Autor Wątek: Pomoc w tworzeniu gry  (Przeczytany 2100 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawel Najemnik z Farmy

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 389
  • Reputacja: -6
  • Płeć: Mężczyzna
Pomoc w tworzeniu gry
« dnia: 09 Listopad 2008, 23:12:36 »
Naszła mnie myśl na stworzenie mojej własnej gry. Jest tylko kilka problemów. Kasy nie mam na kupienie programu, nie znam angielskiego (tylko podstawy), i nie znam się zbytnio  na C++ (nawet jak bym znał to byście tą gre zobaczyli dopiero po jakimś 3 lub nawet więcej lat. Nie będzie mi przeszkadzać jeżeli program będzie w języku niemieckim. Słyszałem o programach typu rpg 2000 (lub 2000 rpg nie mogę zapamiętać co jest najpierw) ale jest jedno ale, nie lubie gier takich typu tibia (chodzi mi o grafikę). Gra też nie ma być typu mario. Bardziej mi zależy żeby gra miała ręce i nogi (czyli gry typu mario odpadają) niż żeby miały grafikę jak GTA III. Niech już gra ma tą grafikę typu tibia.

// Odbiegając od tematu nie czepiajcie się nazwy tematu bo nie mam pomysłu jak to zapytanie napisać w skrócie.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Pomoc w tworzeniu gry
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Listopad 2008, 00:18:49 »
Powiem co tak jeżeli chcesz zrobić coś co zainteresuje kogoś i będzie miało ręce i nogi podszkól się trochę, idź na studia zostaniesz programistą czy kim tam będziesz chciał zbierzesz własny team wymyślicie jakąś ciekawą produkcję i już. Sława i chwała jak to mówią. A na razie daj sobie z tym spokój, wiadomo że każdego nachodzą wielkie idee aby zrobić Coś ale niestety rzadko one wychodzą pozytywnie gdy ty nie masz odpowiedniego zaplecza a ty sam mówisz że nie wiesz w tym temacie zbyt wiele. Na razie dołącz do jakiejś grupy moderskiej i spróbuj swoich sił w przekształcaniu świata Gothic. ;)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc w tworzeniu gry