Autor Wątek: Wojna - Zielone Równiny  (Przeczytany 35438 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #20 dnia: 13 Październik 2008, 18:23:04 »
Na polanie wylądował Gunses, przemienił się w Wampira i czekał na rozwój wydarzeń...





Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu. 

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.





Umiejętności:


Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny

Ataki bronią jednoręczną:


* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał


Atrybuty wyuczane:


* Kondycja
* Hard Ciała
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas
2l ludzkiej krwi
3 Mikstury Dębowej Skóry (0.3l)
2x Heshar - runa ognia               
1x Eloshru - runa wody               
1x Eshanish - runa ziemi             
1x Huxuesh - runa powietrza
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 23:51:50 wysłana przez Gunses »

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #21 dnia: 13 Październik 2008, 18:27:43 »
Elveon zjawił się na miejscu zbiórki, przejrzał swój ekwipunek i czekał na resztę...

Ekwipunek:



1. Valfdeńska Kusza 3
2. Kostur śmierci
3. Ostrze Valfden 3
4.

Odzienie: Szata adepta nekromancji

Broń biała:


Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty ze 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


Bronie miotne


Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


Odzienia:

Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1Kg
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.


Pozostałe

Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi
Mała mikstura lecznicza
Odtrutka

Atrybuty rasowe
Biały człowiek:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Walka

Umiejętności walki:


    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje walki:

    * walka mieczem IV
    * walka kuszą IV
    * walka kosturem III

Ataki

Brońmi oburęcznymi


Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo-/lewostronne; góra/dół

Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

Brońmi jednoręcznymi

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.

Magia

Nekromancja

Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh

Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:

Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh


II Stopień Wtajemniczenia:

-Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish

Klątwy
I Stopień Wtajemniczenia:

Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh


Atrybuty

Spirytyzm
Rytualizm
Wskrzeszenie zmarłego
Metamorfoza
Tworzenie ożywieńca
Koncentracja
Teleportacja
Lewitacja
Kondycja
Hard ciała

Mikstury lecznicze:
-Mała miksturka lecznicza (0.3 l)

Mikstury many:

Inne:
-Odtrutka (0.3 l),
 
Pozyskiwanie trucizny stopień I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Akrobatyka

Rzemiosło

    *Amatorskie Płatnerstwo
    *Zaawansowane Płatnerstwo
    *Profesjonalne Płatnerstwo
    *Mistrzowskie Płatnerstwo
    *Wyrabianie Częściowych Zbroi
    *Wyrób Całkowitych Zbroi
    * Skórzana I II III
    *ÂŻelazna I II III
    *Mithrilowa I II III

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #21 dnia: 13 Październik 2008, 18:27:43 »

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #22 dnia: 13 Październik 2008, 18:28:37 »
Ekwipunek:

1. Nazwa broni:
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2. Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg
3. ---
4. ---

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Statystyki postaci

Umiejętności:
* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka dwiema broniami
* walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:
* walka mieczem V
* walka łukiem V
* walka kuszą V
* walka sztyletem II
* walka toporem II
* walka kosturem V



Ataki:

Ataki do walki brońmi miotanymi
Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

Ataki do walki bronią jednoręczną
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



Zaklęcia:
---



Atrybuty wyuczane:

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.



Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas

Runa ognia



Mantos podszedł do Sada
- Zaczyna się prawdziwa wojna, szczęśliwy?

« Ostatnia zmiana: 19 Październik 2008, 10:16:32 wysłana przez Mantos »

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #23 dnia: 13 Październik 2008, 18:40:39 »
Foltest wylądował nieopodal Gunsesa, przemienił się i ściągnął z pleców miecz i podał wampirowi: -Masz Gunsesie, trzymaj ten miecz, oddasz mi go po bitwie, mam drugi...

Nazwa broni: Ostrze Valfden
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Obrazek:


Noszony Ekwipunek:
1. Krycz + 100x Strzała z Brązu
2. (brak)
3. Klinga Valfden
4. (brak)
Zbroja: Zbroja Milicji

Statystyki Ekwipunku:
Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

Nazwa broni: Krycz
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x Strzała z Brązu
Wytrzymałość - 6
Ostrość - 5
Ciężar - 4

Nazwa odzienia: Zbroja Milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka dużymi brońmi strzeleckimi

Specjalizacje:
- walka mieczem V
- walka łukiem V
- walka szponem V
- walka kuszą V
- walka włócznią I
- walka sztyletem I
- walka młotem I

Ataki:
Broń Jednoręczna:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Bronie Miotane:
- Strzał 2 pociskami
- Strzał 3 pociskami
- Potężny strzał
- Celny strzał

Atrybuty Wyuczane:
- Hart Ciała
- Kondycja

Atrybuty Rasowe:
- Wyostrzenie Zmysłów
- Chwilowa Niewidzialność
- Długowieczność
- Przemiana w Nietoperza
- ÂŚmiertelność
- Głód Krwi
- Wrażliwość na Promienie Słoneczne
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 18:33:27 wysłana przez Foltest »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #24 dnia: 13 Październik 2008, 18:45:19 »
Gunses obejrzał miecz. Przypomniał sobie, że kiedyś umawiał się z Foltestem, iż ten pożyczy mu broni. Gunses zawiesił miecz u pasa.
- Dzięki, miałem przyjść do ciebie do domu po ten brzeszczot, ale chyba cię nie było. W każdym bądź razie, wielkie dzięki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Październik 2008, 18:51:31 »
Skierowałem zażenowane spojrzenie w stronę Devristusa.
- Znaczy się nie widzisz ich 5000 żołnierzy czy może 320000 golemów? O widzę, że wrogowie machają sztandarem. Pora udać się na naradę.
Wystąpiłem z szeregu kierując się w stronę wrogich wojsk.

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Październik 2008, 18:53:40 »
Altair przyglądał się, jak wojownicy poczynają ostatnie przygotowania do bitwy. "Zupełnie jak za dawnych lat" - myślał. Podszedł do Gunsesa.
- Ach, przypominają się stare dobre czasy w Myrtanie, jak to stawaliśmy nieopodal Silden przeciwko orkom którzy wyłaniali się z przełęczy do Nordmaru jak muchy. Mimo, że przegraliśmy, uszedłem z życiem, nawet nie poniosłem większych ran. Po 37 latach walki miałem nadzieję, że kiedyś w końcu zaznam spokoju... no ale cóż, ciągle brało mnie na wojaczkę, widocznie już się z tym urodziłem. Ciekawe, czy Isentor wróci w całości, heh.

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #27 dnia: 13 Październik 2008, 18:57:57 »
Eregrin podszedł do Domana...
- Zaraz się zacznie... Jesteś gotowy? Będziemy trzymać się razem?

Offline Doman

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 364
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #28 dnia: 13 Październik 2008, 19:00:49 »
- Możemy trzymać się razem, jednak nie cały czas. Hehe... Już się nie mogę doczekać - odpowiedział Doman Eregrinowi.

Offline Gromak

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 480
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bielą ciepłą wybrała życie w jednym i śmierć...
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #29 dnia: 13 Październik 2008, 19:03:29 »
Na miejsce stawił się Amen, u którego zaczęły się pojawiać pierwsze oznaki wampiryzmu.



Noszony ekwipunek:



1.Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg

2. -
3. -
4. -

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne

Umiejętności:

Umiejętności bojowe:


* walka bronią oburęczną

Specjalizacje:

Walka mieczem - III


Ataki:

Uderzenie klasyczne
Pchnięcie
Parowanie

Atrybuty wyuczane:

Kondycja
Szczęście
Hart ciała
Wysoka charyzma
Wytrzymałość na ból



Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza

- śmiertelność
- krótkowieczność
- wrażliwość na promienie słoneczne
« Ostatnia zmiana: 14 Październik 2008, 10:37:56 wysłana przez Amen »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Październik 2008, 19:22:00 »
Stanąłem na przeciwko władców paktu Tyranis. Na pierwszym planie stał Meaneb z Varrok, obok niego Kon'Aran z Torgonu. Krok za nimi Slitr z Ketofy i Maabar z Ghuruk. Kilka metrów dalej rozmowie przysłuchiwał się Balur.

Meaneb - Gotowi złożyć broń?
Isentor- Tylko i wyłącznie w grobie.
Kon'Aran - Choć żeście honorowi, zginiecie.
Isentor - Do walki więc...


Meaneb wydał rozkaz do ataku wojska ruszyły w waszą stronę. Stałem wpatrując się w Meaneba. ÂŻołnierze mijali nas...

Tyranis:
7000 - ork poborowy
11000 - ork żołnierz
25000 - ork elita
45000 - krasnal poborowy
20000 - krasnal żołnierz
14000 - krasnal elita
12000 - Bagul
25000 - Targon
8000 - jaszczuroczłek łucznik
22000 - jaszczuroczłek żołnierz
14000 - Behemot,
35000 - Ogr,
12000 - Guiralon,
2 - Tarasca
1 - Czerwony smok

Meaneb
Kon'Aran
Slitr
Maabar
Balur


Fratris Daha:
- 15000 Valfdeńskich zbrojnych
- 30000 Valfdeńskiej milicji
- 12000 Valfdeńskich łuczników
- 6000 Valfdeńskich konnych
- 10000 Isgharskich zabójców
- 2000 Isgharskich wojarów
- 30000 Ilusmirskich najemników
- 5000 Volrińskich zbrojnych
- 320000 Volrińskich golemów
- 1200 Taurenów


Układ wrogich oddziałów w pierwszych flankach wygląda następująco:
1. 7000 - ork poborowy
2. 45000 - krasnal poborowy
3. 22000 - jaszczuroczłek żołnierz
4. 8000 - jaszczuroczłek łucznik
5. 14000 - krasnal elita



Statystyki przeciwników
Ork poborowy

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.
Ekwipunek

1.
Nazwa broni: Kahr-Tok
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia: Er-Pash
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk bawełny.



Statystyki postaci


Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi


Specjalizacje
- walka toporem III


Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie


Zaklęcia
- brak


Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała


Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Pas
- brak

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #31 dnia: 13 Październik 2008, 19:30:44 »
Anvarunis ruszył do walki z wyciągnietym mieczem (Ostrze Valfden 3). Zauważył szybko jednego z Orków poborowych. Gdy był już dość blisko ork wyjął swój topór oburęczny i wyprowadził pchnięcie na wampira. Wtem Anvarunis stał się niewidzialny (Atrybut: Chwilowa niewidzialność) i zablokował atak (Blok z odbiciem). Wytrącając tym samy orka z równowagi. W pewnym momencie ciało zielonoskórego przebił miecz wampira (Potężny cios). Ork padł nieżywy, mimo to Anvarunis wbił miecz w jego klatkę piersiową aby upewnić sie swego dzieła. Zaraz po tym stał się znów widzialny i wrócił między przyjazne oddziały.
Walka Mieczem V

Zabite Orki 1/7000

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #32 dnia: 13 Październik 2008, 19:39:29 »
- Mi zaś przypomina się atak na rodzime miasto. Kiedy to orkowie spalili doszczętnie każdy dom. Ahh... już tak blisko - uśmiechnął się Sado, po czym spoważniał i zwrócił do Alfeima - masz moją fajkę? Nikt nie powinien umierać bez wcześniejszego zaznania rozkoszy. Widzisz Geborenie, każdy ma inne pasje, po prostu walcz. Jedni robią to dla zysku, drudzy z przyjemności. Jeżeli nie możesz znaleźć powodu dla zabijania, wmów sobie, że robisz to dla obrony siebie i bliskich, dla honoru, dla obrony króla.

Następnie widząc, że doszli uśmiechnął się i rzekł:
- Balur... czekałem na spotkanie z tobą, skurwysynu!
Następni zdjął łuk z pleców i wyjął strzałę. Napiął cięciwę i zaczął celować w biegnącego orka. Zgrzyt napinanego łuku trwał dziesięć sekund, po czym puścił. (Walka łukiem V, Potężny strzał). Strzałą unieruchomiła jednego przeciwnika, zaś drugiego dotkliwie raniła, trafiając w pierś. Następni szybko znów naciągnął łuk, lecz tym razem używając dwóch strzał. Napiął go, celując uważnie. Dwie strzały pomknęły w stronę wrogów (Walka łukiem V, Strzał 2 pociskami). Raniony oberwał w głowę, co spowodowało jego śmierć, zaś unieruchomiony oberwał w szyję, co spowodowało że upadł na ziemię, próbując się szaprać ze strzałą, jednak padł po chwili w męczarniach.

Kołczan = 97 strzał


Zabite Orki 3/7000

Offline Tkoron

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 719
  • Reputacja: 440
  • Frideric Gravis
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Październik 2008, 19:40:13 »
Na pole bitwy przybiegł spóźniony Tkoron.
bez zbędnego marnowania czasu zaatakował jednego z Orków, po serii uników(kondycja)
Wbił swój miecz w korpus Orka. ( specjalizacja miecz V ostrze valfden 3 pchnięcie).
Zaraz po ciosie Tkoron wyszarpnął miecz z martwego przeciwnika i zaatakował kolejnego Orka ( potężny cios ) ten jednak zablokował jego cios. Tkoron błyskawicznie obniżył poziom uderzenia i wbił miecz w biodro Orka,( pchnięcie) kiedy jego przeciwnik zwijał się z bólu Tkoron wykończył go zadając potężny cios w głowę Orka.(potężny cios )

Zabite Orki 5/7000

Noszony ekwipunek:
1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Inny ekwipunek:

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Walka bronią

*Walka dwiema brońmi
* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka brońmi miotanymi

Specjalizacje

* Miecz poziom V
* ÂŁuk poziom V
* Sztylet poziom II
* Topór II
* Kusza I
* Włócznia I
* Kij II
* Młot I

Zdobywanie Trofeów:

-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Obdzieranie z futer dużych zwierząt
-Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
-Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
-Pozyskiwanie trucizny - poziom I (krwiopijcy)
-Pozyskiwanie trucizny - poziom II (topielce)
-Pozyskiwanie Kłów
-Pozyskiwanie Pazurów
-Obdzieranie ze skóry

Umiejętności:

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.
Ataki:

Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.





Atrybuty rasowe:
Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #34 dnia: 13 Październik 2008, 19:41:06 »
Rahtar wstał i zobaczył wrogą armię która ruszała do ataku. Załadował kuszę (Valfdeńska kusza 3, Walka kuszą IV) i wycelował w stronę oddziału orków poborowych. Rahtar wystrzelił  i jego bełt trafił orka prosto w głowę zabijając go na miejscu. Rahtar mruknął do siebie:
- Cholera będę musiał oszczędzać, kończy mi się amunicja.

Zabite Orki Poborowe 6/7000


Canis

  • Gość
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #35 dnia: 13 Październik 2008, 19:43:31 »
Cały czas byłem i przyglądałem się...

(No co, mój pierwszy post z ekwipunkiem... a prędzej nie mogłem...)
---

Ekwipunek:


1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
80x strzała z brązu
wytrzymałość: 6
ostrość: 5
ciężar: 4
3. (Brak)
4. (Brak)

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka bronią miotaną
Specjalizacje:
- Walka Kosturem V
- Walka Mieczem III
- Walka Sztyletem III
- Walka Włócznią IV
- Walka Toporem III
- Walka ÂŁukiem IV
- Walka Kuszą IV
- Walka Tarczą III
Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
-Uderzenie klasyczne
-Pchnięcie
-Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
-Uderzenie obustronne
-Parowanie
-Pchnięcie
Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;

- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie

- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;

- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;

- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;

- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna pięść

- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Wyostrzenie zmysłów

- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;
Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
Płytek pancerza
ÂŻuwaczek
Organów
Rogów
Skrzydeł
ÂŻądeł
ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
Alchemia:
+ Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
+ Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
+ Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
Odtrutka (0.3l)

Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność



Zabite Orki Poborowe 6/7000
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 19:53:07 wysłana przez Canis »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #36 dnia: 13 Październik 2008, 19:46:23 »
- Kolejny, kolejny, kolejny! - Wrzasnął Sado, tym razem dobywając miecza. Jeden ork szybko do niego podbiegł. Zaatakował pierwszy, używając obustronnego uderzenie. Dracon sparował atak i odbił miecz przeciwnika (Blok z odbiciem), a następnie mocno ciął w nogę (klasyczne pchnięcie, Walka Mieczem V). Ork zakołysał się i upadł, wcześniej straciwszy lekko równowagę po odbiciu ciężkiej broni. Sado chwycił mocno miecz i szybko wbił go w szyję wroga, nim ten zdążył wstać.  

Zabite Orki 7/7000

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Październik 2008, 19:52:47 »
- Gunses Cadacus, Władca Wampirów na Valfden - słowa szybko wypowiadane przez Gunsesa do Altaira - Dokończymy tą rozmowę później - po czym Gunses zdjął łuk z pleców (Krycz 3; ÂŁuk - V)  nałożył na niego dwie zwykłe strzały i czekał na zbliżenie się wrogów. Wyszedł lekko na przód, staną w lekkim rozkroku, silnie opierając się na nogach, napiął cięciwę, celując w dwa z najbliższych orków (Strzał 2 pociskami). Gunses wsłuchał się w delikatny wiatr, przyjął odpowiednie nachylenie terenu i odległość. Po czym zwolnił strzały. Obie z sykiem przecinając powietrze kierowały się w stronę swoich celi. Pierwsza strzała dobiła do celu bezbłędnie, wbijając się w klatkę piersiową orka. Ten zaczął się krztusić własną krwią. padł na ziemie martwy. Druga strzała wbiła się w ramie orka, ten jednak będąc odporny na ból nie dał za wygraną. Biegł cały czas na Gunsesa. Wampir szybko zarzucił łuk na plecy, sięgną po miecze (2x Ostrze Valfden 3). Podbiegł do wroga. Ork zamachną się toporem jednoręcznym ciął w Wampira. Nieśmiertelny parował uderzenie lewą ręką, a prawą ciął w gardło orka, przecinając tętnice i krtań (Blok lewostronny; Atak prawostronny; Miecz - V). Ork padł na ziemie martwy. Gunses rozejrzał się po polu bitwy szukając kolejnych ofiar...


Zabite Orki 9/7000

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #38 dnia: 13 Październik 2008, 19:54:59 »
Gromada orków toczyła walkę z ludzkimi obrońcami Valfden. Sado szybko obejrzał się i stanąwszy tuż obok wolnego wojownika, zdjął łuk z pleców. Wycelował w walczących. Orków było sześciu i byli obróceni do niego bokiem oraz stali około 40 metrów od niego. Dokładnie wycelował (walka łukiem V, Krycz 3) i oddał strzał w kierunku oddziału wroga. Przeciwnik oberwał prosto w głowę i od razu upadł na ziemię. Dracon chwycił miecz, szukając kolejnych przeciwników.

Zabite Orki 10/7000

Offline Crisis.

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 210
  • Reputacja: 0
  • mUa
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #39 dnia: 13 Październik 2008, 19:55:39 »
- Widzi Pan kapitanie, walczyć będę ponieważ wypada to zrobić. Walczę dla siebie, dla obrony Valfden, no i dla swojej narzeczonej. - powiedział Geboren do Sada po czym wziął do ręki swój łuk Krycz 3. Następnie nałożył jedną brązową strzałę na cięciwę. Geboren wybrał Orka i około 10 sekund celował w jego klatkę piersiową. Używając ataku Celny Strzał Geboren wypuścił strzałę, która trafiła w cel, w klatkę piersiową. Ork padł martwy.

Zabite Orki 11/7000

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #39 dnia: 13 Październik 2008, 19:55:39 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything