Autor Wątek: Klucz wody - północ  (Przeczytany 2767 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Klucz wody - północ
« dnia: 26 Lipiec 2009, 14:37:31 »
 - Mogłabyś mi powiedzieć co wiesz o tym kluczu. Ułatwiłoby to mi jego poszukiwanie...





Noszony ekwipunek:




1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi

I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie Życia
- Wysysanie Energii Magicznej

Magia Śmierci

I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-Żuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpień 2009, 15:13:35 wysłana przez Devristus »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Lipiec 2009, 14:50:50 »
- Demonie - rzekła wampirzyca - Udasz się na północ. Szukaj tam rzek i jezior. Szczególnie jezior. Gdzieś nad tymi jeziorami wzniesiono dawno świątynie, może raczej kapliczkę. Miejmy nadzieję, że jeszcze istnieje. O tu ci zaznaczyłam - rzekła ukazując mapę - Tam był, jeśli wierzyć podaniom, zachowany klucz żywiołu wiecznej wody. Uważać na siebie ci radzić nie będę. Jesteś wszak Demonem istota przeklętą. Kto by pomyślał, tak wiele nas dzieli, a jeszcze więcej nas łączy.. hmm... Ruszaj! Czas na ciebie!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Lipiec 2009, 14:50:50 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Lipiec 2009, 14:56:33 »
- Dziękuję za informacje, a teraz wybacz pójdę na poszukiwania - rzekł Devristus - Trzeba się zabawić w detektywa.
Demon wziął od wampirzycy mapę. Spojrzał na nią i zaczął się koncentrować na zaznaczonym punkcie. Gdy wyciszył myśli i z wizualizował obszar, wypuścił energię magiczną - teleportował się. Otworzył oczy i rozejrzał się...

[Atrybut: Teleportacja]

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Lipiec 2009, 15:19:22 »
//Ujrzałeś jezioro. Wielkie, otoczone murem trzcin, grzybieni i nefrytów. Niekiedy brzeg porośnięty był małymi drzewkami. W innych miejscach wierzby zwieszały nad taflę swe macki, głaszcząc ją i wprawiając w drgania. Sam wylądowałaś pod taka wierzbą. Jej długie pędy otoczyły cię, głaszcząc i szumiąc. Z rozmachem urwałeś gałązki które przeszkadzały ci widzieć. Wiatr wiał i wył. Jezioro marszczyło się, trzciny kładły się do samej powierzchni. Po wodzie i na lądzie poruszały się pchane wiatrem liście. Zbliżał się koniec Autumnus. Wszytko obumierało. Ruszyłeś. Wyszedłeś spod konarów wierzby, rozejrzałeś się. Jezioro było jeszcze większe niż ci sie wydawało na początku. Obejście jego całego zajęło by trochę czasu. Na szczęście mapa była konkretna. W odległości 50m zauważyłeś dziwnie wyglądające kamienia, równo ciosane, ale porozrzucane i zarośnięte krzakami bzu i tarniny. Z jednego z takich krzewów wystawała na pół zrujnowana kolumna...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipiec 2009, 11:24:54 »
- Ładne tereny. Chyba kiedyś tu zamieszkam - mruknął Devristus, podchodząc do kolumny.
Spojrzał i dotknął jej, mrucząc:
- IIERA

[Magia Urangol: Jsnowidzenie]

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipiec 2009, 11:48:02 »
//Przeszedł cię dreszcz. Zaraz potem zacząłeś widzieć obrazy i sytuacje. Widziałeś budowniczych, którzy ciężko pracują przy budowie. Wiedziałeś następnie zakończony budynek. Piękną świątynie, wzniesioną na kolumnach, ku czci Wodnych Panów. Widziałeś i rozumiałeś słowa wyrzeźbione na kamieniach. Słowa przyrzeczenia. Wielkiego przymierza pomiędzy ludźmi a Panią Jeziora. Kolejny obraz był obrazem pożaru i zniszczeń. Kolejny obraz. Widzisz zrujnowaną świątynie. I istotę kobity, o skórze koloru morskiej tafli. Widzisz też mężczyznę. Kobieta znajduje wisior. Widzisz go. Przedstawia słońce, a którym są fale wody. Czujesz aurę bijącą od tego przedmiotu. Kolejny obraz. Kobieta wręcza naszyjnik mężczyźnie. Kolejny obraz. Istoty kochają się, obdarzają się wzajemnym ciepłem, wzajemnym uczuciem, miłością. Kolejny obraz. Dziewczyna krzyczy. Mężczyzna woła, szamota się w sieciach rybackich. Kolejny obraz. Widzisz... Nagle słyszysz plusk wody w jeziorze…

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Lipiec 2009, 11:58:31 »
Demon ocknął się i nagle spojrzał w stronę jeziora.
- Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel - wypowiedział szybko Dev i poczuł, że widzi wszystko jeszcze bardziej ostrzej, odczuwa każdy najmniejszy podmuch wiatru i słyszy machnięcia skrzydłami ptaków. Nie odrywając wzroku od tafli wody, demon wyciągnął przed siebie dłonie i zaczął tworzyć korbacz. Gdy broń była gotowa, Dev wypowiedział:
 -Ashush Huash, Ruushizxu
Powoli podchodził w stronę jeziora.

[Czary: Wyostrzenie Zmysłów i Aura Dusz; Atrybuty: Stworzenie Korbacza]

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Lipiec 2009, 12:06:44 »
//Wiatr marszczył wodę, szumiał wśród trzcin. Ciężko było przypatrywać się, ale... Nagle zauważyłeś jak z wody wyłonił się grzebień, a zaraz potem z tafli wyłoniła się głowa Trytona.


http://www.gothic.gram.pl/forum/index.php/topic,15517.msg110925.html#msg110925

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Lipiec 2009, 12:12:30 »
- Hmm... Tryton - mruczał Demon, po chwili jednak podniósł głos i rzekł:
- Witaj...yyyy... przybywam z dobrymi zamiarami....eee... nie zamierzam tutaj nikogo zabijać, oczywiście jeśli to nie będzie obrona własna...eee... czy możemy porozmawiać?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Lipiec 2009, 12:20:35 »
//Tryton patrzył na ciebie. Po chwili rzucił się do tyłu, wyskoczył z wody, wygiął ciało i wpadł w odmęty. Woda zamknęła się zanim i tyle go widziałeś. W czasie wyskoku jednak na jego piersi zabłysło coś. W skąpo przedzierających się ostatnich promieniach światła zalśniła jakaś błyskotka. Czekałeś na brzegu kilkanaście minut. Na darmo. Po trytonie nie było ani śladu. Gdy zamierzałeś odejść w twoich uszach zaszumiało, a do umysłu wdarł się impuls. I usłyszałeś głos...
- Kim jesteś i czego tu szukasz?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Lipiec 2009, 12:27:00 »
- Nazywam się Devristus i obecnie jestem poszukiwaczem. Poszukuję w ruinach tej niegdyś przepięknej świątyni oraz w jej okolicach, czegoś błyskotki czy artefaktu zwanego Kluczem Wody. Czy może wiesz coś na ten temat?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Lipiec 2009, 10:44:17 »
//Cały czas prowadzimy akcje z poniedziałku.

Nie wiadomo jakim sposobem woda zawrzała, zakipiała a z niej wyłonił się Tryton. Woda okręciła się mu dookoła pasa i nóg i wyniosła go na wysokość 5m powyżej tafli. Wyglądał jak zakręconej kolumnie. Na jego szyi zalśniło coś w promieniach słońca. Gdy przyjrzałeś się dokładniej zauważyłeś przedmiot z twej wizji. Wisior w kształcie słońca, a w mim fale wody. 
- ÂŚwiątynia zniszczona. Dobra zrabowane i spalone - usłyszałeś w swej głowie głośno i dobitnie, a potem cicho, szeptem i z żalem - A miłość stracona... Czego więc chcesz? - usłyszałeś znów głośniej.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Lipiec 2009, 10:52:17 »
- Chcę odnaleźć klucz wody, którym prawdopodobnie jest twój wisior. Taki sam widziałem na szyi mężczyzny zakochanego w Trytonce w mojej wizji. Czyżbyś to ty był owym człowiekiem?
« Ostatnia zmiana: 30 Lipiec 2009, 11:00:21 wysłana przez Devristus »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Lipiec 2009, 11:29:38 »
- Nie oddam ci go! - impuls telepatyczny był tak silny, że pociemniało ci w oczach - To jedyne co mi po niej zostało. Dzwon Belovood już bije. A ona.. Ona gdzieś tam... Na lądzie, na suchym lądzie. Oddała dla mnie swe człowieczeństwo... A raz spotkało ją takie nieszczęście... Nie mogę ci oddać mojego wisiora. To jedyne co mam po niej...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Sierpień 2009, 14:49:45 »
- Co to jest dzwon Belovood? Według tego co mówisz, wnioskuję iż ona jeszcze żyje. Czy chciałbyś ją zobaczyć?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Sierpień 2009, 15:46:25 »
- Niczego bym bardziej nie pragnął, niż zobaczyć ją jeszcze raz! Oddał bym wszytko co mam! Ale.. czy nie jest za późno? Dzwon Belovood już bije. Z każdym uderzeniem dzwonu zbliża się Hiems. Gdy wybije dzwon dwanaście swych uderzeń, tafla Odmętów zamknie się na miesiąc. Całe odmęty pogrąża się w ciemnościach i zimnie. A wszystkie istoty, które nie zdążą skryć się za murami Ys zostaną zgubione. Odebrana zostanie im magia i Moc. Stracą wszystko... nawet wspomnienia. Ona o mnie zapomni! Za kilka dni nastanie Hiems, ton się zamknie... - kątem oka zauważyłeś poruszenie całej tafli, jak gdyby całą toń przeszyła fala wibracji. Usłyszałeś głuchy głęboki a jednocześnie cichy i krótki, ale rozpoznawalny dźwięk od strony jeziora, jakby z głębin. Dźwięk dzwonu.
- "Brzmi głucho serce dzwonu... - wyrecytował Tryton - ...śpiewa pieśń o śmierci. O śmierci, którą wszakże łatwiej znieść niźli niepamięć" Kolejne uderzenie Belovood. Czas płynie jak rzeka. Czas jest jak rzeka nieubłagany. Ale na rzece można postawić tamę, zatrzymać ją. Rzeką można kierować i wyprzedzać ją... Czy uda się wyprzedzić i czas? Czy można jeszcze naprawić to co było stracone. Sh'eenaz oddała dla mnie wszytko. Swe człowieczeństwo, dla naszej miłości. Ja nie byłem gotów oddać swej natury, wyjść na ląd. Ona była gotowa. Miłość jest potężna, ale jak widać nie wszechmocna... Teraz zabrano ją... - mogło ci się wydawać, że to łza a nie kropla wody spływała teraz Trytonowi po poliku.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Sierpień 2009, 14:07:08 »
- Chcesz to naprawić? - zapytał Demon - Wystarczy, że opiszesz mi ją, a ja postaram się ją tu przyprowadzić, ale w zamian za to chcę dostać twój wisior.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Sierpień 2009, 14:48:56 »
- Dobrze, ale sprowadź ją... A teraz zobaczysz co się stało. Zabronione nam jest czerpać wiedzy z martwych. Kultywujemy majestat śmierci. Ale musiałem. Zabiłem 3 z nich. Dwóch zupełnych rębajłów, ale ten trzeci. On był kimś ważnym. Jego truchło przyniosło mi dużo informacji. - Tryton niedbale poruszył palcami. Z tafli wody poderwały się kropelki, setki, tysiące. uderzyły w ciebie delikatnie, niosąc orzeźwiającą bryzę. Krople rozbijały się o twoje ciało, o twoją twarz. Z każda falą powiewu bryzy zapadłeś się w sobie. Zapadałeś się w trans. Zacząłeś słyszeć głosy, rozmowę... Zacząłeś widzieć obrazy, sceny, sytuacje i zdarzenia. Pierwszy obraz. Widzisz ludzi rozmawiających, wymieniających dość ostre słowa, nie rozumiesz ich, czujesz się obco. Po twojej lewej stronie wielka szklana klatka, wypełniona wodą. Pusta. Poznajesz miejsce. Byłeś tu kiedyś. Wiesz, gdzie się znajduje, jak do niego dotrzeć. Kolejny obraz. Marsz. Marsz nad jezioro. Marsz na łowy. Kolejny obraz. Zarzucacie sieci. Wyciągacie z wody coś. Coś o złotych włosach. Wszyscy krzyczą. To euforia. Kolejny obraz. Jezioro. Wszyscy krzyczą. To strach. Widzisz jak z wody wyskakuje coś. Jak rzuca dziwnym światłem w dwóch półgłówków. Widzisz jak ze skrzekiem wpadają do wody. Kolejny obraz. Widzisz jak druga sieć, obciążona wpada na zabójce dwóch półgłówków. Jak niknie w wodzie i widzisz... Zanim owo coś, które ty zwiesz Trytonem, zniknie pod wodą przygniecione sieciami, puszcza w twoje stronę niebieskawe światełko. Kolejny obraz. Czujesz zimno przeszywające twoje ciało. Czujesz krew wypływającą ci z otwartych ran na całym ciele. Opadasz w dół, w wodę. Widzisz jak tafla wody zamyka się nad tobą... Wiesz, że umierasz... Nagły wstrząs i impuls w mózgu wyrywają cię z transu. Jesteś na środku jeziora, dwa metry od Trytlona. I tak samo jak on unosisz się 5 metrów nad taflą, w zakręconej kolumnie wody. Jesteś uwięziony od pasa w dół.
- Widziałeś to co i ja widziałem. Wyobrażasz sobie teraz to co i ja sobie wyobrażałem. Kiedy uwolniłem się z sieci, ich już nie było. Wysondowałem z ich umysłu wszytko to co się dało. Sh'eenaz jest w tej klatce z wodą. Możliwe, że jest tam cały czas... Podczas twojej wizji, ja sondowałem ci umysł, Demonie. Nie narażaj się na mój gniew. Nie krzywdź jej, a uratuj. Woda zawsze zwycięży ogień. Pomóż mi... Pomóż jej... Pomóż sobie - to rzekłszy Tryton rzucił się w tył i chlupnął w wodę. Jego kolumna opadła błyskawicznie w dół, a twoja wykrzywiła się unosząc się nad brzeg. Gdy dotknąłeś stopami lądu cała kolumna zarwała się i uderzyła w taflę, burząc ją. A ty zostałeś sam, z wizją. Z wizją w której czułeś śmierć...
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpień 2009, 14:55:41 wysłana przez Gunses »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Sierpień 2009, 14:55:05 »
- Woda może wyparować - mrunknął Dev. Spojrzał jeszcze raz na jezioro, westchnął i wyruszył w poszukiwaniach miłości Trytona. W całej podróży kierował się intuicją maga i łowcy.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Sierpień 2009, 15:06:30 »
//Kroczyłeś lasem. Pamiętałęś miejsce wizji. Byłeś tam kiedyś wykonując jakąs z misji. Po kilkudziesięcio minutowej wędrówce, napotykasz w lesie obóz. Duży obóz. Przy pierwszym murze kręci się 10 bandytów.

10x Bandyta

Cytuj
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3. (Brak

4. Brak

Nazwa odzienia:  Bandycki kaftan
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema brońmi

Specjalizacje
- walka mieczem III
- walka sztyletem II
-walka toporem II

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Szczęście
+ Skrytobójstwo
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni

Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność


Forum Tawerny Gothic

Odp: Klucz wody - północ
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Sierpień 2009, 15:06:30 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything