Autor Wątek: Gniew Beliara [MOD G1]  (Przeczytany 5668 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vertex

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • everybody lies
Gniew Beliara [MOD G1]
« dnia: 08 Listopad 2008, 14:42:09 »
Gniew Beliara- modyfikacja do Gothica 1 opowiadająca zupełnie nową historię bezimiennego.

Krótki wstęp do moda:

"Wieczór. Słońce zaczęło już powoli chować się za horyzont. Niewielka wysepka
niedaleko Khornis pogrążała się w mroku. W obozie ktoś zapalił pochodnie. Zwykły
dzień na wyspie dobiegał końca.
– Co my właściwie mamy robić na tej wyspie? – zapytał jeden z paladynów
– Lord Hagen wydał rozkaz. Mamy tutaj stacjonować i wypatrywać czy zagrożenie nie
nadejdzie od strony morza. – odpowiedział dowódca, ale w jego głosie było słychać, że
sam nie wierzy w to co mówi.
Nastała długa cisza.
Przerwał ją dopiero strażnik z wieży obserwacyjnej, który z hukiem wbiegł do chaty
dowódcy.
– Galery! Dwie orkowe galery! – krzyczał blady z przerażenia obserwator .
– Co?! Jakie… CO?! – dowódca był chyba jeszcze bardziej zaskoczony niż on.
Wybiegli z chaty i szybko skierowali się w stronę wieży obserwacyjnej. Była dość
wysoka, z jej szczytu wiać było całą okolice. Dowódca pokonywał ostatnie stopnie
chwiejnej drabiny. Po chwili wszyscy stali już na drewnianej konstrukcji i z
niedowierzaniem obserwowali dwa orkowe okręty zmierzające w kierunku wyspy
Khorinis.
– Przygotować armaty, zatopić te cholerne statki! – krzyknął dowódca który wreszcie
zrozumiał jak poważna jest sytuacja.
Poszły pierwsze strzały. Po kilkunastu próbach pierwszy orkowy okręt poszedł na dno.
– Trzecia! Trzecia galera! Zbliża się do wyspy!
Orkowie byli sprytniejsi. Trzecia galera zacumowała do odległego brzegu wyspy.
Dowódca wysłał oddział paladynów na walkę z orkami. Reszta nadal starała się zatopić
orkową galerę.
Wreszcie się udało, orkowie zatonęli wraz ze statkiem.
Zrobiło się cicho. Tylko z oddali było słychać odgłosy walki i brzęki mieczy.
Dym zaczął opadać.
Odgłosy walki cichły coraz bardziej.
– Generale! – powiedział jeden z paladynów patrząc w morze jak osłupiały.
– Co się stało? – dowódca odwrócił się w stronę zachodzącego słońca.
Wszyscy patrzyli w tym samym kierunku. Paladyni stali jak wryci w ziemie. Nikt się nie
poruszył.
W tej samej chwili do obozu przybyli ocaleli rycerze wysłani do walki z orkami
– Udało nam się pokonać orków! – powiedział jeden z nich – generale?
Nikt nie odpowiedział. Dowódca nadal patrzył w morze.
– Co się stało? – podszedł bliżej spoglądając zza jego ramienia w błękitną przestrzeń.
To co ujrzał odebrało mi mowę i nie wykrztusił już ani słowa.


W tym samym czasie do koloni górniczej zrzucano nowego więźnia.
Strażnicy wrzucili go za barierę i wolnym krokiem wrócili do miasta, nie zastanawiając
się nad dalszym losem skazańca. A to właśnie on miał mieć duży wpływ na wydarzenia,
które niedługo wstrząsną całą wyspą Khorinis."


Fabuła będzie mocno związana z Zmiennokształtnymi, którzy niegdyś zamieszkiwali
Klasztor w górach, który obecnie jest tylko ruiną. Na przeciwko osiedlili się ludzie,
którzy mieli dość ucisku i praw pozostałych obozów. Założyli własny nazywając go
"Wyzwolonym Obozem". Wspópracują oni z Druidami, którzy chcą zbadać pradawne
ruiny Klasztoru. Jako Bezimienny mamy wybór dołączyć albo do świetnie wyszkolonych
wojowników Wyzwolonego obozu,bądź do spokojnych i władających magią natury
Druidów.

Tyle z fabuły. Modyfikacja tworzona jest od ok. 8 miesięcy, lecz w pełnym składzie robimy ją od góra 4.

Team:
- Buła (Główny koordynator grupy, Spacer, 3D, Skrypty, Fabuła)
- Vertex (2D, Fabuła)
- Dekster17 (2D)
- Piskor (fabuła, concept arty, skrypty)
- Oszust (skrypty, Filmowiec)
- mEatrikZ (skrypty, animacje)
- Gogson (Fabuła, BetaTEST'er)
- Kereth (spacer)
- ReMake (skrypty)
- Ganverro (BetaTEST'er, Muzyk)
- Lokiju (skrypty)

Rekrutacja do teamu jest wciąż otwarta, obecnie poszukujemy:

-Grafik-a 2D:Dokładnie takiego, który potrafi robić ciekawe tekstury, mniej
wymagane startscreeny, loga etc.
-Scenarzysty:Dokładnie takiego, który potrafi pisać klimatyczne dialogi i nie
wymyślać banalnych questów typu przynieś, wynieś, pozamiataj.

Co oferuje modyfikacja:
- Nową fabułe
- Nowe misje i zadania
- Sporo nowych NPC (na chwilą obecną jest ponad 100 nowych!)
- Dodatkowy obóz do którego będziemy mogli dołączyć
- Nowe gildie (Strażnik wyzwolonego obozu, Druid)
- Nowe tekstury
- Nowe pancerze
- Nowości w 3D [np. modele budynków]
- Easter Eggi
- Zupełnie nowe potężne bronie, zwykłe jak i magiczne
- Dodane Hełmy
- Dodane nowe umiejętności takie jak np: kowalstwo, wyrób łuków i strzał
- Najprawdopodobniej 4 rozdziały
- Nowe Outro i być może Intro
- Nowy rodzaj magii (magia przemiany)
- będzie mozliwosc dołączenia do pobocznych gildii takich jak ÂŁowcy czy Bandyci
- Nowe animacje: w modzie będą tarcze i... ale o tym póki co nie będe mówił  :D

To tyle z tych ważniejszych, a teraz screeny:

Wyzwolony obóz:
http://i36.tinypic.com/24zbqy1.jpg
http://i38.tinypic.com/2metkt3.jpg
http://i36.tinypic.com/axd18p.jpg
http://i38.tinypic.com/14iigjq.jpg
http://i35.tinypic.com/123prut.jpg
http://i38.tinypic.com/sfbjmo.jpg
http://i33.tinypic.com/10qlwmf.jpg

Obóz druidów:
http://i33.tinypic.com/2qlbazl.jpg
http://i34.tinypic.com/25f7qlg.jpg
http://i36.tinypic.com/y2hra.jpg
http://i38.tinypic.com/21mhez7.jpg

Kopalnia Wyzwolonego Obozu
http://i34.tinypic.com/1rszyc.jpg
http://i35.tinypic.com/nb3hhi.jpg
http://i34.tinypic.com/f9nvpy.jpg
http://i33.tinypic.com/2s8r9li.jpg
http://i37.tinypic.com/24b6zwp.jpg

Troche modeli 3D:
http://i33.tinypic.com/28cik2v.jpg
http://i34.tinypic.com/2wogao6.jpg
http://i38.tinypic.com/foji8l.jpg
http://i35.tinypic.com/2cynmfl.jpg
http://i38.tinypic.com/2ahee89.jpg
http://i33.tinypic.com/2m3gqbp.jpg
http://i34.tinypic.com/359zspu.jpg

Tarcze:
http://i34.tinypic.com/oqge37.jpg
http://i38.tinypic.com/5l47t0.jpg
http://i36.tinypic.com/2146tft.jpg
http://i36.tinypic.com/6i4itt.jpg

Troche nowych tekstur:
http://i34.tinypic.com/2hzto91.jpg
http://i36.tinypic.com/2d1lctk.jpg
http://i37.tinypic.com/29usfvo.jpg

Jak widać na wyżej pokazanych screenach w modzie pojawią się tarcze.
Cały system jest już opracowany, wymaga jednak kilku poprawek.
Tak więc niedługo można sie spodziewać filmiku pokazującego jak będzie wyglądać walka z tarczą.

poza tym pracujemy również nad prologiem naszego moda. Prolog powinien wyjść jeszcze w tym roku, jednak jest to dosyć optymistyczna data premiery ;)

Zapraszamy równiez na oficjalną stronę moda: www.gniewbeliara.boo.pl
A także po więcej informacji na TheModders: http://themodders.org/index.php?showforum=135
« Ostatnia zmiana: 08 Listopad 2008, 15:05:20 wysłana przez Vertex »

Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2008, 16:47:57 »
Mam takie pytanie. Czy podtrzymujecie założenie że mod wyjdzie jeszcze w tym roku.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2008, 16:47:57 »

Offline Buła

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Grudzień 2008, 10:31:13 »
Nie. Mamy jeszcze kupę pracy do zrobienia, a nie chcemy rezygnować z wielu pobocznych wątków...
Polecam cierpliwie czekać, mam nadzieję że będzie warto xD

Offline jf

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Luty 2009, 18:56:44 »
Czy ten mod wyszedł, jeżeli tak to skąd można go sciągnąć?

Offline Werewolf16

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 312
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Luty 2009, 19:56:51 »
Nie , nie wyszedł i zapowiada sie na to że w najblizszym czasie nie wyjdzie ;)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gniew Beliara [MOD G1]
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Luty 2009, 19:56:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top