Jak tak na to teraz patrzę to może nie trzeba zmieniać samego craftingu a jedynie usunąć zapisy o wytrzymałości i ostrości no i inaczej zapisać staty. Najprościej jak się da. Samym craftingiem możemy zająć się innym razem i dać już po prostu wyliczone gotowce, żeby nie trzeba było tego liczyć za każdym razem. Co mam na myśli...
Nazwa broni: Narsil
Rodzaj: miecz półtoraręczny. Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Naostrzony
Możliwości: Z uwagi na dodatkowe naostrzenie miecz z czarnej rudy jest w stanie przebić każdy rodzaj pancerza
Opis (element fabularny, można i nic nie pisać): Wykuty na cześć Aragorna Tacticusa i jego syna, Melkiora. Jelec jest inkrustowany w motywy roślinne, na taszce wyryto smoczą postać, na głowicy widać literę T.
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.
Nowa propozycja. Wszystko o broni znajduje się w nazwie w pierwszym akapicie. W drugim akapicie opisujemy po prostu szczegółowo broń wedle fantazji i wytycznych z craftingu.
Jednoręczny miecz ze stali Valfdeńskiej
Charakteryzuje się prostą, obosieczną głownią, otwartą rękojeścią oraz krzyżowym jelcem ze zdobieniem orła w głowicy. Isentor dostał ten miecz od Mantosa jako prezent na swoje urodziny.
Tak naprawdę to co sobie w opisie broni wpisze gracz to jego sprawa dopóki nie wpisze tam, że miecz mu wygląda jak topór. Logiczne xD
Gracz dla takich statystyk ma prostą sprawę, bo tylko pierwszy akapit interesuje mistrza gry i to w nim są ukryte całe staty. Ta mechanika nie jest tak nachalna i nie mamy tylu liczb więc gra się przyjemniej.
Dlatego jak w akapicie z nazwą broni wpiszemy
rodzaj typ materiał to każdy mistrz gry będzie kumał z czym ma do czynienia. Bo nie da się, żeby Jednoręczny miecz ze stali Valfdeńskiej był cięższy niż 1,28kg i o większym zasięgu niż 0,9 metra. Po prostu tego nie piszemy na każdym kroku.