Autor Wątek: Wampirza nekropolia  (Przeczytany 5351 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Wampirza nekropolia
« dnia: 24 Listopad 2010, 16:32:13 »
Zadanie: Wampirza nekropolia
MG: Isentor
Wymagania: Wampir
Nagroda: Bez konkretów



- A więc ruszam. ÂŻycz mi powodzenia.

//Jaką mamy pogodę?

Portert






Statystyki ekwipunku



Broń 1

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata Wampira
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni przed światłem słonecznym, ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota
6 litrów ludzkiej krwi


Statystyki postaci

Specjalizacje

* Walka bronią sieczną - stopień mistrzowski [100%]
* Walka bronią dystansową - stopień mistrzowski [100%]

* Używanie zbrój miękkich



Umiejętności nabywane

* Podstawy myślistwa
* Akrobatyka
* Upuszczanie krwi
* Straszliwe Spojrzenie
* Przemiana w Nietoperza
* Odbijanie pocisków
* Pamięć Krwi
* Aura Inteligencji
* Krzyk


Umiejętności rasowe

* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew


Magia

(brak)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Listopad 2010, 18:48:10 »
// Jest dzień, słońce jeszcze nie zaszło. Opisz swoją podróż do miejsca wskazanego na mapie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Listopad 2010, 18:48:10 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Listopad 2010, 19:25:19 »
Słońce nadal świeciło i roztaczało po świecie swe zabójcze i bezlitosne promienie. Gunses który po całym dniu czuł się dość wyczerpany przed wyjściem ze swego domu wypił dwa litry ludzkiej krwi, aby zapewnić sobie zapas na wieczór i noc. Kolejna butelki przywiesił do pasa. Machinalnie sprawdził mocowania maski, chroniącej twarz i całą głowę przed słońcem, oraz naciąg rękawic. Poprawił pasy mieczy. przewieszonych przez plecy. Wyszedł z domu. Wolnym krokiem szedł ulicami miasta. Był zmęczony, ale z każdą minutą dzień się kończył. Wampir trzymał się tej myśli kurczowo. Przemierzywszy dzielnicę mieszkalną, wyszedł na główne ulice Efehidionu. Kroczył w stronę wschodniej bramy. Kiedy przeszedł przez masywne fortyfikacje murów obronnych, pokonując most zwodzony udał się traktem do miasteczka Atusel. Utwardzony trakt, między dwiema największymi metropoliami na wyspie był bardzo uczęszczany. ÂŚrodkiem w obu kierunkach toczyły się wehikuły wozów, kupieckich karawan, powozów mniej lub bardziej zamożnych obywateli, wozy wieśniaków i farmerów zaprzężone w konie i muły. Bokiem traktu dreptali piesi. Rycerstwo, mieszczaństwo, chłopstwo. Wędrowni magowie, druidzi, alchemicy i zielarze. Panny dworskie i panny lekkich obyczajów. A już pełno było dzieci. Bachory szwendając się w różnym tempie za lub przed swoimi matkami psociły, wygłupiały się i przeszkadzały wszystkiemu i wszystkim. Tradycyjnie pobocza, rynsztoki i rowy zajmowała biedota i starzy nędzarze. Choć przepędzani przez straże, straszeni pręgierzem i zimny, wilgotnym lochem. Zawsze wracali na swe stanowiska.
Wampir kroczył wraz z innymi pieszymi. Droga mimo wycieńczenia mijała mu szybko. Po kilku godzinach wędrówki zauważył już baszty i proporce miasta portowego - Atusel.
- Kiedyś rozwidlenie było przed Atusel... - zamruczał Gunses patrząc na poprzeczny trakt biegnący z południa na północ, który został wchłonięty przez miasto powiększające swe rozmiary. Wampir wkroczył w podgrodzie, które dzięki szybkim i zdecydowanym ruchom społeczno-politycznym państwa odbiło się od dna. Domy ze świeżo ciosanego drewna, solidne zagrody i spichlerze. Studnie i ogrodzenia, a w dodatku wieśniacy, którzy byli hardzi i dobrej postawy. Wieś jednak, jak to wieś. ÂŚmierdziała trzodą, drobiem, gnojem, stęchlizną i błotem, które po ostatnich ulewach zalało większość podwórzy. Wampir czym prędzej dotarł do skrzyżowania i udał się na północ.
Trakt był mniej używany, ale i tutaj ciągnęły rzesze. Szczególnie chłopi i drobne mieszczaństwo. Lasy na północ od Atusel mają w sobie moc roślin leśnych, grzybów oraz owoców. Nie brak tutaj również mnogości drobnego zwierza jak lisów, wilków, jeleni, bażantów, głuszców, cietrzewi i dzikich gęsi, których futra, mięso, poroże czy pierze było w ostatnim czasie cenne. Trakt również wiódł ku ogromnemu jezioru. Tamtejsze stanowiska rybackie i łowieckie zaopatrywały prawie całkowicie wyspę i okoliczne tereny w ryby i ptactwo wodne. Trakt biegł aż w głębokie góry, ku jednej z kopalni, z której jak każdy wie, czasem wytoczy się bryłka złota. Dlatego czy to chłop, czy mieszczanin, czy kupiec, czy alchemik, czy myśliwy czy poszukiwacz, wszyscy ciągnęli na północ. Toteż postać odziana w czerń, w tej zimnej porze roku nikogo nie dziwiła. Postacie co chwila nikł skręcając w las to po prawej to po lewej. Wampir kroczył dalej, a czas mijał mu równie szybko. W pewnym momencie, będąc na lekkim wzniesieniu drogi Gunses ujrzał daleko przed sobą ponad wierzchołkami okalającego drogę boru szczyt schodkowej piramidy, nad którą krążyło ptactwo. To był ów cel Gunsesa. Szybko ruszył naprzód. Po pewnym czasie zszedł z traktu i wdrapał się po dość stromej i podmytej skarpie. Znalazł się w lesie. przedzierając się pomiędzy drzewami i krzewami starał się nie zgubić kierunku. Po pewnym czasie Gunses dotarł do skraju lasu. Dalej była polana zarośnięta przez krzewy, oraz małe brzozy i świerki, walczące o jak największy zasób miejsca, ziemi i słońca. Dalej rozciągała się ruina starych bram, krużganków i altan. ÂŚrodkową cześć polany stanowiła zaś okazała piramida, omszała, pokryta mchem, wymyta przed deszcze, naruszona przez wiatr, nagryziona przez czas...
« Ostatnia zmiana: 24 Listopad 2010, 19:33:28 wysłana przez Gunses »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Listopad 2010, 19:38:39 »
//Do starożytnej budowli możesz udać się przez główne wejście lub przez jeden z dwóch podkopów wykonanych przez szabrowników. Co robisz?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Listopad 2010, 19:45:44 »
Gunses przyjrzał się budowli. Swym wzrokiem odnalazł podkopy wykonane przez złodziei, chcących dostać się do tajemnych komnat chramu. Wampir przypomniał sobie słowa Isentora, mówiące o klątwie. Jako, że w historii Wampirów tylko legendarny Kagan porzucił honor Nieśmiertelnego, te podkopy były więc dziełem ludzi lub innych nacji. Jeśli klątwa istnieje, wszyscy umarli. Nie ma pewności, czy udało im się dokonać podkopu do samych komnat siedziby. Szkoda na nie czasu, lecz z drugiej strony, warto by wiedzieć, czy w tych tunelach nie czai się jakieś zagrożenie... Jednakże był dzień, a Gunses nie był na siłach do stawienia walki potencjalnym mieszkańcom nor. Wybrał więc główne wejście.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Listopad 2010, 20:30:21 »
Wszedłeś do świątyni. Nie była zamknięta, brakowało kamiennych drzwi. Swobodnie zszedłeś do dolnych poziomów mijając co jakiś czas szkielety zabitych przez klątwę szabrowników. Natrafiłeś na pomieszczenia z ołtarzami.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Listopad 2010, 20:58:03 »
Wampir znalazł się z komnacie, w której pod ścianami, w specjalnych nawach stały kamienne ołtarze. Wampira zaabsorbowało to znalezisko. Sprawdził, co leży na ołtarzach...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Listopad 2010, 01:00:09 »
Na jednym z ołtarzy leżał średniej wielkości, skórzany woreczek. Przypomniałeś sobie o opowieści Isentora i klątwie rzuconej na wampirzy chram. Być może jest to woreczek z zaklęciem klątwy.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Listopad 2010, 16:10:42 »
Gunses złapał za miecz nad prawym ramieniem. Opuścił miecz nisko i lekko w tył. Już nie raz spotkał się z okrytymi magicznie przedmiotami, które chronione były przez również magiczne stworzenia. Jako przedstawiciel Wampirów, klątwa mogła na niego nie działać. Nikt jednak nie znał prawdziwego działania klątwy, było więc ryzyko, które Gunses postanowił podjąć. Miał zadanie od króla, a sądził, że i król mógłby chcieć zbadać owe zaklęcie. Trzymając miecz w prawej ręce, delikatnie dotknął woreczkom lewą dłonią. Pamiętał wyprawę na wyspę, na której Canis, niespotykany od dawna lisz, ukrył swe serce. Gunses wybrał tam źle. A jak wybierze tutaj....

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Listopad 2010, 16:39:42 »
//Nic się nie stało.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Listopad 2010, 18:33:59 »
Gunses zważył w dłoni woreczek. Przejechał opuszkami palców po skórze, z której wykonany był woreczek. Wydawała się bardzo stara, zniszczona upływem czasu, ale wciąż jednak trzymająca się cało. Czyżby Magia? Wampir delikatnie i ostrożnie przywiązał woreczek do pasa...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Listopad 2010, 20:42:48 »
//Nic się nie stało.

Przywiązując woreczek do pasa spostrzegłeś w oddali odblask słabego światła padającego na posadzkę.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Listopad 2010, 21:22:24 »
Wampir nadal nie składając miecza trzymanego w prawej ręce podążył za poświatą. Jego umysł przywodził mroczne scenariusze. Czemu w zapomnianej przez los świątyni jest odbłysk światła? A może to tylko wyrwa z murze, przez którą padają promienie słońca? Wampir był lekko zniesmaczony tym, że nie może użyć Aury Inteligencji. Liczył jednak na to, że w porę będzie mógł zareagować. Zbliżył się źródła światła...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Listopad 2010, 21:37:24 »
Wchodzisz do pomieszczenia, w którym znajduje się osobny ołtarz. Na schodkach leżą stare zapiski, wyglądają podobnie do tych, o których opowiadał Ci Isentor. Wyżej na piedestale znajduje się magiczna kulka mieniąca się różnorodnymi kolorami.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Listopad 2010, 21:49:33 »
Gunses podszedł bliżej. Przed schodami schylił się po zapiski. Podniósł wszystkie kartki. Przyjrzał im się z bliska. Był to język Draconów i Elfów. Runy zawierające w sobie Magię, choć stare nie zatarły się. Pergaminy również nie uległy rozpadowi. Gunses złożył miecz na posadzce. Ostrożnie zrulował pergaminy i schował za rozpięcie szaty. Następnie chwycił w prawą dłoń odłożony miecz. Magiczna kula w zapomnianym chramie. To zapewne zainteresowałoby króla jak i Gildię Magów. Cadacus nie chciał wiedzieć, co może się stać, jeśli taka kula wpadłaby w niepowołane, szaleńcze ręce. Czym prędzej należało ją stąd zabrać. Wolnym krokiem wspiął się na schody. Wyciągnął delikatnie lewą dłoń. Zawahał się, lecz przełamał lęk. Oddał się pod władze losu i przeznaczenia. Złożył swą dłoń na magicznej kuli...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Listopad 2010, 22:04:28 »
W jednej chwili ręka, którą dotknąłeś kuli zajęła się ogniem. Próbowałeś odskoczyć lecz nim wykonałeś jakikolwiek ruch kula rozbłysła i wybuchła wyrzucając masę energii magicznej i kryształów niebieskiej rudy raniąc drastycznie Twoją rękę i lżej inne części ciała. Padłeś ranny i poparzony na posadzkę.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Listopad 2010, 22:31:54 »
Siła Energii Magicznej z kuli odrzuciła Wampira kilka metrów w tył. Gunses przetoczył się po posadzce. Upadł plecami do ziemi. Ręka Gunsesa naruszona przez ogień, rozdarta kryształami i spalona Magią paraliżowała bólem całe ciało. Odzywała się każda komórka ręki Wampira. Przypominając o swym życiu i... śmierci. Wampir musiał być napojony krwią, aby zacząć się regenerować. Cadacus wziął oddech. Kującym bólem odezwała się klatka, żebra, płuca i narządy wewnętrzne. Poranione kryształami i uderzeniem telekinetycznej energii ciało wydalało z siebie cały czas krew. Gunses słabł. Głowa pulsowała mu od zmęczenia, wzrok stawał się mętny. Oddech urywany... Ale Gunses żył. I nie było jeszcze na nic za późno. Wampir nie miał zamiaru się poddać. Kto mógł mu pomóc? W tej chwili...?

W tej chwili Krwawy Kryształ będący w Siedzibie Wampirów na Valfden silnie zadrżał. Eksplodował czerwonym światłem i pokrył się brunatną mgłą. Jego Pan właśnie cierpiał...

- Ker'eyset'ztesarle'l Ker'evaai... - wyszeptał Gunses.

Krwawy Kryształ znajdujący się w Komnatach Siedziby Wampirów Numenoru rozpłynął się w powietrzu...

Kryształ pojawił się nad ciałem Gunsesa. Drżał. Rozświetlał promieniamy ciało swego Pana. Czekał na rozkaz. Rozkaz padł...
- Setpreoivaa'rdaz'et poimoicet... - wyszeptał Gunses - Ker'eoile... - Kryształ zniknął tak szybko jak się pojawił. Gunses zemdlał.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Listopad 2010, 19:01:39 »
Przeteleportowałem się tuż przed rannego Gunsesa. Od razu poczułem na sobie oddziaływanie klątwy. Z nosa uleciało mi kilka kropli krwi. Spostrzegłem przy pasie wampira niepasujący do reszty stary mieszek. Szybko po niego sięgnąłem i wrzuciłem w utworzoną kulę ognia. Woreczek i jego zawartość zajęły się ogniem spalając na popiół o kryształowym kolorze. Klątwa przestała działać.
- Wampiry, tak mądre i dumne, że zapominają o roztropności. Tym bardziej o kimś innym poza sobą samymi.

Objąłem Gunsesa pod ramię i teleportowałem się z nim do siedziby wampirów.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #18 dnia: 26 Listopad 2010, 20:51:03 »
Przeniosłeś się do Siedziby Wampirów Numenoru. Do głównego holu. Trafiłeś akurat na kilka Wampirów z Siedziby.


//Ze względu na nietypową sytuację, mogą się wypowiedzieć Wampiry które są w Siedzibie, są poza nią a nawet są na zadaniach. Jako neutralni NPC lub swoje własne postacie, jeśli nie ma was na zadaniach.
//Osoby które mogą pisać:
~Foltest, Nikolai, Tkoron, Vigo, Areandir, Ocian



Zgromadzone osoby zauważyły króla Isentora, trzymającego pod ramieniem poranionego i nieprzytomnego Gunsesa Cadacusa.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Listopad 2010, 20:59:58 »
-Królu...
Chłopak ukłonił się z gracją...
-Mój mistrz... Co się stało mojemu panu?
Chłopak spojrzał na Gunsesa.
-Jak mogę Mu pomóc?[i/]

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wampirza nekropolia
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Listopad 2010, 20:59:58 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything