Autor Wątek: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?  (Przeczytany 5791 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

McSloniu

  • Gość
Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« dnia: 23 Styczeń 2009, 20:00:52 »
Wiem że było wiele pomysłów, ale teraz sporo czasu po premierze można już tylko marzyć. Ale jak Wy byście zrobili taki dodatek. Prosze o dłuższe wypowiedzi, wedłg ustalonego schematu.

Nazwa: (Można pozostać przy Zmierch Bogów)
Fabuła: Główna historia dodatku, nowe zdarzenia, nowe lokacje ( po prostu opis, co i jak)
Stare postacie i ich role: Co w dodatku będaodgrywac postacie z starszych Gothiców. (Nie koniecznie z Gothic 3!) Np. tak jak Lares w G2 był kimś a dodatkowo w NK jest członkiem kręgu.
Nowe postacie: Nowe ważne postacie, odgrywające główne role w waszym dodatku.

Oto mój pmysł:

Nazwa: Gothic 3 Cena Wolności ( nie miałem pomysłu na tytuł - strzeliłem taki ale mi nie odpowiada <_<)
Fabuła: Dodatek pozostawia główne wątki G3, pozostawia Myrthane, Nordmar i Varant. Natomiast dodaje:
Khorinis - możliwość powrotu na wyspę, lae dopiero po oddanie artefaktów (lub zniszczeniu)
Innos: Po wyzwoleniu kontynetu, król Rhobar II rozkazuje nam powrócić na wsypę i odebrać ją z rąk orków. Gdy tam wracamy okazuje się że trwa w porcie powstanie. Na czele którego stoi jeden ze strażników miejskich. Musimy odebrać miasto orkom, uwolniśc Lorda Hagena i pozstałych paladynów (dowodzących)
Następnie Lord Hagen zostaje naszym zwierchnikiem i rokazuje nam zaprowadzić porządek na wsypie.
Doe tego sporo zadań poboczych.
Adanos: Okazuje się że do tego aby opuścić Myrthane Xardas potrzebuje jeszcze księgi Almanach. Księga znajduje się w klasztorze, który jest ciągle oblegany przez orków. Po wykonaniu wielu zadań gdy się tam dostaniemy że Almanach znajduje się gdzie indziej.
Beliar: Czarni Magowie rozkazują nam:
Zniszczyc klasztor w Khorinis
Zabić 3 Arcymagów Ognia
oraz zniweczyć plan magów ognia mający na celu odtworzenie magi runicznej.

II możliwoś to wyprawa z Gornem na wyspy południowe. W ojczyźnie Gorna przelewana jest krew jego rodaków, wojna domowa w tym ubogim kraju zadaje strzeszne rany. Otrzymujemy od Gorna wiele zadań mających na celu przywrócenie porządku na wszystkich wsypach.

Role starcy postaci: Lord Hagen - nasz przełożony, daje nam zadania prowadzące do przejęcia kontroli nad Khorinis.
Gorn - pomagamy mu w misji pokojowej na Wyspach Południowych.
Nowe postacie:
Ajantis - wojownik i tyran z wysp południowych który wywołał wojne domową.
Kelder - przuwódca powstania w porcie Khorinis.

Moja wersja może jest dość banalna, ale mi się bardziej podoba od fabuły Zmierchu Bogów.
Podawajcie Wasze pomysły! Stwórzcie dodatek do Gothica 3!  ;)


Offline Paladyn122

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Luty 2009, 22:58:12 »
Nazwa: Gothic 3: Buntowniczy zapał
Bohater: Torlof
UWAGA: Gra znowu jest podzielona na rozdziały.
Fabuła: Wydarzenia rozgrywają się tuż po odejściu Bezimiennego razem z Xardasem. Torlof, były najemnik w Górniczej Dolinie i na farmie Onara postanawia przyłączyć się do Gorna i razem z nim wypędzić orków. Jednak w drodze do Gothy napadają go orkowie, jednak ratuje go Gorn, który, razem z oddziałem zwiadowców, chciał śledzić Thorusa. Torlof ledwo uchodzi z życiem, ale jest słaby. Kierując nim, jako generałem Gothy, wracamy do sił i jednoczymy Myrtanę. W drugim rozdziale (gdy podbijemy 1 wioskę orków), Bezimienny, zły na nas, wraca do Myrtany i chce zaprzestać konfliktu. Teraz mamy 2 ścieżki do wyboru:
ÂŚcieżka Gorna: Atakujemy dalej orków i podbijamy całą Myrtanę. Jednak kiedy od przybycia Bezimiennego podbijemy jeszcze jedną wioskę, Bezimienny zostanie władcą Vengardu (wcześniej nie można przejąć Vengardu, bo jest otoczony magiczną barierą) i sam spróbuje podbić Myrtanę (a więc atakując i nas i orków).
ÂŚcieżka Bezimiennego: Przestajemy atakować orków, ale Bezimienny każe nam zabić: Gorna, Thorusa i Kana. Wtedy Bezimienny zostaje królem, a nas mianuje doradcą.

ÂŚcieżka Gorna jest trudniejsza, ale za to bardziej widowiskowa, ponieważ jako generał, można zabrać ze sobą nawet 30 wojowników. Ponadto 3 rozdział będzie polegał na obronieniu Gothy, gdzie odbędzie się wielka bitwa: ok. 50 paladynów i sam Bezimienny kontra ok. 40 wojowników z Gothy, my i Gorn.
ÂŚcieżka Bezimiennego jest łatwiejsza, ale możemy wziąć tylko 3 pomocników (za to paladyni są silniejsi od wojowników z Gothy). Trzeba tam tylko zabić przywódców, a następnie odeprzeć niewielki atak orków przybyłych ze swojego kraju na pomoc braciom w Myrtanie.

Stare postacie:
Gorn - przywódca Gothy, można opowiedzieć się za nim i podbić całą Myrtanę.
Bezimienny - pojawia się dopiero w 2 rozdziale, można mu pomóc zaprowadzić pokój w Myrtanie.
Thorus - ma pod władaniem całą Myrtanę (oprócz Vengardu i Gothy), osobiście widzimy go tylko raz, mamy albo podbić całe Trelis i go zabić, albo tylko go zabić. Nie można przyłączyć się do niego.

Nowe postacie:
Macor - król orków, jeśli opowiemy się za Bezimiennym za zaatakuje Vengard i będzie wielka bitwa.
Julius - król Vengardu, następca Rhobara II, Bezimienny obala go w 2 rozdziale.
Antonio - jeśli wybierzemy drogę Gorna, to w bitwie o Gothę, wojownik Antonio odznaczy się walecznością i zostaje mianowany doradcą Gorna.
Pinek - na początku każdego rozdziału informuje nas o sytuacji panującej w Myrtanie i o zamiarach wrogów i sojuszników. Dzięki niemu dowiadujemy się o przyjeździe Bezimiennego i innych ważnych rzeczach. Nawet jeśli zdradzimy Gothę, on pójdzie razem z nami. Jest to jeden z głównych bohaterów tego dodatku.



I to na tyle, mam nadzieję, że się spodoba.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Luty 2009, 22:58:12 »

Offline Miszczu199696

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Maj 2009, 19:22:43 »
Mój Pomysł Jest Taki :

Nazwa: Gothic 3: Powrót Królestwa

Fabuła: Powracamy na Kontynent,Mimo wyzwolenia go panuje totalny chaos. Miasta zajete przez orków i ogrów... Tylko Jedno miasteczko(silden) zostało pod kontrolą ludzi. Po drogach walaja sie liczne trupy, przechadzaja sie demony i duchy. Wiekszosc zwierzat zostala zmutowana przez eksperyment syna Beliara(półboga) Będziemy musieli go zabic.Potomek Beliara będzie się znajdował w górniczej dolinie, czyli wracamy w dawne strony

Bohaterowie: Wszyscy przyjaciele Beziego zostaja przy nim... beda mu pomagac nie zwazajac na sytuacje. Równiez bohaterowie drugoplanowi(z gothica 2nk) ( thorus,Vatras itp itd) dolacza do bezimiennego w khorinis. Bezi bedzie miec swego rodzaju kompanię

Nowe Postacie:

Syn Beliara( wyzej wspomniane)
Rademes( Duch z G2.. Ozyje za sprawa pewnego zaklecia i bedzie twoim towarzyszem podczas walki z synem beliara , jednak iz polegnie chroniac naszego bohatera)
Bumshak(ork z moda ;p Będzie on dowodzil orkami w khorinis , bedziemy wykonywac liczne misje przeciwko niemu i na koncu go zabijemy..)


Lord_Mud

  • Gość
Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Maj 2009, 18:03:12 »
To ja mam taki pomysł

Tytuł: Gothic 3 zmierzch bogów

Fabuła: Powracamy do myrtany z xardasem widząc chaos wywołany przez głupotę ludzi i orków. Dwie rasy nie mogły się pogodzić. Cała myrtana podzieliła się na trzy frakcje.

Frakcje:

ÂŁowców orków przybyłych z Nordmaru pod dowództwem Gorna (droga adanosa).

Orków pod przywództwem Thorusa, szamana groka, i kana (droga Beliara mimo że wierzą w adanosa) .

Oraz Buntowników pod dowództwem 12 paladynów(droga innosa)

Poglądy:

Między orkami a gornem jest kruchy pokój ze względu na taką samą wiare. Buntownicy atakują orków za to że podbili myrtanę, a gorna za to że nie chce im oddać Gothy

Historia i plan Gorna: Po odejściu bezimiennego Gorn przejął Gothę i walczy z orkami. Na tę wieść z nordmaru przybyli łowcy orków. Wcześniej byli tu buntownicy. Razem walczyli ramie w ramie z orkami. Po krótkim czasie Paladyni upomnieli się o Gothę. Gorn nie chciał jej oddać. Poparli go ÂŁowcy orków. Rozpoczęła się bitwa. Gorn wygnał buntowników. Po tym przeszedł na stronę adanosa twierdząc że jest w niełasce Innosa. Po przybyciu bezimiennego Gorn wpada na pomysł żeby zabić 12 paladynów dzięki czemu reszta buntowników przyłączy się do niego i wyzwolą myrtane od orków.

Historia i plany Thorusa: Po odejściu Bezimiennego Thorus zostaje Hersztem. Na rozkaz Kana zabija pozostałych hersztów oprócz Szamana Groka. We trzech rządzą Myrtaną. Po przybyciu Beziego Thorus wpada na pomysł obalenia dwójki orków, których zabójcą ma być właśnie Bezimienny. Potem wprowadza nas w swój tajemniczy plan

Historia i plany paladynów: Buntownicy grali w tej samej drużynie co Gorn. Ale po Buncie zostali wygnani i chowają się w dawnych obozach. Walczyli z każdym. Po przybyciu Bezimiennego stają na tyle odważni żeby rozpocząć wyzwalanie miast oraz schwytaniu Thorusa i Gorna.

ÂŚwiat: Akcja dzieje się w Myrtanie Przełęcz na Varant została zablokowana przez wielki Głaz. A Nordmar przez Lawinę śniegu. Zaczynamy tam gdzie skończyliśmy Gothic 3 z tą różncą że jest tam teraz wioska druidów 

Offline L.E.N.I.N

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Maj 2009, 19:22:33 »
To mój pomysł

Tytuł:Gothic 3 Wrota Myrtany
Fabuła:Wracamy na kontynent.Wyzwalamy Myrtane i Khorinis z pod rąk orków
potem dowiadujemy się że Xardas żyje i on,Lord Hagen,trzej arcymagowie ognia i wszyscy magowie wody każą nam stanąć oko w oko z Beliarem i jego armią.Gdy już sprzątneliśmy armię niestety(jak zwyklew takich grach i isytuacjach)Beliar ucieka mówiąc ,,Jeszcze się spotkamy Bezimienny wojowniku''.
Stare postacie:Wszyscy przyjaciele Bezimiennego i wszyscy najemnicy z farmy Onara.
Nowe potwory:tytan,ent,minotaur,stalowy golem,piaskowy golem,wszystkie żywiołaki czyli powietrza,ognia,wody i ziemi.

Offline Arti

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 739
  • Reputacja: 572
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Maj 2009, 21:00:19 »
Nie chcę być nieuprzejmy, ale Wasze pomysły są tak płytkie jak kałuże na Saharze. Pewnie mój nie lepszy, ale co tam....

Gothic 3: The Age of the Primevals ( nie wiem jak "Pradawni" brzmią w Gothicu po ang., ale to z tłumacza, więc może się nie zgadzać )

Fabuła była by "kontynuacją" G3. Po wyjściu z portalu okazuje się, że... Portal nie przenosi do innego wymiaru, nieznanych krain lecz cofa w czasie o wartość wiedzy bohatera. Bezimienny zostaje wyrzucony w czasy, gdy tereny Varantu zamieszkiwali Pradawni. Niestety - ceną za przejście przez portal jest utrata wszystkich umiejętności. Ma to być swego rodzaju "zabezpieczenie" przed chęcią zostania w nie swych czasach.

Główną misją jest odszukanie Xardasa. Nie będzie z tym problemu, gdyż do portalu można wejść ponownie i wrócić do swych czasów - tym razem odzyskując swe umiejętności.

Innymi słowy gramy w dwóch liniach czasowych - w jednej, szary bezimienny, a w drugiej wielki wyzwoleńca Myrtany.

Poznamy głębiej magię Pradawnych, ludzi którzy mieli kontakt ze wszystkimi bogami. Okaże się, że wędrówka Bezimiennego w erze Pradawnych ma swe odbicie we współczesności - stąd przepowiednie na temat wyzwoleńca Myrtany.

Jest niewielkie wrażenie liniowości, gdyż tak na prawdę co mamy robić - tyle, że dostaliśmy nowy "skrawek" świata. No cóż....

W tym świecie jest pewien arcymag - tak tak, wielki mag magii pradawnych. Jest on człowiekiem skrytym, rzadko kto go widzi. Pojawił się znikąd. Ale i on ma związek z bezimiennym.

Owy arcymag to nikt inny jak manifestacja w człowieczej skórze demona, znanego nam pod imieniem "ÂŚniący". Portal w który został wysłany w G1 to również pozostałość po pradawnych ludach, i on również cofnął się w czasie. Stracił swe umiejętności i wrócił do ludzkiej postaci - jego celem jest ponowne dokonanie rytuału, który zmieni go w demona.

Naszym celem jest powstrzymanie go, ale na początek musimy nieźle się nabiegać i pozdobywać dużo umiejętności. Poza tym, potrzebujemy pomocy zaginionego Xaradasa. Jak wspomniałem, możemy wrócić do swych czasów poprzez portal - który dopiero jest budowany. Główne questy:
 - Odszukać Xardasa
 - Pomóc w budowie Portalu
 - Zabić "ÂŚniącego" - ma inne imię, ale nie ja jestem od nazw ^^

To taki ogólny zarys. Mój pomysł równie pusty jak każdy - jedynie to co tworzą "specjaliści" uznawane jest za "PRO"

Offline buggothica

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • muj ulubieniec
Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Grudzień 2009, 15:52:54 »
nazwa:gothic nastepne pokolenie
opis:bezimienny po zostaniu królem poznał dziewczyne agnieszke i spłodził z nią syna która nazywa sie artur na początku gry jest misja szkoleniowa uczymy sie i powoli dorastamy gdy mamy lat 15 xardas i jego ożywieńcy mają zamiar zabic króla rhobara III (bezimiennego) i zabrać mu moc  inosa
 który dał mu ją przy porodzie i tak sie stało xardas zabił króla RHObara III i zabrał mu moc i syna gdy chłopak przez 3 lata żył w niewoli xardasowi gdy artur miał mu przyniesc miecz dał mu go ale za plecami schował kostur i wyczarował potężnego demona ale xardas sie zaśmiał i przyzwał 3 demonów i xardas powiedział myslisz ze mnie pokonasz nie !!!!!!! i artur sie teleportował do lee i stał sie palladynem gdy miał lat 27 poznał swe matke która mu dała miecz bogów i powiedziała idz do marcina przywudcy druidów z montery idż do lee pallady idz do xardasa i zabij go a wtedy staniesz sie bogiem
oprócz tego mnóstwo zadań pobocznych  300 nowych npc wiele inych itemów oraz jak artur zostanie bogiem mozna rozmawiać z innymi bogami i takze bedą zadania np walki na arenie z inosem beliarem adanosem oraz mozna tworzyć ludzi i grać nimi w boskie szachy
wymagania 4gb ram 6 gb wolnego miejsca karta graficzna zgodna z dirext 3d

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32097
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Luty 2016, 22:09:00 »
przywracanie wątku

Offline Κεαηυ

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 170
  • Reputacja: 241
  • Płeć: Mężczyzna
  • W życiu liczą się chwile ulotne, nim mrugniesz one już znikają... I dlatego trzeba je cenić.
    • Karta postaci

Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Lipiec 2016, 15:33:24 »
Nazwa: Zew przeszłości.
Opis: Kontynuacja gry po wybraniu ścieżki Innosa, bądź Beliara, odpowiednik Zmierzchy Bogów.
Fabuła: Król Rhobar III zjednoczył cały świat i sprawuje władzę twardą ręką.
Z każdym kolejnym dniem jego rządy stają się coraz większą dyktaturą.
Młody chłopak Ben, który ongiś został nauczony pokory przez władcę, stara się odkryć źródło zła.
W tym celu udaje się statkiem na wyspę Khorinis.
Okręt którym płynie zostaje jednakże zatopiony przez węża morskiego, a osłabiony śmiałek, cudem dopływa na wyspę, by zastać straszliwe rzeczy.
Ludzie z każdym dniem odchodzą z tego świata. Tracą swe życia. Umarli, ale wciąż żyją. Pozostała zaledwie garstka. Ruch oporu przed tą zarazą.
Chłopak dowiaduje się, że jedynym sposobem na zakończenie tego piekła jest zabicie króla Rhobara III i zamierza wykonać to zadanie, ale uprzednio stara się pomóc ludziom na wyspie.
Gra się kończy walką na śmierć i życie pomiędzy dwójką. Chłopak, kierowany przez drugiego Boga staje do walki z władcą, lecz nie można zawsze drwić z końca.
Umiera w boju, uprzednio raniąc śmiertelnie samego władcę. :D

Forum Tawerny Gothic

Odp: Jak Wy byście stworzyli dodatek do Gothica 3?
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Lipiec 2016, 15:33:24 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top
anything