Autor Wątek: Zabawa z meshami, część 2 (Gothic 3)  (Przeczytany 2046 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Zabawa z meshami, część 2 (Gothic 3)
« dnia: 20 Maj 2009, 14:30:16 »
Jest to druga częśc tutorialu: "Zabawa z meshami"

Podziękowania dla FEUERBARDE z World of Gothic Forum
Jest to kolejny tutorial opierający się na compiledMeshes.pak in Gothic III Data folder.

Używając Marvin Mode, zbudujemy nasz własny krajobraz. Jeśli posłużysz się G3Pak to w compiledMeshes.pak zobaczysz nazwy obiektów, budynków z G3 etc. Za pomocą Marvin mode będziesz w stanie dodać te rzeczy do swojej gry. Jednak nie wszystkie obiekty w compiledMeshes działają z Marvinem. Dlatego podaję listę feuerbarde pochodzącą z World of Gothic Forum.

Krok 1: Otwórz Marvin Mode (Wskazane jeśli jeszcze go nie odblokowałeś)
Krok 2: Wpisz jedną z poniższych komend:

Feuerbarde (nie zawiera komentarzy – przetłumaczona z niemieckiego przeze mnie)

### O to budynki pochodzące z Nordmaru:

G3_Nordmar_BigHouse_Indoor_Stuff_01
G3_Nordmar_Bridge_End_01
G3_Nordmar_Bridge_End_02
G3_Nordmar_Bridge_Middle_01
G3_Nordmar_Bridge_Socket_01
G3_Nordmar_Bridge_Socket_02
G3_Nordmar_House_Blacksmith_01
G3_Nordmar_House_Blacksmith_02
G3_Nordmar_House_Chief_HQ_01
G3_Nordmar_House_Small_01 timber building
G3_Nordmar_House_Small_02 timber building
G3_Nordmar_House_Small_03 timber building
G3_Nordmar_House_Storage_01
G3_Nordmar_House_Storage_02
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_01
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_02

### O to budynki pochodzące z Myrtany:

G3_Myrtana_Castle_Wall_Tower_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_Burned_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_Burned_01
G3_Myrtana_House_Hut_01
G3_Myrtana_House_Hut_01_Group
G3_Myrtana_House_Hut_02
G3_Myrtana_House_Hut_Ruined_01
G3_Myrtana_House_Mill_Water_01
G3_Myrtana_House_Small_01
G3_Myrtana_House_Small_02
G3_Myrtana_House_Small_03
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_01
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_02
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_03
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_04
G3_Myrtana_Ruins_Small_Stone_01
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_01
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_02
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_03
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_04
G3_Myrtana_Ruins_Tower_01
G3_Myrtana_Ruins_Tower_02
G3_Myrtana_Ruins_Tower_03
G3_Myrtana_Ruins_Wall_01
G3_Myrtana_Ruins_Wall_02
G3_Myrtana_Ruins_Wall_03
G3_Myrtana_Ruins_Wall_04
G3_Myrtana_Ruins_Wall_05
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06
G3_Myrtana_Vanguard_Magic_Barrier_01

### O to budynki pochodzące z Varantu

G3_Varant_City_House_01 house
G3_Varant_City_House_02 house
G3_Varant_City_House_2Story_01
G3_Varant_City_House_Shop_01
G3_Varant_City_House_Shop_02
G3_Varant_City_House_Shop_03
G3_Varant_City_House_Shop_04
G3_Varant_City_House_Watchtower_01
G3_Varant_City_House_Watchtower_02
G3_Varant_City_House_Watchtower_Broken_01
G3_Varant_City_House_Watchtower_Broken_02
G3_Varant_City_Slave_Cage_01
G3_Varant_City_Slave_Ramp_01
G3_Varant_City_Tent_01
G3_Varant_City_Tent_02
G3_Varant_City_Tent_03
G3_Varant_City_Tent_Assassin_01
G3_Varant_City_Tent_Assassin_02
G3_Varant_City_Watchtower_01
G3_Varant_City_Well_01
G3_Varant_City_Well_02
G3_Varant_City_Well_03
G3_Varant_City_Well_04
G3_Varant_Ruins_Plateau_01
G3_Varant_Ruins_Plateau_02
G3_Varant_Ruins_Stair_01
G3_Varant_Ruins_Stair_02
G3_Varant_Ruins_Wall_01
G3_Varant_Ruins_Wall_02
G3_Varant_Ruins_Wall_03
G3_Varant_Ruins_Wall_04
G3_Varant_Ruins_Wall_05
G3_Varant_Ruins_Wall_06
G3_Varant_Ruins_Wall_07
G3_Varant_Village_House_01
G3_Varant_Village_House_02
G3_Varant_Village_House_03
G3_Varant_Village_House_04

### O to budynki rzadko występujące:

G3_Architecture_Fishinghouse_01
G3_Varant_City_Tent_Ork_01
G3_Varant_City_Tent_Ork_02

Jeśli spróbujesz wstawić obiekt powinieneś uzbroić się w cierpliwość, zwłaszcza większe obiekty lub domy powinny być wstawiane na płaskiej przestrzeni, inaczej...częściowo zawiśnie w powietrzu lub zanurzy się w pustynnym piasku. Obiektów dekoracyjnych i domów nie można przemieszczać ani usunąć, „czyszcząca” komenda dla konsoli usuwa tylko historię poleceń wykonanych dużo wcześniej, gdzie mamy dostęp do instrukcji, które wybraliśmy wcześniej. Ten dostęp uzyskamy wpisując ? i/albo ? w konsoli. Wiele budynków może także zawierać w sobie inne obiekty na przykład: łóżka albo stoły alchemiczne. Można je rozpoznać, poprzez linijkę w nazwie: "G3_Object_Interact _".

Dziękuję naszemu specjalistom od Marvina: Tim oraz on-The-Fly

Tłumaczenie: Piskor

Forum Tawerny Gothic

Zabawa z meshami, część 2 (Gothic 3)
« dnia: 20 Maj 2009, 14:30:16 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top