Autor Wątek: Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego  (Przeczytany 11731 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« dnia: 04 Sierpień 2009, 01:13:32 »
Gunses poszedł do domu Canisa, aby wraz z nim udać się na wyprawę. Gunses zapukał do drzwi Canisa, po czym wszedł do domu.
- Witaj Canis!


Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca Śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 2:

Nazwa broni: Świt Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca Śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Skrzynia:

a) Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
    Rodzaj: strój
    Wytrzymałość: 1
    Ciężar: 1kg
    Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

b) Nazwa odzienia: Zbroja milicji
    Rodzaj: zbroja
    Wytrzymałość: 6
    Ciężar: 5kg
    Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
    to wszystko o co poproszę


Umiejętności:


Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny
* Blok prawostronny

Ataki bronią jednoręczną:


* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał

Ataki długimi brońmi dwuręcznymi:

* Uderzenie obustronne


Atrybuty wyuczane:


* Kondycja
* Hard Ciała
* Odporność na ból
* Skrytobójstwo
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
  - organów
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar
* Skóra Wilkołaka
* 6l jadu Alluadora
* 4 potężne pazury Gralosa

Inne:

* 2x piwo
* 10x gin
* 6l ludzkiej krwi
* 2l krwi wilkołaka
* 20x Mikstura dębowej skóry
« Ostatnia zmiana: 11 Wrzesień 2009, 22:39:44 wysłana przez Gunses »

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Sierpień 2009, 10:07:43 »
Otworzyłem drzwi i zaprosiłem gościa do środka.
- Witaj Gunsesie... To jak, ruszamy? Pogadamy już na miejscu...



Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.




Umiejętności
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

« Ostatnia zmiana: 04 Sierpień 2009, 12:06:02 wysłana przez Canis »

Forum Tawerny Gothic

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Sierpień 2009, 10:07:43 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Sierpień 2009, 10:22:02 »
- No to wylot - Powiedziaąłem i chwyciłem Canisa za ramie - Bo teleportujesz nas, prawda?

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Sierpień 2009, 10:40:56 »
- No tak...

Wróciłem wspomnieniami do poprzedniej wyprawy na wyspę, po chwili skupienia prze teleportowałem nas w pobliże kamiennej formacji w centralnej części wyspy [Atrybut: Teleportacja].

- Dobrze Gunsesie, możesz już puścić. Oto mapa tej wyspy, jesteśmy przy tym kamiennym czymś na środku.



Ta wioska na północnym zachodzie jest w sporej części zniszczona, ciała także swoje odczuły, ale trzeba sprawdzić czy doszczętnie wszystko zniszczone, poza tym moją "żonę" znaleźć muszę... zwiedzimy te 5 wież, będzie potrzebne do ułożenia w nich 5 potworów, które poinformują mnie w razie zbliżającego się niebezpieczeństwa... Jakieś pytania? Do grobowca wejdę sam później i ty...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Sierpień 2009, 11:19:35 »
- Powiedz mi coś o tej wyspie. Słyszałem przekazy osób które tu były, ale chciałbym poznać bardziej historyczną stronę tej wyspy. I co mam teraz robić?

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Sierpień 2009, 11:32:14 »
- Wyspa została odkryta przez wampiry, nim one tę wyspę odkryły, zamieszkiwały tutaj czarnoskóre ludy, maureni znaczy. Wampiry wykorzystali tych ludzi jako niewolników i do pewnego czasu przybywali tutaj po niewolników, do czasu buntu, rewolucji, kiedy wybito wszystkich wampirów, które tutaj były wówczas, znaczy władców ówczesnych. Od tego czasu mieszkańcy żyli jak na mieszkańców wsi przystało, mieli swojego wodza, swojego szamana i rozmnażali się. gdy to władca jakiś umarł, bądź jego potomek, chowano go w tym grobowcu, są ta ciała wampirów, właściwie to co z nich zostało, ciała innych mieszkańców wioski, głównie pochodzących od rodów wodzów wioski. Z historii najnowszej, można powiedzieć, ze zostali wybici przez nieznanych przybyszów z Valfden. jeden przed wymordowaniem wszystkich przejął wyspę, jako ostatni członek rodu władcy, do rodu wkupił się przez zaślubiny...

- I tak wyspa jest moja. Naszym zadaniem tutaj, jest zwiedzenie ośmiu miejsc. Tych pięciu wież zaznaczonych na mapie, zejście do grobowca, zwiedzenie wioski i znalezienie mojej żonki i jej zabójstwo. Do wioski pójdziemy razem, do grobowca także razem zejdziemy. najlepiej będzie, jeśli ty zwiedzisz 3 wieże, a ja dwie i znajdę ostatniego mieszkańca, któremu kazałem uciec...

- Wieża północno-wschodnia i północno-zachodnia są moje, ty weź północną, południową i wschodnią. Jakieś pytania jeszcze?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Sierpień 2009, 11:41:07 »
- Te wieże. Dostanie się do nich będzie proste, czy mogą być obłożone zaklęcie? Przewidujesz w nich jakiś lokatorów?

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Sierpień 2009, 11:44:12 »
- Jakieś stworzonka może będą, są wieżyczki zapieczętowane, zrozumiesz potem, bowiem szaman coś zrobił przed śmiercią,  wiem ze uprzednio pieczęci nie było. Nie uszkodź tych wieżyczek, chcę by bezpiecznym było te pięć filarów...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Sierpień 2009, 11:54:30 »
- No dobra - rzekł Gunses poprawiając pasek miecza na ramieniu i sprawdzajac stabilność łuku.
- Jakoś się potem spotkamy, domyślam się, ze to ty mnie znajdziesz pierwszy. Bywaj - to rzekłszy podał dłoń Canisowi i ruszył w stronę południowej wieży. Wampir był po raz pierwszy na tej wyspie. Nigdy też nie słyszał o innych wyspach zdominowanych przez Wampiry. Przyobiecał sobie w duchu wypytać o przybycie wampirów na te wyspy jak tylko spotka Canisa powtórnie.

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Sierpień 2009, 12:04:25 »
Kroczyłeś Gunsesie pierw kamienną droga prowadzącą na południe, gdy ta się zaczęła kończyć wkroczyłeś w las, gdy tylko wszedłeś dobiegły cię jęki i łamanie gałęzi.



Spojrzałem na mapę i zacząłem analizować, gdzie mogła uciec moja żona, na pewno w pobliże drzew owocowych,  skierowałem się w las na północno-wschodnią część wyspy delikatnie w kierunku miasta. Idąc tak słyszałem dźwięki podobne jak Gunses, lecz prosto przed sobą, zdjąłem kostur z pleców i podchodziłem ostrożnie bliżej chowając, kamuflując [Atrybut: kamuflaż] się za drzewami i spoglądając za nie w poszukiwaniach obiektu, który te odgłosy wydaje. ujrzałem 5 troli przed sobą.

5x Troll



Nazwa
Troll

Opis
Trolle to przerażający mięsożercy, których można spotkać w każdych warunkach klimatycznych i środowiskowych. Nie znają one strachu i jeśli są głodne atakują póki nie zabiją ofiary. Typowy dorosły troll mierzy 2,7 metra i wazy 250 Kg. Ma gumowatą skórę, zieloną niczym mech i upstrzoną zielonymi i szarymi plamami, bądź też zupełnie szarą. jego czaszkę porasta kępa splątanych włosów. ramiona i nogi są długie i niezgrabne. Stopy masywne, trójpalczaste, dłonie zaś szerokie i krzepkie, a palce zakończone ostrymi pazurami. Trolle są wyprostowane, ale przygarbione, chodzą chwiejnie ciągnąc dłonie po ziemi, lecz należy pamiętać o ich zdumiewającej sile i zwinności.


Walka
Trolle nie boją się śmierci. Bez wahania rzucają się do walki, zaciekle atakując najbliższych wrogów. nawet mając do czynienia z ogniem, starają się ominąć płomienie, by zniszczyć posługującego się nim przeciwnika.


Ataki
Rozrywanie - Troll jest w stanie przy ataku obydwoma ramionami wbić pazury w ciało przeciwnika i rozrywać go.

Regeneracja - Tesli stwór straci kończynę lub część ciała, odrasta ona w ciągu kilkunastu minut. Obcięte fragmenty ciała, przyłożone w odpowiednie miejsca natychmiast przyrastają do ciała
 
Atrybuty
+ Odporność na pociski
+ Poprawiona siła
+ Poprawiona zwinność
- Wrażliwość na ogień
- Wrażliwość na kwas

Trofea
Skóra trolla; 3x pazury trolla

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #10 dnia: 04 Sierpień 2009, 12:18:24 »
Gunses stał się niewidzialny i ostrożnie, nie chcąc się zdradzić trzaskiem gałązek podszedł bliżej miejsca, z których dobiegały dźwięki. Podlazł bliżej drzew i krzaków, wyjrzał zza nich...

Chwilowa niewidzialność; Chodzenie po trudnej nawierzchni.

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Sierpień 2009, 12:37:28 »
//Jest bardzo ciemno i zauważyłeś, ze drzewa są straszliwie wysokie.

Zauważyłeś w oddali siedzącego Glarosa uderzajacego pięściami w ziemię, miażdżąc gałązki

//Odległość: 14 metrów.


Nazwa: Glaros
Opis: potężny stwór o wielkiej masie mięśniowej i ogromnych pazurach. Przystosowany do walki w jaskiniach i ciemnych pomieszczeniach. Występuje bardzo rzadko. Najczęściej widuje się go w opuszczonych kopalniach i podziemnych jaskiniach. Bardzo odporny na obrażenia fizyczne i podatny na ogień oraz światło. Nie występuje w grupach, zawsze atakuje pojedyńczo. Jest niezwykle silny, dość szybki, jednak jego orientacja i zwinność nie należą do najlepszych.
Walka: Atak pazurami (zasięg 2.5 metra), przewrócenie, deptanie, zgniatanie,
Technika: Nie pozwala zbliżyć się do siebie, wymach.ując wściekle swoimi łapskami. Jego pazury są bardzo ostre i bardzo łatwo może nimi przebić stalową zbroję.
Przewrócenie - w przypadku trafienia pazurami, Glarosowi może się udać przewrócić przeciwnika, w ciągu tej samej tury.
Deptanie - w przypadku przewrócenia, Glaros może podejść do leżącego przeciwnika i zdeptać go, miażdżąc większość kości.
Zgniatanie - w przypadku przewrócenia, Glaros może podnieść swego przeciwnika i wgnieśc go w swoich dłoniach. Potwór wykonuje go jedynie podczas wystąpienia szału. Atak bardzo trudny do uniknięcia.
Atrybuty: Wyostrzony zmysł wzroku, szał, widzenie w ciemnościach, skóra z kamienia
Trofea: 4x potężne pazury, oko Glarosa



Gdy spostrzegłem trolle będące w odległości 15 metrów ode mnie, zacząłem analizować pole rozgrywki, zauważyłem, że między konarami drzew jest ładna szczelina, przez którą kula ognista mogłaby się przecisnąć. Gdy tak mierzyłem kumulowałem energię do zaklęcia dużej burzy ognistej. Wypowiedziałem zaklęcie dużej burzy ognistej [Zaklęcie: Duża burza ognista].
- RXUHOII!
A w rękach energia zaczęła przybierać kulę stworzoną z magmy i odłamków, kamyków wulkanicznych. Gdy kula się w pełni uformowała z pomocą telekinezy pchnąłem ją w trolle, dzięki Telekinezie [Atrybut: telekineza] udało się poprawić lot kuli, by ominęła wszystkie drzewa i uderzyła w cel, trola będącego po środku gromadki.

Troll oberwał zaklęciem i cały zajął się magmą, co spowodowało spalenie jego ciała niemalże doszczętnie. odłamki wulkaniczne, kamienie odbiły się od ciała trolla i uderzyły z impetem w pozostałe trolle, w okolice nóg oraz w drzewa i w trawę, mech. jeden trol złamał nogę i rpzewrócił się, pozostali doznali mocnych poparzeń w nogi.

3 Trole biegną na mnie
1 troll leży i próbuje wstać



4/5 Troll

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Sierpień 2009, 12:53:55 »
Gunses stał się widzialny. Wyciągnął runę ognia. Wyszeptał formułę - Heshar... - i odczekawszy chwilę cisnął ognista kula w stronę siedzącego Gralosa. Znał te bestie, podatne na światło i ogień. Starał się celować w tors, aby ogień miał gdzie się zapalić, a światło mogło oślepić...

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Sierpień 2009, 13:13:50 »
Gunses... jako MG sam możesz opisywać swoje walki i efekty twoich działań w stosunku do potworów...



Jedna ręką zdejmowałem już kostur z pleców, by użyć go do walki z Trollami, lecz w drugiej kumulowałem energię do zaklęcia Pirokinezy [Zaklęcie: Pirokineza; Naurangol]
- IHIAX!

Energia spowodowało podgrzanie temperatury cieczy w ciele najbliższego trolla, woda, z której w 3/4 ciała się znajduje zaczęło się ogrzewać, aż wreszcie wrzeć. ciało tego nie wytrzymało, białko w ciele się ścięło i troll padł martwy.

2 Trolle biegną na mnie (odległość 5 Metrów)
1 Troll leży i próbuje wstać, jednakże bez pozytywnych skutków, przez nadmierne poruszanie sie spowodował wyjście fragmentu kości poz ciało, znaczny ubytek krwi z tej rany spowodował zemdlenie.



3/5 Troll

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Sierpień 2009, 14:06:15 »
//Skoro tak mówisz. Podszedłem i zabiłem Gralosa ;]

Gunses skoczył szybko w stronę bestii. Gralos palił się na brzuchu i torsie. Ogień sprawiał mu ból, a światło oślepiało. Wampir wykorzystał to. Podbiegł z obnażonym mieczem. Wyskoczył i ciął z boku, końcem srebrnego ostrza w szyję. krew zakotłowała się, rozlała na ciało gasząc ogień i niosąc śmierć. Gdy Gralos leżał bezruchu, Wampir wyciągnął sztylet i pozbawił bestii jej trofeów.

Walka mieczem - V; Potężny cios; Pozyskiwanie: Pazury, Organy.

Trofea: 4x potężne pazury, oko Glarosa
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpień 2009, 14:38:35 wysłana przez Gunses »

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Sierpień 2009, 14:56:13 »
Gdy trolle były już na wysięgnięcie mojego kostura, chwyciłem oburącz jakby dzidę mając skierowany zaostrzony koniec w kierunku trolla i wykonałem pchnięcie [Ataki do walki długich broni oburęcznych: Pchniecie; Specjalizacja: Walka kosturem V] wbijając go w ciało trolla w klatkę piersiową jednocześnie przebijając się przez płuca i zaklinowywując n żebrach.błyskawicznie podciągnąłem się na wbitym, zaklinowanym w tej ogromnej masie kosturze i nabywając pędu wskoczyłem na barki konającego stworzenia, wyjąłem sztylet przy pomocy atrybutu telekinezy [Atrybut: Telekineza] z 4 miejsca na noszonym ekwipunku, odbiłem się z barków trolla na tego drugiego biegnącego na mnie. Gdy spadałem na trolla uwiesiłem się na jego szyi i pchnąłem sztylet [Specjalizacja: Walka sztyletem IV] w kark drugiego trolla, krew wytrysnęła z rany, on sam dostał drgawek. Oba trolle padły na ziemię martwe.

Wyjąłem swoje bronie z obu ciał i odłożyłem na miejsca w ekwipunku, ponownie chwyciłem po sztylet gdy ujrzałem ostatniego, konającego trolla z powodu utraty krwi. podciąłem szyję, by krócej się męczył, doszło do zgonu.

Potem kolejno ze sztyletem zacząłem podchodzić do każdego stworzenia zdejmując wszystkie trofea jakie potrafię.

[Atrybut: Pozyskiwanie: Skór, Pazurów]

Pozyskałem:
5x Skóra Trolla
15x Pazury Trolla

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Sierpień 2009, 16:26:27 »
//Skaczesz z jednego trolla na drugiego. Prawdziwy matrix ;]


A Gunses, załamany faktem iż z dwojga oczu Gralosa, może wydłubać tylko jedno ponieważ tak dał jakiś idiota w statystykach, ruszył dalej ku południowej wieży. Wampir rozmyślał nad wieloma sprawami. Wieże które się tu wznoszą... Kto je wybudował. Wampiry które tu bytowały? Nie możliwie, Wampiry nie stawiały żadnych swych budowli. Na Numenorze, to jest, na Valfden, Wampiry żyły przez kilka tysięcy lat. Żyły w opuszczonych i oddanych im przez Draconów chramach. Ale nie wznosiły swych budowli. Hmm... A może to ludność rdzenna? Ale, coś nie chce mi się wierzyć, żeby dzikusy, jak to zostało kiedyś powiedziane, stawiali takie wieże. Skąd się zatem wzięły, jakie miały znaczenie i czemu służyły. Może odpowiedzi znajdę w samych wieżach?
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpień 2009, 16:33:23 wysłana przez Gunses »

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Sierpień 2009, 17:41:12 »
A ty jednego metra nie przeskoczysz? jak dla mnie to normalne... Wszystko zależy od interpretacji, nigdy nikt nie opisze na tyle dokładnie by wszystko było jasne...

Ruszyłem dalej w tamtym kierunku, wszedłem do gajów owocowych, tam słyszałem jedynie świergające ptaki. Po chwili spaceru ujrzałem jedną czarnoskórą kobietę.

- Hej! zaczekaj.
Odpowiedziała mi w nieznanym języku.
- Ekhem, pamiętasz mnie? to aj byłem tutaj 3 miesiące temu, szukam córkę wodza, moją żonę, zaprowadź mnie proszę.
pokiwała ręką bym za nią poszedł to też poszedłem, zaprowadziła mnie na miejsce i ujrzałem stworzony szałas. Zaprosiła mnie ręką do środka, wszedłem.

Zobaczyłem leżącą ciężarną kobietę usadowioną na siedzisku stworzonym z gałęzi i liści.

- Wreszcie jesteś... Syna mieć będziesz! Gdy go porodzę, chcę byś go zabrał stąd bo nic jeno śmierć go tu czeka.

- Znajdę mu rodzinę...

- Ty się nim zaopiekujesz.

- Nie.


Powiedziałem i wyszedłem, zacząłem kierować się do północno-wschodniej wieży.



Gdy zbliżałeś się do wieży zauważyłeś, ze las był jakby umierający, nieco podgniły, doszedł ciebie swąd zgnilizny, zepsucia, także zapach długo spoczywających ciał drążonych przez robactwa.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Sierpień 2009, 18:26:37 »
Wampir zatrzymał się i zamarł w bezruchu. Był neutralnie nastawiony do takich miejsc. Miejsc zagłady i śmierci, które lubił, i miejsc w których bytowały różne bestie, których nie lubił. Wyostrzył zmysły i przypatrzył się dobrze ścianie zamierającego lasu, przypatrzył się i przysłuchał podłożu. Jeśli coś miało tu być, to nie było to nic dobrego. powoli wkroczył na dziwny teren...

Wyostrzenie zmysłów

Canis

  • Gość
Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Sierpień 2009, 18:49:43 »
Przez opary unoszące się z ziemi nic nie widziałeś a odgłosy jakie słyszałeś dobiegały zewsząd wokół niebie, były to czasami tąpnięcia, wybuchy gęstej cieczy, bombli, czasami jakieś szczękanie kości i tym podobne...



Gdy zbliżałem się do swojego celu, znajdowałem się w spalonym gaju, wokół wieży do której dążyłem widać było unoszący się dym. z oddali dobiegał mnie zapach spalonego mięsa, palonych włosów itp.

Forum Tawerny Gothic

Odp: II wyprawa na wyspę Goofy'ego
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Sierpień 2009, 18:49:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything