Autor Wątek: "Eldran"  (Przeczytany 1316 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sv3n

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 2
"Eldran"
« dnia: 07 Grudzień 2008, 19:52:39 »
Siema,

Po pierwsze, dlatego, ze jest to moj pierwszy post, chcialbym wszystkich uzytkownikow tego forum serdecznie przywitac :). Gothica lubie, poznalem wszystkie dotychczasowe czesci, wchodzilem tu juz dawniej, ale jako gosc. Zarejestrowalem sie chyba glownie dla tego tematu. Jestem czystym amatorem, z polskim u mnie bywa różnie. Wpadłem na pomysł jakiegoś tam świata i chciałbym stworzyć kilku rozdziałowe opowiadanie. Ponieważ tu juz bywalem, i widzialem, ze Tworczosc Wlasna, jest stosunkowo odwiedzanym dzialem, postanowilem wlasnie tutaj sprobowac swoich sil w pisaniu. Bede zamieszczał kolejne rozdziały po jednym, jestem w trakcie prac nad pierwszym. Mam nadzieje, ze komus uprzyjemnie dzien swoim opowiadaniem. Robie to dla przyjemnosci, na krytyke jestem jak najbardziej otwarty, a na pochwaly jeszcze bardziej :D. Kiedy już zakończę całe opowiadanie, poprawie trochę błędy, może troche poszerze niektóre rozdziały. Na razie zamieszczam króciutki prolog, z którego dużo się pewnie nie dowiecie, a na pierwszy rozdział mam nadzieję, że nie będziecie długo czekać. Mam nadzieję, że nie rozczarujecie się moim opowiadaniem. Miłego czytania!

„Prolog”

Tego wieczoru, w karczmie „Pod  Czerwonym Smokiem” nie było dużo ludzi. Właściwie było tylko dwóch. Przy jednym ze stolików siedział karczmarz wraz ze starym bywalcem, miejscowym kowalem. Prowadzona przez nich rozmowa dotyczyła mężczyzny, który niedawno zawitał do gospody.
- Mówię ci, to JEST Eldran! – mówił Harith, karczmarz.
- A ja ci mówię, że Eldrani istnieją tylko w starych opowieściach równie starych bardów.
- Też tak myślałem, dopóki go nie zobaczyłem. Kiedy ze mną rozmawiał, wiesz co zobaczyłem na jego szyi? Wytatuowaną czarną różę w ogniu. Przecież to symbol Eldranów!