Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport
Pomoc związana z grą
Melkior Tacticus:
Ja pierdziele Dev... nie chcę ułatwień. Wydaje mi się że stalowa broń sieczna powinna być w stanie przeciąć zbroję nie płytową. Nie wiem, może za dużo filmów widziałem... Jasne żę mamy obuchy, tylko że dostępne tylko w Bractwie ;p Co ty masz z tymi obuchami.
No dobra. Popatrzałem na YT jak w zasadzie wygląda spotkanie kolczugi i miecza i niby już wszystko wiem. Ale nadal coś mi nie pasuje. Dobra stal powinna przeciąć żelazo, jak ktoś się zna niech mi laikowi wytłumaczy.
Melkior Tacticus:
Mam inne pytanie. Nie znam się na walce i anatomii więc ten... zasady gry jasno mówią że odciąć ręke można na 75% walki daną specjalizacją. Ok. Ale jak to się ma do realizmu? Gdy mam np. miecz z stali a przeciwnik koszulę to niby ostrze powinno np. odciąć dłoń. Czy nie. Pytam bo nie wiem jak opisywać to. ÂŻe wojownik ma za mało siły?
Torstein Lothbrok:
Zależy jak ten miecz jest naostrzony. Od krzepy też, chociaż np. kataną nie trzeba mieć wielkiej siły, bo ten miecz gdy jest właściwie naostrzony, przetnie szmatkę rzuconą z kilku lub kilkunastu centymetrów na ostrze.
Melkior Tacticus:
Kości człowieka mają 6 punktów. Każdy miecz z łatwością to przetnie. Zapis z specjalizacji pochodzi z czasów z przed istnienia obecnych skili rasowych. Hmm.
Isentor:
--- Cytat: Melkior Tacticus w 26 Kwiecień 2016, 19:11:07 ---Kości człowieka mają 6 punktów. Każdy miecz z łatwością to przetnie. Zapis z specjalizacji pochodzi z czasów z przed istnienia obecnych skili rasowych. Hmm.
--- Koniec cytatu ---
Izba Lordów. <aniol>
--- Cytat: Melkior Tacticus w 26 Kwiecień 2016, 19:01:22 ---Mam inne pytanie. Nie znam się na walce i anatomii więc ten... zasady gry jasno mówią że odciąć ręke można na 75% walki daną specjalizacją. Ok. Ale jak to się ma do realizmu? Gdy mam np. miecz z stali a przeciwnik koszulę to niby ostrze powinno np. odciąć dłoń. Czy nie. Pytam bo nie wiem jak opisywać to. ÂŻe wojownik ma za mało siły?