Strefa dyskusji > Dyskusja o grach studia Piranha Bytes

Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!

(1/70) > >>

Respev:

--- Cytuj ---Po kilku dniach pracy wreszcie jest - Service Pack 1 dla Gothic II: Noc Kruka został ukończony! Czym jest owy program? Jest to pierwsza Polska fanowska łatka, która została stworzona przez Tawernę Gothic. W pierwszej wersji naszego Service Packa poprawiliśmy błędy uważane głównie za sztuczki w grze, dzięki którym można było się szybko wzbogacić. Po instalacji łatki sugerujemy rozpoczęcie rozgrywki od nowa, gdyż niektóre zmiany nie zostaną wprowadzone bez rozpoczęcia nowej gry.

Lista zmian:

Wersja 1.4:
- Usunięte resztki niemieckich tekstów, które zostały wytropione przez użytkowników Tawerny Gothic (było ich naprawdę mało).
- Halvor już nie będzie powtarzał dwukrotnie jednej ze swoich wypowiedzi.
- Możliwość odkupienia od Coragona pierścienia Valentina została usunięta.
- Dobne korekty językowe.
- Zlikwidowano niektóre podwójne wpisy w dzienniku.
- Dodano obsługę muzyki podczas gry, kiedy to "Noc Kruka" działa pod kontrolą systemu Windows Vista.

Wersja 1.3:
- Od teraz Grom śpi w łóżku w swoim namiocie, a nie na stojąco przed nim.
- Zmieniono nazwy drewna do cięcia z "Piła do cięcia" na "Drewno" (niedoróbka CD Projekt).
- Kolejne usunięcie ostatków niemieckich tekstów (jeszcze jakieś występują, prosimy to zgłaszać na naszym forum [gothic.gram.pl/forum]).
- Od teraz gracz nie może odkupić paczki stali od Huno.
- Teraz strażnik w kopalni bandytów po uwolnieniu niewolnikow nie ma kwestii "Uwolnij niewolników!".
- Naprawiono błąd w dialogu nauczania Jackiem Aligatorem.
- Naprawiono błąd w wyniku którego niektórzy nauczyciele lądowali we wpisie "Nauka", a nie "Nauka w świecie zewnętrznym".
- Teraz w zadaniu "Ktoś coś zgubił" po oddaniu przedmiotu Hannie rzecz ta znika nam z ekwipunku.
- Naprawiono błąd spowodowany przez patch 1.2 w wyniku którego Thorben nie chciał nauczyć nas otwierania zamków za darmo po oddaniu księgi rachunkowej Lehmara.

Wersja 1.2:
- Poprawiony dialog ze strażnikiem południowej bramy miasta.
- Nowe opcje w menu głównym (m.in. możliwość wyłączenia reklam).
- Zmniejszono ilość doświadczenia jakie otrzymujemy po oddaniu Scattemu kufla piwa.
- Usunięty błąd, który objawiał się poprzez nieskończony zapis w dzienniku przy rozmowie z Thorbenem o wytrychach.
- Rozmnażanie mieczy u Harada zostało wyeliminowane. Gracz mógł sprzedawać jeden miecz w cenie dwóch poprzez wykorzystanie powszechnie znanego tricku.
- Wyeliminowanie błędów związanych z niemieckimi tekstami w polskiej wersji gry.
- Od teraz niemożliwe jest uzyskanie 12000 sztuk złota po pobiciu Jana, gdy damy mu te pieniądze na wyrób zbroi.
- Demony zostały zmniejszone o 25%, skutkiem czego nie blokują się już w przejściach.
- Usunięcie błędu, w skutek którego Francis i jego pobicie skutkuje odebraniem jego księgi z notatkami, a następnie oddawaniu mu jej w nieskończoność za punkty doświadczenia i złoto.
- Poprawione drobne literówki popełnione przez CD Projekt w tekstach gry.

Wersja 1.1
- Naprawiono błędy, które występują w wyniku niekompletnie przetłumaczonych skryptów przez Lorda Michała z TheModders. Teraz wszystkie skrypty są po polsku.
- Usunięty błąd związany z Carlem i jego robotnikiem, dzięki któremu gracz mógł pobić owe osoby i dzięki temu uzyskiwać nieskończoną ilość stali. Teraz postacie te są nieśmiertelne, więc gracz nie może wykonywać tej czynności.
- Bennet już nigdy więcej nie sprzeda nieskończonej ilości stali. Ba, gracz w ogóle nie może już jej u niego kupować, gdyż jest ona teraz sprzedawana przez Hodgesa (asystenta Benneta) po dwie sztuki na jeden rozdział.
- Od teraz przy spytaniu Roda o naukę posługiwania się bronią dwuręczną, dodawany jest wpis do dziennika, który mówi, że ów postać może nauczyć nas posługiwania się bronią dwuręczną.

Wersja 1.0:
- Naprawiony błąd związany z Laresem i ornamentem.
- Naprawiony błąd dotyczący Ciphera, dzięki któremu gracz sprzedawał cały ekwipunek owej postaci, a następnie bił go i cały sprzęt wracał z powrotem do gracza.
- Zlikwidowany błąd związany Busterem i rogami Cieniostwora.
- Podczas rozmowy z Busterem, postać ta opowiada o Sentenzie. Bohater uznając tą wskazówkę za ważną, mówi mu, że zapłaci za tę informację 5 sztuk złota, po czym Buster dziękował mu za to. W rzeczywistości gracz nie oddawał najemnikowi ani grosza. Błąd ten został wyeliminowany.
- Usunięty bug związany z Wasilim. Gracz mógł go bić, a z jego zwłok wyciągać stare monety, które potem mógł odsprzedać Wasiliemu - i tak w nieskończoność.
- Gdy jesteśmy na farmie, podczas rozmowy z postaciami widzimy opcję dialogową typu "Chcę dołączyć do Najemników!". Opcja ta została zmieniona i jest widoczna dopiero, gdy porozmawiamy z Lee na temat dołączenia do Najemników.
- Naprawiono błąd w polskiej polonizacji. W jaskini nieopodal piramidy znajdują się golemy. Ich nazwa nie została przetłumaczona na język polski, a gracze myśleli, że to po prostu nowy typ golemów. Błąd został usunięty, a tajemnicze istoty to po prostu kamienne golemy.
- Naprawiono bug związany z Vatrasem i almanachem. Teraz w szóstym rozdziale nie możemy odkupować od niego owej księgi, a następnie oddawać za punkty doświadczenia.
- Naprawiono błąd związany z Bosperem, polegający na drogiej sprzedaży skór dla owej postaci, a następnie odkupowanie ich po niższej cenie. Teraz sprzedając skóry Bosperowi nie możemy ich odkupić.
- Poprawiono mini-zadanie związane z księgą rachunkową Lehmara. Teraz oddając księgę Thorbenowi, Coragonowi lub Hannie, nie możemy jej w żaden sposób odzyskać.
- Usunięto bug związany z Janem. Gracz mógł go bić, a z jego zwłok wyciągać smoczą krew, którą potem mógł odsprzedać Janowi - i tak w nieskończoność.
- Naprawiony błąd dotyczący Hodgesa, dzięki któremu gracz sprzedawał cały ekwipunek owej postaci, a następnie bił go i cały sprzęt wracał z powrotem do gracza.

--- Koniec cytatu ---

Pobierz Service Pack v1.4 dla Gothic II: Noc Kruka:

--- Kod: ---http://nockruka.gram.pl/service-pack.html
--- Koniec kodu ---

Szkodnik6:
Od jakiegoś czasu gram w Noc Kruka(któryś tam raz) i jestem w Jarkendarze(II dział).I tu moje pytanie czy opłaca mi się na tym etapie wgrywać SP.
P.S. Marzył mi się właśnie taki patch, który naprawia wszystkie błędy.
P.S.2 Moglibyście np. dodać jakiś wpis w dzienniku(w misji paczka ziela); pytamy Boda czy ma tę paczkę i fajnie było by żeby pisało coś w dzienniku, potem coś z Darem i np. to że sprzedał paczkę w porcie. Co o tym myślicie. będę się starać podawać jakieś propozycje bo aktualnie gram w NK.

Respev:

--- Cytuj ---P.S.2 Moglibyście np. dodać jakiś wpis w dzienniku(w misji paczka ziela); pytamy Boda czy ma tę paczkę i fajnie było by żeby pisało coś w dzienniku, potem coś z Darem i np. to że sprzedał paczkę w porcie. Co o tym myślicie. będę się starać podawać jakieś propozycje bo aktualnie gram w NK.
--- Koniec cytatu ---
Na takie propozycje właśnie czekamy. Oczywiście, że możemy coś takiego wykonać i to bez problemu. Dlatego piszę, żeby zgłaszać takie rzeczy.

--- Cytuj ---Od jakiegoś czasu gram w Noc Kruka(któryś tam raz) i jestem w Jarkendarze(II dział).I tu moje pytanie czy opłaca mi się na tym etapie wgrywać SP.
--- Koniec cytatu ---
To zależy od Ciebie, zawsze parę błędów mniej (np. ten z Busterem i rogami Cieniostwora).

Mc:
A mogli byście zrobić coś z Bartokiem, żeby albo zniknoł ten teks o jego zaginionym przyjacielu, albo dodać tego przyjaciela jako np. nieżyjącego niewolnika z kopalni złota lub coś takiego, się to zgadzało to jakoś... i może jeszcze schować tych umarlaków z khorinis co wyszli za te "cmentarzysko" chodzi mi to o np. magów wody którzy po przeniesienu się leżo po za tamtą kryjówką "umarlaków"

Respev:
Ta kryjówka martwych NPC musi istnieć. I tak nie da się tam dostać inaczej niż z kodami. Co do tekstu o zaginionym przyjacielu - można zrobić, by wyświetlał się tylko raz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej