Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport

Zapisz się do gry Marant

(1/127) > >>

MG Marantu:

Siedzisz znużony/a przy stoliku w zatęchłej karczmie. Wpatrujesz się mętnym spojrzeniem w dno kufla rozmyślając o swoim życiu. Z końca sali dociera do Ciebie chrapliwy głoś mężczyzny, który opowiada o wspaniałym królestwie Valfden. Podchodzisz bliżej zaciekawiony/a opowieścią.


- Słyszałeś o Valfden? – pytał jakiś mężczyzna. Był niski i chudy, odziany zaś w proste ubrania mógł być chłopem, albo mieszczaninem o niskim statucie. Zaintrygowany/na zacząłeś/ęłaś przysłuchiwać się rozmowie.

- Valfden? To ta wyspa na południu? Za Zuesh, na której żyją Kunanie? – zapytał towarzysz małego. Ten był przeciwnie, wysoki i dość tęgi. Ubiór jednak wskazywał na podobny status społeczny.

- Tak. Podobno to jedno z nielicznych miejsc, gdzie po II Wielkiej Wojnie nie było kryzysu. Mówią, że dawno temu, przed tysiącami lat żyli tam Draconi. Wtedy ta wyspa nazywała się Numenor. Stąd też na tej wyspie tyle ich ruin i chramów. Wiele do dziś jest podobno jeszcze nie zbadane. Jakie tam skarby mogą być! – Mały był podekscytowany.

- A to nie była wyspa wampirów? – dopytał się jego rozmówca, drapiąc się po głowie.

- To później. Gdy Draconi odeszli z tego wymiaru, na wyspie osiedliły się wampiry. I rządziły nią przez tysiące lat, także budując wiele fortec i podziemi. Ale nadeszły Wojny Nieśmiertelnych, kiedy to wampiry walczyły z wilkołakami. Krwiopijcy przegrali i opuścili Numenor. Przez następne wieki wyspa ta była praktycznie dzika, nie zasiedlona. Co najwyżej przez dzikie bestie, potwory i różnych renegatów.

- No i co dalej? – dopytywał jego większy towarzysz.

- Po wielu wiekach na wyspę natrafiła mała ekspedycja z królestwa Marantu. Założyła ona tam niewielką osadę, Atusel. Okazało się, że warunki na Numenorze są doskonałe, więc zaczęto rozwijać te kolonię. Atusel obecnie jest wielkim miastem. Jakiś czas później odkryto zagrożenie ze strony asteroidy. Miało dojść do kataklizmu, uderzenia tego kosmicznego głazu w nasz świat. Do tego dochodziła jeszcze inwazja wojsk Torgonu na Marant. Isentor, król Marantu, rozkazał więc, aby przeprowadzono ewakuacje. Całe królestwo, tysiące ludzi, albo i więcej, popłynęło statkami na wyspę Numenor. Od tego momentu zaczęto nazywać ją Valfden, tak samo jak królestwo, które na niej powstało. Jego stolicę wybudowano na ruinach starego, dracońskiego miasta i nazwano Efehidon. Obecnie mieszka tam ponad milion istot. Ludzi, elfów, krasnoludów, wampirów. Praktycznie z każdej rasy. To musi być niesamowite miejsce.

- Ano – odparł niezbyt mądrze towarzysz człowieka. – Tylko jak się tam dostać? – zapytał.

- I to jest najlepsze. – Uśmiechnął się mężczyzna. – Można przejść przez starożytny, dracoński portal. Całkowicie za darmo! Jeden krok i masz przed sobą nowy świat, nowy początek! Niesamowite! – Klasnął dłońmi. – Prosto pod stolicę. Można też tradycyjnie statkiem. No ale komu by się chciało kisić trzy dni na morzu? Skoro w jednej chwili można przebyć ocean.

Opowieść wywarła na tobie wielkie wrażenie. Z dalszej części rozmowy dowiedziałeś/aś się, gdzie jest dokładnie ów dracoński portal. Czekał cię za nim zupełnie nowy świat. I nowe możliwości. Jednak aby do niego się dostać, należało porzucić wszystko za sobą. Czy podejmiesz to wyzwanie?



Rozpocznij swoją przygodę i przejdź przez portal prowadzący do Valfden. Napisz post w tym temacie.
Zasady Gry

Isentor:
Starzy gracze, którzy utargowali lepszy start niechaj cytują mój post podczas rekrutacji.

Anv:
- Ja tam wchodzę, może być ciekawie. - odrzekł mężczyzna po czym podszedł do portalu. Po krótkiej chwili wahania zrobił krok do przodu wchodząc w magiczne wrota.


--- Cytuj ---Mogę dać Lindangol (wiatr) do 2 stopnia wtajemniczenia. To i tylko to.
--- Koniec cytatu ---
http://gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,21924.msg196234.html#msg196234

Przyjęty

Anette Du'Monteau:
- Stojąc w miejscu po prostu się cofamy. Nie zamierzam więc czekać. Wyruszam natychmiast. - powiedziałem na głos. Przyjrzałem się jeszcze chwilę portalowi i wkroczyłem w niego.


--- Cytat: Isentor ---Odp: Graczu Twoja przyszłość w grze, upomnij się!
« Odpowiedz #49 : 24 Wrzesień 2010, 20:47:03 »
   
Więc otrzymasz broń sieczną na 50%.
--- Koniec cytatu ---


Przyjęty

Tkoron:

--- Cytuj ---Cytat: Tkoron  30 Wrzesień 2010, 17:52:00

--- Cytuj ---a kiedy otwarcie zapisów? I co z historią starych postaci? Nawiasem mówićc dostane te 50% siecznej? Mrugnięcie ;)
--- Koniec cytatu ---
Na dniach. Tak dostaniesz.
--- Koniec cytatu ---


trochę inny temat, ale zaakceptowne ;)



Tkoron wyrwał się z otępienia w jakie popadł słuchając opowieści, w jednej chwili pojął, że to jest jego cel, podniósł się ze swojego stołka, wyprostował, w końcu na spotkanie przeznaczenia powinno się iść śmiało, dumnie.
-To jest to- powiedział to tak cicho że nieliczni tylko usłyszeli.

I dziarskim krokiem skierował się w stronę portalu wraz z liczną grupą innych, równie podekscytowanych, lecz o wiele słabiej opanowanych gości karczmy.
W ogólnym szumie dało się dosłyszeć słowa karczmarza i barda, słysząc co Ci dwaj myślą o odkrywcach,posłańcu a w szczególności o matkach ich wszystkich, Tkoron lekko się uśmiechnął


Przyjęty

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej