Autor Wątek: Pomoc związana z grą  (Przeczytany 282426 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #260 dnia: 28 Listopad 2011, 21:54:33 »
Primo. Dla ułatwienia orientacji w czasie (i przestrzeni) w Marancie 3.1 można by prowadzić podział na Ery. Tzn. podzielić nasz dotychczasowy rok 29 tysięcyileśtam, na kilkutysięczne ery, które na swój początek obierały by jakieś ważne wydarzenie. Teraźniejsza Era mogła by zaczynać się od uderzenia Meteorytu o wyspę Marant, albo nawiązaniu bliższych stosunków z draconami z innego wymiaru. Albo po prostu utworzeniem państwa Marant. Do wyboru.

Secundo. Czy nie dało by się nazwać pór roku po naszemu? ;[

Tertio. Czy nie można by stworzyć tematu, gdzie gracz dawałby własne pomysły na zmianę systemu, tak ja to teraz robię? Aktualnie muszę napisać w temacie pt. "Pomoc związana z grą". Co jak co ale o pomoc żadną nie proszę. Zayfar pisał o smoczych łuskach, a też jakoś to do tego tematu nie pasuje. "Pomoc" mogła by być dla osób, które nie widzą gdzie założyć domek, kto jest odpowiedzialny za jakiegoś NPC czy coś tam.

Pozdrawiam, Edzio vel Niko :)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #261 dnia: 29 Listopad 2011, 09:09:44 »
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Plik:Os_czasu.jpg Stare ustalenia bodaj jeszcze z września.

Po Marantowemu klimatyczniej brzmią. Założę temat z propozycjami zmian w systemie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #261 dnia: 29 Listopad 2011, 09:09:44 »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #262 dnia: 29 Listopad 2011, 10:47:16 »
Guru meditation wyskakuje.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #263 dnia: 29 Listopad 2011, 11:04:08 »
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Plik:Os_czasu.jpg Stare ustalenia bodaj jeszcze z września.

http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Historia

To mamy Marant już 26,6 tysi lat i jeszcze nie wynaleźliśmy elektryczności? A czy nie jest tak, że jak jest Druga Era to powinno się czas liczyć od początku? Bo z tego co jest w Zasadach, to wygląda jakby nie. Chyba że pierwsza era miała 21 tysiecy lat, a druga osobno 26,5 czyli łącznie mamy 47,5 tysięcy lat od początku wojen nieśmiertelnych. Co jest trochę nie tego. Wydaje mi się że jest zły zapis czasu drugiej ery.



Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #264 dnia: 29 Listopad 2011, 11:16:24 »
Ogólnie zapis jest do dupy. Jak to możliwe, że mając II Ery mamy coś co się zdarzyło przed naszą erą? Była jeszcze III czy -I? Bo to już całkowicie jest dziwne. Według logiki przed naszą erą było w erze I. Kolejna sprawa z tymi latami to Nikolai ma rację. Aż tyle? Zwracałem na to uwagę, ale powiedzieliście, że w LotR też były takie lata. Sprawdziłem i guzik prawda
I Era - 600 lat
II Era - 3441 lat
II Era - 3021 lat
IV Era - 173 lata (do tego roku jest opisana)

Sumując. Od powstania świata do ostatniego opisanego wydarzenia mieliśmy 7235 lat, a nie jak Niko obliczył 47 500 ;/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #265 dnia: 29 Listopad 2011, 12:57:37 »
To mamy Marant już 26,6 tysi lat i jeszcze nie wynaleźliśmy elektryczności?
Człowiek rozumny żyje na ziemi od przeszło 250 tysięcy lat. Zarzuć nam dlaczego elektryczność ma niespełna 200 lat.


A czy nie jest tak, że jak jest Druga Era to powinno się czas liczyć od początku? Bo z tego co jest w Zasadach, to wygląda jakby nie.
Od 0 powinno się liczyć. Po prostu zapis z historii nie został jeszcze przemianowany. Inaczej zostałbyś o tym poinformowany w temacie informacje.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #266 dnia: 18 Grudzień 2011, 18:39:32 »
Czemu z Valfden zrobiono dodatkowy dział, w sensie że no tak na dole od "System RPG Marant" ?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #267 dnia: 18 Grudzień 2011, 18:49:33 »
Czemu z Valfden zrobiono dodatkowy dział, w sensie że no tak na dole od "System RPG Marant" ?
Testuje pewnie rozwiązania. Nie jest to stała zmiana.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #268 dnia: 21 Grudzień 2011, 17:31:42 »
Znikł ratusz wiecie?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #269 dnia: 21 Grudzień 2011, 20:39:35 »
ÂŁo matko isowska! :o

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #270 dnia: 22 Grudzień 2011, 11:16:22 »
Znikł ratusz wiecie?
Ratusz urwało całkowicie. Ale na szczęście powinna być kopia na wiki.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #271 dnia: 23 Grudzień 2011, 20:29:50 »
Czy gdy będziesz Iseq rozdawał talenty, uwzględnisz naszą żałosną walkę ze smokiem, dając nam umiejętności "Pogromca smoków"?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #272 dnia: 23 Grudzień 2011, 22:21:29 »
Przecież smoka zabiła jedna osoba w jednym poście. <huh>

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #273 dnia: 23 Grudzień 2011, 22:33:04 »
<dławi się... niczym>
Ale to pisklę było, a Adamus mu "poważne" obrażenia zadał.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #274 dnia: 23 Grudzień 2011, 22:43:57 »
Oj tam pierniczycie. Tylko ci co w jakikolwiek sposób atakowali sposób [łuk, miecz, magia, widelec, etc.] Dostają te umiejętność. A nie ze wszyscy co byli i tylko "mentalnie" wspierali walczących otrzymują umiejętność. Bo to by było bez sensu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #275 dnia: 24 Grudzień 2011, 09:43:16 »
<dławi się... niczym>
Ale to pisklę było, a Adamus mu "poważne" obrażenia zadał.
Zapodany opis nie dotyczył młodego smoka.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #276 dnia: 24 Grudzień 2011, 10:51:45 »
Wg mnie to powinien być wrzucony opis tego smoka na wiki. Bo sami wiecie, że smoków w D&D jest masa rodzajów, bo są chromatyczne: czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny - i są to smoki złe, wredne, agresywne i dzikie, oraz metaliczne: miedziane, mosiężne, srebrne, złote, spiżowe - i te smoki są mądre i pokojowo nastawione, czyli można z nimi dojść do ładu i składu, co odróżnia ich od chromatyków.
Wiadomym jest też, że te smoki ze sobą nawzajem walczą, przy czym chromatyczne są silniejsze.
My z potworów D&D korzystamy prawie w 90% więc nie widzę przeszkód by wprowadzić coś takiego do nas. Ja mogę zrobić opisy tych smoków, bo mam Księgę Potworów, tylko któryś MG musi przygotować im statystyki;]

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #277 dnia: 24 Grudzień 2011, 13:10:12 »
Ogólnie to jestem zniesmaczony tamtą walką. Nastawiłem się na pożądną grupową, długą walkę ze smokiem, a to, co otrzymaliśmy było śmiechu warte. Nawet tego szitu nie czytałem. Tylko urywki.

Hańba!

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #278 dnia: 24 Grudzień 2011, 13:22:08 »
Ale to Anv ma takie zboczenia co do smoków <ignorant>

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #279 dnia: 24 Grudzień 2011, 14:02:24 »
Ja bym za to uwalnianie mnie nie dawał talentów, ta wyprawa to był burdel nie do ogarnięcia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #279 dnia: 24 Grudzień 2011, 14:02:24 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything