Autor Wątek: Oswojenie Zwierzęcia  (Przeczytany 816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rikka MalkainAutor wątku

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1508
  • Reputacja: 40
  • Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.Rikka Malkain zasłużył na uznanie.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcianka Ombros - Rikka Malkain
    • Zobacz profil
Oswojenie Zwierzęcia
« dnia: 20 Czerwiec 2011, 13:46:20 »
Bóg: Adanos
Krąg: ?
Prastara Wiedza: 35
Obrażenia:    BRAK
Wymagana Mana: 40
Działanie: Wybrane zwierzę walczy po stronie maga
Wartość: 165 (zwój)




Oswojenie Zwierzęcia - czar prawdopodobnie pierwszego kręgu magii Adanosa, znany  na kontynencie. Po wypowiedzeniu na dane zwierzę zaklęcia, mag przejmuje nad nim kontrolę i od tej pory istota ta będzie za nim podążać i pomagać w walce. Działa to jednak tylko na zwierzynę dziką (wilk, dzik, ścierwojad etc.), a nie działa wobec istot używających inteligencji (ogr, goblin, smok) i ożywieńców. Nie wiadomo, co było potrzebne do stworzenia takiej runy, gdyż zanim Bezimienny trafił na kontynent, moc magicznych kamieni została zniszczona przez Xardasa.

Jako, że magia run została zniszczona jedyna możliwość by nauczyć się tego czaru to nauka u któregoś z Magów Wody, lub Druidów.

UWAGA:
Im więcej mamy prastarej wiedzy tym silniejsze dzikie zwierzę możemy oswoić.

Nieznajomość zła nie jest cnotą, lecz głupotą;
zachwycanie się nią to jakby nagradzanie za uczciwość człowieka, który nie ukradł ci zegarka, bo nie wiedział,
że go masz. 
 

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.