Elf stał przez chwilę, patrząc w kierunku wrogich armii. Korciło go, by wznieść się w powietrze, ale nie, czekał...
------------------------------------------------------------
Ekwipunek:1.
2. Ostrze Valfden 2
3.
4.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
Umiejętności::o Walka brońmi miotanymi
o Walka bronią jednoręczną
o Walka bronią oburęczną
Specjalizacja:
o Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
o Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
o Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia
Ataki:
Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Ataki długich broni oburęcznych:
- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie
Zaklęcia:
*Amarangol
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
- Leśna ochrona
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójcze pnącza
- Stworzenie Drzewca
- Zmniejszenie Potwora
- Obudzenie Enta
*Lindangol
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
*Naurangol
- Ognista Strzała
- Ognista Aura
- Lekkie Leczenie
- ÂŚrednie Leczenie
*Urangol
- Przemiana w Kruka
- Wyostrzenie zmysłów
Atrybuty wyuczane:
o Lewitacja
o Koncentracja
o Pozyskiwanie
- kłów
- skór
- pazurów
o Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
o Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)
o Akrobatyka
o Wytrzymałość na ból
o Teleportacja (po lekcji 2)
o Wysoka charyzma
o Odbijanie zaklęć kosturem
o Perswazja
o Kondycja
Atrybuty rasowe:
+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność