Statystyki ekwipunku:



Broń 1:
Nazwa broni: Klinga ÂŁowcy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 2:
Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 3:
Nazwa broni: Lekki miecz półtora ręczny.
Rodzaj: miecz
Typ:półtora ręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 1 metra.
Wykuty przez maureńskich kowali.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 4:
Nazwa broni:Nazwa broni: Nóż na wilki
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Odzienie:

Nazwa odzienia:
Przepaska na noże
Opis: Skórzana przepaska na korpus z miejscem na 16 sztyletów do 10 centymetrów długości.

10x Nazwa broni: Nóż do rzucania
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 8 centymetrów.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Pas:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.

Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełnianego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Statystyki postaci

Specjalizacje:

Umiejętności nabywane:
*Walka bronią sieczną [100%]
*Używanie zbrój miękkich
*Akrobatyka
*Walka bronią dystansową [50%]
*Otwieranie wszelkich zamków

Osiągnięcia:
* Pogromca smoków

Umiejętności rasowe:
*Potencjał magiczny
*Potencjał chemiczny
*Ciało z gliny
*Ulubieniec bogów
*Bystry umysł

Magia: brak
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2011, 15:13:23 wysłana przez Mesjasz Adamus »

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopad 2011, 15:52:01 »
- Kogo ja widzę - elfka uśmiechnęła się do Adamusa. - Sądziłam, że spotkam tu Zeyfara. Zastępca Szefa i te sprawy. W każdym razie witaj.

Portret:

Statystyki ekwipunku:

1. Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
    Rodzaj: łuk
    Zasięg: 150 metrów
    Precyzja: 65%
    Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
    Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]

2 - brak

3 - Nazwa broni:
     Rodzaj: miecz
     Typ: jednoręczny
     Ostrość: 22
     Wytrzymałość: 14
     Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
     Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

4 - brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią dystansową [100%]
Używanie zbrój miękkich
Walka bronią sieczną [50%]


Umiejętności nabywane:
Akrobatyka

Umiejętności rasowe:

Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2011, 16:16:53 wysłana przez Nuda »

Forum Tawerny Gothic

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopad 2011, 15:52:01 »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Listopad 2011, 16:12:51 »
-A kto powiedział, że mnie tu nie ma. - powiedziałem postępując krok z cienia rzucanego przez wieżę strażniczą.

Portret



Statystyki ekwipunku:




Broń 1
Nazwa broni: Pieśń wiatru

Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi. Przekazywany pomiędzy mistrzami komanda Samotnych ÂŁowców. W jelcu znaduję się mały kamień o symbolicznej niebieskiej barwie.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]


Broń 2
Nazwa broni: Orli Róg

Rodzaj: łuk
Zasięg: 380 metrów
Precyzja: 98%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna cisu.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]


Broń 3
Nazwa broni: Pogorzelisko

Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym. Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi. Osobisty miecz Zeyfara Navarre.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]


Broń 4
Nazwa broni: Sztylet zabójcy

Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 16
Opis: Wykuty z 25 sztabek srebra o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Inne:
Ukryte ostrza (Bpśr.)

Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykonane z 20 sztuk stali ostrze o długości 10cm.
W rękawie znajduję się specjalny mechanizm, który mieści się na ramieniu.
Na małym palcu zamontowany jest pierścien, który pociągnięty wysuwa ostrze.
Wymagania: Broń sieczna [50%], członek SÂŁ


Odzienie:

Nazwa odzienia: Przepaska na noże
Opis: Skórzana przepaska na korpus z miejscem na 16 sztyletów do 10 centymetrów długości.

Nazwa odzienia: Strój skrytobójcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna. Strój przypomina nieco płaszcz z swoimi długimi połami do kolan. Wyposażony również w głeboki kaptur skrywający niemal całą twarz. Idealnie skrojony i spięty szerokim pasem stanowi nieodłączony element ekwipunku zabójcy. Ruch w nim jest praktycznie bezszelestny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Nazwa broni: Nóż do rzucania x7
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o długości 8 centymetrów.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]


Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci:

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną - Mistrzowskie techniki walki [100%]
Walka bronią dystansową - Mistrzowskie techniki walki [100%]
Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:
+ Zaawansowane łowiectwo
+ Akrobatyka
+ Używanie zbrój miękkich
+ Używanie zbrój niepłytowych
+ Kamuflaż
+ Cichy zabójca
+ Zdzieranie futer
+ Otwieranie wszelakich zamków
+ Kradzież kieszonkowa
+ Myśliwy
+ Medyk
+ Perswazja
+ Pogromca smoków
+ Wojownik

Umiejętności rasowe:
+ Urodzony handlarz
+ Obieżyświat
+ Syn pustyni
+ Potencjał magiczny

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Listopad 2011, 16:14:27 »
Przybyłem na miejsce spotkania. Spodziewałem się spotkać nieznane twarze, ale misja to misja.
Jak na razie na miejscu spotkania były dwie osoby.
-Kogo ja widzę, Adamus.  Miło Cię widzieć.
Po czym zwróciłem się do nieznajomej elfki.
-Jestem Julian. Bardzo mi miło.


Portret :



Statystyki ekwipunku


Broń 1:
Nazwa broni: Srebrny Miecz Zakonny
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 15
Opis: Opis: Wykuty z 30 sztabek stali i 25 sztabek srebra. Długi miecz o specyficznie przedłużanej rękojeści, która pozwala chwycić miecz oburącz. Pod jelcem zostało umieszczone podkrzyże, przeznaczone do walki w półmieczu. Dzięki srebrnym wykończeniom zadaje większe obrażenia przeciwnikom podatnym na ten metal.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
Broń 2:
-
Broń 3:
-
Broń 4:
-

Odzienie

Nazwa odzienia: Kolczuga zakonnika
Rodzaj: Zbroja niepłytowa
Typ: Zbroja kolcza z przeszywanicą i płaszczem
Wytrzymałość: 26
Opis: Wykonana ze 150 sztabek stali, 100 kawałków bawełnianego i 100 kawałków wełnianego płótna. Zbroja ta stworzona została jako oficjalny niepłytowy pancerz zakonników Bractwa ÂŚwitu. Bawełniana odzież spodnia stanowi podstawę zbroi chroniącą ciało przed zimnem i otarciami metalowych części pancerza, a gruby, pikowany  kaftan dodatkowo chroni przed ciosami broni obuchowych. Sama kolczuga wykonana jest z drobnych, stalowych kółek odpornych na cięcia i uderzenia broni siecznych. Wyglądem przypomina stalową tunikę, osłaniającą tułów i uda, z długimi rękawami i kolczym kapturem, chroniącym głowę. Dzięki dwóm specjalnym zapinkom do pleców przymocowany został płaszcz w kolorach Zakonu Braci.  Jest on nieodzownym elementem ubioru każdego zakonnika podczas długich podróży jak i zwiedzaniu katakumb. Tkana wełna stanowi doskonałą ochronę przed zimnem, przeszywającym wiatrem czy deszczem, z którymi to ma styczność każdy zakonnik.
Wymagania: Używanie zbroi miękkich, używanie zbroi niepłytowych.

Nazwa broni: Tarcza zakonna
Rodzaj: średnia tarcza
Typ: jednoręczna
Wytrzymałość: 13
Opis: Bazą tej tarczy była niezbyt gruba drewniana płyta, którą wykwalifikowany kowal okuł stalową blachą. Ten prosty zabieg nadał jej sporą wytrzymałość, przy dosyć okrojonej wadze oraz zapewnił izolację dla ręki, która nie ma teraz styczności z metalem. Wykonana z 10 kawałków drewna i 60 sztabek stali.
Wymagania: Walka tarczą [75%]

Statystyki postaci

Specjalizacje:
*Używanie zbrój miękkich
*Walka bronią sieczną 75%
*Walka tarczą [75%]
*Używanie zbrój niepłytowych
Umiejętności nabywane:
*Akrobatyka
*Intuicja
*Ciało atlety
Umiejętności rasowe:
*Potencjał magiczny
*Potencjał chemiczny
*Ciało z gliny
*Ulubieniec bogów
*Bystry umysł

Magia: brak



Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Listopad 2011, 16:20:31 »
Przez fort przybył również Zeleris. Jego przybycie zwiastował odgłos łopoczących skrzydeł. I po krótkiej chwili Dracon wylądował kilka metrów od przybyłych już członków kompani. Złożył skrzydła, poprawił szatę i podszedł do trójki mężczyzn i kobiety.
- Witajcie. - rzekł. - Rozumiem, że nie tylko my wybieramy się na tą misję samobójczą? - zapytał retorycznie.


Obrazek:


Wersja tymczasowa portretu



Noszony ekwipunek:




Broń 1:

Nazwa broni: Kostur ze srebra.
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony białym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangor są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 50 kawałków Gelrothu oraz 50 kawałków Ighmaraku. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia oraz nie zajmuje się ogniem. Szata najbardziej pożądana przez magów ognia i wiatru.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:

Sakiewka:
- 100 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie
- rubin


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 100%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek


Umiejętności nabywane:

- Medytacja
- Psionika
- Teleportacja

- Perswazja
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Projekcja astralna
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich

- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
Korzeń magiczny
Turs
Ziele lecznicze
Brzuchowiec
Purchawki Ognista
Rumianek Złoty
Mandragora
Starost Górski
Czarny Bez
Dziurawiec
Wodorosty
Słoneczny Aloes
Hertherk




Osiągnięcia:

- Pogromca smoków


Umiejętności rasowe:

    * Czarna skaza
    * Skrzydła
    * Drapieżnik
    * Kamienna skóra


Magia:

Naurangol

I stopień wtajemniczenia

  • Ognista strzała
  • Ognista Aura
  • Lekkie leczenie

II stopień wtajemniczenia

  • Kula Ognia
  • Pirokineza
  • Mała burza ognista
  • ÂŚrednie leczenie

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia

  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom
  • Piorun kulisty

III stopień wtajemniczenia

  • Grad piorunów
  • Wiatr
  • Burza


Alchemia

- Mikstura energii magicznej (0.3l)

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Listopad 2011, 16:24:03 »
Dopiero teraz wstałem i się ze wszystkimi przywitałem. Gdy Zeleris wspomniał o misji powiedizałe z lekkim uśmiechem na twarzy:
-Jeśli się nie mylę to nie.-Po czym powiedziałem w kierunku maurena-Ponoć krasnoludy maja dać nam wsparcie. Prawda to?

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Listopad 2011, 16:26:02 »
   Najprawdopodobniej to wina tego, że elfka niedawno wstała, lecz znowu nie zauważyła maurena. A powinna, bo gdyby to nie był jej przełożony z zwykły zbir z mieczem, to straciłaby głowę. Skinęła życzliwie głową w kierunku Zeyfara, po czym zwróciła się do zakonnika: 
- Witaj Julianie. Jestem Nuda albo Nessa, jak kto woli - elfka dygnęła. Dyskretnie zmierzyła go wzrokiem. Młodzieniaszkiem nie był, więc podejrzewała, że niejedną walkę stoczył. To dobrze zwiastowało.
   Po chwili pojawił się dracon. Jak zwykle zarażał optymizmem.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Listopad 2011, 16:28:32 »
Odpowiedziałem Nudzie ruchem głowy, aby następnym razem uważała.
-Prawda jako żywo tutaj stoję. Spotkamy się z ich oddziałami już po drugiej stronie. Wyruszyli nieco wcześniej dlatego nie musimy czekać na cały ich tabor. - rzekłem zwracając się do Adamusa

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Listopad 2011, 16:32:15 »
-Szykuję się krwawa wyprawa. Takowe są najlepsze. Czy wśród nas znajduje się medyk?

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Listopad 2011, 16:35:16 »
Na te słowa zacząłem trochę chichotać. Po chwili się uspokoiłem i powiedziałem spokojnie:
-Jeśli będziesz miał jakieś schorzenie uderzaj do Zelerisa.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Listopad 2011, 16:47:01 »
-W razie potrzeby znam podstawy pierwszej pomocy zakonniku. Obeznałem się w razie takich właśnie konieczności.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Listopad 2011, 16:59:41 »
Na placu pojawiło się dwoje zamaskowanych. Spojrzeli na pozostałych i kiwneli głowami w geście pozdrowienia. Pogrążyli się w rozmowie...


Ekwipunek i statystyki Niko

Ekwipunek i statystyki Nacja

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Listopad 2011, 18:57:00 »
Wśród kompanii niechybnie dążącej do uratowania Aragorna nie mogło zabraknąć jego byłego podopiecznego: Diomedesa. Młodzieniec ów, w elegancko przystrzyżonej brodzie zawiązanej w warkoczyk hulający w podskokach nieopodal klatki piersiowej i jakby połyskującej szacie nowicjusza, która falowanymi kaskadami opadała aż do stóp przyszłego maga, odsłaniając jedynie szpiczaste końce butów, wyłonił się jakoby znikąd i od razu skierował się w stronę większej grupy ludzi. Gdy podszedł bliżej do towarzystwa ściągnął kaptur z głowy i uwolnił tym samym burzę włosów, która szybko przesłoniła niemalże całą jego twarz. Przeczesał włosy palcami i odrzucił je do tyłu. Obdarzył kompanię miłym uśmiechem, tak nietypowym dla zestawu jego zachowań. Przywitał się i potruchtał do Zelerisa, jego niedoszłego mentora.
- Strzała - bąknął niedbale i zasalutował z ironicznym uśmiechem. Tak właściwie to nie było mu do śmiechu. Cały czas martwił się o Aragorna, który był dla niego niczym ojciec, który przygarnął go w szeregi ówczesnego Kruczego Bractwa, dał mu dach nad głową, przeszkolenie i ciepłą atmosferę domowego ogniska. Gdy sięgał myślami ku pojmanemu elfowi, nieubłaganie przychodziły wspomnienia z czasów, gdy ten sam człowiek został zabity przez podstępnych magów Zgromadzenia. Mimo, że jego były wódz został wskrzeszony, Diomedes automatycznie odczuwał niepokój, gdy myśli te zaczynały kłębić się w jego głowie. Nie dawał jednak nigdy tego po sobie poznać. Dobrze nauczył się zgrywać beztroskiego faceta, którego największym problemem jest alkohol, pieniądze i kobiety. Opanował to tak dobrze, że powoli zaczynał przesiąkać tą rolą. Warto przy tym wspomnieć, że nieodłącznie starał się przy sobie nosić rekwizyty potrzebne do wiarygodnego odgrywania tej wyimaginowanej postaci. Tak było i tym razem; gdzieś w połach szaty schowana była butelka wódki wyniesiona z domostwa jego brata, Anvarunisa, po zakończeniu hucznej imprezy, która tam się odbyła. Na razie nie miał jednak zamiaru nikomu mówić o jej istnieniu.


Portret:



Ekwipunek:






Broń 1:
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 2:
Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna i zasięgu 1,8 metra.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

Broń 3:
Nazwa broni: Różdżka gromu
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Piorun kulisty
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek



Broń 4:
nic

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata nowicjusza
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:



Statystyki postaci:


Specjalizacje:
  • Walka bronią sieczną II
  • Walka bronią dystansową I
  • Walka bronią obuchową I
  • Używanie zbrój miękkich
  • Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:
  • Kamuflaż
  • Cichy zabójca
  • Akrobatyka
  • Perswazja
  • ÂŻelazny żołądek
  • Koncentracja
  • Telekineza

Umiejętności rasowe:
  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2011, 18:59:07 wysłana przez Dyum »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Listopad 2011, 19:01:05 »
Słońce powoli zmierzało ku linii horyzontu, gdy szłam szybko na miejsce zbiórki. Długie, rozpuszczone włosy falowały na wietrze, podkreślając kolorystykę nowego stroju. Uważałam te barwy za niezłą ironię, wszak szaty wykonano z białego i błękitnego materiału, a zwykłam traktować biel jako kolor śmierci. Cóż, przynajmniej pasowały do zawodu, bowiem zatrważająco często miałam okazję pozbawiać życia osoby różnej proweniencji, niekoniecznie dobre. Zbliżyłam się do kompani, machając im dłonią na powitanie.
- Witajcie.

Portret:


Ekwipunek:

1. Broń:
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

2. Broń:
-

3. Broń:
Nazwa broni: Kołysanka
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 30 sztabek stali i 25 sztabek srebra o zasięgu 1,4 metra. Długi miecz o specyficznie przedłużanej rękojeści, która pozwala chwycić miecz oburącz. Pod jelcem zostało umieszczone podkrzyże, przeznaczone do walki w półmieczu. Dzięki srebrnym wykończeniom zadaje większe obrażenia przeciwnikom podatnym na ten metal.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

4. Broń:
-

Odzienie:
Nazwa odzienia: Kolczuga zakonnika
Rodzaj: Zbroja niepłytowa
Typ: Zbroja kolcza z przeszywanicą i płaszczem
Wytrzymałość: 26
Opis: Wykonana ze 150 sztabek stali, 100 kawałków bawełnianego i 100 kawałków wełnianego płótna. Zbroja ta stworzona została jako oficjalny niepłytowy pancerz zakonników Bractwa ÂŚwitu. Bawełniana odzież spodnia stanowi podstawę zbroi chroniącą ciało przed zimnem i otarciami metalowych części pancerza, a gruby, pikowany  kaftan dodatkowo chroni przed ciosami broni obuchowych. Sama kolczuga wykonana jest z drobnych, stalowych kółek odpornych na cięcia i uderzenia broni siecznych. Wyglądem przypomina stalową tunikę, osłaniającą tułów i uda, z długimi rękawami i kolczym kapturem, chroniącym głowę. Dzięki dwóm specjalnym zapinkom do pleców przymocowany został płaszcz w kolorach Zakonu Braci.  Jest on nieodzownym elementem ubioru każdego zakonnika podczas długich podróży jak i zwiedzaniu katakumb. Tkana wełna stanowi doskonałą ochronę przed zimnem, przeszywającym wiatrem czy deszczem, z którymi to ma styczność każdy zakonnik.
Wymagania: Używanie zbroi miękkich, używanie zbroi niepłytowych.


Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną [100%]
Walka bronią obuchową [75%]
Walka tarczą [75%]
Walka bronią drzewcową [50%]
Walka bronią dystansową [50%]

Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności nabywane:
+ Akrobatyka
+ Ciało atlety
+ Ezoteryka
+ Intuicja
+ Koncentracja
+ Kradzież kieszonkowa
+ Pogromca smoków
+ Telekineza
+ Upuszczanie krwi
+ Znajomość języka Draconów
+ ÂŻelazny żołądek

Umiejętności rasowe:
+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł

Magia:

Urangol

I stopień wtajemniczenia
  • Wyostrzenie zmysłów
  • Przemiana w kruka
  • Duchowe wypalenie

II stopień wtajemniczenia
  • Zagłada

Naurangol

I stopień wtajemniczenia
  • Ognista strzała
« Ostatnia zmiana: 22 Listopad 2011, 09:56:02 wysłana przez Patty »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Listopad 2011, 19:04:47 »
Pod postacią kruka powoli zbliżałem się do grupy. Chyba ktoś zauważył ptaszysko, jednak nie zwrócił na mnie uwagi. Zataczając koła w powietrzu zniżałem lot. Wylądowałem i rozproszyłem zaklęcie. Widząc twarze towarzyszy doszedłem do wniosku, że nie są przyzwyczajeni do takich sytuacji. Gdy dym się rozwiał wyłoniła się z niego cała moja postać.
 Witajcie, panowie i panie. Jak samopoczucie przed wyprawą? - zapytałem przyjaźnie




Portret





Statystyki ekwipunku

Broń 1

Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna i zasięgu 1,8 metra.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

Broń 2

Broń 3

Nazwa broni: Srebrny Flamberg
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 16
Opis: Wykuty z 55 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra. Dzięki srebru zadaje zwiększone obrażenia istotom na nie wrażliwym
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 4

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata nowicjusza
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci

Specjalizacje

Walka bronią sieczną:
Lekcja II - zaawansowane techniki walki [75%]

Walka bronią obuchową:
Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%]

Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane
 
Koncentracja
Telekineza
Perswazja
Odbijanie zaklęć kosturem

Umiejętności rasowe

Urodzony handlarz
Obieżyświat
Syn pustyni
Potencjał magiczny

Magia

Urangol:
 Wyostrzenie zmysłów
 Duchowe wypalenie
 Przemiana w kruka

Naurangol:
 Ognista strzała
 Ognista aura

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: "Tańce z liszami-Na ratunek Aragornowi."
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Listopad 2011, 19:12:10 »
Zauważyliście jeźdźca, zjeżdżającego ze zbocza.



Zastanawiało was, że pojawił się od strony gór. Nieznajomy sprowadził konia na którym jechał na drogę, koń zaszamotał się nerwowo, jednak jeździec nie ściągnął wodzy, nie uspokoił go. Lekko kołysał się w siodle, jakoby drzemał. Był odziany w płaszcz, na głowę założony miał kapelusz, do którego sięgał kołnierz płaszcza. Pod rondlem widniała jakaś... maska? Znad ramienia wystawał łuk. Innej broni nie było widać. Jeździec podjechał bliżej, skinął głową na wszystkich zebranych, zsiadł z konia, kryjąc się za nim zdjął kapelusz a naciągnął obszerny kaptur. Stał nieruchomo.

Portert





Statystyki ekwipunku



Broń 1

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem, nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]

Broń 2

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Rodzaj: łuk
Zasięg: 400 metrów
Precyzja: 100%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna żółtnicy pomarańczowej.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata Wampira
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni przed światłem słonecznym, ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Nazwa odzienia:Płaszcz Zgromadzenia Cienia
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota
6 litrów ludzkiej krwi


Statystyki postaci

Specjalizacje

* Walka bronią sieczną - stopień mistrzowski [100%]
* Walka bronią dystansową - stopień mistrzowski [100%]

* Używanie zbrój miękkich



Umiejętności nabywane

* Podstawy łowiectwa
* Zaawansowane łowiectwo
* Akrobatyka
* Upuszczanie krwi

* Kończyna Mocy

* Straszliwe Spojrzenie
* Przemiana w Nietoperza
* Odbijanie pocisków
* Pamięć Krwi
* Aura Inteligencji
* Krzyk


Umiejętności rasowe

* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew

* Całun mroku
* Dotyk demona
* Potęga Bestii



Magia Demonów

Domena Niszczyciela
* Piorun

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Listopad 2011, 19:20:58 »
-Witaj Mistrzu. Rzekł chłopak z nietypową kataną na plecach. Ci, którzy znali postać pod maską, głosu nie poznali. Był mroczny i chłodny, można by rzec, że odpychał wręcz.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Listopad 2011, 19:33:57 »
- Nacjo - rzekł cicho zamaskowany i skinął głową temu który podszedł.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Listopad 2011, 19:39:13 »
Kto kurwa? - zapytał sam siebie w myślach. Przybysze wyglądali mu znajomo, w końcu ubiór Wampirów Numenoru był rozpoznawalny na całym Valfden. Mimo to nie potrafił rozpoznać żadnego z krwiopijców, których znał, a wydawało mu się, że rozpoznawał już wszystkich. Nie mniej jednak, domyślił się, że jeden z nich to hrabia Gunses. Wydał to sposób, w jaki ten, którego Cadacus nazwał "Nacjo" zwracał się do zamaskowanego wampira.
- Witaj, hrabio Cadacusie - przywitał się grzecznie. Wiedział, że nie zaskarbił sobie zbytniej sympatii tejże osoby. Przede wszystkim dlatego, że był człowiekiem. Drugim powodem było to, że powstał z martwych, co dla przywódcy wampirów było wynaturzeniem. Diomedesowi niepomiernie chciało się śmiać, gdy słyszał te słowa wychodzące z ów hrabiego ust. Taki akt hipokryzji nie był widywany często.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Listopad 2011, 19:41:32 »
- Do kogo mówisz? - spytał zamaskowany - Nie jestem hrabią, pomyliłeś mnie z kimś, przykro mi - rzekł i dalej stał niewzruszony trzymając konia za uprząż.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Listopad 2011, 19:41:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top