Lista:-Grison
-Gordian
-Mantos
-Gunses
-Amen
Przed portalem w Valfden stanął Grison w pełnym rynsztunku. Drakon czekał na pozostałych.
Noszony ekwipunek:Broń 1:Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.
Broń 2:Nazwa broni: Smocze Oko
Zasięg: 280 Metrów
Rodzaj: ÂŁuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
95x Strzała z brązu
Wytrzymałość - 6
Ostrość - 5
Ciężar - 4
Broń 3: Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.
Broń 4: ---
Zbroja:Nazwa odzienia: Pancerz Grisona
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.
Umiejętności:- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi
Specjalizacje:- walka mieczem V
- walka toporem V
- walka włócznią V
- walka sztyletem V
- walka szponem III
- walka młotem V
- walka łukiem V
- walka kuszą V
- walka kosturem V
- walka kijem III
Ataki:Ataki do walki dwiema brońmi:-
Atak lewostronny – Klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
-
Atak prawostronny – Klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej(góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
-
Blok lewostronny – Blokowanie uderzenia lewą ręką.
-
Blok prawostronny – Blokowanie uderzenia prawą ręką.
Ataki do walki bronią oburęczną:-
Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.
-
Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.
-
Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.
Ataki do walki brońmi miotanymi:-
Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
-
Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.
-
Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.
-
Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.
Ataki do walki bronią jednoręczną:-
Klasyczne pchnięcie - Cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.
-
Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
-
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
-
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
-
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszą ręką, a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
-
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
-
Przerzucenie broni- Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.
Zaklęcia:(spis zaklęć z danych szkół magii)
Atrybuty wyuczane:Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.
Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.
Odporność na trucizny II stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.
Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.
Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.
Pozyskiwanie:- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek
Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)
Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.
Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)
Akrobatyka
Atrybuty rasowe:Czarny Dracon:+ wyostrzenie zmysłów
- śmiertelność
- nerwowość
- krótkowieczność
Definicje:wyostrzenie zmysłów - Znacznie polepsza wszystkie 5 zmysłów.
śmiertelność - Istota, którą można zabić.
nerwowość - Istota jest nazbyt nerwowa co prowadzi do tego, że mniej myśli a więcej działa.
krótkowieczność - Istota żyjąca zazwyczaj do około 100 lat.