Autor Wątek: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad  (Przeczytany 4289 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« dnia: 15 Grudzień 2009, 18:01:53 »
Czekałem na uczestników wyprawy  przed bramą miasta.

Noszony ekwipunek:
http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg

Nazwa odzienia: Stalowa Zbroja Armii
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.

Nazwa broni: Srebrne Ostrze IV
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5kg

1x.Runa Heshar


Umiejętności:
-walka bronią jednoręczną
-Walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
IV stopień wtajemniczenia walki mieczem
Walka łukiem II

Ataki:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył

Atrybuty wyuczane:
-Wytrzymałość na ból
-Hard ciała
-Pierwsza pomoc
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:29:52 »
W mroźną noc dało się słyszeć cichy trzask. Najwyraźniej osoba która go wywołała chciała oznajmić otoczeniu że jest. Zakapturzona postać podeszła do elfa.
- Gdzieś mi uciekł po pijańsku?



Obrazek kliknij

Noszony Ekwipunek


1.
2.
3. Stalowy Kieł
4.

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć

3 butelki piwa
sakwa ze 500 sztukami złota


Umiejętności


  • Walka brońmi miotanymi
  • Walka bronią jednoręczną
  • Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


  • Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
  • Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:
  • Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Ataki długich broni oburęcznych:
  • Uderzenie obustronne
  • Parowanie
  • Pchnięcie



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów



Atrybuty wyuczane

  • Spirytyzm
  • Rytualizm
  • Medytacja
  • Teleportacja
  • Telekineza
  • Lewitacja
  • Koncentracja
  • Projekcja Astralna
  • Tworzenie ożywieńca
  • Odbijanie zaklęć kosturem

  • Skrytobójstwo
  • Wysoka charyzma
  • Perswazja
  • Kondycja
  • Akrobatyka
  • Wytrzymałość na ból
  • Pozyskiwanie kłów
  • Pozyskiwanie skór
  • Pozyskiwanie pazurów
  • Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
  • Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:29:52 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:38:31 »
-Nawet nie pamiętam, czekamy jeszcze na naszego małego brodatego przyjaciela...

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Grudzień 2009, 22:25:15 »
Podskakując niczym dziewcze dopiero co wychędożone zza rogu wyłonił się Domenic w całej swej brodatej okazałości...
-Idziemy?- zapytał, rzekłbyś beztrosko.



Słitaśny obrazek:

Ekwipunek
http://images44.fotosik.pl/21/04ebfc625b2d27d8.jpg

1. Ostatnie życzenie
2. Valfdeńska Kusza 3
3.
4. Jaszczurzy sztylet


Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


Nazwa broni: Ostatnie życzenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 10 sztuk drewna i 40 sztuk mithrilu o zasięgu 1,2 metra ważący 8 kg.

Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Serce Syberis
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk stali. Wykonane z mistrzowską precyzją.



87x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

Umiejętności:
Walka bronią oburęczną
Walka brońmi miotanymi
Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:
Walka toporem V
Walka kuszą III
Walka mieczem II
Walka sztyletem I
Walka młotem I
Walka tarczą I

Ataki:
Do broni oburęcznej:
Pchnięcie
Uderzenie klasyczne
Parowanie
Obrót

Do broni miotanej:
Celny strzał
Strzał 2 pociskami


Zaklęcia:


Atrybuty wyuczane:
*Wysoka charyzma
*Hart ciała
*Chodzenie po trudnej nawierzchni
*Odporność na ból
*Pozyskiwanie:
 +skór
 +kłów
 +pazurów
 +łusek
Atrybuty rasowe:
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność
« Ostatnia zmiana: 20 Grudzień 2009, 21:41:52 wysłana przez Domenic aep Zirgin »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Grudzień 2009, 23:29:28 »
- Oczywiście. Podróż w nieznane zaostrza me pragnienie. Może po piwku? - powiedział wyciągając trzy butelki piwa.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Grudzień 2009, 23:51:45 »
-Mnie się nie musisz pytać- zaśmiał się krasnolud sięgając po butelkę. Chwycił mocno w dłoń i odbezpieczył równocześnie skłaniając głowę w geście podziękowania.
Upił kilka łyków i głośno beknął, chociaż zapewne nikt tego nie dosłyszał... Powód był prosty, dęło jak diabli. Nawet piwo wydawało się ciepłe na tym siarczystym mrozie... Domenic nie zapomniał o tym oczywiście nadmienić swojej kompanii.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Grudzień 2009, 14:14:05 »
-Ja dziękuję za piwo, czas nam ruszać panowie, Morcie bądź tak miły i telepiardnij nas do Teleru pod dom Geraka. Rzekł elf

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Grudzień 2009, 17:00:43 »
- Oczywiście - powiedział osuszając swoją butelkę. Złapał za ramiona wampira i krasnala i skoncentrował się na domu Gareka , gdzie kiedyś był, a nawet spał. Skoncentrował się, skupił moc magiczną i teleportowali się. Zzieleniały wyraz twarzy krasnoluda nie był najlepszym przykładem, potwierdzającym niezawodność magicznej sztuki podróżowania. Po wyrazie miny drugiego kompana zrozumiał że trafił bezbłędnie. Tuż przed nimi znajdował się budynek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Grudzień 2009, 18:00:48 »
Aragorn podszedł do drzwi i zapukał dwa razy, otworzył nam ku zdumieniu Domenica ork.
-"Witaj Gerak, z godnie z tym co pisałeś przybywam jak najszybciej tylko mogłem." Powiedziałem.
-"Witaj Aragornie" i ty Morcie, ciebie też witam w mym domu nieznajomy, proszę wejdźcie straszny ziąb dzisiaj. Ork gestem zaprosił nas do środka, mieszkanie nie było specjalnie ładne, można by rzec że to typowy dom urządzony w Ilsumirskim stylu z wyjątkiem orczych ozdób nad kominkiem w salonie.
-Miałem właśnie zasiadać do kolacji, więc jeśli jesteście głodni mogę coś przynieść, siadajcie panowie i rozgośćcie się. Powiedział Gerak stawiając na stole flaszkę kragu.
-Hmm.. pewno zastanawiasz się krasnoludzie co tu właściwie robisz i kim ja jestem co? 

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Grudzień 2009, 19:09:19 »
Elfa wzrok nagle się zamglił, z flaszką alkoholu ręka zawisła w pół stołu. Po chwili odzyskał świadomość i odstawił trunek wstając.
- Muszę was najmocniej przeprosić, Isentor mnie wzywa, sprawa w Mrocznym Pakcie. Postaram się załatwić to jak najszybciej, więc powinienem z powrotem do was dołączyć za parę dni. Do zobaczenia. Pożegnał się i teleportował...

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Grudzień 2009, 19:59:59 »
//Sorry panowie, ale wróciłem dopiero o 19 i musiałem ogarnąć sytuację

-Wielce jestem zdziwiony... Szczególnie dlatego, że nie wiem dokładnie o co chodzi- powiedział Domenic lustrując pomieszczenie. Zdążył już otrząsnąć się po pobycie na zewnątrz więc dom orka wydał mu się całkowicie przyjemny, pomimo niewyszukanego wystroju. W tej chwili przypomniał sobie swoje mieszkanie i... szczerze powiedziawszy było ono o wiele, wiele gorsze od domu Geraka...

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Grudzień 2009, 14:08:56 »
-A więc tak, zaczne od tego że jestem kimś w rodzaju agenta handlowego pewnego obrzydliwie bogatego kupca z Isgharu, kupiec ten znajomek Aragorna zresztą, poprosił go o odszukanie Uniwersytetu draconów. To jakaś..hmm..sam nie wiem do końca co to jest. Wiem tyle że do otwarcia tej budowli niezbędne są cztery klucze. Gerak podszedł do biblioteczki i zabrał wielką oprawioną skórą księgę
Spójrz na to. Gerak otworzył jedną z ksiąg, na stronie namalowany był okrągły przedmiot z dziwnym symbolem, przypominającym płomień.
-To jeden z czterech kluczy potrzebnych do otwarcia wrót Uniwersytetu, obecnie klucze te są w rękach różnych istot, hmm, istnieje też księga opisująca dokładne położenie Uniwersytetu, jak ominąć pułapki i strażnika.
-I tu właśnie zaczyna się wasza rola, wiem gdzie jest pierwszy klucz i księga, jednak z tym poczekamy na Morta.


//Jak masz pytania to pytaj

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Grudzień 2009, 16:10:26 »
Krasnolud milczał chwilę i przemyślał całą sytuację. Nie pomagała mu w tym cisza zalegająca w pomieszczeniu i świdrujące spojrzenia.
-O jakich istotach mowa się tutaj toczy?- zapytał Domenic.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Grudzień 2009, 17:00:30 »
-Ludzi, Elfów, Krasnoludów i niestety Jaszczuroludzi, miałem na myśli mówiąc że klucze są w posiadaniu różnych istot Domenicu, chcę jeszcze dodać że kluczy szuka jeszcze pewna sekta religijna...która już raz stanęła Aragornowi i Mortowi na drodze.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Grudzień 2009, 18:15:22 »
-Muszę ci tedy rzec, że ciężko mi będzie przeciw moim pobratymcom stawać...- powiedział bardzo powoli by zostać dogłębnie zrozumianym krasnolud.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Grudzień 2009, 00:19:28 »
- Czyli wszystko jasne... - odpowiedział elf wychodząc z cienia.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Grudzień 2009, 13:36:04 »
-Nie powiedziałem że krasnoludy mają klucz, wymieniłem ich tylko hipotetycznie.
-Mort nie strasz nas, szybko się uwinąłeś. Jakieś plugastwo wam zwiało z Paktu żeś musiał nas opuścić?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Grudzień 2009, 17:08:47 »
- Nie. Isentor potrzebował bardzo dużo skupionej energii magicznej by przeprowadzić rytuał na naszym jednym koledze. Wszystko poszło szybko i sprawnie. Więc jak ruszamy czy obgadujemy jeszcze jakiś sprawy? Jakie masz wskazówki Geraku odnośnie pierwszego klucza?

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Grudzień 2009, 18:13:55 »
-Już wam wszystko mówię, klucz jest w Myrtanie a dokładniej gdzieś w mieście Kendor. Plan jest taki, Mort teleportuje was tutaj. Gerak wskazał palcem punkt na wiszącej na ścianie mapie Myrtany.
-To miła wioseczka dzień drogi od Kendoru, w wiosce będą czekać na was konie. Po wejściu do miasta zaczynacie poszukiwania, niestety nic więcej nie wiem.
-A więc czas ruszać, Mort rób swoje.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Grudzień 2009, 18:34:59 »
- A wiec żegnamy - powiedział adept orkowi i polecił towarzyszom aby załapali go za ramiona. Skoncentrował magiczną energię koncentrując się na wiosce - celu i teleportował się...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych II- Cichy zwiad
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Grudzień 2009, 18:34:59 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything