Przybycie pierdziela zwiastował odgłos kroków, dobiegający ze schodów Uniwersytetu. Arcymag podszedł do kandydata. Miał przy sobie dość pokaźny worek, w którym brzęczało złoto.
- Możemy ruszać. Będziesz robił za tragarza. - powiedział do Diomedesa.
Obrazek:
Noszony ekwipunek:Broń 1:
Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna zakończony zielonym błękitnym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 1,8 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangol są dwa razy potężniejsze.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]
Broń 2:
Brak
Broń 3:
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek
Broń 4:
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Odzienie:Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pas:Sakiewka:- 100 sztuk złota
- 7000 sztuk złota Gildii Magów
- dwa srebrne pierścienie
- rubin
Statystyki postaci:Specjalizacje:- Walka bronią obuchową 75%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek
Umiejętności nabywane:- Odbijanie zaklęć kosturem
- Psionika
- Projekcja astralna
- Teleportacja
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
- Korzeń magiczny
- Turs
- Ziele lecznicze
- Brzuchowiec
Umiejętności rasowe: * Czarna skaza
* Skrzydła
* Drapieżnik
* Kamienna skóra
Magia:NaurangolI stopień wtajemniczenia
- Ognista strzała
- Ognista Aura
- Lekkie leczenie
II stopień wtajemniczenia
- Kula Ognia
- Pirokineza
- Mała burza ognista
- ÂŚrednie leczenie
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty
III stopień wtajemniczenia