Autor Wątek: Wilcze kły  (Przeczytany 2238 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Wilcze kły
« dnia: 23 Grudzień 2009, 18:52:34 »
Gordian czekając na Moma i Siriusa usiadł na ławeczce obok Livi zaczynając miłą konwersację.


Obrazek:




Noszony ekwipunek:
 


1.   Broń 1

Nazwa broni: Hebanowy ÂŁuk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Wykonany z 100 sztuk drewna, ważący 2kg, ponadto mistrzowski.

59x zatruta strzała (trucizna Alluadora) z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar - 8

38 usypiająca strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6


2.   Broń 2

brak

3.   Broń 3

Nazwa broni: Nazwa broni: Księżycowe Ostrze
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg. Ponadto oręż mistrzowski.


4.   Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Pancerz elfa
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.




Umiejętności:


-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną




Specjalizacje:

-Walka mieczem   (V)
-Walka łukiem      (V)
-Walka sztyletem (IV)




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Potężny cios
-Pchnięcie w tył
-Przerzucenie broni


Długimi broniami oburęcznymi

-Uderzenie obustronne
-Pchnięcie


Broniami miotanymi:

-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Strzał 3 pociskami
-Potężny strzał
-Precyzyjnie celny strzał
-Bardzo potężny strzał
-Grad strzał




Zaklęcia:

Brak



Atrybuty wyuczane:

-Akrobatyka
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Kamuflaż
-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Odporność na trucizny I stopień
-Odporność na trucizny II stopień
-Perswazja
-Pierwsza Pomoc
-Pozyskiwanie trucizny stopień I
-Skrytobójstwo
-Szczęście
-Upuszczanie krwi I stopnień
-Wytrzymałość na ból
-Wysoka charyzma
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów
  • organów
  • łusek



Atrybuty rasowe:

+ długowieczność
-  śmiertelność



Przedmioty:

2 runy Heshar
6 skóra Mrocznego wilka.
24 kły Mrocznego wilka.
96 pazurów Mrocznego wilka.
16 poroży Jelenia,
8 skór Jelenia
32 pazury Cieniostwora
8 kłów Cieniostwora
2 rogi Cieniostwora
2 skóry Cieniostwora

« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2009, 11:26:46 wysłana przez Gordian »

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Grudzień 2009, 22:32:43 »
- Witajcie. - Odrzekł momo na widok dwójki elfów gawędzących na ławeczce, chwytając za rondo kapelusza uniósł go lekko w powitalnym geście. - Miło zobaczyć nową twarz w mieście, szczególnie tak urodziwą, droga elfko. Mam nadzieję, że będziemy w stanie ci pomóc.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:


1. Nazwa broni: ÂŁuk momo
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Wykonany z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała ze srebra
wytrzymałość - 12
ostrość - 14
ciężar - 5

2.

3. Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

4.

Nazwa odzienia: Zbroja momo
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
walka kijem II
walka mieczem IV
walka kosturem III
walka łukiem V

Ataki:

Do walki broniami miotanymi:

1.Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
2.Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.
3.Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Do walki bronią jednoręczną
1.Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
2.Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
3.Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
4.Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
5.Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Zaklęcia:
Amarangol: Korzeń, Opętanie Bestii, Kontrola nad Zwierzęciem
Naurangol: Ognista Strała, Lekkie Leczenie, ÂŚrednie Leczenie

Atrybuty wyuczane:

Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŁusek

Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

Obdzieranie z futer dużych zwierząt - (spis zwierząt)

Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień I - (spis zwierząt)

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

Akrobatyka

Atrybuty Rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas:
- Sakiewka: 100 sztuk złota

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Grudzień 2009, 22:32:43 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Grudzień 2009, 22:42:08 »
-Ah witaj momo.- powiedziała Livia serdecznie się uśmiechając. -Tym razem, to nie mi pomagacie. To co teraz robicie dotyczy tylko Gordiana. Ja tylko miałam zorganizować kilka wozów do przewozu zwierząt. Zresztą Gordian opowie Ci wszystko lepiej.- rzekła zwracając się w stronę Gordiana. - No tak.- zaczął -Tym razem zadanie rzeczywiście zostało zlecone mnie. Mamy udać się do pobliskich lasów poszukać kilka niebezpiecznych zwierząt a dokładniej wilkołaków. Mam złapać ile się da, ale ja jestem przygotowany góra na pięć sztuk, tyle tylko wozów udało nam się zdobyć.- rzekł wskazując na wozy na których znajdowały się masywne stalowe klatki. -Wilkołaki mają być żywe dlatego tutaj jest kołczan dla Ciebie z 30 usypiającymi strzałami.- rzekł podając elfowi pociski. -Masz może jeszcze jakieś pytania?

Oddaję:
30 usypiająca strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Grudzień 2009, 22:57:43 »
- Dzięki. - Odrzekł elf umieszczając usypiające strzały w kołczanie. - Nie wiem czy to szczęście czy nieszczęście, ale broń którą mam ze sobą wykonana jest ze srebra, a zetknięcie z tym minerałem nie kończy się dla wilkołaków zbyt dobrze, z tego co mi wiadomo. Myślisz, że łatwo je tym zranić? Wolałbym, nie zabić żadnego, a złapać je szybko, by jak najkrócej przebywać w okolicy w której grasują te bestie. Poza tym niepotrzebnie kłopotaliście się ze zdobywaniem tych wozów, bo niemal identyczne (chyba że to te same) stoją w magazynie w twierdzy Oterio, ale teraz już chyba nie ma po co się po nie wracać.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Grudzień 2009, 23:09:22 »
-Co do broni to ja też wolałbym nie jej używać, żeby nie pokaleczyć ich za bardzo. Ale gdy będzie robić się niebezpiecznie nie wahaj się ani sekundy i łap za te drugie strzały.- odrzekł -Co do wozów to wiem, że mamy takie u siebie ale wiem też, że Grison założył zakład i jakieś spotkania u króla się odbywały więc wolałem nie zawracać wam głowy. Pytałeś czy wilkołaka łatwo zranić srebrem. Oczywiście, że tak zresztą tak jak większość żyjących stworzeń. Wilkołaki są jednak podatne na srebro więc wywołuje ono u nich straszliwy ból, tak przynajmniej zauważyłem walcząc z nimi jakiś czas temu pod jedną z drakońskich ruin.

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Grudzień 2009, 10:50:35 »
Sirius, radośnie machając skrzydłami w powietrzu, dał ponosić się prądom powietrznym. Na takiej zabawie zeszła mu droga do Livii, gdzie jak słyszał powinien się stawić. Tak więc się stawił. Tuż przed ławeczką, na której siedzieli dwaj mężczyźni i kobieta przemienił się w wampira-Witam, czyżbym był komuś na coś potrzebny ?


Noszony ekwipunek:

Broń 1
Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


x100
strzała z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8
Broń 2

brak

Broń 3
Amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Broń 4

brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Pas:
3 litry krwi
Runa ognia Heshar



Umiejętności:

Walka bronią miotaną  
Walka bronią jednoręczną


Specjalizacje:

Walka łukiem (IV)
Walka mieczem (I)


Ataki:

Bronie miotane:
-Strzał dwoma pociskami
-Celny strzał


-Pozyskiwanie:
  • Skór
  • Pazurów



Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Grudzień 2009, 11:47:54 »
-Oczywiście. Idziemy na polowanie zainteresowany?- odpowiedział elf. -Ja wiem, że tak więc łap ten kołczan i wyruszamy. Idziemy zapolować na kilka wilkołaków.- rzekł Gordian -A właściwiej mówiąc to tylko mamy je schwytać więc wolę abyś je zbytnio nie poturbował. Mam nadzieję, że wszyscy gotowi.- dodał po chwili. Kilku mężczyzn wyłoniło się zza domu elfki i zajęli swoje miejsca na kozłach wozów w których miały być przewiezione wilkołaki. Gordian podszedł do jednego z nich i powiedział mu coś cicho, mężczyzna tylko kiwnął głową i uderzając konie lejcami po karkach ruszył razem z innymi w wyznaczonym kierunku. Gordian odprowadził wzrokiem wozy, które bardzo szybko zniknęły w mrokach lasu po czym podszedł do elfa i wampira. -Na początku musimy przygotować się do tych łowów a więc musimy jeszcze zapolować na kilka innych zwierzątek. Mam nadzieję, że pójdzie nam to sprawnie. Chodźmy.

Oddaję:
30 usypiająca strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6



Z racji tego, że mamy święta od dnia dzisiejszego do soboty włącznie nie wymagam jakiejś strasznej aktywności bo to różnie może być;] Ale oczekuję że już w niedzielę po południu ruszymy z zadaniem pełną parą;)

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Grudzień 2009, 14:46:58 »
- Nie wiedziałem, że to Ty z nami idziesz Siriusie. Wygląda na to, że jako wampir będziesz głównym celem tych bestii, z kolei gdybyś nie miał nic przeciwko, moglibyśmy to w jakiś sposób wykorzystać. Cóż zobaczymy.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Grudzień 2009, 14:53:41 »
-Heh mam troszkę inny plan zwabienia tych wilkołaków ale czy damy radę nie wiem. - rzekł Gordian. W lesie panował mrok, podróż przezeń była bardzo uciążliwa co jakiś czas dało się słyszeć pomruki i zawodzenia żyjących w nim bestii. Elf jednak wsłuchiwał się w inne dźwięki, łowił wycia wilków. Tak szli zagłębiając się w ciemny las.

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Grudzień 2009, 17:47:37 »
Poszedłem do Livi i zapytałem się, gdzież to powędrował Gordian i jego kompania. Wskazała mi drogę i powiedziała bym szedł za śladami kół wozów. To też zacząłem lewitować (Atrybut: Lewitacja). uniosłem się na kilkanaście centymetrów nad ziemię i zacząłem szybować z dość szybką prędkością zgodnie ze śladami kół wozów w kierunku Gordiana, nasłuchując dźwięków lasu, odgłosów rozmowy i wycia wilków...

Obrazek:





Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.

4.Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.






Umiejętności
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność




Umiejętności Rzemieślnicze:

Rodzaje:
Szycie Stroi
Szycie Szat
Kostur I

Tworzywa:
Obróbka srebra
Obróbka futer
Obróbka skór
Obróbka tkanin (wszystkie tkaniny)

Dodatki:
Błogosławienie
Mistrzowskie wykonanie
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2009, 18:01:23 wysłana przez Canis »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Grudzień 2009, 17:59:33 »
Kompania dowodzona przez elfa poruszała się dosyć wolno podążając niezbyt szeroką z rzadka porośnięta wyschłą trawą leśną ścieżyną wiodącą ich wgłąb mrocznego lasu. Gordian zaniepokojony dziwnym szumem dobiegającym zza ich pleców nakazał zatrzymanie pochodu. Obróciwszy się zauważyli wielki czarny cień poruszający się z dużą szybkością w ich kierunku. Elf chwycił za przytroczony do paska miecz jednym wprawnym ruchem wyrywając go z pochwy. -Co to za cholerstwo...- przeleciało mu przez myśl w momencie gdy cień zaczął przybierać całkiem ludzkie kształty. -Ktoś ty!- krzyknął elf. Postać nie odpowiedziała i miękko lądując na ziemi ruszyła w ich stronę. Nie minęła chwila gdy elf rozpoznał zbliżającego się człowieka. -Witaj magu.- rzekł na powitanie Canisowi.

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Grudzień 2009, 18:04:13 »
- Witaj... nie chciałbym przeszkadzać, ale może byłbym pomocny wam na ten czas... mam nadzieję nie odmówisz pomocy, muszę przeruszyć swoje kości... a i wam może się przydam.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Grudzień 2009, 18:19:05 »
-Każda pomoc się przyda a w szczególności maga. Teraz...- elf urwał w pół słowie. Ciszę mrocznego lasu przeciął niby grom głos wycia wilka. Nie było to jednak zwykłe wycie dało się w nim słyszeć coś dziwnego, można rzec upiornego.  Z ciemności wysokich świerków na leśną ścieżynę oświetlaną tylko bladym księżycowym światłem wyskoczyła spora wataha wilków. -Mroczne wilki...- stwierdził elf wywijając młynek srebrnym mieczem. Wilki wyszczerzyły groźnie swe śnieżnobiałe kły lecz nie zaatakowały. Czekały na pierwszy ruch, któregoś z członków drużyny.

6x
Nazwa:

Mroczne Wilki

Opis:
Mroczne Wilki uznawane dotychczas za największe z psowatych dorastały do długości od 2 do 3m  długości. Połączenie wilka i wilkołaka. Od wilka przyjęły budowę ciała i ogólny wygląd, od wilkołaka siłę, zwinność, szybkość, bezwzględność i żądzę mordu. ÂŻyją w stadach różnej wielkości. Przewodzi nimi jeden Wilk, największy i najmądrzejszy. W jednym lesie może żyć nawet do 8 stad. Watach liczy od 7-15 osobników. Mroczne Wilki mogą podążać za ofiarą nawet kilka godzin. Mają znakomity wzrok, słych i węch.

Walka:
Atakują najczęściej z ukrycia, kryją się po norach i krzakach. W czasie polowania obchodzą bezszelestnie ofiarę ze wszystkich stron, i zbliżając się podążają za nią. Gdy są już wystarczająco blisko zaczynają atak. Gdy zostaną zranione wpadają w szał. Gdy zapada zmrok są nie osiągalne dla ludzkich oczu.

Ataki:

Krwawy szał – Kieruje nimi tylko żądza mordu. Są zabójcami z natury, nie oszczędzają nikogo. Wpadając w trans, są odporne na ból, a dzięki temu nie straszna im długa walka.

Ugryzienie – ostrze kły i mocne szczęki są śmiercionośną bronią tych bestii.

Rozszarpanie – Wilki atakują stadnie, starając się przewrócić ofiarę i rozerwać ja na strzępy.

Atak pazurem – długie na 0.5 metra i silne łapy, zakończone są pokaźnymi pazurami

Drapieżnik – Mroczne Wilki stają się siewcami śmierci. Gdy wyczują ofiarę czy krew ch zmysły łowieckie zaczynają być  tak wyostrzone, że kieruje nimi tylko żądza rozlewu krwi.
 
Atrybuty:
+ wystraszenie
+ odporność na ból
+ krwawy szał
+ ukrywanie
+ wyostrzone zmysły
+ poprawiona siła
+ poprawiona zręczność
+ poprawiona szybkość
+ akrobatyka - umieją fantazyjnie skakać, odbijać się od drzew itp.

Trofea
1x futro Mrocznego wilka; 16x pazury; 4x kły

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Grudzień 2009, 19:07:14 »
- Pierwszy raz ich spotykam... pchlarze...

Powiedziałem i nie minęła sekunda a wykonałem piruet zdejmując kostur z pleców. Zdejmując go kumulowałem już energię do kilku zaklęć (nie jest to problemem ze względu na jej stan wynikający z bycia Liszem). jeszcze w ruchu krzyknąłem skróconą formę inkantacji zaklęcia Zew Beliara.
- XUIH!
energia wydobyła się przed kostur szybko formułując duży pocisk głęboko czarnej energii spowitej czarnawą mgłą. Wilki widząc ten ruch rzuciły się do ataku.

Pchnąłem pocisk, używając atrybutu Psionika, w stojącego w centrum stada mrocznego wilka. Kula uderzając spowiła ciało wilka tworząc wybuch energii, który ogarnął ciało wilka tworząc dymną zasłonę. energia powodowała obumieranie wszystkich tkanek wilka, powodując natychmiastowy zgon.

W tym czasie gdy pocisk uderzył wbiłem kostur w ziemię i trzymając ręce przed sobą ze skumulowana energią magiczną, wypowiedziałem dwukrotnie zaklęcia Dotyku ÂŚmierci.
- RQAIA! RQAIA!
Energia spowiła dłonie tworząc szarawe powłoki. wilki były już stosunkowo blisko mnie, lecz w ich szyku bojowym powstała luka po stracie jednego z członków stada. Chwyciłem kostur i natychmiastowo użyłem atrybutu Teleportacji. Teleportowałem się dokładnie w te lukę powstałą w stadzie, machinalnie puściłem kostur i uderzyłem rękoma w dwa zdezorientowane sytuacją wilki po moich bokach. energia szybko przedostała się do ich organizmów zatruwając krew i niszcząc serce zarazą. wilki zdechły momentalnie.

Gdy energia dotyku śmierci siała to spustoszenie, chwyciłem za kostur i używając atrybutu Akrobatyka wyskoczyłem na biegnącego z tyłu stada kolejnego wilka, będąc już w locie chwyciłem kostur kierując szpikulcem w stronę głowy mrocznego wilka.ten skoczył na mnie, lecz niewiele się wybił a zatopiłem w jego paszczy cały swój kostur [walka kosturem V] (2 - 3 metrów długości) przebijając szyję mrocznego wilka. Z rany zaczęła obficie wyciekać śmierć, wilk machinalnie osłabił się i padał na ziemię. Wskoczyłem na grzbiet słaniającego się już ku ziemi wilka i użyłem atrybutu Lewitacji powodując uniesienie się na kilka metrów nad ziemię, aby wilki mnie nie dosięgnęły. Dwa pozostałe wilki widząc śmierć swoich pobratymców skupiły się na ten czas na mnie.



[4 z 6 zabite]

- Zaklęcie:
[Zew Beliara - Magia ÂŚmierci - III stopień]
- Atrybut:
[Psionika]
- Zaklęcia:
[Dotyk ÂŚmierci - Magia krwi - III stopień]
[Dotyk ÂŚmierci - Magia krwi - III stopień]
- Atrybuty:
[Teleportacja]
[Akrobatyka]
- Specjalizacja:
[Walka kosturem V]
- Atrybut:
[Lewitacja]
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2009, 19:48:16 wysłana przez Canis »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Grudzień 2009, 19:45:15 »
Elf przyglądał się z niedowierzaniem cudom jakie wyczyniał na jego oczach Canis, z jaką łatwością zniszczył prawie całą watahę mrocznych wilków. Stałby tak dalej z otwartymi ustami niczym młode pacholę przyglądające się występom cyrkowego magika gdyby nie fakt, że jeden z wilków obrał sobie go za cel. Gordian w porę zdołał zorientować się co się dzieje gdy drapieżnik skoczył w jego stronę. Wyuczona zręczność i akrobatyczne ruchy sprawiły, że elf uskoczył z drogi ostrym i długim pazurom wilka, samemu zadając niezbyt celny cios pod przednią łapę zwierzęcia, na ostrzu pozostało kilka kropelek czerwono-brunatnej krwi. Mroczny wilk mimo, że ranny nie stracił ani krztyny zajadłości i wściekłości.  Przeciwnie zaczął zaciekle kłapać szczękami próbując złapać elfa za nogę. Gordian zaryzykował i wychodząc do przodu zamaszyście uderzył w łeb zwierzęcia. Krew trysnęła z rany zalewając wilkowi oczy. Próbował jeszcze atakować lecz elf zręcznie uwinął się przed jego szczękami i pchnął w gardziel przeszywając ją na wylot. Wilk prawie natychmiast stracił siły i upadł. ÂŻycie uchodziło zeń bardzo wolno.

Walka mieczem V, Potężny cios, Pchniecie, Akrobatyka.

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Grudzień 2009, 19:59:43 »
Skierowałem rozłożone ręce w dół i mając w nich skumulowane energie magiczne wypowiedziałem dwukrotnie zaklęcia Zabójczych pnączy.
- XUIII! XUIII!
energie wypłynęły z palców i uderzyły w ziemię otaczając wilka, ten ponownie zaczął skakać w moja stronę, po chwili ziemia pod wilkiem zaczęła pękać a z nich wyrastać grube pnącza, które zaczęły uderzać w wilka powodując powierzchowne ranę, kilka pnączy oplotło kończyny unieruchamiając mrocznego wilka. po chwili wszystkie pnącza zmusiłem do unieruchomienia wilka, jedno z nich chwyciło za głowę, po czym pnącza zaczęły się naciągać. wilk był maksymalnie rozciągnięty unosił się nad ziemią trzymany i uwięziony pnączami. Zniżyłem swój lot i stanąłem obok głowy wilka, który kłapał nim próbując mnie ugryźć i uwolnić się z okowów.Użyłem atrybutu psioniki i nakazałem również pnączom by złamały kark wilkowi. Atrybut psioniki i siła pnączy razem wykonały to. Mroczny Wilk ze złamanym karkiem został puszczony przez pnącza, które schowały się pod ziemię, a wilk leżał martwy.

Wyjąłem swój kostur z paszczy jednego z wilków i z niesmakiem spojrzałem na zakrwawioną rękojeśc...

- Ekhem, to idziemy dalej tak?

[ostatni zdechł]



Zaklęcia:
[Zabójcze pnącza - Amarangol - II stopień wtajemniczenia]
[Zabójcze pnącza - Amarangol - II stopień wtajemniczenia]
Atrybuty:
[Lewitacja]
[Psionika]

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Grudzień 2009, 20:22:16 »
-Moment.- rzekł spokojnie elf przyklękając lekko przy jednym z wilków. Uzbrojony w sztylet zaczął powoli i precyzyjnie oddzielać skórę od mięsa. Nie minęło dużo czasu jak na leśnej ścieżynie leżało w sumie 6 obdartych ze skór wilków. Elf pozwijał szybko skóry i zabrał się za usuwanie kłów. Widząc zażenowane spojrzenia towarzyszy lekko odchrząknął i rzekł - Nie wiem jak wy, ale ja regularnej wypłaty nie otrzymuję a Smith w Atusel skupuje trofea po całkiem rozsądnych cenach.- kończąc mówić ponownie zajął się oprawianiem tym razem usuwając wilkom pazury. -No skończone. Możemy ruszać dalej.- rzekł podnosząc się z kolan.

Pozyskiwanie: skór, kłów, pazurów.

Pozyskałem:
6x skóra, 24x kieł, 96x pazur Mrocznego wilka.

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Grudzień 2009, 20:25:35 »
- Kasa zawsze się przyda... trochę zarobicie tutaj... Chyba na darmo nie idziecie...

- Dobra to idźmy...

powiedziałem no i sobie szedłem...
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2009, 20:28:32 wysłana przez Canis »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Grudzień 2009, 20:52:18 »
Gordian prowadził myśliwych wąską ścieżyną przez gęsty sosnowy las. Wkrótce jednak musieli porzucić cień drzew gdyż ich oczom okazała się dość duża  skąpaną w księżycowym blasku polana, na którą weszli. Na samym środku naturalnej leśnej łąki pasło się lub odpoczywało kilka pospolicie wyglądających łownych zwierząt. -Są tutaj.- rzekł Gordian wskazując ręką na grupkę pasących się zwierząt. -Jelenie. Właśnie ich cały czas szukałem.- rzekł cicho po czym gestem przywołał wszystkich i nakazał milczenie. -Teraz tak. Spróbujcie zabić jak najwięcej z nich nie psując bardzo tego co mają wewnątrz. Bo zależy mi na nich.- dodał szeptem. Na polany pasło się zeschłą już trawą około 15 różnej wielkości jeleni, całkowicie nieświadomych tego co za chwilę się stanie myśliwi rozeszli się w całkowitej ciszy, mając za zadanie zabicie jak największej ilości zwierząt

15x

Nazwa:

Jeleń


Opis:
Jeleń jest zwierzęciem o harmonijnej budowie ciała. Samce noszą poroże nadające ich sylwetce swoiste piękno. W Aestas okrywa włosowa jelenia ma czerwono- brunatno-rudawe ubarwienie o różnych odcieniach. W Hiems suknia jest płowa. Włosy sukni letniej są krótkie, zimą niemal dwukrotnie dłuższe i gęstsze. Cielęta są barwy rudobrunatnej z żółtawobiałymi plamkami na bokach ciała. Jeleń jest jednym ze zwierząt łownych, poluje się na niego dla skóry, mięsa oraz rogów, które mogą służyć jako jeden z elementów konstrukcyjnych łuków kompozytowych.

Walka:
Jeleń jest zwierzęciem bardzo płochliwym toteż rzadko atakuje pierwszy. Jednak osaczony lub w sytuacji zagrożenia młodych potrafi stanąć do walki.

Ataki:

Szarża Szarża- w obronie młodych lub samicy jeleń potrafi zaszarżować na napastnika, biegnąc na niego z nisko opuszczoną głową

Kopnięcie – zwierze potrafi potężnie kopnąć napastnika, cios taki jest w stanie rozbić czaszkę wilka

Atrybuty:  
+ Poprawiona kondycja
+ Poprawiona zręczność
+ Poprawiona szybkość
+ Poprawione nasłuchiwanie
+ Poprawiony wzrok
+ Ciche poruszanie się
- Podatność na choroby
- Podatność na trucizny

Trofea:
2x poroże, 3l krwi, 6x mięso, 1x skóra Jelenia
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2009, 11:32:26 wysłana przez Gordian »

Canis

  • Gość
Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudzień 2009, 21:26:45 »
uniosłem obie ręce do góry. kumulowałem energię do dwóch zaklęć gradu piorunów...

- Iriha... Iriha...

wypowiedziałem inkantacje zaklęć w miarę cicho, aby nie spłoszyć jeleni. energia przybrała formy srebrzystych pocisków, które pomknęły w niebiosa. Jelenie śpiące nie dostrzegły tego. po chwili nad polaną wytworzyły się czarne chmury, po chwili doszedł huk z niebios, obudziło to śpiące jelenie, zaczęły uważnie wypatrywać w niebiosa, szukając niebezpieczeństw...

po chwili z niebios zaczęły uderzać pioruny w polanę, w jelenie.

Z oddali starałem się kierować pioruny prosto w głowy jeleni 9pozwala na to władza nad zaklęciem oraz używam atrybutu Psionika), w sporej części udało się to.

pioruny uderzały w rozbiegające się stado zabijając jelenie które dopadły, spadło 7 piorunów i zginęło ich dokładnie 7...

[zginęło 7 jeleni]



Zaklęcia:
[Grad piorunów - Lindagol - III stopień wtajemniczenia]
[Grad piorunów - Lindagol - III stopień wtajemniczenia]
Atrybut:
[Psionika]

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wilcze kły
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudzień 2009, 21:26:45 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top