Autor Wątek: Błędy i niejasności z zasad gry  (Przeczytany 47122 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MG Marantu

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Błędy i niejasności z zasad gry
« dnia: 19 Październik 2010, 20:09:33 »
Temat do zgłaszania błędów, niejasności i niekompletnych wpisów w zasadach gry.


« Ostatnia zmiana: 23 Styczeń 2016, 01:51:32 wysłana przez Isentor »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Październik 2010, 20:44:40 »
Iseq, w umiejętności "Bystry umysł" dla człowieka nie miało być tak że dostaje się tylko 1 brązowy talent dodatkowy tylko w wyprawie długiej , a nie w wykonywanych zadankach?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Październik 2010, 20:44:40 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Październik 2010, 20:45:53 »
Iseq, w umiejętności "Bystry umysł" dla człowieka nie miało być tak że dostaje się tylko 1 brązowy talent dodatkowy tylko w wyprawie długiej , a nie w wykonywanych zadankach?

Edziu zawsze dostaniesz ten bonus. Nie zależnie od zadania.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Październik 2010, 20:58:53 »
Ale umawialiśmy się z Isqiem że zrobimy tak by w chwilę nie dojść do momentu gdy nie mamy się już czego nauczyć. To to zaburza. Iseqqqqqqqqq!!!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32204
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Październik 2010, 21:04:43 »
Tak też jest. Jak to zrobiłem? Nie pytaj, graj a zobaczysz.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Październik 2010, 21:09:35 »
Dobra. Tylko mam pytanie, czy jeśli zacznę grać człowiekiem z bonusem do tych punktów to czy po przemianie w wampira nadal mam ten bonus czy ucieka?

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Październik 2010, 21:10:36 »
Ucieka. Zmieniasz rasę, wyklinasz bogów więc Ci przestają Cię lubić.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Październik 2010, 12:44:29 »
Wielka prośba skierowana do wszystkich.
W ustawieniach profilu a dokładniej w zakładce Dane publiczne jest coś takiego:
Cytuj
Rasa:
Rasa Twojej postaci w grze Marant. Jeśli nie grasz pozostaw puste.
   
Specjalizacja:
Specjalizacja Twojej postaci w grze Marant. Jeśli nie grasz pozostaw puste.

Każdy gracz zobowiązany jest do poprawnego uzupełnienia tych rubryk.

Rasa ma być obecna czyli nie wolno napisać wampir gdy jest się człowiekiem a planuje się przebyć przemianę.

Co do specjalizacji to proszę wpisać to z czym wasza postać będzie utożsamiana. Więc jak ktoś kreuje postać łucznika nie wpisze specjalizacji sieczne ale miotane.

Jak ktoś nie wypełni tego będąc człowiekiem nie dostanie bonusowego talentu czy będąc elfem dodatkowej 50% walki bronią dystansową, to samo tyczy się innych specjalizacji.


Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Październik 2010, 22:24:06 »
Mam pytanie, czy w naszych domkach musimy wpisywać na co wydaliśmy i ile, czy tylko pisać ile mamy w tej chwili?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Październik 2010, 22:29:18 »
Stosuj się do szablonu. Masz mieć w domku aktualną liczbę złota jakie posiadasz. Ale jeśli chcesz, możesz prowadzić własną książkę przychodów i rozchodów.

Offline Alistair

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 96
Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Kwiecień 2011, 14:12:15 »
Jaki pancerz ma się na starcie? Szukałem ale nie znalazłem  ;(

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32204
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Kwiecień 2011, 14:23:02 »
Jaki pancerz ma się na starcie? Szukałem ale nie znalazłem  ;(
Na starcie nie masz żadnego pancerza. Grę zaczynasz tak jak zapisano w zasadach. Z 100 sztukami złota. Tyle wystarczy Ci na zakupienie 1 broni oraz naukę walki wybranej przez Ciebie specjalizacji. Następnie możesz udać się na zadanie szkoleniowe wprowadzające do gry. Za wykonanie zadania otrzymasz wynagrodzenie, za które będziesz mógł nauczyć się używania danego typu pancerzy, oraz kupić jeden z nich.

Offline Alistair

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 96
Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Kwiecień 2011, 15:29:42 »
Ale co mam mieć na starcie w obrazku? Obojętnie co?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Kwiecień 2011, 16:58:02 »
Ale co mam mieć na starcie w obrazku? Obojętnie co?
Realistycznie. Nie twórz postaci w pełnej zbroi i dwoma mieczami, bo już Ci mówię, że szybko takiego eq nie zdobędziesz. Ale zwykłe buty, spodnie, koszula a do tego miecz w dłoni jest najdokładniejsze jak na Twój początkowy stan. Pamiętaj, że obrazek ma przedstawić uogólnioną wizję Ciebie. Obraz, który będzie Cię reprezentował. Dobrym sposobem, jest na starcie dołączenie do którejś z gildii. W większości przypadków nowy członek otrzymuje strój odpowiedni dla członka danej Gildii.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Kwiecień 2011, 17:14:27 »
A co z:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Znalazłem informacje o tym tu: http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Tworzenie_postaci



Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Kwiecień 2011, 17:47:15 »
To jest podstawowy strój, który należy się każdemu nowemu graczowi. ÂŻeby na golasa nie biegać, oddane zostały po prostu takie stroje. Ale osobiście sądzę, że zamiast zadawać głupie pytania można przeczytać dokładnie...
Cytat: Marant wiki
Grę zaczynasz odziany/a w:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Luty 2014, 13:54:05 »
ÂŻe tak odkopię ten temat...

W tym wpisie jest chyba błąd.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Po%C5%82udnica

Cytuj
Podatność na światło - Przeciwnik jest podatny na światło słoneczne, które dezintegruje formę w jakiej się objawił, do momentu zregenerowania jego zasobów energii magicznej. Sztuczne światło nie wyrządza mu krzywdy.

Południca podatna na światło słoneczne?



Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32204
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Luty 2014, 14:01:15 »
ÂŻe tak odkopię ten temat...

W tym wpisie jest chyba błąd.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Po%C5%82udnica

Południca podatna na światło słoneczne?



Nie ma błędu.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Po%C5%82udnica

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Maj 2014, 15:07:33 »
Dlaczego nie można ekwipować jednocześnie rękawic i karwaszów? Przecież to zupełnie inna część ręki. Tak się nosi - no razem.
« Ostatnia zmiana: 21 Maj 2014, 15:14:31 wysłana przez Funeris Venatio »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32204
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Maj 2014, 15:13:10 »
Dlatego, że rękawice sięgają do łokci i jeśli są opancerzone trudno na to nałożyć karwasz, który sięga od nadgarstka do łokcia. Karwaszów używają głównie łucznicy.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Maj 2014, 15:13:10 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top