Autor Wątek: Klucz wody - północ  (Przeczytany 2837 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #20 dnia: 03 Sierpień 2009, 15:16:39 »
Demon uniósł się w powietrze, podleciał do prawego końca mury i od tamtej strony leciał do lewego końca. Podczas tego manewru ział ogniem. Bandyci byli zszokowani tym widokiem - nigdy nie widzieli takiego czegoś , takiej rasy czy stworzenia. Pierwszy napotkany bandyta próbował ciąć, ale strumień ognia poparzył go dotkliwie tak, że zabił go. Dev wylądował.
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh
Rzekł i z jego rąk wystrzelił piorun koulisty i pomknął w stronę bandytów.
-Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh
Z Demona wypłynęła kula energia, która zaczęła rosnąć i kiedy przybrała rozmiary człowieka, pękła ukazują zombie.
- Bierz ich - rzekł Demon do swego sługi.

[lot, podmuch ognia, Piorun Kulisty, Przyzwanie Zombie]



1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:



Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej

Magia ÂŚmierci
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #21 dnia: 03 Sierpień 2009, 15:39:27 »
//Zabiłeś 5 bandytów. Twoje przyzwane Zombie zostało pokonane. 4 kolejni strażnicy próbują cię zaatakować. Ostatnio poleciał w stronę centrum obozu po pomoc.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #21 dnia: 03 Sierpień 2009, 15:39:27 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Sierpień 2009, 16:25:21 »
Dev widząc co się dzieje, obrał sobie za cel osobnika, który pobiegł po pomoc.
-Xuash Upushib Ilxuesh, Iaarash Ilxuash
-Wyrzekł, a ziemia przed osobnikiem zrobiła się grząska i wyskoczyły z niej pnącza, które oplotły towarzysza i zaczęły dusić.

W tym samym czasie...

Demon po rzuceniu zaklęcia, skupił się na pozostałych towarzyszach bójki. Od razu gdy się odwrócił musiał  sparować 2 uderzenia z miecza najbliższego napastnika. Demon nie pozostał mu dłużny - użył na nim podmuchu ognia, celując mu w twarz. Cóż biedaczek trochę pokrzyczał, pokrzyczał. ÂŁapiąc się za głowę, spadł z muru - i tyle go wszyscy widzieli.
- CZas się wziąc za resztę - pomyślał demon.
Podbiegł do najbliższego napastnika i wystosował klasyczne pchnięcie. Niestety osobnik zdąrzył uskoczyć przed nim. Ach co za pech, było by ich tylko 3.
- Zrobię inaczej - pomyślał Demon i teleportował się na koniec muru - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh.
Ponownie stworzył umarłego sługę i teleportował się z nim do bitwy.
- No maleńki bierz tamtą 3, a ja tego pacana - mruknął i podbiegł do swojego przyjaciela od klasycznego pchnięcia. Zaczeli taniec wojenny, ale niestety bandycie nie przynisoło to nic dobrego. Z każdym uderzeniem miecza w ognisty korbacz demona, ów miecz topił się, aż pękł na pół. Demon się trochę zdziwił, ale cóż przeciwnik bez miecza to nie przeciwnik. Dev pchnał telekinezą przeciwnika w stronę krawędzi muru - cóż najlepszy przyjaciel demona z bitwy spadł.

[Zabójcze pnącza, Zombie, Telekineza, Klasyczne pchnięcie, Blok z Odbiciem, Pchnięcie, Korbacz, Teleportacja, Podmuch Ognia]

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Sierpień 2009, 16:45:23 »
//Twoje Zombie też ładnie pokonało 3 bandytów. Konkretnie 1 zabił a ostatnia dwójka przypadkowo spadła z muru ;(
//Od strony obozu wyłoniło się 5 osób. Troje z nich rzuciło się na ciebie, tzn. na mur [staty jak wyżej]
//Dwójka ostatnich zaczęła skandować jakieś zaklęcia. Nie dosłyszałeś jakie...


Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Sierpień 2009, 16:56:22 »
- Co raz więcej przyjaciół - uśmiechnął się Dev, po czym rzucił zaklęcie - Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh.
Piorun wystrzelił z niesamowitą prędkością. Leciał, Leciał i uderzył przyjaciela prosto w klatkę. Nie było co po nim zbierać. Demon uniósł się w powietrze i poszybował w stronę przeciwników. Przygotował korbacz do pchnięcia i kiedy był w pobliżu najbliższego przyjaciela ciachał i ział ogniem. Odskoczył i rzekł:
- E poddacie się czy chcecie tak umierać? Bo to się robi nudne...- rzekł Demon wysyłając Małą błyskawicę s stronę 2 poparzeńca.
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh

[ Lot, Korbacz, Pchniecie, Klasyczne Pchnięcie, Małą błyskawica, Piorun Kulisty, Podmuch Ognia]

//I żem zmęczony jest czarów na razie nie mogę używać dopóki nie uzupełnię energii magicznej :P

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #25 dnia: 05 Sierpień 2009, 20:00:44 »
 Dwójka czarodziejów stanęła przed tobą. Zaklęcie wywołane przez maga okazało się małą błyskawicą. Podczas walki zaklęcie nie trafiło się, za to potrąciło jednego z podnoszących się bandytów. Mag zaczął skandować kolejne zaklęcie, tym razem była to Duża Błyskawica
- Ruush Xuash, Upgrysh Izipash... - więcej wymówić nie mógł. Kostur zrobiony ze srebra rozerwał mu gardło. Młoda dziewczyna trzymająca kostur, z niewiadomych przyczyn uratowała ci życie (powiedzmy, bo i tak pewnie byś przeżył)

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #26 dnia: 06 Sierpień 2009, 16:27:32 »
- Ej maleńka co ty robisz? Zniszczysz sobie tylko swoją gładką , piękną skórę - krzyknał Dev patrząc jak jedne z magów umiera. Teleportował się przed ostatniego maga, który był zdziwiony całym zamieszaniem.
- No co tam maleńki - rzekł Dev - Ty nie jesteś moim przyjacielem więc chyba muszę cię zabić . o ile się nie poddasz?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #27 dnia: 06 Sierpień 2009, 19:01:02 »
//Dev... O_O Było dwóch czarodziejów. Mag dostał ostrzem kostura w gardło, myślisz, że jeszcze żyje? Bo mi się wydaje, że zdechł.
- Odejdź stąd Demonie. Nic tutaj cię nie powinno interesować. Odejdź...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #28 dnia: 06 Sierpień 2009, 20:05:28 »
- Skąd wiesz? Wy polowi magowie jesteście zawsze tacy pewni - mówił Dev - Szukam nałożnicy a może pewnej dziewczyny zakochanej w Trytonie? Nie chciej walczyć, bo i tak zginiesz...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #29 dnia: 07 Sierpień 2009, 09:02:19 »
- Ha! Mylisz niebo, z gwiazdami odbitymi nocą na tafli stawu. Mylisz mnie, z jakimś żółtodziobem. Ale ja nim nie jestem! I ostrzegam! Zbliżysz się do niej, a pożałujesz! To moja siostra!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Sierpień 2009, 13:52:48 »
- A może byś tak zamknął mordę i zapytał się jej czego chce? - rzekł Devristus z nutką agresji - Nie jesteś jej ojcem ani matką żeby się ciebie słuchała. Ma własną wolę i rozum. Niech sama zadecyduje.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Sierpień 2009, 14:26:49 »
//Rozmawiasz z kobietą.

- Chcę, aby miała nogi takie, jakie miała zawsze! Przez tego dziwoląga teraz nie jest sobą! Ale skoro tego pragniesz, to zapytajmy się jej, czego chce. Podążaj za mną - ruszyliście przez opustoszały obóz. Po chwili znaleźliście się już na placyku, na którym stała wielka szklana klatka wypełniona wodą. Nic cię już nie dziwiło, nawet to, że w klatce pływała pół-kobita, pół-ryba.


Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Sierpień 2009, 12:16:46 »
- Witaj. Nazywam się Devristus i przychodzę z zapytaniem: Czy chciałabyś ujrzeć , spotkać się lub nawet zamieszkać  z twoim ukochanym Trytonem?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Sierpień 2009, 13:34:31 »
- Chcę do niego! Do mego ukochanego! Dzwon już bije, słyszę go także tutaj! Ratuj mnie nieznajomy! Ratuj!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Sierpień 2009, 13:49:40 »
- No i widzisz i nic na to nie poradzisz - rzekł Devristus, teleportując się do syrenki. Gdy był już zanurzony czuł się nie swojo. Złapał za rękę hybrydę i teleportowali się nad jezioro Trytona. Dev szybko włożył do wody Syrenkę i rzekł do Trytona:
- Zrobiłem to co chciałeś...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Sierpień 2009, 14:39:16 »
Kochankowie rzucili się sobie w objęcia. W okół nich woda eksplodowała bijącym od nich szczęściem. Syrena i Tryton znikli pod wodą. Po chwili oboje, wyskakując w powietrze, unieśli się na jednej, gigantycznej kolumnie.
- Dzięki ci, Demonie! - rzecze Syrena
- Uratowałeś Sh'eenaz i nasza miłość. Jestem ci wdzięczny i Pani Jeziora również. A oto twój obiecany amulet. - Rzekł z siłą magii z fafli wody wysunęły się długie i smukłe ręce. Dłonie zdjęły amulet z szyi trytona i uniosły go nad powierzchnia podając tobie.
- Jedenaste uderzenie dzwonu! Czas się rozstać... ÂŻegnaj i bywaj w zdrowiu! - wypowiedzieli jednocześnie, on i ona.

Zadanie Zakończone!


Devristus - (bark)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Sierpień 2009, 20:49:45 »
A oto talenty jakie otrzymałeś:

Devristus: 2 brązowe

Forum Tawerny Gothic

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Sierpień 2009, 20:49:45 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything