Autor Wątek: Nowe Gildie  (Przeczytany 23224 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Nowe Gildie
« dnia: 13 Czerwiec 2008, 07:29:11 »
Jakei chcielibyście mieć nowe gildie w Gothicu.Ja bym chciał:
-Gildia Mnichów mieli by oni swoją siedibe w klastorze
-Gildia Zabójców siedziba w lasach między starym obozem ,a obozem bractwa
-Gildia Zabójców Orków siedziba na terenie starej cytadeli
-Gildia Nekromantów siedziba w wieży Xardasa
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwiec 2008, 14:47:54 wysłana przez LEe200 »

Offline magnat

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • lama Chemed Rigdzin Dorje Lopu
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Czerwiec 2008, 19:34:46 »
dla mnie  najlepsza była by gildia barbarzyńców.blatego że barbarzyńcy są silni.i dużo osób by się ich bało.Mogli by napadać na konwoje z zewnętrznego świata i by mieli swoją siedzibę w lesie
« Ostatnia zmiana: 17 Czerwiec 2008, 19:49:18 wysłana przez magnat »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Czerwiec 2008, 19:34:46 »

Offline marcinek6000

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Czerwiec 2008, 11:47:12 »
gildia grubych ryb-wszystko zrobią dla bogactwa, umiejscowił bym ich na jakimś odludziu, może w tych ruinach klasztoru gdzie później przebywa Lester

Offline Ball Devan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Lipiec 2008, 10:15:57 »
Gildia Likantropów-gdy zostaniemy członkami idziemy do Ghula:D(Nazywałby się tak główny kapłan nocy xD)i prosimy go o błogosławieństwo.Gdy już je dostaniemy wybieramy likantropa w którego chce się zmienić.Potem przywódca oświadcza, że gdy nastanie północ zmieniamy się chyba że unikniemy światła pełni.Swoją siedzibę mieliby w zniszonym klasztorze na klifie(proszę nie kojarzyć z gildią zmiennokształtnych mnichó którzy zmieniali się za pomocą zwojów)to tyle.

Offline Mc

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Liczy się równowaga, reszta jest nieważna.
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Lipiec 2008, 11:09:53 »
Gildia zmienno krztałtnych magów (czyli druidów) są ich czary to też powinien być obóz i gildia

yankus97

  • Gość
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Lipiec 2008, 11:33:58 »
Gildia Alchemików-tworzyli by różne mikstury
Gildia strażników bractwa wody
Gildia bractwa wody-byliby pomocnikami magów wody i mieli by obóz w górach
Gildia haszaszi-byliby takimi zabójcami z wysp południowych
tajna gildia bractwa-byli magowie i wyznawcy śniącego którzy obóz by mieli  w górach  w Starej Fortecy gdzie G2 jest kamienny smok
« Ostatnia zmiana: 24 Lipiec 2008, 11:35:11 wysłana przez yankus97 »

Offline Drago12

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Lipiec 2008, 10:55:26 »
1. ÂŁowcy orków (nienawidze tych bestji)
2. Piraci
3. skrytobójcy

Offline Paladyn122

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Lipiec 2008, 17:16:08 »
Gildia Złodzieji, taka jak w Gothic 2, żyli by we wszystkich obozach, jako Cienie, Szkodniki i Nowicjusze, swoją siedzibę mieli by gdzieś w opuszczonej kopalni

Offline Laki13

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 112
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Sierpień 2008, 17:56:06 »
Gildia Złodziei - Mieli by swój obóz w opuszczonej kopalni. Kradl;i by różne cenne rzeczy (puchary, pierścienie, amulety itp.)
Gildia Bandytów - Mieli by swoją siedzibę tam, gdzie siedzi ten bandyta Quentin, czy jakoś tak. Atakowali by konwoje, obozy, osoby itp.
Gildia Zabójców - Mieli by swoją siedzibę w Wieży Mgieł i każdy mógł by się tam udać by zlecić im zabójstwo jakiejś osoby.
Gildia Piratów - Mieli by swój obóz na wybrzeżu, w pobliżu Wieży Mgieł. Atakowali by statki i bandytów.
Gildia Nekromantów - Mieli by swoją siedzibę obok wieży Xardasa. Uczyli by się czarów i zgłębiali tajniki magii Beliara.
Gildia Uczonych - Mieli by swoją siedzibę w kamiennej fortecy, tam gdzie udajemy się z Lesterem po kamień ogniskujący, i gdzie w GII ma swoją siedzibę kamienny smok. Uczyli by się o wszystkich bagach, miejscach, kolonii, miastach, barierze, ważnych osobach itp.
Gildia Kurierów - Mieli by swoją siedzibę w lesie obok SO. Każdy obóz mógłby im dać zadanie, aby zaniósł jakiś przedmiot lub list do innej osoby, obozu
Gildia Mnichów - Mieli by swoją siedzibę w Klasztorze Mnichów, tam gdzie zdobywamy kamień ogniskujący wraz z Gornem. Leczyli by wszystkich mieszkańców GD.
Gildia Myśliwych - Mieli by swoją siedzibę w jaskini nieopodal NO. Polowali by na zwierzynę, sprzedawali by skóry obozom, robili by różne pancerze, łuki itp.
Gildia ÂŁowców Orków - Mieli by swoja siedzibę w starej cytadeli Orków, tam gdzie ratujemy Ur-Shaka. Polowali by na orków.

Offline krasik20

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sleeper & Ripper Society
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Sierpień 2008, 19:28:11 »
- Myśliwi: - siedziba gdzieś w lesie, mały obóz.
             - wiadomo, polowanie na dziką zwierzynę, handel skórami, pazurami i innymi trofeami.

- ÂŁowcy głów: - nie mieliby stałego miejsca pobytu, przebywaliby na całym świecie
                    - na służbach najważniejszych ludzi w obozach, na zlecenie sprzątaliby ludzi.

- Krasnoludy : - wysoko w górach
                    - najlepsi nauczyciele w walce oraz miszczowie w robieniu broni z rudy

Offline Drago159

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwała Innosowi!
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #10 dnia: 04 Sierpień 2008, 23:53:46 »
1.Nekromanci
2.Myśliwi
3.ÂŁowcy orków

Offline Malak

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ja zawsze dbam o zysk...
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Sierpień 2008, 10:39:14 »
fajni by by byli zabójcy orków, bo krwi zielonych nigdy za wiele!!!

yankus97

  • Gość
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Sierpień 2008, 18:54:39 »
ÂŁucznicy Adanosa - łucznicy walczący w imię adanosa pomagali by magom wody i polowali na potwory,walczyli by z obozem sanrów - którzy walczyli by kuszami i byli sługami beliara
pomagały by im smoki demony szkielety poszukiwacze i inne sługi beliara

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Sierpień 2008, 20:57:15 »
Jedna przydałaby się gildia, mianowicie:
ÂŁowcy Skalpów - Wiadomo, o co chodzi. Zatrudniamy się do takiej gildii i za każdy skalp płacą sporo rudy. Questy przy tym wymagające. Siedziba cały czas zmienna, żeby nie wykryć.

Offline Smok Finkregh

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 0
  • Yzush Ek Aulash Detr Shiqua!
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Sierpień 2008, 11:55:56 »
Bardzo ciekawy temat. Moje gildie to:
Gildia Skrytobójców - tajna gildia, siedziba umiejscowiona w...(kurczę, nie mam pomysłu) obozie niedaleko chatki Cavalorna (nie tam, gdzie jest Aidan) http://img401.imageshack.us/img401/1374/koloniaqz9.jpg. Jego członkowie co noc udawaliby się do jednego z obozów i zabijali pewnego mieszkańca (np. w SO Gravo). Mieliby też szpiegów. A oto oni:
SO - Herek
NO - Wilk
OB - Gor Na Ran
Przywódcą obozu byłby Skorpion.

Gildia Rycerzy - nie trzeba chyba wyjaśniać. Siedziba - Górska Forteca, cel - ochrona ludzi przed bestiami Beliara, przywódca (eee?) nieznany.

Offline Mistrz Yamana

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój miecz pragnie krwi!
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Sierpień 2008, 19:12:33 »
Ja chciałbym żeby była gildia myśliwych między obozem bractwa, a starym obozem, a dokładnie tam gdzie są jaszczury przy moście do jakini goblinów. Fajnie by było jeszcze jakby można się do nich przylączyć i żeby mieli jakieś misje.

Offline gumbas18

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #16 dnia: 13 Listopad 2008, 16:19:05 »
Ja bym chciał
-Gildia piratów która by była na plaży
-Gildia mnichów która by była w klasztorze
-Gildia nekromantów która miała by obóz w okolicach wierzy Xardasa
-Gildia zabójców orków która miała siedzibę w fortecy
-Gildia asasynów która by zamieszkiwała plaże razem z piratami
-Gildia łuczników która by się znajdowała tam gdzie jest trol i kamień ogniskujący
-Gildia elfów która by zamieszkiwała lasy
-Gildia złodziei która by się znajdowała w każdym obozie

Offline Zbuntowany Paladyn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Styczeń 2009, 20:58:46 »
- zabójcy orków mieliby swoją siedzibę w starej cytadeli. Polowaliby na orków.
- wojownik ognia strażnicy którzy przeżyli powstanie bariery i bunt. Mieszkaliby razem z zabójcami orków i walczyliby z czarnymi magami.
- myśliwi baze mieliby  tam gdzie je quentin (najpierw zabiliby bandytów)
- druidzi bazę mieliby w klasztorze
- czarny mag obóz swój mieliby w górskiej fortecy

Offline Pawlas

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Styczeń 2009, 21:14:16 »
Gildia rycerzy śmierci - zamiast zostawać nekromantą, w końcowych etapach gry lub kimś innym, zawsze można by do nich dołączyć, po odnalezieniu ich ukrytej kryjówki, gdzieś pod wieżą Xardasa albo górską fortecą. To oni by nam dali Uriziela i taką czarną zbroję paladyna, z zamkniętą pokrywą hełmu, jaką w przeróbkach widać, a jaka w oryginalnej grze nie istnieje. Było by super gdyby ta gildia mogłaby łączyć miecz z magią jak np. strażnik świątynny. Chociaż ta gildia wydaje się nie pasować do gry, to z pewnością by się sprawdziła, gdyby w grze oryginalnej dodali jakieś krypty lub Chromanin prowadził do odnalezienia ich kryjówki.
« Ostatnia zmiana: 09 Styczeń 2009, 21:18:26 wysłana przez Pawlas »

Offline Mag Ognia Władysław

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Luty 2009, 13:59:22 »
Gildja Jeżdzców Salamander - Potężni wojownicy pociadający magie ognia, płyneli oni statkiem lecz się rozbili na plaży. Salamander nie ma bo się boją wody i nie dały się wciągnąć na statek.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Nowe Gildie
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Luty 2009, 13:59:22 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top