Autor Wątek: Czara goryczy  (Przeczytany 9329 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Czara goryczy
« Odpowiedź #140 dnia: 15 Listopad 2011, 15:04:19 »
Gunses prowadził. Kiedy wyrwali się z miasta zatrzymał się na chwilę, podał szyfr, na słowa którego z ukrytej starżnicy wyszedł jeden z Wampirów. Gunses dyktował mu rozkazy kilka chwil. Wampir nie dał po sobie poznać zaskoczenia. Kiwnął głową i zniknął w ciemnościach. Gunses pognał konia...



Zadanie zakończone:

Kasa:
-17 000 sztuk złota ze skarbca (17 000 - 17 000 = 0)
-70 sztuk złota z sakiewki Gunsesa (100 - 70 = 30)

Nagrody:
Gunses - ÂŁuk i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Rodzaj: łuk
Zasięg: 400 metrów
Precyzja: 100%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna żółtnicy pomarańczowej.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.

Nikolai - Miecz dwuręczny i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: Krwawy Skurwiel
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 18
Opis: Wykuty z 30 sztabek srebra i 30 sztabek mithrilu o zasięgu 1,4 metra.
Mithrilowy rdzeń i zbrocze wpływają na genialną wytrzymałość i ostrość,
natomiast srebrny sztych zadaje większe obrażenia istotom wrażliwym
na ten nienawistny metal. Na płazie wyryto starodawne wampirze runy, a
głowicę zdobi krwiście czerwony rubinem.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.

Aerandir - Wardyna i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: Genoielvaa
Rodzaj: wardyna
Typ: oburęczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 18
Opis: Wykuty z 45 sztabek srebra i 45 sztabek mithrilu o zasięgu 2,2 metra. Oba ostrza są wykonane na wpół ze srebra, na wpół z mithrilu. Srebro zostało użyte jako zastawa i płaz w głowni, natomiast mithril pokrywa resztę ostrzy. Jelec rękojeści stanowi ozdoba w kształcie łapy smoka, trzon natomiast wykonany z myślą o najwyższej wygodzie. Dodatkowo zadaje większe obrażenia przeciwnikom wrażliwym na srebro.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.

Ocian - Katana i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: Smocza katana
Rodzaj: Miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 18
Opis: Wykuty z 20 sztabek srebra i 40 sztabek mithrilu o zasięgu 1,5 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%] Broń jest jednosieczna, o kształcie lekko wygiętym do góry i ściętym sztychu. Dodatkowo zadaje większe obrażenia przeciwnikom wrażliwym na srebro.
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.

Garik - Miecz jednoręczny i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: Ostrze Garika
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 1,2 metra.
Długość tego szerokiego, jak na miecz jednoręczny ostrza jest idealnie odmierzona, tak by dalej można
było używać miecza jako broni jednoręcznej. Miecz od rękojeści miecza do połowy jest z mithrilu, dalej rdzeń mithrilowy a ostrze srebrne. Zapewni to wytrzymałość a w tym, możesz chwycić miecz za ostrze (dolną połowę). Równocześnie atakując całym ostrzem, część mithrilowa tnie np. blachy zbroi (nie tępi się) a srebro wchodzi już w rozcięcie i zadaje obrażenia
Dodatkowo zadaje większe obrażenia przeciwnikom wrażliwym na srebro.
Wymagania: Walka broniami siecznymi [75%]
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.

Pienik - Miecz jednoręczny i płaszcz:
Cytuj
Nazwa broni: Miecz ÂŻalu
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
Cytuj
Nazwa odzienia:Płaszcz wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków alfistrowego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich, dodatkowo chroni przed promieniami słońca.


Podsumowanie wątku:

Podczas wyprawy na targ dokonano porwania i zamachu na życie Garika, Wampira z Sabatu Numenoru. Dla Gunsesa było to równe z wypowiedzeniem wojny. Zabiwszy zamachowców udali się do Siedziby, aby zmienić swoje podejście do ludzi.
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2011, 20:09:51 wysłana przez Gunses »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Czara goryczy
« Odpowiedź #140 dnia: 15 Listopad 2011, 15:04:19 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything