Elveon zjawił się na miejscu zbiórki, przejrzał swój ekwipunek i czekał na resztę...
Ekwipunek:1. Valfdeńska Kusza 3
2. Kostur śmierci
3. Ostrze Valfden 3
4.
Odzienie: Szata adepta nekromancji
Broń biała:
Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty ze 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
Bronie miotneNazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6
Odzienia: Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1Kg
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.
PozostałeHeshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi
Mała mikstura lecznicza
Odtrutka
Atrybuty rasoweBiały człowiek:
- śmiertelność
- krótkowieczność
Walka
Umiejętności walki: * walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka brońmi miotanymi
Specjalizacje walki: * walka mieczem IV
* walka kuszą IV
* walka kosturem III
Ataki
Brońmi oburęcznymi Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo-/lewostronne; góra/dół
Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.
Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.
Brońmi jednoręcznymi
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
MagiaNekromancjaMagia KrwiI Stopień Wtajemniczenia:Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh
Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh
II Stopień Wtajemniczenia:-Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu IlishKlątwy
I Stopień Wtajemniczenia:Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh ArisheshAtrybutySpirytyzm
Rytualizm
Wskrzeszenie zmarłego
Metamorfoza
Tworzenie ożywieńca
Koncentracja
Teleportacja
Lewitacja
Kondycja
Hard ciała
Mikstury lecznicze:
-Mała miksturka lecznicza (0.3 l)
Mikstury many:
Inne:
-Odtrutka (0.3 l),
Pozyskiwanie trucizny stopień I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Akrobatyka
Rzemiosło *Amatorskie Płatnerstwo
*Zaawansowane Płatnerstwo
*Profesjonalne Płatnerstwo
*Mistrzowskie Płatnerstwo
*Wyrabianie Częściowych Zbroi
*Wyrób Całkowitych Zbroi
* Skórzana I II III
*ÂŻelazna I II III
*Mithrilowa I II III