A te screeny nie są fajne Damy damy ale fimik
Aa co do moda.. hmmm czemu nie skoro lubicie czytać
Sorry za błedy
To napisałem dla Pana IsentoR'a ..
Wcielamy sie w Kopacza po zalaniu kopalni.. W kopalni będa dwa obozy. Jana i Nemara. W sumie nie bede wam zabierał niespodzianki... WSZYSTKO BĂDZIE NOWE. Akcja bedzie sie toczyc w spustoszonej kopalni,pradawnej swiątyni, nowym swiecie i jeszcze jeden mały larytas ale to tajemnica. Co wniesie mod?
-Ok. 120 nowych npc
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(Róznica detali)
-Całkowicie nowa fabuła
-Rozbudowane kowalstwo
-Wydobywanie rudy
-Gotowanie
-Dabbing
-Wynajmowanie npc do ochrony oraz możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np pies myśliwski.
-NO I NOWE ÂŚWIATY
No i takie larytasy jak np. NPC(postacie w grze) przed spaniem będą zdejmować zbroje a rankiem ubierąc
)
I wiele wiele innych...
Intro:
"Po zawaleniu sie Starej Kopalni kilku kopaczy przeżyło,reszta umarła.Czy aby napewno?Okazało sie ze wielu przetrwało a ja byłem jednym z nich..."Projekt ten jest realizowany już od wielu miesięcy.. BGS stara się go jak najprędzej zrealizować ograniczając przy tym ilość błędów w grze. Robiąc tego moda tak naprawde uczymy sie sztuki moddowania. Myśle że możemy już powiedzieć że jeteśmy modderami w pełnym i prawdziwym znaczeniu tego słowa. Wrócmy do projektu ..
Akcja moda przenosi nas do Gothica jak to w rozdziale III kopalnia zostaje zalana przez podwoną rzeke i przysypana stertą głązów. Oczywiście nie będziemy grać naszym starym dobrym Bezimiennym... Naszym nowym bohaterem bedzie kopacz który własnie został zesłany do koloni i szedł własnie na pierwszą szychte.Pierwszą lecz pechową. Nasza postać oberwała kamieniem w głowe co spowodowało spiączke która trwała aż trzy miesiące.Do tego czasu ludność w kopalni zdołała zadbać o siebie. Powstał oboż Iana dobrze chroniony i zagospodarowany.(losy krztałtowania się obozu nie były tak miodne ale nie bede wam zabierał przyjemności poznania jej osobiście. To tyle jesli chodzi o fabułe kopalni.. Warto tez chyba wspomniec o pradawnej świątyni .. może opisze to w kilku zdaniach.. Kiedyś za czasów gdy świat nie znał jeszcze wojny było miasto a ludzie w nim zyli w dobrobycie i mieli wszystko co zapragneli. Lecz pycha i chciwość nie pozostawiła nawet tego wspaniałemgo miejsca. Beliar miał idelaną okazję zeby siac ból i cierpienie.Zesłał na ludzi choroby,głód i wiele plag.. lecz nawet tak straszliwe rzeczy nie zdołały zmienic przyzwyczajonych do majątku ludzi. Bóg wojny nie próznował.. Pogrzebał miasto głęboko pod ziemią wraz z ludzmi i historią tego miejsca. W jednej z świątyn było kilku kapłanów którzy modląc sie chcieli uratowac miasto od zagałady.Ich wiara była tak wielka ze czas sie dla nich zatrzymał i żyją (lub nie jak kto woli) w swiatyni pogrzebanej przez ziemie. Ich dusze są uwięziony po wieki. Tak się składa ze kopalniany szyb doprowadził do wejscia do owego budynku. Tam napotkamy tych oto kapłanów Ci z nadzieją że uda nam sie ich wyzwalic od tego błąkania po wieki pomogą nam sie wydostać z kopalni.. Lecz do tego czasu jeszcze wiele czasu upłynie a krwi przeleje. To tyle jeśli chodzi o fabułe.. Czas zając sie troche wyglądem kopalni.. BlackStar Games Studio wykorzystało starą lecz edytowalismy ją w dużym stopniu. Dodatkowo jest też potocznie nazywana przez nas nowa kopalnia jest ona połaczona ze starą lecz jest ogromna! całkowicie nowa z długimiiii korytarzami i iscie ogormnymi jaskiniami! To naprawde robi wrażenie! Tam własnie znajduje sie przejscie do ów świątyni i tez pewna tajemicza jaskinia.. Jaskinia w której jest jedyna niepowtarzalna ruda życia.Ăw ruda daje ponoscnadludzką moc a w jej okolicy niezaleznie od warunków tetni życie. Textury kopalni równiez sie zmieniły no i mozemy zapominiec o srarych budynkach znanych z Gothica 1 teraz jest po nich tylko zarys. Uznalismy ze PB zrobiła bład tak intensywnie oswietlając kopalnie .. Jest tam ewidentnie za jasno! My dodaliśmy ciemnść. mrok co nie samowicie wprowadza gracza w nastrój. Naprawde bardzo zależy mi natym zebyście jednak mieli jakąs niespodzianke
Wiec zaprzestanmy już na "Kopalni" i przejdzmy do nowego świata...Zacznijmy tym razem od wyglądu.. Jest on dużo większy niż ten znany z Gothica i znacznie bardziej szczegółowy. Z jednej strony otoczony jest górami a z drugiej morzem pilnie strzezonym przez Orców które tną tafle wody w swoich ogromnych fragatach. Co znacznie utrudnia a wrecz nieumozliwia uposzczenie wyspy. W nowym swiecie bedą dwa królestwa które zaciecie walczą ze sobą ludzi i szkielteów. Co do tych drugich sprawa ma sie nastepująco .. Byli to ludzie lecz po wypowiedzeniu wojny z powodu checi zdobycia kluczowych miejsc na wyspie i zgarniecie cennych surowców sprzymiezyli sie z samym Beliarem ten bezwachania zucił na nich klątwe robiąc z nich tzw żywych trupów. Bedą to szkielety w zbrojach co wygląda naprawde powalająco. Moze dośc o tym,teraz troche o rozwiązaniu tego konfliktu..Zdala od zamków w górach jest pewna pradawna jakini.Ăw jaskinia prowadzi do "Doliny upadłych aniołów" jest to miejsce które w życiu codziennym naprawde radze omijać..Jest to mniej wiecej odpowiednik naszego piekła z tą róznicą że to ziemia otoczoną lawą i gestą mgło zamieszkane przez straszliwe bestie. Ludzie po co tam iść? Ktoś by zapytał , a po to zeby zdobyć magiczny artefakt niezbedny do zdjecia klątwy z szkieletów. W owej lokacji znajduje sie też zbroja i oreż upadłyc aniołów, naprawde nieziemski sprzęt
.. Dobra macie szczegółowy opis lokacji i fabuły. Wiec nie powiem bo i tak już wam odebrałem sporo przyjemnosci z gry.. Jak widac BlackStar postawiło sobie bardzo trudne zadanie. Lecz je zrealizujemy .. W sumie to nie mod a osobna gra
BO tak naprawde praktycznie wszystko jest nowe.. Trzymajcie za nas kciuki
I prosze o cierpliwość