Autor Wątek: Kłusownicy  (Przeczytany 5964 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #40 dnia: 17 Grudzień 2009, 22:02:28 »
Wampir dopiero po chwili wyciągnął miecz. Ruszył na jednego z Ankhegów, gdy był wystarczająco blisko bestii mocno ciął poziomo na wysokości jej paszczy. Rozwścieczony Ankheg ruszył na Wampira, ten zwinnie unikając jego ataków, ciął go po przednich kończynach, gdy ten stracił równowagę, Foltest dobił go silnym uderzeniem miecza w głowę. Gdy pajęczak padł Wampir ruszył na kolejnego z Ankhegów, tuż przed nim zniknął, by chwilę potem ciąć go po trzech bocznych kończynach, gdy upadł ciął go jeszcze w paszcze, a jego żywot zakończyła nieczysta zagrywka Gordiana, który pchnął go mieczem w odwłok.

Walka Mieczem V; Silny cios; Klasyczne pchnięcie; Silny cios; Chwilowa niewidzialność; Klasyczne pchnięcie; Klasyczne pchnięcie

3/6


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Grudzień 2009, 22:19:50 »
Gordian wyrwał miecz z odwłoka bestii i sięgając po drugą z run ognia zaatakował ostatniego z owadziego stada, -Heshar!- wypowiedział zaklęcie. Gdy kula ognia nabrała odpowiednich rozmiarów Gordian podszedł bliżej do Ankhega i uderzył nią prosto w łeb potwora. Kula rozbiła się o twardy łeb zwierzęcia. Elf złapał za miecz i kilkakrotnie uderzył w okopconą głowę Ankhega. Po którymś z kolei uderzeniu chityna pękła i miecz dostał się do środka głowy. Owad nie miał szans na przeżycie. -No panowie pośpieszmy się może ich tutaj być więcej.- rzekł do towarzyszy.

//: Wampir i ork szybko zareagowali na wezwanie elfa i szybko opuścili pole bitwy kryjąc się w bezpiecznym lesie. Podróż powoli miała się ku końcowi bo i szczyty gór majestatycznie wznoszące się nad szczytami drzew stawały się coraz bliższe. Po jakimś czasie podróżni usłyszeli coś dziwnego. Tętent koni i skrzypienie ciągniętego przez nie wozu, to dobiegło do ich czujnych uszu. Gdy nagle zza kilku wielkich drzew wyłonił się wóz wyładowany po brzegi skórami różnorakich zwierząt. Przemykając przed ukrytymi w zaroślach wojownikami zniknął w tumanach kurzu kierując się na wschód.


-To musiał być jakiś przemytnik. A to musi być droga do obozu kłusowników.- rzekł elf wskazując na ślady kopyt i koleiny pozostawione przez pędzącego woźnice na wilgotnym poszyciu lasu.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #41 dnia: 17 Grudzień 2009, 22:19:50 »

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #42 dnia: 17 Grudzień 2009, 22:47:19 »
- W takim razie, sprawdźmy to...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #43 dnia: 17 Grudzień 2009, 22:57:04 »
//: Przystali na propozycję wampira. Drogę do celu wskazywały im wyraźne ślady, pozostawione przez nazbyt pewnego przemytnika, który za nim miał sobie bezpieczeństwo dostawców trofeów. ÂŚlady ciągnęły się dawno zapomnianym leśnym duktem wyraźnie prowadząc na północ. Po kilku godzinach marszu podróżni zauważyli wejście do jaskini, przy którym stało na warcie dwóch kłusowników. Zajęci rozmową o niczym mężczyźni nie zauważyli nadchodzących to też elf i spółka mieli czas ukryć się w zaroślach.

-Foltest ja biorę tego z prawej ty strzelaj w tego z lewej. Tylko cicho i celnie ma być.- rzekł elf zdejmując łuk i sięgając po strzałę.

2x Kłusownik
Opis: Rasa Białych ludzi jest obecna niemalże na wszystkich terenach nam znanych. Charakteryzują się  jasną barwą skóry, wyprostowaną postawą. Są obdarzeni niemałą siłą ale i niemałą inteligencją. Człowiek potrafi się dostosować do niemalże każdych warunków klimatycznych, na co wskazuje fakt, że wiele dostępnych terenów jest właśnie przez nich zamieszkiwanych. Owłosienie nie występuje równomiernie na ciele. Człowiek posiada dwie ręce oraz dwie nogi. Główne królestwa ludzkie to: Valfden oraz Myrtana.

Uzbrojony w:
1.

2.
Nazwa broni: Sosnowy łuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x strzała z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3.Nazwa broni: Dobry topór
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 30 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

4.
Nazwa broni: Nóż myśliwego
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,3 metra, ważący 6 kg.

Odziany w:

Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: Szata
Wytrzymałość: 3
Ciężar: 3kg
Opis: Wykonana z 20 kawałków skór wilka..

Umiejętności:
- walka broniami jednoręcznymi
- walka broniami oburęcznymi
- walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- walka mieczem III
- walka toporem III
- walka sztyletem III
- walka łukiem III

Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie
- Pchnięcie
- Blok górny
- Potężny cios

Ataki do walki bronią oburęczną:
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Atrybuty wyuczane:
+Wytrzymałość na ból
+Zakładanie pułapek
+Rozbrajanie pułapek
+Kondycja
+Chodzenie po trudnej nawierzchni
+Kamuflaż
+Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek
+Obdzieranie z futer małych zwierząt
+Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+Upuszczanie krwi stopień II
+Pozyskiwanie trucizny stopień II

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:05:57 »
- Dobrze Gordianie. Jeden strzał, jedna śmierć... - Powiedział cicho Wampir, po czym zdjął łuk, wyciągnął jedną strzałę, nałożywszy ją na cięciwę wycelował prosto w głowę kłusownika, który stał z lewej. Dokładnie wycelował w lewe oko, czekał aż Elf się przygotuje, gdy Gordian był już gotowy, strzelił. Strzała trafiła idealnie w źrenicę kłusownika, ten martwy padł na ziemię.

Walka łukiem V; Precyzyjnie celny strzał

Kołczan: 48x Strzała z ÂŻelaza

Kłusownik 1/2


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:10:38 »
Gordian czekał przygotowany na strzał. Mierzyli dość długo więc strzały powinny być śmiertelne. Gordian celował w gardło ofiary, czekał... Wreszcie wampir wystrzelił, elf zrobił to samo jakieś pół sekundy później. Strzała rozryła tchawicę kłusownika i ten tak jak i jego wspólnik upadł na ziemię.

-No to teraz cichutko do środka. Załatwimy co mamy załatwić i wracamy.- rzekł elf powoli opuszczając zarośla.

Walka łukiem V, Precyzyjnie celny strzał

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:29:17 »
- A więc chodźmy... - Wampir schował łuk i wyciągnął miecz, szedł dość wolno, przygotowany do ataku.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:33:12 »
//: Jaskinia była jak się okazało dość obszerna. Długi prosty korytarz był oświetlony pochodniami powkładanymi do przymocowanych do ścian uchwytów. Wojownicy szli powoli korytarzem aż stanęli na rozstaju. korytarz dzielił się na dwie odnogi prawą i lewą. Z korytarza po prawej dało się słyszeć rozmowy, natomiast korytarz z lewej pogrążony był w martwej ciszy. Gdzie teraz?

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:39:11 »
- W takim razie, chodźmy w prawo...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Grudzień 2009, 23:48:57 »
-A więc ruszajmy.- rzekł elf zręcznie dobywając klingi.

//: Gwar rozmów narastał gdy elf, wampir i ork zbliżali się do głównej części jaskini. Wreszcie weszli do środka. Kłusownicy na początku zignorowali ich lecz po krótkiej chwili, jeden z nich krzyknął w skazując na grupę. -Hej chłopaki to nie nasi! brać ich! Na wojowników rzuciło się kolejnych pięciu kłusowników.

5x Kłusownik
Opis: Rasa Białych ludzi jest obecna niemalże na wszystkich terenach nam znanych. Charakteryzują się  jasną barwą skóry, wyprostowaną postawą. Są obdarzeni niemałą siłą ale i niemałą inteligencją. Człowiek potrafi się dostosować do niemalże każdych warunków klimatycznych, na co wskazuje fakt, że wiele dostępnych terenów jest właśnie przez nich zamieszkiwanych. Owłosienie nie występuje równomiernie na ciele. Człowiek posiada dwie ręce oraz dwie nogi. Główne królestwa ludzkie to: Valfden oraz Myrtana.

Uzbrojony w:
1.

2.
Nazwa broni: Sosnowy łuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x strzała z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3.Nazwa broni: Dobry topór
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 30 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

4.
Nazwa broni: Nóż myśliwego
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,3 metra, ważący 6 kg.

Odziany w:

Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: Szata
Wytrzymałość: 3
Ciężar: 3kg
Opis: Wykonana z 20 kawałków skór wilka..

Umiejętności:
- walka broniami jednoręcznymi
- walka broniami oburęcznymi
- walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- walka mieczem III
- walka toporem III
- walka sztyletem III
- walka łukiem III

Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie
- Pchnięcie
- Blok górny
- Potężny cios

Ataki do walki bronią oburęczną:
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Atrybuty wyuczane:
+Wytrzymałość na ból
+Zakładanie pułapek
+Rozbrajanie pułapek
+Kondycja
+Chodzenie po trudnej nawierzchni
+Kamuflaż
+Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek
+Obdzieranie z futer małych zwierząt
+Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+Upuszczanie krwi stopień II
+Pozyskiwanie trucizny stopień II

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #50 dnia: 18 Grudzień 2009, 16:38:12 »
- Szyjcie do nich ze strzał! Migiem! - Krzyknął Rohgard wysuwając się kilka kroków przed swoich towarzyszy. - Albo ogniem! Na popiół szumowiny! - rzekł, by po chwili, szeptem dodać: - Tańcz śmierci...
 Rohgard błyskawicznie dobył wielkiego, oburęcznego topora i zamachnął nim tnąc powietrze. Długo patrzył w oczy zbliżających się spokojnie kłusowników. Oni się nie spieszyli, ork miał jeszcze więcej czasu...
 Spod górnej wargi wysunął całe mrowie potężnych, masywnych zębów, które zacisnął z zamiarem przybrania groźniejszego wyglądu. Nie tak często widuje się orka na wyspie, a kiedy spogląda się takiemu w oczy, widać śmierć i cierpienie. Rohgard chciał, żeby i teraz były one doskonale widoczne w jego oczach. Napiął każdy mięsień oddzielnie, zręcznie przekładając topór z rąk do rąk. Pierwszy bandyta był dwa metry od niego. Drugi krył się za jego plecami, a to dawało orkowi przewagę.
 - Ghurug helgar, morrag praha! - Zakrzyknął w złości postępując kilka kroków i rzucając się w wir walki z dwoma przeciwnikami.
 Pierwszego zgładził dość szybko. Prawdopodobnie bandyta zastanawiał się nad sensem dziwnych słów wypowiedzianych przez wroga, kiedy jego myśli przerwał solidny kawał żelaza wbity od barku po samą przeponę. [Uderzenie klasyczne, Walka toporem IV] Rohgard natychmiast wyszarpnął topór z zamiarem uderzenia z półobrotu, ale stracił na chwilę równowagę, co zatraciło jego cel. Zamiast tego poczuł jak strzała wbija mu się poniżej uda, tuż nad kolanem. Zawył z bólu, wpadł w szał. [Hard ciała] Ciął powietrze nie zwracając uwagi na to, co tnie.
 Próba sparowania ciosu orkowego topora spaliła na panewce a ostrze z błyskawiczną szybkością zmierzało w stronę czaszki kolejnego bandziora... [Walka toporem IV, Uderzenie klasyczne]

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #51 dnia: 18 Grudzień 2009, 16:55:03 »
//: Szybkość i siła z jaką atakował ork sprawiały, że jego ciosy stawały się prawie nie do sparowania. Stalowe toporzysko uderzyło z niesamowitą precyzją prosto w kark bandyty. Kłusownik został ścięty. Jego towarzysze widząc zajście zlękli się zbijając się w gromadę. Ciągle cofali się aż wreszcie przyparci do muru drżeli wyciągając w stronę Rohgarda swe krótkie toporki. Zabójcy wilków, cieniostworów i jeszcze innych potężniejszych bestii drżeli teraz niczym liście osiki, targane podmuchami huraganowego wiatru. Widzieli nadchodzącą śmierć.

Elf nie miał zamiaru pozostawać im dłużny. Za namową orka zdjął z pleców łuk i nałożył nań srebrną strzałę. Podniósł broń do oka, wycelował w grupkę i po kilku chwilach zwolnił cięciwę. Strzała przeleciała tuż obok ramienia orka uderzając w pierś jednego z kłusowników. Gordian postanowił zrepetować. Z kołczanu dobył kolejną strzałę i zaczął celować. Ponownie celem strzału stała się pierś człowieka, elf nie mierzył zbyt długo szybko naciągnął cięciwę i puścił strzałę. Kłusownik osunął się na ziemię.

Walka łukiem V, Celny strzał

//:Ostatni z żywych przeciwników w geście odwagi lub raczej głupoty z krzykiem mającym prawdopodobnie dodać mu odwagi rzucił sie w kierunku orka

4/5 kłusownik

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #52 dnia: 18 Grudzień 2009, 17:59:21 »
 Rohgard widział biegnącego naprzeciw niego "bohatera", który usiłował zdziałać coś machając wyciągniętym mieczem. Ork poczekał aż znajdzie się bliżej. Trzy metry, dwa, metr...
 Ork uskoczył niespodziewanie, zwinnie jak wiewiórka, puszczając bokiem bohaterskiego kłusownika [Kondycja]. Zwinął się w półobrocie i stając już teraz twarzą do pleców bandziora spuścił na niego swój topór. Ostrze z gładkością przeszło przez brzuch i wnętrzności, zatrzymując się na sekundę przy kręgosłupie. W nozdrza orka natychmiast uderzył zapach flaków, krwi i uryny. Szał minął... [Walka toporem IV, Uderzenie klasyczne]

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #53 dnia: 18 Grudzień 2009, 18:10:11 »
-Bardzo dobra walka Rohgardzie- pochwalił orka elf. -Mam nadzieję, że to już koniec. Elf przeszukamy jeszcze naszych kłusowników. A nóż któryś będzie miał jakieś złoto.- rzekł i zaczął przeszukiwać zwłoki kłusowników.

//: Gordian znalazł przy bandytach w sumie 40 sztuk złota. Wsypał monety do sakiewki przy pasku i ruszył do miejsca w którym jaskinia dzieliła się na dwie odnogi. Skinąwszy na towarzyszy ruszył w lewy korytarz...

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #54 dnia: 18 Grudzień 2009, 18:47:45 »
 - Jasna cholera! Czekaj chwilę mości elfie! - Krzyknął Rohgard człapiąc dwa metry za nimi. - Jakby nie widać było, drogę moją znaczy nie co innego jak krew. Strzałę muszę wyciągnąć, bo cholera gotowa uwięznąć i korzenie zapuścić..
 Rohgard pacnął ciężko na kamienną podłogę jaskini. Usiadł rozeznając się w sytuacji. Strzała przeszła na wylot, to o tyle dobrze. Myślał. Cholera starzeję się. Kiedyś z taką raną mogłem maszerować kilometrami a teraz, kilka metrów i padam. Kiedyś to było inaczej .
 Ork rozpoczął zdejmowanie wierzchniej części zbroi i okręcanie zakrwawionego uda kawałkiem szmaty zdartej z kłusownika.

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #55 dnia: 18 Grudzień 2009, 19:09:43 »
- Hm, nawet moje ostrze nie poczuło smaku krwi. Dobra, chodźmy dalej...
« Ostatnia zmiana: 18 Grudzień 2009, 19:16:08 wysłana przez Foltest »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #56 dnia: 18 Grudzień 2009, 19:26:11 »
Elf podszedł do orka mozolnie zdejmującego zbroję. -Ja nie wiem jak można przebić srebrny pancerz. Weź te łapy.- mówił pochylając się. Ork rozpiął już wiązania nagolennika więc elf przystąpił od razu do wyciągania strzały. Na początek złamał brzechwę prawie przy samej zbroi uważając aby zbytnio nie maltretować rannego. Gdy kawałek brzechwy leżał już na posadzce Gordian delikatnie zdjął nagolennik i złapał za grot wystający z drugiej strony. -Teraz zaboli.- powiedział i mocno pociągnął za grot wyrywając całą pozostałość strzały z goleni Rohgarda. Po czym rozejrzał się po jaskini szukając czegoś co mogłoby przemyć ranę. Ujrzał to czego szukał, a mianowicie butelkę czystej gorzałki, która jeszcze nie została napoczęta przez kłusowników. Wstał i sięgnął po butelkę -Teraz trochę zapiecze.- rzekł i z bezczelnym uśmiechem wylał całą zawartość na ranę. Rohgard zacisnął zęby z wyrzutem patrząc na elfa, który wyciągając sztylet podszedł do jednego z bandytów rozcinając jego koszulę. Gdy wyciął dwa długie paski materiału podszedł do poszkodowanego i założył opatrunek. Wszystko przykrył jeszcze nagolennikiem aby uchronić nogę orka przed dalszymi obrażeniami. -No teraz możemy już iść. Wstawaj panie orku.- rzekł chowając sztylet za cholewkę.

Pierwsza pomoc

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #57 dnia: 18 Grudzień 2009, 20:15:43 »
- W takim razie chodźmy...

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #58 dnia: 18 Grudzień 2009, 20:24:10 »
 Rohgard wstał spokojnie, starając się przerzucić ciężar ciała na zdrową nogę.
 - Dziękuję ci elfie. - Rzekł, choć te słowa ciężko przechodziły mu przez gardło. - Szczerze? Nigdy nie spotkałem się z wyrazem jakiejkolwiek opieki nad przedstawicielem innej rasy. Jestem orkiem, bestią, gatunkiem brutalnym, bez oporów i zahamowań. Jestem zwierzęciem, a mimo tego pomogłeś mi. Orkowie nie zapominają oddanych przysług. Zapamiętam to i odwdzięczę się jak tylko będę mógł.
 - W armii - kontynuował Rohgard - Każdy dbał o samego siebie. Przyjmowanie pomocy było uznawane jako oznaka słabości. Słabość z kolei wspomagała utratę honoru i godności. Nie zapomnę. Ruszajmy dalej towarzysze, w zwycięskiej szarży!

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Grudzień 2009, 21:02:48 »
-Rohgardzie, jesteś tutaj i walczysz ze mną ramię w ramię a więc jesteś moim bratem. Dla mnie braterska i bezinteresowna pomoc jest czymś najważniejszym, czymś co wyróżnia nas od pierwotnych ludów.- rzekł -Dla mnie oznaką słabości jest nie przyjęcie pomocy gdy się jej potrzebuje. Mówisz o armii więc musisz wiedzieć, że szyk jest czymś co jest mocne. Póki szyk trwa wojska walczą lecz gdy zostanie złamany bitwa jest przegrana. Dlatego nie możemy się bać przyjmować pomocy i prosić o nią gdy sobie z czymś nie radzimy. A teraz chodźmy, zbadajmy ten drugi korytarz i wracajmy do domu.- dodał i obracając się na pięcie ruszył w stronę drugiej odnogi.

//: Druga część jaskini okazała się magazynem w którym kłusownicy składowali rzeczy potrzebne do polowań: wnyki, sieci, ptasie pióra do lotek. Nie było tam nic ciekawego. jaskinia jednak nie kończyła się na tym pomieszczeniu lecz wąskim korytarzem łączyła się jeszcze z jedną małą "komnatą". Gdy drużyna doszła do korytarza usłyszeli rozmowę dwóch mężczyzn...

- Słuchaj, ktoś zaczyna węszyć. Chłopcy z wybrzeża mówili coś o jakiejś trójce podróżnych zbliżających się do ich obozu dwie noce temu. Ktoś musi się czegoś domyślać.
-Ehh wiedziałem, że to Valfden to nie jest dobry pomysł trzeba będzie zrezygnować i przenieść się na powrót na kontynent. Będziemy musieli powiedzieć ...
//: W tym momencie Rohgard kichnął potężnie
- Co? kto? Wyłazić szuje z tego korytarza. Coście tu chcieli do cholery!- zawołał jeden z nich

Elf razem z wampirem i orkiem pojawili się wychodząc z korytarza. przywódcy kłusowników od razu zorientowali się że coś jest nie tak i powstali z miejsc łapiąc za swe wielkie młoty.

2x Herszt

Opis: Rasa Białych ludzi jest obecna niemalże na wszystkich terenach nam znanych. Charakteryzują się  jasną barwą skóry, wyprostowaną postawą. Są obdarzeni niemałą siłą ale i niemałą inteligencją. Człowiek potrafi się dostosować do niemalże każdych warunków klimatycznych, na co wskazuje fakt, że wiele dostępnych terenów jest właśnie przez nich zamieszkiwanych. Owłosienie nie występuje równomiernie na ciele. Człowiek posiada dwie ręce oraz dwie nogi. Główne królestwa ludzkie to: Valfden oraz Myrtana.


1.
Nazwa broni: Pięść ogra
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: młot
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 40 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6 kg.

2.

3.

4.
Nazwa broni: ÂŻądło
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk stali o zasięgu 0,3 metra, ważący 5 kg.

Wszyscy odziani w:

Nazwa odzienia: Zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.

Wspólne umiejętności dla wszystkich:

Umiejętności:
- walka broniami jednoręcznymi
- walka broniami oburęcznymi
- walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- walka mieczem III
- walka młotem IV
- walka sztyletem III


Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie
- Pchnięcie
- Blok górny
- Potężny cios

Ataki do walki bronią oburęczną:
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Atrybuty wyuczane:
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność



Forum Tawerny Gothic

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Grudzień 2009, 21:02:48 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top