oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
47.Meandry umysłuZleca: FortunoNasz znajomy z obozu na bagnie z G1 Fortuno ma problemy z pamięcią i jest na głodzie narkotykowym. Najpierw musimy zabrać z jego kufra recepturę „Zielonego Nowicjusza” i przygotować dla niego skręta, po wypaleniu go Fortuno odzyskuje przytomność, ale nic nie pamięta. Idziemy, więc do zbieracza ziół przed obozem i rozmawiamy z nim o Fortuno daje nam on recepturę mikstury, która pomoże Fortuno. Przygotowujemy miksturę i dajemy ją do wypicia Fortuno, po jej wypiciu Fortuno odzyskuje pamięć i udziela nam kilku ciekawych informacji. UWAGA:, jeżeli źle przyrządzimy miksturę możemy zabić naszego kumpla, zaleca się mieś wyszkolenie w alchemii przynajmniej na tyle by muc warzyć eliksiry many i lecznicze.