Moje propozycje:
1.Zadanie z Festerem (z polnymi bestiami): rozmawiamy z nim o gnieździe polnych bestji, pojawia się wpis w dzienniku, a po wykończeniu besti i pobiciu Festera, wpis z dziennika znika i doświadczenia za zadanie sie w ogóle nie dostaje. Chciałbym, żeby po wykończeniu polnych besti i po rozmowie z Festerem, pojawiał się zapis w dzienniku w stylu: ,,Ten dureń mi nie zapłacił. Chyba powinienem mu dać nauczkę'' i żeby otrzymywało się doświadczenie.
2.Dodać wpisy do dziennika z tytoniem (te, które możemy dać np. ogrodnikowi z górnego miasta), księgą Lemara, pierścieniem Valentina i talerzem Mari oraz Onara, który można znaleźdź w koszarach. Chodzi oto, że często o tym zapominam.
3. Wyeliminować zwiększenie umiejętności w posługiwaniu się daną bronią, podczas przemiany. Jeśli mamy broń, która zwiększa naszą umiejętność, to po przemianie nasza umiejętność zostanie na stałe zwiększona o tyle, ile zwiększa ją dana broń.