Autor Wątek: Tworzenie skrzyń, skrytek itp., Objasnienie tworzenie własnych skrzyń [Spacer]  (Przeczytany 2230 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
W tym tutorialu opisze proces tworzenie skrzyń i innych przeróżnych skrytek

1. Otwieramy spacera
2. wybieramy miejsce, w którym chcemy wstawić skrytke.
3. Teraz w oknie objects wyszukujemy następującą opcję

4. Ok, mamy więc coś takiego

5. Teraz przechodzimy do opcji skrytki, umieszczonych w oknie object i dajemy wygląd naszej skrzyni :rolleyes: w polu visual

6. Ok, mając juz wygląd szkrzynki nadajemy jej odpowiednie parametry
Przejdźmy do opcji Lockable...
Funkcja locked ustawiona na true oznacza ze skrzynia ta bedzie "zamknieta" czyli potrzebne do jej otwarcia beda wytrychy, natomiast opcja false jest dokładnym przeciwieństwem.
Funkcja keyinstance odpowiada za to ze do skrzyni niezbezdy bedzie jakis klucz, tam w polu umieszczamy instance tego klucza który ma pasować do tej skrytki.
Funkcja pickLockStr:
odpowiada za "kod" otiwrajacy ta skrzynie, czyli w ktora strone nalezy krecic wytrychem aby ją otworzyć xD
R - prawo
L - lewo

7. Przechodzimy teraz do momentu wrzucania przedmiotów do skrzyni.
W opcji
contains:
wpisujemy instance przedmiotów jakie chcemy w niej umieścić, jeżeli chcemy wpisać np. 500 sztuk złota piszemy
ItMi_Gold:500
poprzedzajać te przedmiony przecinkiem. Na końcu nie stawiamy żadnego średnika!

8. Efekt końcowy.
Tak oto wygląda wizualnie sama skrzynia, oczywiście najlepiej jest to pokazać w grze, gdzie bedą umieszczone przedmioty i "kod" otwierajacy tą skrytke.


Autor: Tasilvar

Forum Tawerny Gothic


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top