Autor Wątek: Wojna - Zielone Równiny  (Przeczytany 35435 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Wojna - Zielone Równiny
« dnia: 13 Październik 2008, 16:36:44 »
Pięć kilometrów na południe od miasta nasza armia szykuje się do boju przegrupowując jednostki.

Członkowie oddziału: Isentor, Nifrenithil, Smok Finkregh, Eregrin, Sado, Geboren, Gunses, Alfeim, Altair, momo, Mantos, Tkoron, Doman, MeGiddo, Canis, Pawel Najemnik z Farmy, Bela, Anvarunis, Amen, Foltest, Nilstem, Serail, Elrond, Altevan'ix, Devristus, Kyras, Danielin, Elveon, Grison, Rahtar, Aerandir, Aragorn, Dragosani, Melitele. (34 graczy)

Fratris Daha:
- 15000 Valfdeńskich zbrojnych
- 30000 Valfdeńskiej milicji
- 12000 Valfdeńskich łuczników
- 6000 Valfdeńskich konnych
- 10000 Isgharskich zabójców
- 2000 Isgharskich wojarów
- 30000 Ilusmirskich najemników
- 5000 Volrińskich zbrojnych
- 320000 Volrińskich golemów
- 1200 Taurenów


//Gracze należą do oddziału kierowanego przez króla.


//Jest nas dużo, mieliście wiele czasu na zapoznanie się z zasadami gry, mimo to przeczytajcie jeszcze raz punkt odnośnie pierwszego postu na wyprawie oraz netykiety zabawy. Jak już mówiłem jest nas zbyt dużo więc nie będę tolerował bredni w statystykach lub niechlui, którzy nie potrafią nawet przepisać poprawnie nazw z zasad. Po prostu zbanuje w tym dziale jak coś takiego będzie mieć miejsce. Nie robię wam na złość. Są to koniecznie kroki bo taka osoba zepsuje grę sobie i nam. Ponadto przejrzyste statystyki konta czyta się o wiele łatwiej.


Co powinniście prócz tego wiedzieć?
//Tak piszę tylko i wyłącznie mistrz gry o wydarzeniach i ważnych uwagach.
- Tak piszemy dialogi przez nas wypowiadane.
A zwykłym tekstem opisujemy to co robimy.

W razie problemów pytać w temacie od info, tutaj prowadzona jest wyprawa.



WAÂŻNE
//Moim błędem było nie napisania w poprzednich statach przeciwników kilku rzeczy odnośnie ich wytrzymałości. Ale nie sądziłem, że naoglądaliście się zbyt dużo anime i wierzycie w odcinanie grubych kończyn tępym żelaznym mieczem. No cóż trudno teraz już tak nie będzie. Jeśli wytrzymałość oręża będzie za mała wkroczę pisząc, iż broń pękła.




Ekwipunek

1.
Nazwa broni: kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2. brak
3.
Nazwa broni: Srebrny ząb
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk srebra, o zasięgu 0,4 metra, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż.

4. brak

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.



Statystyki postaci


Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi


Specjalizacje
- walka mieczem III
- walka toporem II
- walka sztyletem V
- walka szponem V
- walka łukiem IV
- walka kosturem V
- walka kijem V


Ataki
Ataki długich broni oburęcznych
- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios


Zaklęcia
- Cała Magia Starożytna


Atrybuty wyuczane
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja Astralna
+ Wskrzeszenie Zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie Ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Alchemia
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Skrytobójstwo
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja


Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Pas
- mikstura leczenia ran (0.3l)
- kostka dusz



//Uwaga z racji tego, że napisaliście masę postów i trochę informacji przerobiliśmy od teraz w każdym poście musicie zamieścić swój ekwipunek. ÂŻeby ładnie to wyglądało zapodaje jeden wspólny wzór. Posty bez ekwipunku nie są brane pod uwagę i zostaną usunięte tak wiec proszę graczy o ignorowanie ich.

Wygląda to tak:

Ekwipunek

1.
- dowolna broń, pierwsze miejsce na plecach

2.
- dowolna broń drugie miejsce na plecach

3.
- dowolna broń z wyjątkiem kusz, łuków, kosturów, kijów, włóczni, wardyn, tarcz

4.
- miejsce na bronie małe jak np. sztylety czy szpony

Poza tym 1 szata, zbroja lub strój.


Kod:
[hr]
[center][b][size=12pt]Ekwipunek[/size][/b]
[img]http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg[/img]
1.
- dowolna broń, pierwsze miejsce na plecach

2.
- dowolna broń drugie miejsce na plecach

3.
- dowolna broń z wyjątkiem kusz, łuków, kosturów, kijów, włóczni, wardyn, tarcz

4.
- miejsce na bronie małe jak np. sztylety czy szpony

Poza tym 1 szata, zbroja lub strój.
« Ostatnia zmiana: 23 Październik 2008, 22:11:15 wysłana przez Isentor »

Offline Pawel Najemnik z Farmy

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 389
  • Reputacja: -6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Październik 2008, 16:42:25 »
ÂŁadna równina. I powiedzieć że za kilkanaście minut być może będzie na niej dużo much. - Pomyślał i liczył strzały.



 Noszony ekwipunek:
1. Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

2.Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
4.
Szata: Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu
100x Strzał

Umiejętności:

Walka bronią jednoręczną
Walka bronią miotaną
----------------------------------------------------------------------------------
Specjalizacje:
walka mieczem III
walka łukiem III
----------------------------------------------------------------------------------
Ataki:
Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza
-Blok
-Ogłuszenie
Ataki do walki broni miotanej
-Potężny strzał
-Celny strzał

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 16:45:59 wysłana przez Pawel Najemnik z Farmy »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Październik 2008, 16:42:25 »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Październik 2008, 16:44:43 »
- Jak ja dawno na to czekałem... - uśmiechnął się Sado, wzdychając i zamykając oczy.





1. 100x Strzał
2. Krycz 3
3. Klinga Valfden
4.
Zbroja. Zbroja milicji

Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


Umiejętności:

1)Walka bronią jednoręczną
2)Walka bronią oburęczną
3)Walka dwiema broniami
4)Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:

1)Walka Mieczem V
2)Walka Toporem V
3)Walka Włócznią III
4)Walka Sztyletem  V
5)Walka ÂŁukiem V
6)Walka Kuszą V
7)Walka Kosturem V
8)Walka z Tarczą III
9)Walka Młotem I
10)Walka Kijem V

Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:
1)Klasyczne pchnięcie
2)Blok górny
3)Blok z odbiciem
4)Pchnięcie
5)Pchnięcie w tył
6)Potężny cios

Broniami Miotanymi:
1)Strzał 2 pociskami
2)Potężny strzał
3)Strzał 3 pociskami
4)Celny strzał

Zaklęcia:

Magia Naurangol:
1)Lekkie leczenia
2)Aura ognia
3)Ognista  strzała
4)Kula Ognia
5)Pirokineza
6)Mała burza ognista
7)ÂŚrednie  Leczenie
8)Duża Kula Ognia
9)Meteor
10)Deszcz Meteorytów
11)Deszcz  Ognia
12)Duża Burza Ognista
13)Duże leczenie

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
+ wyostrzenie zmysłów
- śmiertelność

Atrybuty wyuczone:
1)Wytrzymałość na ból
2)Odporność na trucizny II
3)Chodzenie po trudnej nawierzchni
4)Perswazja
5)Pierwsza pomoc
6)Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek
7)Obdzieranie z futer małych zwierząt
8)Obdzieranie z futer dużych zwierząt
9)Upuszczanie krwi stopień II
10)Pozyskiwanie trucizny stopień II
11)Odbijanie Zaklęć Kosturem
12)Kondycja
13)Hard Ciała

Pas:

- 2 Mikstury Lecznicze (0.3l)
- Trochę tytoniu
- Piersiówka
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 19:29:14 wysłana przez Sado »

Offline Doman

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 364
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Październik 2008, 16:45:29 »
- Wreszcie - mruknął Doman.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:


1. Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

2. Brak
3. Brak
4. Brak

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Statystyki postaci:

Umiejętności:
- walka brońmy jednoręcznymi

Specjalizacje:
- walka mieczem III stopień wtajemniczenia

Ataki:

Walka bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Atrybuty wyuczone:
- Szczęście
- Wytrzymałość na ból

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Październik 2008, 16:49:03 »
Przybyłem na miejsce. Spojrzałem się na przybywających żołnierzy i podszedłem do króla...
- Melduje się...



Noszony ekwipunek:



1. [brak]
2. Krycz 3
3. Ostrze Valfden 3
4. [brak]
Pancerz: Zbroja Milicji.


Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

+

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


Umiejętności:

- Walka Bronią Jednoręczną
- Walka Bronią Oburęczną
- Walka Dwiema Broniami
- Walka Broniami Miotanymi

Specjalizacje:

Walka Mieczem - poziom V
Walka Toporem - poziom V
Walka Sztyletem - poziom V
Walka Kijem - poziom II
Walka Włócznią - poziom I
Walka Młotem - poziom I
Strzelanie z Kuszy - poziom V
Strzelanie z ÂŁuku - poziom V

Pozyskiwanie trucizny - poziom II (Krwiopijcy, Bagienne topielce)
Pozyskiwanie skór
Pozyskiwanie kłów
Pozyskiwanie pazurów
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6litrów)

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Szczęście - Zwiększa prawdopodobieństwo powodzenia podczas losowych zdarzeń z 50% do 75%

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.


Ataki:

Ataki do walki bronią jednoręczną:

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 16:51:50 wysłana przez Eregrin »

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Październik 2008, 16:51:06 »
Rahtar zjawił się nagle dołączając do małego oddziału.
- I znowu to czekanie - mruknął.






Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III

2. Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

33x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3. brak
4. brak

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Statystyki postaci:

Umiejętności:
- Walka brońmi miotanymi
- Walka brońmi jednoręcznymi

Specjalizacje:
Walka kuszą IV
Walka Mieczem III

Ataki:
Bronie miotane:
-Strzał 2 pociskami
-Potężny strzał


Atrybuty Wyuczone:
- Pozyskiwanie pazurów
- Pozyskiwanie kłów
- Pozyskiwanie skór
- Hard ciała
- Zakładanie pułapek
- Szczęście
- Wytrzymałość na ból
- Skrytobójstwo
- Kamuflaż
- Kondycja

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

                    

« Ostatnia zmiana: 24 Październik 2008, 14:03:31 wysłana przez Rahtar »

Offline Melitele

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 365
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Październik 2008, 16:54:33 »
Melitele przybyła na miejsce…



Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2. -
3. -
4. -

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:

- Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:

- Walka mieczem III

Ataki:

Ataki bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:

- Kondycja
- Wytrzymałość na ból

Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Crisis.

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 210
  • Reputacja: 0
  • mUa
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Październik 2008, 16:57:19 »
- A ja na to nie czekałem Panie kapitanie, ja nie czekałem. - powiedział Geboren do Sada, który stał przed łucznikiem.





1. Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
2. 77x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
3. Nazwa Broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.
4.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
-walka brońmi miotanymi


Specjalizacje:
- walka łukiem III stopień wtajemniczenia


Ataki:
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał

Atrybuty wyuczane:
- Szczęście
- Chodzenie po trudnej nawierzchni
- Pierwsza pomoc
- Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Październik 2008, 17:01:15 »
Momo stawił się na posterunek.


Statystyki ekwipunku:


1. 80x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
2. Nazwa broni: ÂŁuk momo
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Statystyki postaci:
Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
walka kijem I
walka mieczem III
walka kosturem III
walka łukiem V

Ataki:

Do walki broniami miotanymi:

1.Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
2.Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Do walki bronią jednoręczną
1.Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
2.Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
3.Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
4.Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
5.Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Zaklęcia:
Amarangol: Korzeń, Opętanie Bestii, Kontrola nad Zwierzęciem
Naurangol: Ognista Strała, Lekkie Leczenie, ÂŚrednie Leczenie

Atrybuty wyuczane:

Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŁusek

Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

Obdzieranie z futer dużych zwierząt - (spis zwierząt)

Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień I - (spis zwierząt)

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

Akrobatyka

Atrybuty Rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas:
- mieszek 94 sztuk złota
« Ostatnia zmiana: 22 Październik 2008, 20:45:21 wysłana przez momo »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Październik 2008, 17:03:37 »
jestem - odparł Dev, gdy wylądował...
--------------------------------------
Obrazek:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:



1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:



Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia

Atrybuty wyuczane:
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Październik 2008, 17:08:10 »
Dragosani stawił się do bitwy.



Noszony ekwipunek:



Broń 1:
Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

Broń 2: Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
 
Broń 3: ---

Broń 4: ---

Zbroja:
Nazwa odzienia: Szata Wiecznej Nocy
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:


- Walka dwoma brońami
- Walka bronią jednoręczną
- Walka brońami miotanymi

Specjalizacje:

- Walka mieczem - III
- Walka szponami - III
- Strzelanie z łuku - II

Ataki:


Walka dwiema broniami:

- Atak lewostronny
- Blok prawostronny

Walka bronią jednoręczną:

- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Atrybuty wyuczane:
- Wysoka charyzma
- Wytrzymałość na ból
- Skrytobójstwo
- Odporność na trucizny I stopnia
- Kondycja
- Hard ciała
- Chodzenie po trudnej nawierzchni
- Upuszczanie krwi stopień I
- Akrobatyka
- Negocjacje
- Jazda konna

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Październik 2008, 17:23:59 »
I Altair zjawił się na miejscu gdzie niebawem przeleją się hektolitry krwi.


Noszony ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
2.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak


Odzienie:
Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.


Skrzynia:

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.


Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka broniami miotanymi


Specjalizacje:
- Walka mieczem III
- Walka toporem IV
- Walka kuszą III
- Walka kosturem V


Ataki:
Bronie miotane:
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
Bronie dwuręczne długie:
- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie
Bronie jednoręczne:
- Blok z odbiciem
- Potężny cios


Zaklęcia:

- Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh

II Stopień Wtajemniczenia:
Transfer ÂŻycia - Qihuashar Izumeshhu, Xuysh Ilishash
Transfer Energii Magicznej - Qihuashar Izumeshhu, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Uderzenie Cienia - Ush Ruesh Huxuesh Arishesh, Ilishesh Arishash
Dotyk Agonii - Ruosh Qiyship, Ash Isosh Arishish

III Stopień Wtajemniczenia
Pozbawienie ÂŻycia – Iaosh Xuupash Elishesh Arishesh, Xuysh Ilishash
Zniewolenie Duszy - Xuarishesh Elosh Gresh Arishesh, Ruush Izxuysh
Zgubne Uderzenie Cienia - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh, Ilishesh Arishash
Dotyk śmierci - Ruosh Qiyship, Izanisheshhu Ilish

- Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:
Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh

II Stopień Wtajemniczenia:
Aura Nekromanty - Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh
Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish
Skażenie Złem - Izipash Xuesh Arishesh, Xugreshan
Eksplozja Zła - Eshipiz Iagrosh Xuibash, Xugrash
Przyzwanie Demona - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anush Arash

III Stopień Wtajemniczenia:
Aura Lisza - Ashush Huash, Grish Izxuash
Zew Beliara - Xueshel, Upeshgr Ishash Huash
Zniewolenie - Xuarishesh Elosh Gresh Arishesh
Krzyk Umarłych - Iphuxuyship, Ush Anashhu Gryshiltu
Przywołanie Kościanego Smoka - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Iposh Izilishash Areshisosh, Izanosh Ipash

- Klątwy
I Stopień Wtajemniczenia:
Zatrucie – Xuash Qihuush Ilishesh
Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh

II Stopień Wtajemniczenia:
Laleczka Voodoo – Grash Gresh Ilxuipash, Vagrloshosh Ruoshosh
Okaleczenie – Osh Ipash Gresh Ilxuesh Arishesh

- Amarangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Korzeń - Iposh Huxueshar
Rój - Huoshib
Opętanie Bestii - Osh Iaesh Qiash Arishesh, Upish Izqiishish
Leśna ochrona - Gresh Isarash, Osh Iltuhuosh Arash

II Stopień Wtajemniczenia:
Kontrola nad zwierzęciem - Iposhar Qihuosh Grash, Arashru, Xuelishesh Huxuesh Ilishesh Ilisheshan
Zabójcze pnącza - Xuash Upushib Ilxuesh, Iaarash Ilxuash
Stworzenie Drzewca - Izqielosh Huxuesh Arishesh, Ruhuxuesh Elilash

- Naurangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Ognista Strzała - Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash
Ognista Aura - Osh Isarish Izqiash, Ashush Huash
Lekkie Leczenie - Greship Ipishesh, Gresh Ilxuesh Arishesh

II Stopień Wtajemniczenia:
Kula Ognia - Ipush Grash, Osh Isarishash
Pirokineza - Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash
Mała burza ognista - Anash Grash, Upush Huxuash, Osh Isarish Izqiash
ÂŚrednie Leczenie - Izhuesh Ruarishesh, Gresh Ilxuesh Arishesh

- Lindangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Mała Błyskawica - Anash Grash, Upgrysh Izipash Elish Ilash
Lekkość - Greship Iposhizil
Wietrzna aura - Elishesh Qihuarash, Ashush Huash

II Stopień Wtajemiczenia
Lewitacja - Gresh Elish Qiash Ilibash
Wir - Elishhu
Duża Błyskawica - Ruush Xuash, Upgrysh Izipash Elish Ilash
Grom - Ishuoshan
Piorun Kulisty - Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh

- Nenangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Wodna Pięść - Elosh Ruarash, Iaisheshizil
Długi oddech - Rugrush Isish, Oshru Rueshiltu
Wezwanie Węża Morskiego - Elesh Xuelash Arishesh, Elesh Xuash, Anoshhu Izipishesh Isosh
Lodowa Aura - Grosh Ruosh Elash, Ashush Huash
Lodowa Strzała - Grosh Ruosh Elash, Izqihuxuash Grash

II Poziom Wtajemniczenia
Gejzer - Iseshib Xueshhu
Oddychanie pod wodą - Oshru Ruysh Iltuash Arishesh, Iaoshru, Elosh Ruash
Wezwanie Krakena - Elesh Xuelash Arishesh, Iphuash Ipesh Arash
Sople Lodu - Izosh Iagresh, Grosh Ruush

- Urangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka - Iahuxuesh Anishash Arash, El, Iphuush Ipash
Wyostrzenie zmysłów - Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel
Duchowe Wypalenie - Ruush Iltuosh Elesh, Elysh Iaash Gresh Arishesh

II Poziom Wtajemniczenia
Przemiana w Wilka - Iahuxuesh Anishash Arash, El, Elishgr Ipash
Jasnowidzenie - Ibash Izarosh Elish Ruxuesh Arishesh
Zagłada - Xuash Isgrash Ruash


Atrybuty wyuczane:

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Trucizny I (krwiopijcy)
- Trucizny II (bagienne topielce)

- Upuszczanie krwi I
- Upuszczanie krwi II

- Akrobatyka
- Wytrzymałość na ból
- Hart ciała
- Kondycja
- Pierwsza pomoc
- Sczęście

- Teleportacja
- Odbijanie zaklęć kosturem


Warzenie:
- Mikstura leczenia ran
- Mikstura energii magicznej
- Większa mikstura energii magicznej
- Mikstura dębowej skóry
- Trucizna z Czarnego Bzu


Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność


Przedmioty:
100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 18:18:34 wysłana przez Altair »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Październik 2008, 17:24:22 »
Nifrenithil przybył i stanął między innymi
--------------------------------------

Noszony ekwipunek:

Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3. Brak
4. Brak
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną.
Walka bronią oburęczną.
Walka dużymi brońmi strzeleckimi.

Specjalizacje:
Walka mieczem V
Walka kuszą V
Walka Sztyletem V
Walka Szponem I
Walka toporem I

Ataki:
Klasyczne pchnięcie
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Potężny cios
Pchnięcie w tył

Atrybuty wyuczane:
Kondycja
Skrytobójstwo
Hart ciała
Odporność na trucizny I stopnia
Wytrzymałość na ból
Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
« Ostatnia zmiana: 14 Październik 2008, 10:13:36 wysłana przez Nifrenithil »

Offline Smok Finkregh

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 0
  • Yzush Ek Aulash Detr Shiqua!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Październik 2008, 17:26:30 »
Fafnir pojawił się wśród towarzyszy i czekał na rozkazy.
------------------------------------------------------------------------------------------------


1.Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

2.Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.


Umiejętności:

walka bronią jednoręczną
Specjalizacje:
walka mieczem - poziom III

Ataki:

Walka bronią jednoręczną
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:
Kondycja
Chodzenie po trudnej nawierzchni
Wytrzymałość na ból
Hart ciała

Atrybuty rasowe:
+długowieczność
-śmiertelność
------------------------------------------------------------------------------------------------

Fafnir podszedł do Pavulona i rzekł:
-No i tylko jeszcze czekać, aż ten Meaneb tu przybędzie.
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 17:46:36 wysłana przez Smok Finkregh »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Październik 2008, 17:44:23 »
Dev podszedł do Króla i rzekł
- A gdzie są niziołki? Bo tak patrze i ich nie widać... Ciekawe jak tam Meaneb? Zastanawiam się jak zareaguje, że współpracujemy ze sobą , a ściślej , ze jestem twoim uczniem...

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #15 dnia: 13 Październik 2008, 17:53:03 »
Przybyłem na pole bitwy.


Noszony ekwipunek:
http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg

Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
-walka bronią jednoręczną
Specjalizacje:
III stopień wtajemniczenia walki mieczem
Ataki:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył

Atrybuty wyuczane:
-Wytrzymałość na ból
-Hard ciała
-Pierwsza pomoc

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność


[Nie moge dać obrazka, za utrudnienia sory]
[Jakim cudem miałem źle statsyke to nie wiem]
« Ostatnia zmiana: 16 Październik 2008, 16:21:56 wysłana przez Aragorn »

Offline Czaroxxx

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 624
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wóda, dziwki i lasery
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #16 dnia: 13 Październik 2008, 18:06:36 »


Noszony ekwipunek:
1.Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
-walka bronią oburęczną

Specjalizacje:
Walka Mieczem III

Ataki:
broń oburęczna
-Uderzenie klasyczne
-Pchnięcie
-Parowanie
-Atak z bloku

Atrybuty wyuczane:
+Hart ciała
+Wytrzymałość na ból
+Kondycja
+Pierwsza pomoc

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Alfeim

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 474
  • Reputacja: 0
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #17 dnia: 13 Październik 2008, 18:10:11 »
- A więc znowu przyszło nam walczyć....




Cytuj
Nazwa broni:
Cięcie Valfden
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,4 metra, ważący 6kg.
Szata, zbroja, ubiór:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
Specjalizacje:
- III stopień wtajemniczenia sztyletu
Ataki:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
Atrybuty wyuczane:
- Kondycja
- Wysoka charyzma
- Kamuflaż
- Skrytobójstwo
Atrybuty rasowe:
+ niewrażliwość na gorąco
- śmiertelność
- krótkowieczność
Pas:
Fajka, tytoń
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2008, 19:46:11 wysłana przez Alfeim »

Offline Danielin

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #18 dnia: 13 Październik 2008, 18:14:18 »
- Zgłaszam się

Noszony ekwipunek:

1.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg

3.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.

Strój :
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne

Strzały:
93x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Umiejetności:

 - Walka bronią jednoręczną
 - Walka bronią oburęczną
 - Walka dwiema broniami
 - Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:

- Walka mieczem IV
- Walka szponem I
- Walka toporem I
- Walka łukiem III

Ataki:

Walka bronią jednoręczną:
 - Klasyczne pchnięcie
 - Pchnięcie
 - Pchniącie w tył

Walka broniami miotanymi:
 - Strzał 2 pociskami
 - Strzał 3 pociskami

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:

Szczęście
Chodzenie po trudnej nawierzchni
Upuszczanie krwi I
Obdzieranie z futer małych zwierząt

Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

1x Heshar - runa ognia               moja
1x Heshar - runa ognia               od Wampirów
1x Eloshru - runa wody               od Wampirów
1x Eshanish - runa ziemi              od Wampirów
1x Huxuesh - runa powietrza        od Wampirów

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #19 dnia: 13 Październik 2008, 18:17:11 »
Anvarunis przybył pod postacia nietoperza na pole bitwy. Chwilę po tym przemienił się w wampira i stanął obok swoich
---------------------------
Obrazek


Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

99x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3. Nazwa broni: Amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4. miejsce na bronie małe jak np. sztylety czy szpony

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią III

Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył
-Potężny cios

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-Upuszczanie krwi - 6l
-Wysoka charyzma
-Wytrzymałość na ból
-Kondycja
-Hart ciała
-Chodzenie po trudnej nawierzchni
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas

- 3l Krwi
- Heshar - Runa Ognia
« Ostatnia zmiana: 15 Październik 2008, 21:58:55 wysłana przez Anvarunis »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #19 dnia: 13 Październik 2008, 18:17:11 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top