Autor Wątek: Gothic Zawalona Kopalnia  (Przeczytany 14105 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Grudzień 2006, 21:10:01 »
A te screeny nie są fajne       Damy damy ale fimik :D Aa co do moda.. hmmm czemu nie skoro lubicie czytać :D Sorry za błedy ;)

To napisałem dla Pana IsentoR'a .. :)



Wcielamy sie w Kopacza po zalaniu kopalni.. W kopalni będa dwa obozy. Jana i Nemara. W sumie nie bede wam zabierał niespodzianki... WSZYSTKO BÊDZIE NOWE. Akcja bedzie sie toczyc w spustoszonej kopalni,pradawnej swiątyni, nowym swiecie i jeszcze jeden mały larytas ale to tajemnica. Co wniesie mod?

-Ok. 120 nowych npc
-20 nowych broni (nawet magicznych)
-Kazda zbroja bedzie niepowtarzalna..(Róznica detali)
-Całkowicie nowa fabuła
-Rozbudowane kowalstwo
-Wydobywanie rudy
-Gotowanie
-Dabbing
-Wynajmowanie npc do ochrony oraz możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np pies myśliwski.
-NO I NOWE ÂŚWIATY
No i takie larytasy jak np. NPC(postacie w grze) przed spaniem będą zdejmować zbroje a rankiem ubierąc :D)
I wiele wiele innych...

Intro: "Po zawaleniu sie Starej Kopalni kilku kopaczy przeżyło,reszta umarła.Czy aby napewno?Okazało sie ze wielu przetrwało a ja byłem jednym z nich..."


Projekt ten jest realizowany już od wielu miesięcy.. BGS stara się go jak najprędzej zrealizować ograniczając przy tym ilość błędów w grze. Robiąc tego moda tak naprawde uczymy sie sztuki moddowania. Myśle że możemy już powiedzieć że jeteśmy modderami w pełnym  i prawdziwym znaczeniu tego słowa. Wrócmy do projektu ..
Akcja moda przenosi nas do Gothica jak to w rozdziale III kopalnia zostaje zalana przez podwoną rzeke i przysypana stertą głązów. Oczywiście nie będziemy grać naszym starym dobrym Bezimiennym... Naszym nowym bohaterem bedzie kopacz który własnie został zesłany do koloni i szedł własnie na pierwszą szychte.Pierwszą lecz pechową. Nasza postać oberwała kamieniem w głowe co spowodowało spiączke która trwała aż trzy miesiące.Do tego czasu ludność w kopalni zdołała zadbać o siebie. Powstał oboż Iana dobrze chroniony i zagospodarowany.(losy krztałtowania się obozu nie były tak miodne ale nie bede wam zabierał przyjemności poznania jej osobiście. To tyle jesli chodzi o fabułe kopalni.. Warto tez chyba wspomniec o pradawnej świątyni .. może opisze to w kilku zdaniach.. Kiedyś za czasów gdy świat nie znał jeszcze wojny było miasto a ludzie w nim zyli w dobrobycie i mieli wszystko co zapragneli. Lecz pycha i chciwość nie pozostawiła nawet tego wspaniałemgo miejsca. Beliar miał idelaną okazję zeby siac ból i cierpienie.Zesłał na ludzi choroby,głód i wiele plag.. lecz nawet tak straszliwe rzeczy nie zdołały zmienic przyzwyczajonych do majątku ludzi. Bóg wojny nie próznował.. Pogrzebał miasto głęboko pod ziemią wraz z ludzmi i historią tego miejsca. W jednej z świątyn było kilku kapłanów którzy modląc sie chcieli uratowac miasto od zagałady.Ich wiara była tak wielka ze czas sie dla nich zatrzymał i żyją (lub nie jak kto woli) w swiatyni pogrzebanej przez ziemie. Ich dusze są uwięziony po wieki. Tak się składa ze  kopalniany szyb doprowadził do wejscia do owego budynku. Tam napotkamy tych oto kapłanów Ci z nadzieją że uda nam sie ich wyzwalic od tego błąkania po wieki pomogą nam sie wydostać z kopalni.. Lecz do tego czasu jeszcze wiele czasu upłynie a krwi przeleje. To tyle jeśli chodzi o fabułe.. Czas zając sie troche wyglądem kopalni.. BlackStar Games Studio wykorzystało starą lecz edytowalismy ją w dużym stopniu. Dodatkowo jest też potocznie nazywana przez nas nowa kopalnia jest ona połaczona ze starą lecz jest ogromna! całkowicie nowa z długimiiii korytarzami i iscie ogormnymi jaskiniami! To naprawde robi wrażenie! Tam własnie znajduje sie przejscie do ów świątyni i tez pewna tajemicza jaskinia.. Jaskinia w której jest jedyna niepowtarzalna ruda życia.Ów ruda daje ponoscnadludzką moc a w jej okolicy niezaleznie od warunków tetni życie. Textury kopalni równiez sie zmieniły no i mozemy zapominiec o srarych budynkach znanych z Gothica 1 teraz jest po nich tylko zarys. Uznalismy ze PB zrobiła bład tak intensywnie oswietlając kopalnie .. Jest tam ewidentnie za jasno! My dodaliśmy ciemnść. mrok co nie samowicie wprowadza gracza w nastrój. Naprawde bardzo zależy mi natym zebyście jednak mieli jakąs niespodzianke ;) Wiec zaprzestanmy już na "Kopalni" i przejdzmy do nowego świata...Zacznijmy tym razem od wyglądu.. Jest on dużo większy niż ten znany z Gothica i znacznie bardziej szczegółowy. Z jednej strony otoczony jest górami a z drugiej morzem pilnie strzezonym przez Orców które tną tafle wody w swoich ogromnych fragatach. Co znacznie utrudnia a wrecz nieumozliwia uposzczenie wyspy. W nowym swiecie bedą dwa królestwa które zaciecie walczą ze sobą ludzi i szkielteów. Co do tych drugich sprawa ma sie nastepująco .. Byli to ludzie lecz po wypowiedzeniu wojny z powodu checi zdobycia kluczowych miejsc na wyspie i zgarniecie cennych surowców sprzymiezyli sie z samym Beliarem ten bezwachania zucił na nich klątwe robiąc z nich tzw żywych trupów. Bedą to szkielety w zbrojach co wygląda naprawde powalająco. Moze dośc o tym,teraz troche o rozwiązaniu tego konfliktu..Zdala od zamków w górach jest pewna pradawna jakini.Ów jaskinia prowadzi do "Doliny upadłych aniołów" jest to miejsce które w życiu codziennym naprawde radze omijać..Jest to mniej wiecej odpowiednik naszego piekła z tą róznicą że to ziemia otoczoną lawą i gestą mgło zamieszkane przez straszliwe bestie. Ludzie po co tam iść? Ktoś by zapytał , a po to zeby zdobyć magiczny artefakt niezbedny do zdjecia klątwy z szkieletów. W owej lokacji znajduje sie też zbroja i oreż upadłyc aniołów, naprawde nieziemski sprzęt ;) .. Dobra macie szczegółowy opis lokacji i fabuły. Wiec nie powiem bo i tak już wam odebrałem sporo przyjemnosci z gry.. Jak widac BlackStar postawiło sobie bardzo trudne zadanie. Lecz je zrealizujemy .. W sumie to nie mod a osobna gra :P BO tak naprawde praktycznie wszystko jest nowe.. Trzymajcie za nas kciuki :) I prosze o cierpliwość :D
« Ostatnia zmiana: 11 Grudzień 2006, 21:10:37 wysłana przez .::Lares::. (BGS) »

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Grudzień 2006, 19:28:53 »
Mam niesamowitą nowine ..

Największa niemiecka grupa testująca i tłumacząca mody chce przetłumaczyć Zawaloną Kopalnie oto list który został nam przekazany przez osobe zaprzyjaznioną z ów grupą.. A wiec mod bedzie po angielsku i niemiecku ... niesamowita nowina.. oto lisy
CODE
Hello BlackStar Games Studio

I´m in Germany and my group and I wanted to help you, to publish the mod in germany.
We Publish for you, we translate the Mod into german and/or english and with speech, too.

Then we test the mod, too. in the final, we publish the mod in wog for you, don´t worry, we say, that you have made the mod;-)

« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2006, 19:35:14 wysłana przez .::Lares::. (BGS) »

Forum Tawerny Gothic

Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Grudzień 2006, 19:28:53 »

Offline Firehunter

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #22 dnia: 22 Grudzień 2006, 14:31:36 »
Z tego co przdczytałem wynika, że zapowiada się świetna modyfikacja. Fabuła będzie epicka, a grafika piękna :) już nie moge się doczekać. Mam takie drobne pytanko: Czy dacie rady wprowadzić hełmy do gry i czy będzie to trudne?

Trzymam za was kciuki i mam nadzieje, że uwiniecie się szybko. Może powiesz coś więcej o tych starożytnych kapłanach? Czy będą posiadać jakieś ciekawe rzeczy i dysponować magią?
« Ostatnia zmiana: 22 Grudzień 2006, 14:42:09 wysłana przez Firehunter »

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #23 dnia: 22 Grudzień 2006, 18:00:38 »
Hełmy są bardzo łatwe :D no moze nie bardzo ale da sie zrobić. Kapłani-tacy przeswitujący(duchy prawie ze ) i poslugujący sie magią strozytnych   :D Kapitalna sprawa :D Bedziesz mile zaskoczony jak ich zobaczysz :)

Offline Firehunter

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #24 dnia: 22 Grudzień 2006, 19:30:00 »
Czyli mam rozumieć, że jest duża szansa na pojawienie się hełmów :D a co do kopłanów- duchów bomba. I jeszcze jedno małe pytanko co do jasności gry.
Sądząc po screenach, to wydaje mi się, że jednak gra jest ciut za ciemna- to tylko moje przypuszczenia. Poczekam na jakiś filmik i zobacze :)

Offline lokiju

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #25 dnia: 24 Grudzień 2006, 19:25:58 »
A ja właśnie szukałem jakiegoś dobrego moda i masz jak na tacy!! Zapowiada się wspaniale. A ten nowy świat będzie imho duży?? Tzn. większy od kolonii czy nawet od Khorinis??  Daj w końcu filmik Lares, bo nie wytrzymam...

Thoro

  • Gość
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #26 dnia: 25 Grudzień 2006, 23:37:54 »
Możemy liczyć na bardziej konkretne screeny? Rozumiem, że zależy Wam aby cała magia Waszej pracy nie ulotniła się przy nazbyt konkretnych screenach jednak kilkanaście zrzutów gdzie jedyne co widać to jakieś połamane chodniki i worki przy ścianie to lekka przesada. Szczególnie, że to wszystko widzieliśmy już w standardowej wersji gry.

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #27 dnia: 01 Styczeń 2007, 15:18:48 »
Witojcie to ja wasz ulubiony teletubiś Lares ;) Nom hasło juz mam nowe :D Przepraszam Boba Fett spanikowałem :P joke.. ale napisałem o modzie wiec się troche czepiasz :P :D .. Co do moda.. wstawiamy npc misje itd.. wiec spodziewajcie sie filmiku..

Offline Kapi Pogromca

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #28 dnia: 01 Styczeń 2007, 19:41:51 »
No ja już nie mogę się doczekac na tego moda :)! Róbcie go jak najszybciej i dawajcie na nasze forum! Specjalnie przejdę jeszcze raz GI. Sądzę, żę ten pomysł z tą zawaloną kopalnią jest bardzo dobry :).  I jak najszybciej dajcie jakieś lepsze screeny z tego moda. Czekam na filmik.
Pozdrawiam.

Thoro

  • Gość
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #29 dnia: 01 Styczeń 2007, 19:48:05 »
Właśnie dodałem wywiad, z Laresem na temat modów oraz "Zawalonej Kopalni"...
http://gothic.gram.pl/news.php?id=117

Dodałbym godzinę temu, jednak po raz kolejny nie mogliśmy się doczekać szybkiego resetu serwera!

Offline Arthas

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 756
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #30 dnia: 01 Styczeń 2007, 20:09:53 »
Po przeczytaniu tego dość obszernego i ciekawego wywiadu, jak i całego newsa, tym bardziej mam ochotę zagrać w te nadzieje i obiecuję sobie po nim bardzo wiele. O "Zawalonej Kopalni" wiemy już bardzo wiele i mam nadzieję, że BlackStar Games Studio spełni oczekiwania wielu fanów Gothica, co do tej modyfikacji.


Thoro

  • Gość
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #32 dnia: 10 Luty 2007, 18:15:58 »
Dzięki za info, właśnie napisałem o tym newsa na str. głównej wraz z odsyłaczem do tego tematu.

Odnośnie samych screenów.
Jak poprzednio, nie wiele na nich widać. Rozumiem, że chcecie zdradzać zbyt wiele, dla tego też większość zrzutów nie przedstawia niczego konkretnego jednak czy to aby nie przesada? Jaki jest sens w pokazywaniu, np. regału z napojami...

Offline Taal

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #33 dnia: 20 Luty 2007, 14:06:39 »
Bardzo ciekawie się mod zapowiada, już się nie mogę doczekać by sobie w niego zagrać  .Ciekawe tylko kim dokładniej będzie nasz bohater? I czy będzie można przyłączyć się do jakiejś gildii? Pozdrawiam i życzę miłej pracy nad modem.

Offline .::Lares::. (BGS)

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #34 dnia: 21 Luty 2007, 19:37:37 »
Witam chcemy zebyście niepoznali samej modyfikacji po przez screeny dlatego staramy sie pokazywać rzeczy istotne ale bez przesady.. Chcemy zebyście byli szokowani podczas gry nowościami i ciekawymi rozwiązaniami...

Tu np http://server4.pictiger.com/img/901446/pic...osting/ss-7.php
Widac w pełni dzałającą winde.. Wiedział ktoś? Wątpie.. Wszystkie screeny są przemyślane.. Może za pare dni damy coś ciekawszego.

Offline Bezimienia

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Sierpień 2007, 13:03:56 »
Jak śćągnoć ten film

tak mi pisze: Sorry, the file you requested is not available
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2007, 13:07:18 wysłana przez Bezimienia »

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #36 dnia: 10 Sierpień 2007, 11:50:50 »
Prace nad modem zostały zawieszone, team tworzy teraz własną grę.

Offline Dziecko Bezia

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #37 dnia: 10 Sierpień 2007, 13:04:20 »
A miało być tak pięknie i co teraz będzie? Narobiliście ludziom smaczku i co?   Mam nadzieję, że wznowicie prace nad tym modem.

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Sierpień 2007, 16:38:42 »
Jak nie wyjdzie im gra, to napewno. Narazie jednak wszystko odzie w strone gry.

Forum Tawerny Gothic

Gothic Zawalona Kopalnia
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Sierpień 2007, 16:38:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top