Autor Wątek: Concepty  (Przeczytany 2389 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maximus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 62
  • Reputacja: 38
  • Płeć: Mężczyzna
Concepty
« dnia: 23 Październik 2011, 12:59:33 »
Witojcie!

Długo nic nie pisaliśmy i pewnie wymagacie od tego newsa kilogramów nowych materiałów. No niestety, ta cisza nie panowała bez powodu. Od jakiegoś czasu w ruch idą ciągle skrypty - i prędko się to nie zmieni. ÂŚwiat poszedł do przebudowy (potężny retexturing i remodelling), więc musicie dziś obejść się bez screenów z gry.

Za to prezentujemy wam kilka conceptów wykonanych przez Majora, parę vobów, kilka itemów i nową wersję zbroi.


Zaczniemy od conceptów. Kilka przedstawiających zbroje assasynów :



Concept przedstawiający w pewnym stopniu ucieczkę z więzienia dostępną w ÂŚwiątecznym Demie :


Scenka przedstawiająca wyjazd bohatera z rodzimej wyspy. Około 20 lat przed wydarzeniami z moda :


Ostatni concept sam w sobie jest dość słaby, ale pomógł on w zrobieniu modelu sztyletu. Concept i model poniżej :




Teraz kilka modeli tarcz. Major poprawił modele, pozmniejszał tarcze-giganty i poprawił teksturowanie. Wszystkich nie będę wklejał, tylko kilka przykładów :




Dwa nowe łuki. ÂŁuk śmierci :


Smoczy łuk :


Dwa nowe drzewka. Model wykonany przez Rata, tekstura przez Majora.


A tu wykonany przez Majora model koła garncarskiego :


Przerobiony model sarkofagu z G2 :


Wykonany również przez Majora model szkieletu jaszczura. Skrin zrobiony w grze, więc radzę oglądać na powiększeniu i dokładnie się przyjrzeć.


A teraz dochodzimy do finału. Po wielu złych opiniach o starej smoczej zbroi postanowiliśmy zastąpić ją nową. Dokonał tego Major i w ten sposób otrzymaliśmy zmodyfikowany model i całkowicie nową teksturę :


Proszę o szczere wypowiedzi co sądzicie o nowej zbroi. Teraz chętnie przyjmiemy wszelkie sugestie.

A na koniec mały bonusik - znaleziony przed chwilą w folderze Frapsa, nawet nie wiem jak ten czar się nazywa :) :


Ze względu na użycie standardowego silnika renderującego(3DS Max), niektóre rendery mogą pozostawiać wiele do życzenia.
Za kiepską jakość przepraszamy.

No, to tyle na dzisiaj, pozdrawia was cały team TDM!

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Concepty
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopad 2011, 20:39:16 »
ÂŚwietne! Like it :)
Pfuu Love it

Forum Tawerny Gothic

Odp: Concepty
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopad 2011, 20:39:16 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top