Autor Wątek: Zjawa  (Przeczytany 3940 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zjawa
« dnia: 05 Sierpień 2009, 10:22:59 »
Elf po rozmowie z Setmre teleportował się na cmentarz, a bliżej mówiąc obok wrót do niego prowadzących. Rozglądnął się po okolicy i tak jak mówiła wampirzyca, paręnaście metrów od miejsca w którym pojawił się elf, stała chata grabarza. Elf ruszył raźnym krokiem raz po raz podpierając się kosturem. Zapukał trzy razy...



Noszony Ekwipunek


1. Drewniany Kostur ÂŚmierci
2.
3.
4.

1. Nazwa: Drewniany Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć



Umiejętności


    * Walka brońmi miotanymi
    * Walka bronią jednoręczną
    * Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


    * Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
    * Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia
    * Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:

    * Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół


Ataki długich broni oburęcznych:

    * Uderzenie obustronne
    * Parowanie
    * Pchnięcie



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów



Atrybuty wyuczane

    * Spirytyzm
    * Rytualizm
    * Medytacja
    * Teleportacja
    * Telekineza
    * Lewitacja
    * Koncentracja
    * Projekcja Astralna
    * Odbijanie zaklęć kosturem


    * Wysoka charyzma
    * Perswazja
    * Kondycja
    * Akrobatyka
    * Wytrzymałość na ból
    * Pozyskiwanie

- kłów
- skór
- pazurów

    * Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
    * Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpień 2009, 14:11:18 »
Otworzył ci starszy mężczyzna, chudy, lekko zgarbiony. Jego rzadkie siwe włosy spadały na ramiona, oczy, którymi na ciebie patrzył miały kolor stali.
- Jaki wzrost nieboszczyka? Grubszych ili chudszy, bo nie wie jaką trumnę robić? Hę?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpień 2009, 14:11:18 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpień 2009, 14:22:56 »
- Ja nie w sprawie trumny, tylko dziwnych rzeczy które podobno dzieją się na twoim cmentarzu, dobry człowieku - odpowiedział Adept.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Sierpień 2009, 15:25:36 »
- A - zamamłał starzec - toż pewnie od Panny z Atusel! Ano widzisz panie Elfie. Mam ja tutaj problemy z pewnym utrapieńcem. Straży duszysko nocami. Groby psuje szkodnik! Za dnai nie można zamrłych pochować, bo lata utrapieniec! Klątwami rzuca, bluzga kurwi syn, że włos się jeży. To i nieboszczyków kładzim pod murem. Zakopim jak już się z nim uporuma. Tyle, że zmarłe nie chcą leżyć! Wstają i łażą! Eh, skaranie boskie! Dam ci ja złotka, elfie. Nie mało. Ale weź zrób porządek. Ubij bestie mieczystkiem, albo tym badylkiem, bo widzę że nie byle jaki klejnocik tam masz! Pewnikiem Czarodziej a Czarnoksiężnik! Zabij upiorzysko a będziemy ci wdzięczni. - dziad zamamłał znowu, chrząkną - Już tam pod cmyntarzyskim wystaje jakiś staruch. Siwą głową miota! Tyż magik jak nic! Tyż kostur nosi. A na to upiorzystko się zamierzał, ale widać zląkł się bo nie kwapi do niej! Ty rusz, a zahacz i o niego. kto wie, co ten stary grzyb wie.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Sierpień 2009, 16:25:57 »
Cholera, pomyślał elf. Nie wziąłem zwoju odesłania. Może ten staruch będzie miał jakiś pergamin.
- Dobrze dziadku, zobaczę czy zdołam tego ducha odegnać. Życz mi szczęścia - powiedział do starca i odszedł w stronę wejścia na cmentarz, gdzie stał stary człowiek wskazany przez grabarza.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Sierpień 2009, 16:35:32 »
Starzec boczył się na ciebie. Mamrotał coś pod nosem. W końcu rzekł:
- Witam kolegę po fachu - zajęczał starzec - Na zjawę idziecie, hę? Zgadłem?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Sierpień 2009, 19:43:35 »
- Witam. Oczywiście, na zjawę. Naukę wskrzeszania trupów miałem wieki temu, więc ciała nie są mi potrzebne. Pewna wampirzyca zleciła mi tą pracę, a że jakby nie patrzeć, rzecz blisko powiązana z moim zawodem, to się skusiłem. A Pan? Próbował walczyć z tym czymś? Czy może wypędzić, czy może nawet tylko porozmawiać i nakłonić do odejścia? - elf przez cały czas starał się wywrzeć jak najmocniejsze wrażenie na starcze, by ten pomyślał dwa razy zanim zrobi coś przez co może szybko i boleśnie stracić życie...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Sierpień 2009, 20:40:56 »
- A więc - starzec dostrzegł w topie chłonnego słuchacza - zdefiniowałem jej istotę. udało mi się nawet z nią porozmawiać. To fascynujące. Połączenie ducha i szkieletu. Takie coś jest rzadko spotykane...
- Do rzeczy - ponagliłeś
- Ach, tak tak... Tutaj masz napisane o takich istotach więcej! O tu! Więc, jest to duch dawnego paladyna. Stracono go bodajże jakieś 90 lat temu, jak się później okazało, wyrok był zły. Skazali niewinnego człowieka. Czemu dopiero teraz udało się zjawie pojawiać, nie wiem. Ale już wiem, czego oczekuje i po co przybyła. Duch pałą niewyobrażalną wręcz nienawiścią do sędziego, który go skazał. Sędzia rzecz jasna gryzie już dawno ziemię, a schedę po nim przejął już wnuk. To jednak wystarcza zjawie. Chce śmierci wnuka sędziego! Inaczej się jej nie da przepędzić. Chyba, że zabić ją... Ja się jednak na to nie piszę. Za stary jestem na zabicie jej, a mordowanie w moim wieku, też nie przystoi. Szukam zjaw i upiorów i wykonuje ich zadania by odeszły. Najczęściej jest to znaleźć coś, ale teraz to za wiele. Ale popatrzeć popatrzę jak sobie z nią radzisz... Jest na cmentarzu w dużym grobowcu, jeśli chcesz ją odwiedzić hi hi hi


Nazwa:

Zjawa


Opis:
Zjawa to coś, co można opisać jako połączenie ducha i szkieletu. W pewnym stopniu panują nad swoją widzialną formą. Wyczuwają lęk przeciwnika i bezbłędnie wykorzystują momenty niepewności u swojej ofiary. Istnieć zaczynają, gdy jakiś duch mimo śmierci podtrzymany silnymi uczuciami np. nienawiścią lub złością powraca do świata żywych. Dzięki temu, że na pół jest duchem umie się porozumiewać.

Walka:
Na początku Zjawa stara się pokonać psychikę ofiary swym wrzaskiem. Stara się przerazić ofiarę i doprowadzić do stanu w którym nie będzie ona umiała się bronić. Dopiero, kiedy to się nie uda atakuje swymi szponami starając się zapędzić ofiarę w przysłowiowy "kozi róg" i wykończyć.

Ataki:

Atak szponem – Szpony Zjawy mają długość od 0,5 – 0,75cm. Wszystkie zakończone są trucizną, a właściwie jadem trupim.

Wrzask -  wrzask który próbuje opanować świadomość umysłową. Atak ten wdziera się w mózg, pozbawiając go racjonalnego myślenia. Atak nie stwarza ran, a jedynie ogłusza i dekoncentruje.

Strach
– Zjawy mają to do siebie, że lubią straszyć. Pojawiając się w różnych miejscach, wydając okrzyki i zawodzenie, próbują doprowadzić swe ofiary do obłędu.

Atak furii
– Zjawa wykorzystuje swoją półastralną naturę, aby unosić lekkie rzeczy i rzucać nimi w ofiarę. Dodatkowo nabywa wtedy potężnej siły i jest zdolna na ciskanie ciężkimi przedmiotami.

Atrybuty:
+ Niewrażliwość na broń
+ Przerażający wrzask
+ Ciche poruszanie
+ Znikanie

- Wrażliwość na srebro
- Wrażliwość na hałas
- Wrażliwa na ogień


Trofea:
(brak)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Sierpień 2009, 21:08:22 »
Elf główkował. Jako że jest Adeptem, jego serce zostało przebite sztyletem, więc widzi twory astralne. Punkt dla mnie, pomyślał. Zabić sędziego? Błahostka, ale ta zszargana reputacja i straż na karku. Cholera, myślał nadal, mogłem wyuczyć się tego skrytobójstwa...
- Dobrze starcze, idź za mną, tylko nie właź mi na linie pomiędzy mną o ofiarę bo i przez przypadek jeszcze Cię niepotrzebnie zabiję. I uważaj na zombie. Grabarz wspominał że zamiast sobie ładnie czekać pod murem na zakopanie, chodzą, a więc są możliwe że głodne, a my jakby nie patrzeć żywi jesteśmy.
Elf pchną żelazne wrota cmentarza. Coś mu się przypomniało i zaczął wypowiadać słowa w dracońskim języku by stworzyć wokół siebie Aurę Nekromanty: Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh - lekko szara mgiełka wypływająca z jego dłoni szybko okryła jego całe ciało by po chwili wsiąknąć w Adepta. Czar działał.
Rozejrzał się i zobaczył w oddali potężna kryptę. Sądząc że to ta w której Zjawa bytuje, ruszył w jej kierunku lawirując pomiędzy nagrobkami...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Sierpień 2009, 10:18:55 »
Idąc między grobowcami nic nie zauważyłeś. Krypta byłą coraz bliżej. Wielkiej figury budynek, wsparty na kolumnach, z przodu spierało jego sklepienie kilka rzeźba paladynów. Wejście było majestatycznie i wykonane z grubego żelaza, ale same drzwi nie były specjalnie wielkie.
Poczułeś szarpnięcie za nogę, a gdy spuściłeś wzrok ujrzałeś rękę trzymającą cię za kostkę. Dłoń należała do Zombie leżącego między kurhanami. Potwór zaczął cię ciągnąc coraz bardziej w stronę swego legowiska. Zza białopolskich monolitów wylazły kolejne Zombie, tak szybko i w takiej liczbie jak gdyby przygotowywały się do ataku od kilku dni.


7x Zombie (3 przy tobie, 4 dalej)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Sierpień 2009, 11:21:00 »
- Wypierdalaj... - powiedział elf i zamachnął się kosturem uderzając w rękę która go trzymała. Nie czekając na ruch przeciwnika, zamachnął się po raz wtóry i uderzył mocno zombiego, znad głowy, prosto w czaszkę. Kryształ rozwalił połowę głowy nieumarłego, a że moc potrzebna mu do egzystowania znajduje się właśnie tam - nieumarły już się więcej nie poruszył. Elf wzbił się w powietrze by reszta go nie mogła dosięgnąć. - Ihigi! - krzyknął i uformował w lewej dłoni pokaźny piorun kulisty. Zaszybował nad cmentarzem i cisnął nim w najbliższego zombiego. Wyładowania elektryczne w jego ciele dosłownie ścięły go z nóg, a lewa ręka potoczyła się po trawie. Elf zawisnął w powietrzu myśląc. Zombie zaczęły się zbliżać. Zaczął skandować zaklęcie: -Xuash Upushib Ilxuesh, Iaarash Ilxuash - w jego dłoni powstało małe brązowe ziarenko które cisnął pod nogi jednego z zombi. Po chwili ziemia zadrżała i wyrosło z niej parę grubych zabójczych pnączy. Złapały one zombiego i rozszarpały go niszcząc przy tym parę nagrobków. Elf zaczął skandować kolejne zaklęcie: - Izqielosh Huxuesh Arishesh, Ruhuxuesh Elilash - zieloną iskierkę która uformowała się w jego dłoni cisnął na jałową ziemię. Ta zazieleniła się po chwili i w samym środku trafy zaczęło w nienaturalnym szybkim tempie wyrastać drzewo. Po chwili parometrowe drzewo przybrało ludzkie kształty i oderwało korzenie od podłoża.
- Zniszcz je... - powiedział elf, a Drzewiec ruszył w stronę zombiego bez jednej ręki. Zombie o dziwo było również gotowe do walki. W szale zaatakowało Drzewca, ale ten się nim nie przejął. Złapał w pół obiema sękatymi dłońmi i rozerwał. Następnie złapał za głowę i ją również oderwał od pozostałych szczątków ciała. Ostatni z zombie które były w chwili ataku najbliżej elfa próbowało doskoczyć do lewitującego Adepta. Drzewiec po zniszczeniu truposza odwrócił się i zaczął iść w stronę zombiego który również zauważył kolosa i począł człapać w jego kierunku. Zombie zaatakował pierwsze, ale drzewiec złapał jego rękę, podniósł do góry i drugą ręką zmiażdżył mu czaszkę...

(Walka Kosturem III; lewitacja; czary: Piorun Kulisty, Zabójcze Pnącza, Stworzenie Drzewca)

3/7 zabite



1. Drewniany Kostur Śmierci
2.
3.
4.

1. Nazwa: Drewniany Kostur Śmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia Śmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
Śmierci są dwa razy potężniejsze.


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpień 2009, 11:27:32 wysłana przez Elrond »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Sierpień 2009, 20:05:16 »
//Zabiłeś 4, jak dobrze zrozumiałem.

Gdy ty się bawiłeś w latawca i hodowce drzewek, starzec podłożył kostur jednemu z truposzów. Pr zwrócone zombie dostało serie z drągala. Mag, choć nie używał zaklęć, widać było, że wie w czym rzecz. Najmocniejsze uderzenie dawał w czaszkę, a gdy ta pękła i kostur utknął w rozerwanej głowie, szybko ukrył się przed innymi Zombie.

5/7 Zombieee!

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Sierpień 2009, 21:04:45 »
Elf rozkazał Drzewcowi zaatakować jednego z dwójki pozostałych ożywieńców. Sam podleciał do jednego z nich, tego drugiego i zaatakował kosturem. Ożywieniec spodziewał się ataku, toteż stał i bez problemu sparował słaby atak. Elf tym razem wyprowadził szybki atak z prawej strony (uderzenie obustronne) i powolnemu zombiemu tym razem nie udało się sparować. Oberwał w bok, o żebra złowieszczo trzasły. Elf nie bacząc na atak umarlaka złapał mocniej trzon kostura i z impetem z góry uderzył umarlaka w czaszkę. W tym samym czasie zombie również oddało cios, ale bez jakiegokolwiek skutku. Aura Nekromanty niwelowała jakikolwiek atak. Trup stał się z powrotem trupem takim, jakim był kiedyś.
W tym samym czasie Drzewiec rozrywał na sztuki ostatniego zombiego, samemu odnosząc powierzchowne rany bo Zombie nie chciało dać do końca za wygraną.
- No wyłaź staruszku - powiedział elf i podszedł do truposza w którego głowie tkwił kostur. Elf podniósł go i bliżej się mu przyglądnął...

al zombie ded


Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Sierpień 2009, 08:58:33 »
Kostur, choć z pozoru niewinny okazał się kosturem ze srebra. Dobra broń na upiory, zjawy czy eh, na wampiry. Dziad wygramolił się zza monolitu...
- Yyy, to raczej moje... - zaseplenił.

Cytuj
Nazwa broni: Kostur Mroku
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty ze 100 sztuk srebra, zwieńczony ciemnozielonym kryształem (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Sierpień 2009, 10:23:33 »
- No, no, potężna broń dziadku. Mówisz że jesteś za stary na walkę ze zjawą? Z tą zabawką i umiejętnościami jakie mi zaprezentowałeś sądzę że zabiłbyś ją w niecała minutę. Powiedz mi kim jesteś. Nie chciałbym oberwać Tchnieniem Śmierci zza węgła. Bo jak patrze na twój kryształ to widzę że wzmacnia Magię Śmierci. Sam mam taki w moim kosturze, dobrze wiem jaka barwa kryształu, jakie moce potęguje. Opowiedz naprawdę kim jesteś, mamy czas... - ponaglił elf.

A mógłbym go na koniec "zza węgła" zabić? ;p fajny kostur ma...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Sierpień 2009, 10:43:18 »
//Ahahahahah, zgon. Tylko, że on na prawdę jest starym zgrzybiałym dziadem. A co do zabicia zza węgła. To nie ja będę mieć go na sumieniu tylko ty ;]

- No hem hem - zamemłał - Jestem Destrailus Xantorius. Dawny Nekromanta, wielki mistrz tego kręgu. Nie przystąpiłem do przemiany w lisza, a z zakonu musiałem uchodzić. Wolałem rozwiązywać zagadki, niż siać śmierć i strach. A że jestem człowiekiem, to i starość mnie dopadła. A kostur mi oddaj. Zyskałem go, gdy wstąpiłem na rangę Nekrofila. Przywiązałem się do niego, a i podpierać się nie mam czym.

//Oddałeś starcu jego laskę.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Sierpień 2009, 11:02:07 »
//Tak, staruszek ludojad którego spotkała Ciri też był stary i zgrzybiały, jeśli dobrze pamiętam ;]

- Nekrofila? - elf zrobił dziwną minę która mogła wskazywać na biegunkę, chęć zwymiotowania obiadu albo widok padliny jedzonej przez robaki. Odgonił złe myśli i ruszył w kierunku krypty...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Sierpień 2009, 11:18:41 »
//To był Leśny Dziadek, a to, że w piwniczce miał mięsko małych dzieci, to nic strasznego ;]
- Tak, tak! - zamamłał - Jestem nekromantą. Ale może dokończysz swą misję. Pójdę za tobą.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Sierpień 2009, 11:25:38 »
- No dobrze - powiedział elf i ruszył w kierunku krypty. Gdy wraz z dziadkiem doszli do wejścia  krypty, elf powiedział.
- Ty już ze zjawą rozmawiałeś. Może pójdziesz przodem?
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpień 2009, 11:28:04 wysłana przez Elrond »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Sierpień 2009, 12:35:13 »
- Ja się może z tyłu lepiej będę trzymał - zabełkotał, a jego twarz stała się biała jak płótno. Podeszliście do dużej kropy, która była sanktuarium. Krypta była umieszczona u podnóża uskoku skalnego. Ze skały wystawał tylko jej przód, dalsza część budowli znajdowała się pod skałą. Drzwi, zrobione ze stali były lekko uchylone, otwierały się do wewnątrz.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zjawa
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Sierpień 2009, 12:35:13 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything